توییتر می گوید آن را به تمرکز بر روی ‘context’نه واقعیت-چک کردن’ پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در برابررسانه های اجتماعی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/4/2020 2:46:07 AM

رسانه های اجتماعی کرگدن توییتر اعلام کرد که آن را خارج از واقعیت-چک کردن کسب و کار خواهد شد و به جای تمرکز بیشتر بر روی “متن” پیام پس از گرد و غبار تا با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به رهبری او را به تهدید سیستم عامل با مقررات جدید.به عنوان مجموعه ای از پیام شنبه شب پلت فرم مسئولان و بنیانگذاران جک دورسی گفت: آنها باید بررسی “توییتر ایمنی” سیاست مورد نوشته های است که می تواند در تخلف از قوانین ارسال کرد و گفت: این سایت در حال حاضر تمرکز بر روی “متن نه واقعیت-بررسی” محتوای.
در این پیام آمده حدود یک هفته پس از توییتر اقدام به واقعیت-بررسی یک پست رئیس جمهور تهمت ساخته شده در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری تقلب و برچسب سپس یکی دیگر از صدای جیر جیر به عنوان داشتن “جلال خشونت است.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: andyboy 6/4/2020 2:54:22 AM (شماره 431675)

برای تلفن های موبایل به عنوان اگر توییتر و وکلای آن ها به سادگی در تلاش برای آمد تا با متنوع تر راه به سانسور محافظه کاران است. اما اگر در پایان روز, توییتر است که هنوز تصمیم گیری (به هر دلیل) که نظرات مناسب برای چاپ و که پس از آن هیچ چیز تغییر کرده است.

30 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Highlander 6/4/2020 6:15:36 AM (شماره 431733)

اعتماد به توییتر باید منصفانه و حتی دست با آن محافظه کار مشترک است که شبیه به یک مشتری در یک چرب-قاشق غذاخوری اعتماد کوک نیست برای اضافه کردن هر چیزی “ویژه” به سوپ.

10 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: هرشی 6/4/2020 6:29:32 AM (شماره 431743)

که آنها را ساخته شده است داوران از آنچه که اجازه می دهد تا??? هرگز در Twitless و هرگز انتظار به…ریخته my Facebook page زمانی که آنها نگه داشته و قرار دادن من در زندان اشاره به مشکلات با muzzies رفتن به…www.usa.life برای خدا و محافظه کاری…

7 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Kafka2 6/4/2020 7:48:55 AM (شماره 431802)

FTA: …توییتر اعلام کرد که آن را خارج از واقعیت-چک کردن کسب و کار خواهد شد و به جای تمرکز بیشتر بر روی “متن” پیام … به عبارت دیگر “ما نمی خواهید به اجازه حقایق را در راه پیام ما می خواهید برای ارسال. حقایق در تضاد با دستور کار ما.”

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Strike3 6/4/2020 7:52:58 AM (شماره 431811)

توییتر خوش شانس است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آنها را می یابد به یک ابزار مفید است زیرا آنها می تواند به راحتی تعطیل شود. داشتن کلمه “رسانه” در توضیحات خود را نگه می دارد آنها را در همان گه رده به عنوان بسیاری از ما “اخبار” منابع جعلی مغرضانه و چپ.

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/4/2020 7:54:31 AM (شماره 431815)

به عبارت دیگر اگر زمینه جیر محافظه کار است آن را به سانسور می شود.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bpl40 6/4/2020 7:55:42 AM (شماره 431818)

پلنگ جمعیت آن را تغییر دهید لکه های قبل از این حشرات موذی را سمت چپ خود را دارد. خالص BS.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 6/4/2020 8:02:31 AM (شماره 431835)

تنها تغییر خواهد بود که چگونه آنها توصیف خود استفاده کنید.

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/4/2020 8:16:18 AM (شماره 431857)

مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به بوسه کردن توییتر! آنها را از دست دادن میلیون ها نفر از پیروان او که! او نیاز به قرار دادن 100 درصد توجه خود را به این مشکل در دست یعنی شورش در کشورهای سراسر این کشور است. شاید او باید به یک سر است که اگر شورش را پایان امشب, فردا نظامی خواهد بود در محل به آنها را متوقف کند. به اندازه کافی به اندازه کافی است!

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: edgar 6/4/2020 8:33:18 AM (شماره 431885)

اسمش را هر آنچه شما می خواهید. حفاظت از خود را از قانون مناسب است که در مورد برداشته شود.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: laurenc 6/4/2020 8:34:47 AM (شماره 431888)

من فکر می کنم توییتر متوجه آن پا در یک توده ای از مدفوع هنگامی که آن را با خراب PDJT.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: بقایای 6/4/2020 9:17:11 AM (شماره 431957)

من خواندن یک مقاله خوب “مغلوب ساختن پیشی جستن و فناوری ظالم” (من اعتقاد دارم که آن را نیز در شما لوله) که تعریف واژه “پلت فرم” و “ناشر” به عنوان استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی. (توجه کنید که چگونه توییتر اشاره به خود را به عنوان یک پلت فرم است.) تفسیر من از این قطعه: یک پلت فرم منفعلانه دریافت مواد نمی سانسور محتوا و نمی توان شکایت کرد. ناشر دریافت مواد رفتار مانند یک ویرایشگر می تواند به سانسور مطالب و می توان شکایت کرد. لطفا سعی کنید برای پیدا کردن زمان برای خواندن و یا تماشای در شما لوله. من آن را انجام نمی دهد و عدالت اما رسانه های اجتماعی پخش چنین مهمی در زندگی ما -خوب و بد – مثل این هفته که من فکر کردم این مهم به پست.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Skeptical1 6/4/2020 10:50:28 AM (شماره 432065)

توییتر تاپیک خوندم اکثرا زباله, اما آنها شامل بسیاری از عقب و جلو بنابراین هر کسی که خواندن این موضوع است که در معرض بیشتر از ديدگاه و “زمینه” از یک نمونه قطعه “محترم روزنامه نگاری” را ارائه می کنند. اما پس از آن توییتر به طور جدی علاقه مند به حقایق و یا زمینه که آشکار است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Smart11344 6/4/2020 1:07:49 PM (شماره 432328)

Trix برای کودکان و نوجوانان. توییتر برای Twits. من آرزو می کنم ما Preasident خواهد پیدا کردن یک پلت فرم های مختلف را به خود پست.

0 افرادی مانند این.


توییتر سعی در خراب کردن Michelle Malkin. برای آنها کار نمی کند. آنچه او برای گفتن دارد کاملا 100% بر روی هدف است. https://twitter.com/michellemalkin/status/1268047761301098496

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/4/2020 4:20:16 PM (شماره 432529)

مختلف شمع کارشناسی, همان بیل.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de