توییتر جایگزین Parler چهره رشدمانع: بیش از حد چند لیبرال

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/2/2020 4:49:19 AM

خود اعلام کرد “بی طرفانه” پلت فرم Parler دارای پتانسیل برای تبدیل شدن به یک جریان اصلی پلت فرم رسانه های اجتماعی تحلیلگران می گویند اما آن یک طرفه سیاسی مخاطبان می تواند شیرین کاری رشد آن است.”اگر Parler نمی تواند رشد فراتر از آن زمان محافظه کار پایگاه کاربر از آن خواهد شد یک روند است که به سرعت محو. آن را برای رفتن به نیاز به متنوع تر کاربران و متنوع, مطالب” رسانه های اجتماعی بازاریابی متخصص و دیجیتال پیشگامی صاحب تاد Getts گفت: واشنگتن آزما.”Parler یک فرصت در حفظ برخی از حرکت از آنجا که آن را بر اساس مفهوم آزادی بیان” گفت: Jason آبشار نویسنده و استراتژیست دیجیتال در Cornett.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: قارچ 7/2/2020 6:00:24 AM (شماره 463986)

تاد آیا منظور شما مانند اخبار با تعداد انگشت شماری از دیوهای تیراندازی در هر نظر ؟ با تشکر از شما.صادق لیبرال ؟ کاملا اما فقط یکی دیگر از incel با زمان بیش از حد در دست خود تجربه من بوده است آنلاین.

12 نفر بود.


آه بیا, Washington Examiner. “رسانه های اجتماعی بازاریابی متخصص و دیجیتال پیشگامی صاحب تاد Getts’ یک چک و چانه زدن. یک مرد باهم. یک شارلاتان. این زمان معادل همین Lapre انجام اواخر شب informercials در غنی شدن از در حال اجرا تبلیغات طبقه بندی شده. تاد تخصص متشکل از…کلمه کلیدی در موتورهای جستجو از جمله گوگل و یوتیوب. اما حتی اگر تخصص او معتبر است که واجد شرایط نیست او را به عنوان یک متخصص در سیستم عامل رسانه های اجتماعی نیز می باشد. همانطور که با تمام سیستم عامل های رشد بستگی دارد به کاربران در درک خود از ابزار. Parler بزرگترین ایجاد عامل توییتر خود تبدیل شده است که معادل رادیو CB در مورد 1978 زمانی که همه خود به خود و به طور همزمان متوجه شدم که CBs بودند اتلاف وقت و تلاش و تفریح/اخبار عامل رفته بود. اما اگر توییتر دیوار حمام است ای اداره محکم و سانسور بر اساس شدت در ایدئولوژی برخی از جایگزین مورد نیاز است. Parler رابط در حال حاضر balky نه به عنوان بصری و کمی بیش از حد تحت تاثیر قرار گرفته با خود انیمیشن اما همانطور که در بالا…نیست توییتر. به عنوان و هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد بیشتر می شود, توییتر خواهد بود سفت کردن پیچ و حتی بیشتر. ممکن است به عنوان به خوبی دریافت قایق های نجات در حال حاضر آماده.

16 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: anniebc 7/2/2020 6:33:26 AM (شماره 464000)

به عبارت دیگر Parler باید درست مثل توییتر. مانند فاکس نیوز, تبدیل شده است, مانند MSNBCBSBC. توان واقعی, تاد.

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/2/2020 6:51:39 AM (شماره 464015)

شما اصلا نیاز به لیبرال ها. اگر به شما پیشنهاد فرصت آن را فقط به عنوان مردم رفتند به این کشور است. آنها خواهد آمد. اما آنها خواهد بود و مردم انتظار و شخص در آن آزادی و نه دست کشیدن سست عنصر pansies که جیغ جرم با حقیقت و نیاز خود را به دست های کوچک برگزار می شود و کف پاک کرد. اصلا نگران مجبور تنوع. تنوع که مهم نیست و جداسازی آن مخلوط می آمیزد و می آید درست و قوی تر است.

19 افرادی مانند این.


آیا فقط من یا این و نه ساده لوحانه بچه گانه, مقاله?

20 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: بقایای 7/2/2020 7:01:51 AM (شماره 464026)

شما باید به این معنا که بسیاری از مردم به شدت می خواهم Parler به شکست است.

31 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Lanetam 7/2/2020 7:16:31 AM (شماره 464033)

این بچه ها crack me up!!! چگونه در مورد Twitter و Facebook یک مشکل رشد??? به اندازه کافی محافظه کاران!!

22 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 7/2/2020 8:03:07 AM (شماره 464073)

به عنوان درخشان علامت Steyn quipped: “دیروز اگر شما مخلوط بستنی شکلاتی با سگ مدفوع محصول نهایی بهتر نشده است.” تنوع داره.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/2/2020 8:48:32 AM (شماره 464122)

نگران نباشید تاد. اگر Parler طول می کشد خاموش به عنوان محافظه کار سایت مقدار زیادی از ‘تحمل’ لیبرال دیوهای ملحق خواهد شد به طوری که آنها می تواند ‘F’ بمب همه چیز را محافظه کار پوستر پست.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: udanja99 7/2/2020 8:49:01 AM (شماره 464123)

من آرزو می کنم که PDT خواهد کمپرسی توییتر و شروع به استفاده از Parler. (که به معنی “صحبت می کنند” در فرانسه برای کسانی که نمی دانم.)

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Kate318 7/2/2020 8:49:55 AM (شماره 464127)

هممم…باید معنی Parler شدن بسیار محبوب است و بنابراین یک تهدید. این اولین مرحله از لیبرال پاسخ: اخراج. به زودی به دنبال تحقیر, مسخره, خشم, حمله باطل و تهدید و ارعاب لغو و خشونت تمام در صدر با سخاوتمندانه حرکت شبیه چمچه زنی از گریه از نژاد پرستی.

16 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: philsner 7/2/2020 8:53:16 AM (شماره 464132)

اوه Parler مغرضانه است? خیلی بد! پنهان کردن در توییتر!

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: lana720 7/2/2020 8:59:57 AM (شماره 464149)

ما نقل مکان کرد به Parler برای فرار از جنون و رسانه تکیه توییتر عرصه است. ما را ترک به تنهایی باشه ؟ ما لازم نیست یکی دیگر از چاه مستراح از سردرگمی دروغ و اغراق توسط Karens و سویا پسران جهان یا “بیدار” علاقه مندان از آخرین DNC-حمایت بازنده ذهنیت millennials.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: FunOne 7/2/2020 9:05:29 AM (شماره 464160)

من زمان سرمایه گذاری در چک کردن موارد Lucianne.com ساخته شده است لذت بخش تر به سادگی به دلیل عدم مشارکت توسط لیبرال ها در این سایت. برای Parler همان وضعیت در واقع می تواند یک نقطه قوت.

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: CEP 7/2/2020 9:14:19 AM (شماره 464181)

من می خواهم به بررسی این Parler از هزینه آن پول استفاده کنید ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: edgar 7/2/2020 9:59:05 AM (شماره 464245)

بیش از حد چند لیبرال ها خواهد بود یک مشکل نیست. به عنوان به زودی به عنوان آنها شکل محافظه کار مردم ترجیح می دهند پلت فرم لیبرال ها خواهد بود به آن را از بین ببرد. سمت چپ بسیار کودکانه است که آنها باید نابود کردن هر چیزی که آنها موافق نیست.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/2/2020 9:59:14 AM (شماره 464246)

اگر رئیس جمهور تهمت خواهد کمپرسی توییتر و رفتن به Parler آن خواهد منفجر شود. لیبرال ها که نشان می دهد خواهد بود که چپ تهمت و نفرت از رسانه ها. آنها را دنبال کنید فقط به طوری که آنها می تواند نوشتن روزانه هجوم مقالات برای مقالات خود را. نابغه است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/2/2020 10:24:47 AM (شماره 464284)

تجربه محدود من با شبکه های اجتماعی (من نمی جنبهی) است که آن را juvenile نظرات مسخره صدایی بسیار شبیه به معلمان و دانش آموزان و تهدیدات:
اوه آره ؟ آره. اوه آره ؟ من.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Justcurious 7/2/2020 10:42:19 AM (شماره 464308)

Parler رایگان است. آن را در دسترس از طریق کامپیوتر و یا تلفن های هوشمند نرم افزار. آنها را می خواهید به آدرس ایمیل خود را تایید اما دیگر از آن هیچ اطلاعات. من می توانستم خلاصه مقاله بدین: Parler رو به رشد مانند آتش سوزی کارشناسان رد.

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 7/2/2020 11:00:13 AM (شماره 464336)

بیش از حد چند چپ هرگز یک مشکل است.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 7/3/2020 2:38:56 AM (شماره 465102)

این مانند در اختیار داشتن بیش از حد چند بواسیر?

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net