Tucker Carlson ریپ Jared کوشنر: مغلوب ساختن پیشی جستن غرایز ‘شده است واژگون در هر سطح’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: DCGIRL, 6/2/2020 6:21:47 AM

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson لعنتی کاخ سفید مشاور Jared کوشنر به عنوان یکی از کسانی که مسئول اخلال جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن “غرایز” در مورد مسائل کلیدی است که تاثیر خود را در انتخابات ریاست جمهوری. اظهار نظر در جریان اعتراضات و شورش ها و به طور کلی بی قانونی در پی مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس هفته گذشته کارلسون استفاده از بخشی از دوشنبه شب “Tucker Carlson امشب” باز کردن تک صدایی به هدف را در “کلید مشاوران” از جمله کوشنر که درک نمی کنند “جاذبه از لحظه ای است.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 6/2/2020 6:32:41 AM (شماره 429111)

هرگز نمی تواند ایستاده کوشنر و احساس ساخته شده است هر گونه بهتر این مفهوم است که هر بار که من به او نگاه کنید من نمی تواند کمک کند اما دیدن شباهت به راینهارد هایدریخ….نه خوب انجمن.

21 نفر بود.


تاکر یک نقطه… اما تهمت نیز گفت: او به گوش همه طرف از استدلال و سپس او تصمیم بگیرند. من فکر می کنم تهمت تصمیم گرفته است. همچنین به #1… من گوگل راینهارد هایدریخ و بله او است که من فکر کردم او بود. وجود شباهتی که به غنی ترین از ironies… نه ؟

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Bona Fides 6/2/2020 6:51:33 AM (شماره 429122)

تاکر نیست و من آزادی است. و به طور کلی صدای من به عنوان به خوبی. دیگر از مارک لوین و اغلب راش, خدا برکت دهد, تاکر.

50 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Periwinkel 6/2/2020 7:47:31 AM (شماره 429173)

جارد کوشنر یک راه اب زیر کاه را در مورد او. او نمی ایجاد اعتماد به نفس. او متاهل به دختر پادشاه آن است که او چگونه به موقعیت خود را. آیا مدارک تحصیلی خود را?

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/2/2020 8:11:35 AM (شماره 429188)

مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به رفتن با او دل و روده و شروع به بریده بریده و رایت امشب. او نیاز به رفتن با او دل و روده و ارسال نظامی (در برابر اراده فرمانداران دموکرات). من فکر می کنم افرادی که در این مناطق که غارت شده و سوخته به صورت سه شب در حال حاضر خواهد بود آماده به نجات! سیاه پوستان در حال رفتن برای رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن بدون توجه به آنچه او می کند به طوری که او باید انجام آنچه درست است و دموکرات ها و سیاه پوستان بود dammed!

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: RuckusTom 6/2/2020 8:13:23 AM (شماره 429192)

پرتاب Ivanka و مشاور کیم کارداشیان در آن وجود دارد بیش از حد.

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/2/2020 8:16:21 AM (شماره 429195)

من یک دوست است که برای من کار می کرد حدود 15 سال پیش و من ارزش راه او مخالفت با من بیش از هر ویژگی. زمانی که من استخدام برای رانندگی شدید تغییر سریع در یکی دیگر از کسب و کار من او را به استخدام آنجا که من می دانستم که من نیاز به صدای او چشم انداز. من یک فن بزرگ از کوشنر اما مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به شنیدن این که چشم انداز. آیا او اجازه دهید که او نوسان بیش از حد ، آن بهتر خواهد بود اگر او تا به حال که صدا قطع از نفوذ خود را از پدر; قدرت بیش از پدران من می دانم بسیار کمی در مورد.

30 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: fhancock 6/2/2020 8:20:41 AM (شماره 429202)

شهرداران و فرمانداران باید مسئولیت حفاظت از خود و شهر و دولت….به همین دلیل است که پلیس متعلق به شهردار و گارد ملی به فرماندار…که شامل استفاده از نیروی مرگبار…تهمت نباید مرتکب وظیفه فعال نظامی (فکر می کنم رنجر هنگ/82/لشکر 101 هوابرد) مگر اینکه شهرداران و فرمانداران باید با استفاده از تمام ابزار خود را…که شامل نیروی مرگبار…تمام من تو را دیدم شب گذشته بود که پلیس نیویورک سوار در اطراف دوچرخه…فعال سربازان وظیفه نباید متعهد شده تا فرمانداران/رشته نشان داده اخلاقی ستون فقرات برای محافظت از شهر خود…اگر شهرستانها نمی خواهد با استفاده از تمام نیروی آنها چرا باید سربازان وظیفه فعال باید به مسئولیت خود را

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Hermoine 6/2/2020 8:30:08 AM (شماره 429211)

#1 — راینهارد هایدریخ ، که خیلی کم ضربه…کوشنر اگر شما به یاد بیاورید همچنین کسی است که ارائه چشم انداز حرکت ما در سفارت به اورشلیم. من با یکی دیگر از پوستر که گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به شنیدن همه طرف استدلال. او یک پسر بزرگ او سپس می توانید تصمیم خود را.

26 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/2/2020 8:52:12 AM (شماره 429243)

من بسیار بیمار از Tucker Carlson…….زمانی که او راست او حق است اما بار دیگر………من می توانم در یک مقدار زیادی از حمل و نقل سریع re: نمایش خود را و یا فقط ساده نیست پخش کنه.

17 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/2/2020 8:52:46 AM (شماره 429244)

در این مورد او به نظر می رسد حق با شماست!!!!!!

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: felixcat 6/2/2020 8:57:11 AM (شماره 429247)

من موافق نیستم به طور کامل با تاکر در این یکی. من رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور به دست من آید به حفاظت از خانه یا جامعه است. من متوجه تاکر زندگی در DC و نمی توانائی برای محافظت از خانه خود را هنگامی که آشوبگران حمله کردند و آن را یک شب, اما این انتخاب خود. بله من با شما موافقم که تهمت تا به حال برخی از مشاوره بد اما حقیقت این است که 20/20. من نمی خواهم ارزان شات در مورد استخدام Omarosa. فقط به عنوان با COVID-19 کرات تا بحران تهمت متکی به فرمانداران خود را به مدیریت مربوطه متحده است. آن را نه خود قانون اساسی نقش مدیریت در هر کشور و شهر است. چرا باید انتخابات محلی پس از آن ؟ تمام کسانی که در اینجا گفته تهمت باید قوی تر – شما باید گفت: همان چیزی که اگر آن را اوباما خود را مجبور در شهر شما/دولت ؟ من پیدا کردن آن جالب است که کسانی که در سمت چپ و در سمت راست) در انتقاد از استفاده از ارتش برای سرکوب این شورش آنهایی که (اگر آنها می دانستند که تاریخ خود) که منادی آیزنهاور را استقرار نیروهای هوابرد به سنگ کوچک برای کمک به لغو تبعیض نژادی مشخص. من فکر می کنم یکی از دلایل نظامی مستقر شد به DC دو قسم است: این USSS ممکن است نگران آن است که کاخ سفید احتمالا می تواند در طول اجرا (و پس از آن عکسبرداری می کنید واقعی زشت) است و نه یک دید خوب برای جهان و بخش زیادی از DC توسط فدرال زمین. من ضرب و شتم در یکی دیگر از وبلاگ برای انتقاد تاکر بنابراین احساس رایگان اگر شما می خواهید به شمع ،

22 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: chance_232 6/2/2020 9:05:50 AM (شماره 429255)

کوشنر به کنار من باید بپرسید. باید تهمت قرار شورش یا باید او را ضامن پشت لفاظی? آن است که رئیس جمهور reponsibility برای قرار دادن پایین شورش است یا مسئولیت اجرای قانون محلی و دولت های محلی? من نمی دانم در مورد همتون اما من اصلا نگاه به رئیس جمهور برای حفاظت از من از اوباش محلی. من ایمنی استوار برای اولین بار در من و tgen من اجرای قانون محلی است. لیبرال از سوی دیگر انتظار می رود رئیس جمهور شخصا دست نگه دارید.

10 نفر مثل این.


Tucker Carlson است کسی که من همیشه گوش دادن به عنوان یک محافظه کار است. آن را ok به انتقاد از رئیس جمهور ما زمانی که او در اشتباه است! هیچ کس بالاتر از توصیه به تغییر مسیر است . مغلوب ساختن پیشی جستن نشسته در پناهگاه 5 طبقه زیر سطح زمین در یک طاق با استفاده از توییتر بسیار بد تصویر! مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به مغلوب ساختن پیشی جستن! جلوگیری از قرار دادن یک پوزه بر او! ما می خواهیم قانون و نظم و ما در حال گرفتن آن از دموکرات ها! مغلوب ساختن پیشی جستن باید قرعه کشی تیز تمایز! ما حمایت خواهد کرد. رسانه ها و جناح چپ افراطیون هستند نه خود مخاطبان… ما! سخنرانی شب گذشته بود و فقط حق! منجر آقای رئیس جمهور! آیا گوش دادن به توهین و توقف با خرده نام تماس…آن است که در زیر, شما, آقا!

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: بقایای 6/2/2020 9:43:00 AM (شماره 429303)

زمانی که من فکر می کنم Ivanka و جارد من فکر می کنم از مگان و هری. Ivanka و جارد در یک زندگی محافظت حباب در هر راه. مگان و هری استفاده می شود به زندگی می کنند یک محافظت حباب مالی و جسمی و در روابط خود با مردم است. مگان و هری باید گوش خود را مترقی مشاوران: Ophrah های کلینتون و اوباما. مغلوب ساختن پیشی جستن نباید گوش به Ivanka و جارد. او باید اعتماد به غرایز خود را و گوش دادن به افرادی که نمی زندگی در یک حباب. علاوه بر Ivanka و جارد باید کسب و کار خود را. من اعتقاد دارم که او در املاک و مستغلات و Ivanka را مد است. آنها سه فرزند دوست داشتنی و آنها را به مقدار زیادی به نگه داشتن خود را مشغول و بدون کار در کاخ سفید است. اجازه پدر شما نفس بکشم.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: صادقانه 6/2/2020 10:06:27 AM (شماره 429339)

اپستاین داستان است سکوت شده است.

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/2/2020 11:19:46 AM (شماره 429471)

تنها دلیل ما Javanka در WH است که به لطف پل رایان و حیله گری خود را در مورد کلاهبرداری او تقریبا کشیده در بیمه قانون. مغلوب ساختن پیشی جستن یک درس ارزشمند آموخته که جمعه شب و در زیر پنج شنبه, او اعلام کرد که Javanka خواهد بود به طور دائم بخشی از غرب گرا. برگ برنده مورد نیاز چشم او می تواند اعتماد, اعتماد یک کل خیلی بیشتر از موجودات از باتلاق. اما اکنون زمان آن است که برای آن دو برای رفتن به نیویورک است. و یا حداقل به خود DC عمارت به عنوان شهروندان خصوصی به جای بخشی از WH. پس لطفا به یاد داشته باشید این تاریخ قبل از شما بهم تهمت برای گمراه و یا غلط توسط دیگران است. شما نمی ساخت چند میلیارد دلار امپراتوری اگر شما led در اطراف بینی است. Ivanka در مصاحبه ای گفت: یک بار که هیچ کس ‘راهنمای’ پدر او هیچ کس. او خود را مرد و او ممکن است تصمیم ما را قبول ندارند اما ما دسترسی به اطلاعات او می کند.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 6/2/2020 11:51:00 AM (شماره 429538)

به احتمال زیاد درست در این یکی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Mauigirl 6/2/2020 3:22:28 PM (شماره 429863)

تاکر (با نام مستعار چتسورث آزبورن جونیور) آمده است کاملا یک راه از خود bow-tie-استفاده روز در هفته استاندارد CNN و MSNBC. او FNC شب اجرای معمولا بسیار جالب است که چرا من به ندرت از دست یک قسمت. مهمانان خود را اغلب تا حدودی عجیب و غریب است که کمک می کند تا تاکر به نظر می رسد بیشتر از حالت عادی او در واقع ممکن است. من خوشحالم که او می داند که راز تحت تاثیر قرار است که ایجاد انگیزه در مغلوب ساختن پیشی جستن تفکر و تصمیم گیری است. این prescience ما بینندگان می توانید بر روی تکیه داد که با حضور La Jolla کشور روز مدرسه و بزرگ شده در خانه مشرف به لا جولا در ساحل و باشگاه تنیس. من فقط امیدوارم که او نمی بازگشت به پوشیدن آن pink bow ties.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: couchguy 6/2/2020 7:41:26 PM (شماره 430148)

فقط تماشا تاکر است که مستقر شده توسط دولت. فقط می خواهم کمی مارکو خانم لیندزی و عدالت رابرتز. جارد رو مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شده است و بسیار عالی است.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “DCGIRL”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de