مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/20/2020 4:13:19 AM

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه پرده برداری از یک طرح برای ایجاد اصلاحات در ادارات پلیس و اذعان کرد برای اولین بار از وجود “نژادپرستی نظاممند.” او همچنین وعده داده شده برای دیدار با برخی از آمریکایی های آفریقایی تبار خانواده هایی که بستگان کشته شده اند توسط افسران پلیس. که یک گام به سوی درمان ما عمیق نژادی و تفرقه است. فرصت بعدی می آید شنبه به عنوان رئیس جمهور این است که برنامه ریزی شده خود را به شکستن تجمع “سریع” در تولسا. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ادعا می کند آنها را دریافت 800,000 بلیط درخواست. هر چند همه را به 20,000-صندلی محل تهمت انتخاب مجدد تلاش خواهد شد که استخراج اضافی نام های دیجیتال خود را در مبارزات انتخاباتی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: KatieJo 6/20/2020 4:51:16 AM (شماره 450540)

هیچ نژادپرستی سیستماتیک. دو بار به عنوان بسیاری از سفید پوستان کشته شده اند توسط پلیس به سیاه پوستان در سال گذشته به تنهایی. لطفا جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن را پشتیبانی نمی کند داستان خود را.

71 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: IowaDad 6/20/2020 6:12:39 AM (شماره 450593)

یک احمق مقاله. در نظر گرفتن “تنها یک نژاد وجود دارد — نژاد بشر است.” و “هیچ مسابقه نسبت به دیگری است.” صراحت اظهارات متناقض! آنچه باید گفت این است “هیچ دو انسان هستند. هیچ یک از ما است که در برابر هر یک از دیگر. ما باید گسترده ای تفاوت در تجارب ما و توانایی های خود. عظمت امریکا این است که ما و ما ادامه خواهد داد برای مهار بهترین از همه به ایجاد یک جامعه است که مولد و پویا و منصفانه و عادلانه است. ما نباید هدف کسل کننده و stultifying برابری و ما می خواهیم در هر منطقه از زندگی ما را غنی تعالی. که در آن ما رفته اند اشتباه است و اعتقاد به این که جامعه دارای عقل و اراده را به جای بزرگترین منبع از گونه های ما موفقیت — خانواده است. ما شاهد گسترده تخریب ساختار خانواده و شکست از تحصیل پشتیبانی شده توسط بودجه عمومی در ما درونی شهرستانها. این باید پایان یابد. هر خانواده باید حق انتخاب که در آن کودکان خود را تحصیل کرده باشد. هیچ خانواده باید تشویق به ایجاد یک پدر خانه است. هیچ حزب سیاسی است که ریاست آن بر تخریب درونی ما شهرستانها باید به جلب آرا. هیچ رسانه ها باید پنهان کردن این نقایص. هیچ کس اعتراض امروز در سراسر بزرگ ما زمین باید غافل از این حقایق اساسی …”

88 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Lazyman 6/20/2020 6:12:47 AM (شماره 450594)

اقدام مثبت است سیستمیک نژاد پرستی.

85 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Mekkkk 6/20/2020 6:32:44 AM (شماره 450609)

افتخار ما رئیس جمهور

64 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LesUNo 6/20/2020 7:35:01 AM (شماره 450651)

هیچ سیستمیک نژاد پرستی. آن است که نه رنگ پوست. آن است که نگرش و رفتار است. متاسفانه در چهره شما ‘ نگرش و شنیع و غیر قانونی رفتار از اواخر مفید است. رئیس جمهور تهمت نباید اذیت کردن, اسپرم به سمت چپ اما به جای برگزاری همه های داخلی گروه های تروریستی پاسخگو باشد. او شده است میا از طریق COVID-19 “بحران” و متاسفانه سکوت در حالی که کسب و کار شد و زندگی از دست داده است.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: برای دیدن 6/20/2020 7:52:18 AM (شماره 450667)

#5..من موافق در نظام نژادپرستی اما میا??? رئیس جمهور تهمت است به کارگردانی و چه به پایان خواهد رسید که تریلیون ها به زندگی خون از امریکا است. او تحت فشار قرار دادند تا برای بازگشایی و با اشاره به زمان و دوباره شکست دولت های محلی و ایالتی در چین ویروس و اجازه دادن به کسب و کار برای زنده ماندن. رئیس جمهور تهمت شده است با چکش شبیه هیچ فرد همیشه , برای, تلاش برای راست امریکا است. خود را از اتهام بی اساس است. من حمایت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

60 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: wakeupcall 6/20/2020 8:31:53 AM (شماره 450696)

به عنوان کسی که یک بار اعلام کرد; نابودی امریکا نمی خواهد آمد از حمله به ارتش را نابود خائن از درون. شما در حال حاضر شاهد باز خیانت علیه ما قانون اساسی و منشور حقوق توسط مارکسیستی کمونیستی دموکرات لیبرال ها rino را با استفاده از ترس و تحمل شیطان شر به عنوان سلاح خود را تلاش برای به دست آوردن کنترل کامل و تسلیم مردم به ثبت نام خود حکم مرگ.

34 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: فوری خشم 6/20/2020 9:22:08 AM (شماره 450745)

ما نیاز به از بین بردن Sustemic Leftism. اما هیچ کس انجام می دهد.

31 نفر بود.


این است که یک سخنرانی به تحویل داده می شود در یک رالی در میان تماس به “تخلیه باتلاق!” و “قفل و او!” این یک پیام برای تحویل در توییتر بخش. این یک پیام است که خواستار تحویل از دفتر بیضی یا یادبود لینکلن یا MLK پارک تاریخی ملی در آتلانتا. و باید آن را یک سخنرانی است که به ترویج وحدت و تعارف نیست پذیرش سرزنش یا نسل گناه در بخشی از هر کسی و نه سرزنش برای هر چیزی. آن است که یک بار برای “مشاوره” مانند یک آموزش و پرورش اطاعت از قانون و یا هر چیز دیگری. این می تواند PDT درست “لحظه” در تاریخ…نه در یک تجمع.

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/20/2020 9:58:57 AM (شماره 450800)

چرا که نشان می دهد بن کارسون یک مرد خوب برای صحبت درباره یک مسابقه تئوری’? برای تلفن های موبایل مانند pandering به من.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/20/2020 10:13:31 AM (شماره 450812)

کال توماس است که یک مرد فوق العاده – – اما – – او گیر کرده است در پیچ و تاب زمان – – جایی که او هنوز هم معتقد است که چپ می توانید محترم ایده های است که می تواند با استدلال. او بی اعتنا به این واقعیت است که وجود دارد باطل است جنگ سیاسی – – آرامی در حال تبدیل به یک دور باطل جنگ فیزیکی – – در حال برپا. کال است که بیش از حد “خوب” به درک که وجود دارد حمله اراذل و اوباش نزدیک شدن به او را – آماده به شکاف گلو او را. همه ما باید چشم پوشی کال Thomases از این جهان است. آنها تقریبا به عنوان خطرناک به علت آزادی به عنوان دور چپ اراذل و اوباش.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/20/2020 11:10:23 AM (شماره 450886)

من شده اند با رئیس جمهور پس از مغلوب ساختن پیشی جستن, آیووا, 2015…..او هرگز اجازه دهید ما به پایین….بنابراین اجازه دهید leftie اوباش بیهوده گویی و شورش و غارت….آنها تعداد کمی در مقایسه با Trumpsters اینجا در پرواز در سراسر کشور….

11 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: در واقع 6/20/2020 2:25:11 PM (شماره 451075)

من نمی توانم صبر کنید تا این بعد از ظهر! مبتلا به دوار سر با پیش بینی. دیده بان قبل از تجمع در RSBN محافظه کار Treehouse احتمالا لینک به آن. ما خوش شانس با بهترین رابط همیشه. من درک می کنم همه چیز دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید کاملا و به این ترتیب هر کس دیگری. این NeverTrumpers فقط به عنوان های زیادی را در جیب مفسدان جهانخوار (Illuminati)-Globalists به عنوان مارکسیست-دموکرات ها ، اگر برگ برنده برنده نیست در نوامبر 3rd جهان پایین می رود کمونیست تخلیه. با تشکر از شما خدا برای ما ارسال جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ،

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/20/2020 3:14:20 PM (شماره 451131)

اگر شما متولد, سیاه, شانس هستند که شما یک bastid…با هیچ “خانواده” به منظور بالا بردن شما درست است. در صورتی که “سیستمیک”…ترک procreating 73% خارج از زناشویی عصبانی اطلاعات غلط وحشی جوانان ….که شما نه ما!
3 از 4 black بچه ها سرگردان خیابان ها پرسیدن: “شما پدر من”????
اجازه دهید که بحث سیاه نهفته است!!

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Casper27 6/20/2020 3:21:27 PM (شماره 451139)

من این هفته بیرون آمدن از Bumzz ساحل در کافه ای در مورد بی آه. من به آمار زمین سخت در 71 و معلول دامپزشک.
دو جوان سیاه و سفید بچه ها به من کمک کرد تا به من حمل بر روی شانه های خود حمل me به من پنت هاوس.
تقریبا شکست یک دنده. من از آنها تشکر effusively. آنها هر دو نوع است.
غم خود را نه بر روی تلفن جایی. این نوع فرشتگان. من فکر می کنم من سیاه رفقا در نم که جانشان را از دست دادند.
3rdBn/3′ تفنگداران دریایی خه Sahn و باهم Thien.
با تشکر از شما دوباره مردان است.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: کاترین 6/20/2020 3:58:44 PM (شماره 451165)

# 7 – من فکر می کنم آن را Kruschev (sp) چه کسی گفت که. آنها را امریکا از درون.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/20/2020 4:18:10 PM (شماره 451188)

به دنبال آن آقای رئیس جمهور. لذت بردن از شب خود را! MAGA/KAG/KMAGA

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de