مغلوب ساختن پیشی جستن را موجب ترس مردم در موردcoronavirus: رسانه ها

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/31/2020 4:47:56 AM

هر کاخ سفید ایران را که اصرار در درخواست از رئیس جمهور که آیا چیزی که او گفت احساس خطر کرده است مردم باید اول خواسته می شود برای توضیح چوب خط حساب کردن در حال اجرا از مرگ و میر و عفونت است که کابل خبر نگه می دارد گچ بری بر روی هر صفحه نمایش. یک خبرنگار بلومبرگ در روز یکشنبه نشست خبری خواسته رئیس جمهور تهمت که آیا او “شاید وحشت زده برخی از آمریکایی ها” نشان می دهد در یک صدای جیر جیر که در نیویورک و نیوجرسی و کانکتیکات ممکن است نیاز به یک فدرال شده است. در یک جداگانه نشست خبری دو هفته پیش NBC پیتر الکساندر رئیس جمهور خواسته که اگر خود را “ضربه به قرار دادن یک چرخش مثبت در همه چیز ممکن است به آمریکایی ها یک حس کاذب از امید و بد نمایش دادن آمادگی در حال حاضر.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: anniebc 3/31/2020 5:17:50 AM (شماره 363511)

این “بحران” است و یک مورد دیگر از اعتقاد داخلی و سیاستمداران بد و نه خود دروغ گفتن چشم. بیشتر به این کار ادامه سخت تر از آن خواهد شد به چرخش. آمریکایی ها تبدیل خواهد شد بی قراری مطمئن نیستید در مورد آینده خود و شورش علیه نامرئی بحران به عنوان آنها را کمتر و کمتر موارد (به عنوان آنها را از طریق فیلتر خبر جعلی) و شروع به تعجب می کنم زمانی که همه چیز خواهد شد به حالت عادی بازگشت. فرمانداران در حال تبدیل شدن به حاکمان که غاصب قدرت قانونگذاران و مردم است. آنها در حال صدور حکم است که آنها نمی باید قدرت را به موضوع, اما اکثر مردم نادان هستند به طوری که آنها مطابق به نام ایمنی. وقتی می بینم مردم در فروشگاه مواد غذایی راه رفتن در اطراف با ماسک و دستکش, من می خواهم به آنها را بپرسید اگر آنها ذخیره برای زمستان آینده و در صورتی که برنامه ریزی برای انجام این کار به طور دائم و رو به جلو همراه است. من همچنین می خواهم بپرسم چرا آنها وجود دارد (به خصوص کسانی که پس مراقب باشید برای اقامت شش پا); در خانه بمانند. به عنوان یک germaphobe من امیدوارم که همه تغییرات و بیشتر می شود به طور دائم بهداشتی, اما دانستن انسان آن را نمی خواهد اتفاق می افتد. متاسفانه این بحران است که مطبوع مردم به بیشتر بهداشتی; آن را مطبوع مردم به شود و اطاعت از دولت است که تعیین می کند هر حرکت خود را و به طور کامل کنترل زندگی خود را.

38 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: chumley 3/31/2020 5:20:53 AM (شماره 363512)

به نظر می رسد مانند آن خواهد بود بهتر است برای او فقط به آن به عنوان یک سخنرانی از یک اتاق خالی. هیچ گزارشگران بدون سوال. سوالات خود را احمق هستند به هر حال داشتن شده است در حال حاضر تحت پوشش در گفتار و یا فقط نادان.

40 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 3/31/2020 6:25:37 AM (شماره 363536)

من رها از بسیاری از رسانه های اجتماعی. من به دنبال اخبار از اعتماد سایت های خبری و سایت های پزشکی. MSM زباله خالص و ساده است. من فرماندار دستور بسته شدن همه اما ضروری کسب و کار و شهردار بسته شده است تمام پارک ها. خدا را شکر من زندگی می کنند در نزدیکی غار ماموت است که در سمت چپ مسیرهای پیاده روی پیاده روی کفش. آخرین آخر هفته وجود دارد تعداد زیادی از مردم راه رفتن. آنها همه با ادب و با ملاحظه.

22 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 3/31/2020 7:23:30 AM (شماره 363573)

آن است که تخیل من است که من تو را دیدم جیم آکوستا در پايه بلند كن بادي دیروز و البته او طبق معمول با سخنرانی کردن در واقع درخواست مربوطه سوال ؟ من فکر کردم او خود را از دست داده مطبوعاتی کاخ سفید عبور ماه پیش برای انجام دقیقا همان چیزی است او دیروز.

21 نفر بود.


که آنچه انجام می دهند هنگامی که وجود دارد (R) پشت نام خود را. به اندازه کافی ساده!!

11 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: 4freedom 3/31/2020 8:27:38 AM (شماره 363640)

اصلی جریان کمونیست رسانه ای است مستقیم دشمن مردم هستند بنابراین بسیاری از اعضای (مانند Pelosi) کنگره است. آنها آن را اثبات کند هر روز.

24 نفر بود.


این مرا به یاد روز من متوقف تماشا و گوش دادن به درایو توسط رسانه ها. من تا به حال در حال حاضر من از آنها این بود که فقط آخرین کاه بود. در سال 1989 سن فرانسیسکو زلزله. پیتر جنینگز بود ‘گزارش’ از منطقه مارینا برخی از بدترین آسیب. او را کرایه تاکسی گفت: چند کلمه و سپس بازگشت به او کرایه تاکسی و سوار کردن. به جای او تصمیم به متوقف کردن و “گزارش” تا به حال یک آتش سوزی بزرگ به دلیل گران گاز در خط آتش است. او گسترش دروغ خود را برای ساعت ها و ساعت, اما آن را به حال همان اثر. مردم در سراسر جهان فکر می کردم همه از سان فرانسیسکو سوختن بود.

15 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Alecto2 3/31/2020 8:35:41 AM (شماره 363651)

شانس شما #3 آنها بسته ما سواحل و پارک ها. کامل و مطلق effin دیوانگی بیش خونین جعل از یک بیماری نسبت به آنفولانزای عادی.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: rsgonner 3/31/2020 8:39:31 AM (شماره 363658)

مطلقا هیچ شکی نیست که تهمت بود راست: رسانه های دشمن مردم است. مغلوب ساختن پیشی جستن ما را از این تهمت را به پیروزی بیش از کسانی که مثل کومو اصرار دارند که آمریکا هرگز واقعا عالی بود.

24 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 3/31/2020 8:40:19 AM (شماره 363662)

سوالات از رسانه ها دنبال همان مثال مجموعه توسط FBI اما به جای اینکه به نام “دروغ تله” آنها به نام “gotcha تله!” زمانی که رسانه های هک نشستن به تدوین و فرموله کردن پرسش های خود هدف آنها این است که به سادگی شرمسار و یا تنظیم نادرست روایت نه کمک به مردم درک حقایق است.

21 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: بقایای 3/31/2020 8:57:15 AM (شماره 363692)

سعی کنید به من بگویید با خانواده به تماشای شبکه خبر. گزینه های بسیاری برای یادگیری از روی اینترنت و شما را انتخاب کنید به جای کسی که انجام آن برای شما. کشیده پلاگین در کابل تی.v. هشت سال پیش و من از دست هیچ چیز نیست.

12 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/31/2020 9:02:56 AM (شماره 363696)

وجود دارد یک راه بسیار ساده در اطراف این. تحریم msm.

16 نفر بود.


آن است که واقعا ایده آل است. ما اعتماد تهمت بنابراین ما رعایت خواهد شد. از حزب دموکرات می ترسم از سایه خود, به طوری که آنها خواهد شد و مطابق (و گریه و جیغ و حلقه در یک توپ).

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: هرشی 3/31/2020 9:27:06 AM (شماره 363747)

گفت: من در تمام طول این نیست به عنوان بد به عنوان یک نرمال فصل آنفولانزا آن را فقط لنگ جریان تلاش برای پایین آوردن مغلوب ساختن پیشی جستن از روسیه Mueller, استیضاح کلاهبرداری و بقیه کار نمی کند…KAG! خدا برکت مغلوب ساختن پیشی جستن!!!

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MDConservative 3/31/2020 10:13:37 AM (شماره 363810)

من فقط به پایان رسید در یک کشور عبور درایو…1500 مایل از طریق شش متحده است. هرگز یک بار کوک به اخبار. لذت بردم تا حد زیادی خالی جاده ها. تا به حال یک گفتگو با یک دوست که صاحب یک “سلامتی” کسب و کار است که آنفولانزا آزمایش به عنوان بخشی از biz. او انجام داده است 16,000 Covid-19 آزمون و کمتر از یک درصد باید دوباره مثبت است. بزرگترین مشتری می خواست آن کل نیروی کار تست شده است. او توضیح داد که آنها ممکن است منفی امروز…اما این که امروز. آنچه در مورد فردا ؟ خبر خوب این است که مردم با من به صحبت کرد از چک کردن کارمندان به کامیونداران به رستوران کمک…هیچ کس در حال اجرا است می ترسم و تقریبا همه آنها تا به حال به اندازه کافی از دولت و کارشناسان آن است. چند ابراز مالی نه بهداشت و درمان ترس است. اگر آنها این را بکشید تا ماه مه یا ژوئن وجود خواهد داشت با صدای بلند گله مند. دولت ارسال خواهد شد آنها را در خدمت دیگری از پنیر رایگان به تعطیل مردمی ،

13 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 3/31/2020 11:16:30 AM (شماره 363913)

این خبر تا حد زیادی تبدیل به unwatchable چون خود را مغلوب ساختن پیشی جستن-نفرت هیستری. اگر آن را نه یک چیز دیگری وجود دارد. از خبر جعلی به علم آشغال برای صاف کردن نهفته است. آن BS و اکثر مردم آن را ببینید. غم انگیز خود را در بسیاری از مردم هوشمند افتاده اند برای آن است. آنها بهتر می دانند اما باقی بماند. چالش اصلی برای مغلوب ساختن پیشی جستن است و او نیاز به بازگشایی این کشور است. ما باید به تصویب کرونا ویروس. آسیب اقتصادی بدتر از این ویروس خود را. متاسفانه رسانه ها این است که نگه داشتن تلفات برای تایید تست های نزدیک به 2 درصد. سلام چگونه آنها در حفظ و ادعا مرگ و میر را در بیش از یک میلیون نفر است. آنها اصلا به ما بگویید که چگونه بسیاری از افراد آزمایش شده است و نتایج منفی هستند.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/31/2020 11:37:57 AM (شماره 363939)

مگر اینکه شما را خوانده و درک روم 13:1-7 شما نمی توانند درک کنند که چرا حتی غیر مؤمنان با رعایت بموقع انتخاب رهبران کشور ما است. نمایندگان خاص منطقه که خود را به جای ترکیبات’ را در حال مسخره-قوانین و کافران. شما موظف به اطاعت از آن است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: weejun 3/31/2020 11:52:39 AM (شماره 363960)

این چپ رسانه M. O. ساده است: هر آنچه در آن detests و یا تصمیم می گیرد که در میان آن سیاسی/اجتماعی در دستور کار این تمرکز وجود دارد. برخی از نمونه: 1. اسلحه – تقریبا هر تفنگ های مربوط به قتل است اعلام کرد در خشم رسانه ها و حتی با وجود اینکه کمتر از 12,000 تفنگ به قتل در آمریکا سالانه (در میان جمعیت 350,000,000 و 100,000,000 صاحبان اسلحه) و با وجود این واقعیت است که وجود دارد بیشتر قتل مرتکب هر سال با چاقو. 2. تغییر آب و هوا – آنها هرگز برجسته/پوشش دانشمندان مشهور که اشاره مغالطه در روز قیامت مدل های آب و هوا alarmists و باید با توجه بیش از حد هوا/جوهر زمان به 16 سال, که نمی دانید, جک در مورد آب و هوا علم است. 3. کورونا ویروس – زیرا آنها نفرت مغلوب ساختن پیشی جستن آنها نمی تواند کمک کند اما چرخش این چیز منفی یک راه ممکن است. مورد در نقطه: من شرمنده به اعتراف من هنوز اشتراک محلی ما کهنه و امروز من فقط می تواند پیدا کردن چند مقاله که در مورد ویروس و منفی/جنجال آفرینی به بوت شدن (حتی بخش های ورزشی چیزی جز ویروس-اخبار مرتبط – خوشبختانه کمیک هنوز هم به نظر می رسد به “ویروس رایگان”). خندق رسانه های خبری در طول این زمان: آنها سم نادرست و مرز شر خالص است. مغلوب ساختن پیشی جستن کاملا آن را به نام درست زمانی که او اعلام کرد MSM به عنوان دشمن مردم است. و بله, من اشتراک خود را لغو.

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: franq می 3/31/2020 12:25:46 PM (شماره 363994)

1000 لایک به #15.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/31/2020 12:32:45 PM (شماره 364006)

احمقانه کومو-ربات ناله در حال حاضر در سی ان ان msdnc و سابق روباه “اخبار” کانال!
گریه کردن در مورد هواکش!
بزرگ عزیزم!
و آنها به او اجازه دهید گریه در صبح تلویزیون!
در حال حاضر!
خیلی lefty اغراق!
خبری نیست!
تکواندو اتفاق افتاده به کابل خبر ؟ این تبلیغ!
STFU! چه زشت بعد در امریکا!

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/31/2020 1:01:29 PM (شماره 364053)

“پس در چه نقطه ای خواهد آنها اعتراف جهل?” هرگز. زمانی که مردم در جعبه با ترکیبی از نفرت و فساد و بی کفایتی و ناامیدی مانند dems/media/چپ آنها خواهد هر چیزی را به سرزنش دیگران و رد مسئولیت شخصی است. بسیاری از کجا پیدا کنیم و خودمان را با توجه به گذشته dem رفتارها. برای مثال BO & عمو جو نه بازسازی ماسک منابع پس از H1N1 برک آوت از 10 سال پیش و کومو را دولت حال هشدار داده بودند تحت مجهز به هواکش و انتخاب به انجام هیچ چیز در مورد آن. اگر رسانه ها خیلی باهوش چطور آنها نیست و ریشه این از قبل به ویژه پس از آخرین بیماری همه گیر. واقعیت این است که آنها در حال رفتن به سوال dem دولت. آنها را سوال جمهوریخواه دولت. و با مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور هر چیزی می رود. آنها نه تنها نادان آنها بدگویی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: czechlist 3/31/2020 1:02:59 PM (شماره 364057)

من فکر می کنم چیزی که مرا اذیت بیشتر است این ایده که ما نیاز به “رهبری”است.
من یک مرد آزاد و نیازی به رهبری; من یک مزرعه حیوانات. من حقایق “فقط حقایق” h/t جو جمعه و من می تواند تصمیم گیری های خود من.
من آن را یک نقطه به عنوان خوانده شده از قانون اساسی ایالات متحده آمریکا هر ماه ژوئیه 4 و هرگز به خواندن یک مقاله در ایجاد و یا حتی ذکر یک “رهبر”. نمایندگان منتخب ما هستند و قرار است به ما بندگان است. هیچ Seig Heil Der لیدر تشکر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – نوشته شده توسط: در واقع 3/31/2020 1:55:05 PM (شماره 364119)

ما باید به تدریج بازگشایی شده است. سوپر مارکت ها, فدرال اکسپرس, آمازون, جمع آوری زباله و پورت همه کار فقط خوب و ارائه خدمات فوق العاده. ساخت و تولید شغل باید ادامه دهید. زمان زیادی برای تعمیر به ما بیکار بزرگراه رنگ ما در مدارس و راه اندازی مجدد تحقیقات در دانشگاه ها. ما در حال فلج کشور برای محافظت از بيمارستانهای ناکارآمد هستند که ترس از برخورد با بیش از حد. که samaritan’s Purse است به راه اندازی در سراسر خیابان را از تن. سینا در پارک مرکزی می گوید که مسیحیان می توانند برای پر کردن شکاف قرار می دهد و به شرم پزشکی ما ایجاد. ما باید درمان – هیدروکسی کلروکین+Zpak+روي Remdesivir و بازدارنده های پروتئاز HIV – استفاده از آنها در حال حاضر زمانی که آنها مورد نیاز است. و همه باید پوشیدن یک ماسک صورت ،

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: bighambone 3/31/2020 5:51:49 PM (شماره 364311)

تیتر در اینجا صحیح است. امروز نیل Cavuto از Fox News Channel حال فرانکلین گراهام به عنوان گراهام بود به نشاط نظرات به شنوندگان Cavuto سعی کردم از او بخواهید در مورد morgues هستند که به ظاهر در شهر نیویورک است. کاملا وجود دارد هیچ شکی نیست که رسانه ها در تلاش است برای ترساندن و وحشت مردم آمریکا و برای ایجاد جنجال زیادی به عنوان آنها احتمالا می تواند انجام دهد.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de