مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل بایدن و ماحسرت برای ‘عادی’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/15/2020 4:19:05 AM

کشتن جورج فلوید به درستی وحشت آمریکایی است. تظاهرات متعاقب آن ایالات متحده در سراسر پلیس پاسخگویی. اما دیر بود و مردم صف به توافق با این فرض که بد افسران پلیس باید مجازات شود و نژادپرستی در سازمان ریشه از جنبش مطرح تقاضا پال خواستار قطع بودجه دولت ، آن را کاملا bonkers. هر کسی که تصور “پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس” واقعا معنی پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس باید سازمان دیده بان ویدئو ویروسی شامل مینیاپولیس شهردار یعقوب فری رو در مورد این مسئله با اعتراض رهبران.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: بقایای 6/15/2020 6:21:41 AM (شماره 444937)

FTA: “تظاهرات متعاقب آن ایالات متحده در سراسر پلیس پاسخگویی.” آنها تظاهرات صلح آمیز است. تظاهرات مسالمت آمیز مردم راه رفتن در اطراف در محافل در مقابل ساختمان برگزاری علائم بر روی چوب. همه شورش و آتش زدن و غارت و تخریب افراد و اموال نیست متحد هر کسی که در اطراف هر چیزی. و من فکر می کنم آن را باید به نام اخبار نادرست که به معنی چیزی متفاوت از خبر جعلی. امروز روزنامه های محلی تیتر توسط آسوشیتد پرس “دقت ناشناخته برای بسیاری از کرونا ویروس, تست عجله.” بیشتر پس گرد. شما معنی است که هیچ کس نمی دانست این بود که آن را اتفاق می افتد. این است که چرا اکثر مردم خواندن این مقاله دیگر.

15 نفر بود.


این خواهد شد و نتیجه معکوس در سمت چپ! در انتخابات ماه نوامبر خواهد بود و مرج در مقابل ظاهر ، این ملت این است که به شدت نیاز به حالت عادی (و نه این که هنجار جدید با ماسک در).

9 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: bpl40 6/15/2020 8:16:27 AM (شماره 445003)

قتل فلوید است قابل سرزنش و باید (در واقع) محاکمه و مجازات شوند. اما خود زندگی است نه یک به جشن گرفته می شود به خصوص سیاه (با عرض پوزش سیاه پوستان). که دموکرات ها در حال انجام این کار را با رها از دست داده است بر مردم است. هر گونه عدم به رسمیت شناختن همدلی برای کسانی که دچار اضافه سوخت به این. وجود دارد 55 درصد در مقابل 9 درصد تفاوت در defunding پلیس. با وجود این نظر سنجی و بایدن را قوی نشان دادن با مستقل و میانه آن را دشوار است به این باور این را نمی خواهد به شدت تحت تاثیر نتیجه on Nov 3rd.

8 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/15/2020 8:23:40 AM (شماره 445017)

آنها در حال تلاش برای ایجاد 2020 خیلی بد طریق اعمال عمدی منجر به مرگ هزاران نفر تخریب محصول از انسان زحمت ورشکستگی بی شماری کسب و کارهای کوچک بی قانونی در خیابان ها حکومت اوباش که آنها به ما التماس برای بازگشت به 2015. یک نقطه روشن در مورد مرگ نظر. من در رسیدن به این نتیجه گیری بدون interjecting هر یک از چیزهایی که من شک دارم اما انجام این کار با آنچه که من می دانم درست باشد. داخل قرنطینه که در آن دموکرات فرمانداران به عمد قرار داده شده مبتلا به آسیب پذیر ترین در خانه های سالمندان است یا حماقت و یا قتل است. جعلی علیه یک درمان بالقوه که ممکن است ذخیره شده و برای زندگی هدف سیاسی ذکراست است همچنین قتل و یا حداقل اقدام به قتل در صورت HCQ اتفاقا معلوم است یک نجات دهنده زندگی. بدون شک برخی از مردم خواهد شد واکنش نشان می دهند به عنوان برنامه ریزی شده. دیگران دو برابر خواهد شد پایین خود را برای حمایت از حاکمیت قانون و مغلوب ساختن پیشی جستن. من دعا می کنم که دومی طاقت فرسا است و حمل و راست به 2024. علاوه بر این هدف خود نمی 2015, هدف آنها این است که برای از سرگیری تحول بنیادین بود که به خوبی در جریان است در سال 2015. برخی از ما, قطعا کسانی که از ما در این سایت قادر به حصول اطمینان از دست رفته بخشی از شعار و پر در خالی تحول به چه: دولت سوسیالیستی از امریکا است. حداقل این است که در باز. هنوز هم وجود دارد یک شکاف عظیم بین دانستن است که هدف و دانستن اینکه چه چیزی انشعابات دستیابی به این هدف خواهد بود. حتی که آغاز شده است به خودی خود نشان می دهد.

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/15/2020 9:09:09 AM (شماره 445080)

می تواند وجود دارد هیچ “عادی” هنگامی که یکی از دو طرف دیوانه است. واقعا بالینی مجنون. آن را مانند ازدواج با یک فرد و هیچ راه واقعی برای طلاق است که فرد و زندگی مسالمت آمیز در مکان های جداگانه. آن شخص و آن شخص و خانواده و دوستان و روزانه انجام همه چیز ممکن است به تحریک صدمه دیده شما و کاملا از بین بردن شما را در چیزهای کوچک و بزرگ. بله این دقیقا مانند آن است. و حتی اگر آن شخص روزی می شود یک “اتهام” از تصمیم گیری های روزانه دوباره آن ممکن است نزدیک به حالت عادی برای آنها, اما آنها مطمئن شوید که آن را هرگز دوباره به حالت عادی برای شما. چرا که آنها واقعا بالینی مجنون. شما را دیدم آنچه که آنها فکر می کنم “تابستان عشق”. من را متقاعد کند من اشتباه می کنم.

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/15/2020 9:42:34 AM (شماره 445132)

اگر وجود دارد یک مغلوب ساختن پیشی جستن-بایدن بحث برخی از تماس رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک قلدر.
اگر وجود ندارد یک مغلوب ساختن پیشی جستن-بایدن بحث برخی از تماس رئیس جمهور تهمت ترسو. گرفتن یک زنجیره نماز و در دست هر کس.

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bythegates 6/15/2020 10:17:54 AM (شماره 445180)

چپ باید یک کمپین رفتن به ثبت نام برای بلیط برای این تجمع برخی از آنها با استفاده از رباتها برای انجام آن را به طور خودکار. من را دیده اند دعوت به پیوستن به این تلاش. آنها فکر می کنند که عمل خود را در صندلی های خالی در این تجمع از آنجا که هیچ بلیط های بیشتر خواهد شد در سمت چپ برای مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان. آنها بسیار هوشمند نیست مردم است.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/15/2020 11:00:04 AM (شماره 445253)

دیدن روسری در غرفه دموکرات ها تن در هفته گذشته به من می گوید عادی رفته است از پنجره به بیرون. آنها انتقاد رئیس جمهور تهمت برای برگزاری مقدس هنوز دموکرات پوشاک است فقط یکی دیگر از سرپا نگه داشتن. با سلام دموکرات چگونه می توانم به شما فکر می کنم خدا احساس می کند با دیدن ما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا حمل مقدس ؟ بله ظاهر خواهد شد زمانی که دموکرات ها شروع به گرفتن یک نگاه در خود کتاب مقدس. . .

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: John Farson 6/15/2020 11:24:52 AM (شماره 445295)

حقیقت این است که اگر فلوید انجام داده بود آنچه را که پلیس به او گفت آیا او می تواند با ما امروز. همان مرد جوان در آتلانتا. داشتن یک بازنشسته و رئیس پلیس و دولت کنونی سپاهی در خانواده من اگر شما انجام آنچه یک افسر می گوید شما در خطر هستند. پلیس امروز تحت بیشتری بررسی دقیق نسبت به سال گذشته است. بیش از حد بسیاری از چشم ها و دوربین های دیجیتال.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: DVC 6/15/2020 11:39:45 AM (شماره 445316)

من مخالف با جمله اول. فلوید نبود کشته و مواد مخدر مصرف بیش از حد/حمله قلبی و مرگ پیچیده شده است به چیزی که حقایق را پشتیبانی نمی کند.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bobmadison 6/15/2020 12:49:42 PM (شماره 445365)

گفتن است مردم از این ویروس شروع و عدالت اجتماعی رزمندگان آغاز شورش است که من واقعا بر این باورند که مردم تا به حال به اندازه کافی. من فکر می کنم که بسیاری از کسانی که رای دادند در سال و برخی که هرگز رای نمی مانند چه خبر است و که این آزمایش در سوسیالیسم ضد آمریکایی و رفتن به پای صندوق های رای در تعداد رکورد. یادآوری آن را سیاه در مقابل سفید Libs. در مقابل محافظه کاران حزب دموکرات. در مقابل جمهوری خواهان و…. آن را خوب در مقابل بد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Hermit_Crab 6/15/2020 4:35:04 PM (شماره 445535)

“مغلوب ساختن پیشی جستن را بایدن گریه در صحنه است.” من متقاعد شده است که بایدن در واقع خواهد بود واقعی نامزد. و حتی اگر او من شک دارم که آنها را به او اجازه دهید بحث است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Italiano 6/15/2020 4:59:12 PM (شماره 445555)

آره مثل همه ما فقط نمی توانید صبر کنید برای بازگشت کسانی که “عادی” حمام/بایدن سال است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de