مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل همه دیوانه لیبرال نهفته است

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/10/2020 4:45:10 AM

بریس برای مبارزه با زندگی خود را. بزرگترین تفاوت بین امروز و چهار سال پیش است که در این زمان آنها می دانند که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می توانید برنده شوید. مطمئن شوید که آن را زشت بود آخرین بار. آنها نفرت او را از آنجا که آنها نفرت شما. آنها می خواستند او را از بین ببرد زیرا آنها نمی مراقبت در مورد شما. آنها گفته بی پایان نهفته است در مورد او چون آنها اساسا نادرست مردم ناتوان از استدلال در مورد مسائل حیاتی آقای ترامپ ساخته شده است مبارزات انتخاباتی خود را در اطراف.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: franq می 6/10/2020 6:11:10 AM (شماره 439356)

این انتخابات است. اما پس از مغلوب ساختن پیشی جستن ، این مهلت ،

39 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 6/10/2020 7:27:47 AM (شماره 439392)

Re: پاسخ 1: تد کروز

18 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Daisymay 6/10/2020 8:02:27 AM (شماره 439411)

مغلوب ساختن پیشی جستن است سخت به عنوان ناخن و بسیار زیرک است. منتظر اولین رالی به دیدن هزاران نفر که منتظر ساعت فقط به رسیدن به او را ببیند. این چپ است که به او بسیار به کار با. هر روز چیزی اتفاق می افتد که به پایان خواهد رسید تا در مبارزات انتخاباتی آگهی. او را با استفاده از کلمات خود را و کلیپ های از آنها در تبلیغات است که آنها نمی توانند می گویند او از آن ساخته شده است. مصرف بیش از سیاتل ایستگاه پلیس و اعلام آن آنها خواهد شد در حال حاضر یک آگهی بزرگ. آن را می گویند به مردم آمریکا “این اتفاق می افتد در محله خود را (اگر شما زندگی می کنند در یک آبی دولت) مگر اینکه شما در انتخاب تهمت به شما در حفظ و امن”. باور نمی کنم این نظر سنجی که بایدن راه جلوتر از مغلوب ساختن پیشی جستن. هنگامی که این نظرسنجی در حال برداشت از هم جدا به نظر می رسد آنها فریب خورده تمام انواع از راه هایی برای ایجاد نهایی شمارش شبیه بایدن پیش است. ما بهتر می دانیم!

24 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Justcurious 6/10/2020 8:11:22 AM (شماره 439424)

پاسخ 2: تام پنبه.

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: BaldGuy 6/10/2020 8:14:05 AM (شماره 439428)

#2….ایضا او سخت پوست…

7 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: chance_232 6/10/2020 8:17:07 AM (شماره 439432)

مغلوب ساختن پیشی جستن باید کمپین در کالیفرنیا است. قانون به تنهایی می تواند رودخانه باعث برفدانه خیس کردن رختخواب.

26 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/10/2020 8:26:54 AM (شماره 439450)

من قدردانی شنیدن همه پوستر در بالا توضیح به من چرا معاون رئیس جمهور مایک پنس حتی نمی شود .

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: StormCnter 6/10/2020 8:36:52 AM (شماره 439466)

معاون رئیس جمهور مایک پنس می دهد تاسف تصور اه. من فکر می کنم آن است که در مقایسه با رئیس جمهور تهمت شخصیت و پنس در خدمت مغلوب ساختن پیشی جستن در سایه. من معتقدم پنس به یک مرد خوب و که او می تواند یک رهبر خوب اما بسیاری از رای دهندگان به نظر می رسد که هیچ چیز در مورد او. وجود دارد ممکن است زمانی که این کشور نیاز به یک مایک پنس و تبدیل خواهد شد به او.

21 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 6/10/2020 8:52:14 AM (شماره 439493)

من با مشکلات جدی پنس. من اعتماد او را پس از او مجوف به LGBTwhatevers زمانی که فرماندار ایندیانا است. به علاوه من فکر نمی کنم که او شخصیت به ادامه آنچه PDT آغاز شده است. در نهایت من را برای رای دادن به او فقط مثل من به مک کین رای دادند و رامنی – به این دلیل که جایگزین خواهد بود خودکشی. اما قبل از آن من حمایت از شخص دیگری در مقدماتی. ما باید یکی دیگر از پیت بول.

31 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/10/2020 9:39:39 AM (شماره 439566)

قطعه بزرگ توسط چارلی صدمه دیده است. من نمی دانستم او تا به حال آن را در او را. اما من با شما موافقم. You ain’t seen nothin’ yet. من تعجب کوتاه از یک بمب اتمی که این دلقک ها را تا آستین خود را برای بعد از انفجار در مغلوب ساختن پیشی جستن. آن را در راه است قطعا. به عنوان قوی به عنوان رئیس جمهور ما است و این ثابت اضطراب و هرج و مرج عمیق دولت برانگیخته می کند و مردم را مضطرب است. من مطمئن هستم که بخشی از “بایدن” نامزدی را در اطراف آرام همه چیز را. “رای من و شما صلح و ثبات است.” و چگونه بسیاری از مردم خواهد شد فقط به “آن را متوقف کند.” که گفت. من فکر می کنم مایک پنس شده است فوق العاده VP. اما او نمی تواند انتخاب اول من برای اجرا در سال 2024. من یک سناتور حامی در اصل در سال 2016 اما من فکر می کنم دو نام به ذهن می آیند برای 2024: وزیر امور خارجه مایک Pompeo یا فرماندار فلوریدا ران DeSantis. هر دو بچه ها بسیار دشوار خواهد بود که قادر به مقاومت در برابر مداوم حمله به آنها را تحت. به این معنا که اگر یک جمهوری خواه خواهد بود قادر به انتخاب می شوند و پس از این چینی های بزرگ فن آوری رسانه ها و دموکرات ها کامل سرقت انتخابات است.

22 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/10/2020 9:47:00 AM (شماره 439582)

بازگشت در سال 2016 من تا به حال اظهار نظر در اینجا است که تا کنون جمهوری خواه نامزد چهره یک راه برای خنثی عمیق دولت از جمله msm این dims, RINO pubbies و globalists بعدی تبدیل خواهد شد رئیس جمهور ایالات متحده است. مغلوب ساختن پیشی جستن آن را نمیفهمد در اوایل مبارزات انتخاباتی و به طور موثر نگه عمیق دولت چرخش سر برای تقریبا چهار سال است. در سال 2024 بعدی جمهوری خواه رئیس جمهور باید همچنین نمایشگاه این همان کیفیت. چه مغلوب ساختن پیشی جستن کیفیت ؟ 1. اعتماد به نفس
2. معتبر و می داند آنچه که او صحبت کردن در مورد
3. کاملا dauntless
4. می داند که چگونه به انجام یک معامله
5. به طور موثر با استفاده از پرسنل منابع
6. روشن از اولویت های
7. درک امور مالی در سطح بالا
8. معتقد است که در امریکا به عنوان یک رهبر جهانی
9. درک ارزش های آمریکایی
10. معتقد به خدا
11. درک شرکت برای عامل به خوبی در یک دولت فاسد سیستم به طوری که متناسب با این لایحه ؟ و هیچ مارک لوین علاقه مند است در حال اجرا برای رئیس جمهور در سال 2024.

17 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/10/2020 9:47:40 AM (شماره 439583)

دیروز من به تماشای یک لوله تصویری از نیویورک پلیس بیرون ریختن خشم خود را در برابر شهردار و فرماندار برای حمایت از آنها و بدنام کردن آنها. من هیپنوتیزم توسط یک زن و شوهر از آنها. یکی به طور خاص ایستاده بود به عنوان یک پتانسیل آینده نامزد ، او هوشمند و بیان شد و نه تنها پرشور داشت و مهربان است. نوع شخص ما باید به دنبال مغلوب ساختن پیشی جستن.
جانشین رئیس جمهور تهمت شناخته نشده است. اگر چه من انتظار آن خواهد بود ساده فرد با یک شخصیت بزرگ و عظیم میهن پرستی و عشق به این کشور و مرد همکار خود را. مهم نیست که چه رنگ پوست و یا جنسیت او/او ممکن است داشته باشد. آنچه که فرد را نمی خواهد لیبرال است یا مترقی است.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/10/2020 10:07:00 AM (شماره 439616)

FTA: “در نظر بگیرید فقط این سال است. آقای ترامپ مقاومت کرده است یک استیضاح پیشنهاد به طور کامل ساخته شده از دیوانه نهفته است. او در برابر همه گیر جهانی است که در آن بیش از 100 ، 000 آمریکایی ها فوت کرده اند تا کنون. او نظارت بزرگترین سقوط اقتصادی در تاریخ آمریکا است. و در حال حاضر شورش در خیابان.” و ما ain’t seen nothin’ yet. این سینک ظرفشویی آشپزخانه را ادامه پرواز را از طریق انتخابات و آنها را تنها بزرگتر و بیشتر. اگر هیچ چیز دیگری هدف این است که به معرفی تهمت خستگی برای رای دهندگان برای تصمیم گیری “به اندازه کافی!” این UNIPARTY منافع که شامل آن دسته از “لنگی-fisted, آموزش, خواجه که بر گرفته بود ظاهرا ‘محافظه کار’ در واشنگتن برای مدت طولانی” در یک وجودی مبارزه حفاظت از خود را احتکار در هزینه های آزادی امریکایی, تبدیل, ایالات متحده آمریکا به هنگ کنگ. چه کسی جایگزین خواهد شد مغلوب ساختن پیشی جستن در آینده ؟ هیچ کس. امریکا در حال حاضر یک زمین Karens و Kyles, Shanices و Maliks. مغلوب ساختن پیشی جستن از دست محبوب رای قابل ملاحظه ای در سال 2016. او ممکن است دوباره در سال 2020 است. و کالج انتخاباتی است که به دنبال شکننده تر از همیشه قبل از.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: SweetSweetback 6/10/2020 10:36:51 AM (شماره 439670)

جیمز وودز درخشان ascerbic سوزان را هیچ زندانی.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/10/2020 11:24:18 AM (شماره 439756)

این تمرین برای ‘تظاهرات’ در روز انتخابات. چگونه بسیاری از رای دهندگان خواهد بود ترس مرگ به ترک خانه های خود را ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: در واقع 6/10/2020 11:25:01 AM (شماره 439757)

تهمت یکی از یک نوع است. بهترین رئیس جمهور تا کنون. او در حال مبارزه برای تمدن غرب در برابر جهانی شدن همه به تنهایی. وظیفه ما در این مبارزه برای آینده ما است که به انتخاب مجدد او. اگر ما شکست و سپس بین مراثی ما باید مقدار زیادی از زمان به بحث در مورد چگونه به بهتر شکست مارکسیستها در. من می دانستم که Donaldus مگنوس یکی از یک نوع و هنگامی که او آمد پایین برج ترامپ (ژوئن 16, 2015) معرفی و چینی و مکزیکی ها به ما سیاسی بحث برای اولین بار. روتشیلدها و سوروس و CCP Globalist عروسکی کارشناسی ارشد در حال رفتن دیوانه به عنوان ساده است برای دیدن.

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: tlyons1 6/10/2020 11:27:47 AM (شماره 439762)

من مثل همه پیشنهادات خود را برای رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن.. اما هیچ کس ذکر جب بوش یا رامنی!!
(من کمی شوخی!)
حالا باید وجود داشته باشد یک محل خاص برای rinos مانند پل رایان…یا هر rino!
چه با شکوه روز از آن خواهد شد برای امریکا زمانی که رئیس جمهور تهمت است و انتخاب مجدد!

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: جیمی ماک 6/10/2020 1:40:07 PM (شماره 440002)

من

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 6/10/2020 1:51:17 PM (شماره 440016)

من دو تا سوال دارم: #1) شما چه کسانی هستند ؟ و #2) چه چیزی شما را با چارلی صدمه دیده است ؟ من نمی توانم باور چارلز صدمه دیده و در حال حاضر آن می شود. او ضعیف شده است — به عنوان بد نیست به عنوان غنی لوری یا بن شاپیرو اما در اینجا او در آتش است. این فقط در مورد تهمت … این همه در مورد ما — افرادی که پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن. ما نیاز به پرداخت می شود و آنها را بالاتر از تظاهر به آنچه آنها می خواهند … اوه, این چیزی است که آنها انجام می دهند! ایده این است که آنها می خواهند تهمت به تواند باعث به اعلام برخی از مرتب کردن بر اساس سطح پایین رزمی قانون به طوری که آنها می توانید رنگ او خرده دیکتاتور. اما قبل از او می تواند انجام دهد که من از ترس برخی از شهروندان را قانون به دست خود برای جلوگیری از این بی قانونی قبل از آن را تبدیل به انقلاب فرانسه. پاسخ #1 — فعلی فرماندار فلوریدا, Ron DeSantis است که احتمالا بهترین به دنبال مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2025

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: ProudEagle 6/10/2020 6:27:39 PM (شماره 440249)

تابستان در حال رفتن به داغترین در حافظه (به لحاظ سیاسی). انتظار بیشتر فجایع و ناآرامی به ما نزدیک شدن به انتخابات. اگر/وقتی که دوباره باز مدارس ؟ نخست فرصت برای تمام انواع ننگین فساد

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de