مغلوب ساختن پیشی جستن رسانهها ارسال خواستارشلیک Dr. Anthony Fauci

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 4/13/2020 3:07:40 AM

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در شب یکشنبه را بازتوییت کرد یک پست که خواهان برکناری دکتر Anthony Fauci پس از متخصص بیماری های عفونی به نظر می رسد در سی ان ان. صدای جیر جیر از دیانا لورن سابق ایران نامزد کنگره شامل هشتگ #FireFauci و با اشاره به Fauci را امتیازی که بیشتر زندگی می تواند ذخیره شده اند اگر ما تا به حال عمل کرده و هر چه زودتر برای جلوگیری از گسترش coronavirus. “با عرض پوزش خبر جعلی آن همه در نوار” مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت: اصرار خود را با ممنوعیت سفر بود عمل مورد نیاز برای جلوگیری از ویروس. “من ممنوع چین قبل از مردم صحبت کرد.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: pensom2 4/13/2020 3:14:02 AM (شماره 377774)

من امیدوارم که رئیس جمهور تهمت آج با دقت در این یکی. بسیاری از باقی می ماند به فروش می رسد در Fauci به مراتب بیشتر کسانی از ما که خواندن بین خطوط در Fauci اظهارات. من می خواهم به جای دیدن Fauci به تدریج کاهش دهد در ربط–به جای اخراج شدند. البته خطر این است که او کمی پودر keg و فکر می کند که او را متخصص در همه چیز. پودر بشکه بشکه می تواند منفجر شود.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: proximo 4/13/2020 4:10:56 AM (شماره 377777)

Fauci است بر روی نوار از اواسط ماه مارس گفت: ما تا به حال هیچ چیز به نگرانی در مورد دو هفته پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تعطیل پرواز از چین است. مغلوب ساختن پیشی جستن است او… “خاص” 😉 لب سست Fauci شده است یک فاجعه سوخت وحشت در حالی که تناقض خود را در مصاحبه بعد از مصاحبه. زمان برای او را به رختخواب.

50 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: proximo 4/13/2020 4:20:37 AM (شماره 377778)

در واقع Fauci بود گفت: ما تا به حال هیچ چیز به نگرانی در مورد یک هفته قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن تعطیل پرواز از چین: https://saraacarter.com/jan-flashback-dr-fauci-said-coronavirus-is-not-a-major-threat-to-the-people-of-the-united-states/ در هر صورت او را بی اعتبار.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ZeldaFitzg 4/13/2020 4:24:39 AM (شماره 377779)

من در “بادقت” ستون. او دارای یک زیر است.

12 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: کاترین 4/13/2020 4:29:36 AM (شماره 377782)

من رای به آتش او گذشته ، او یک نفرت انگیز موجود کوچک که بسیار تحت تاثیر قرار با خود او snickers رئیس جمهور در جلسه توجیهی روزانه بر روی این ویروس است. او چیزی است که ما تماس کامل خود را.’ نمی توانید صبر کنید برای او به اخراج می شود و به دیده بان رسانه ها سر منفجر شود!

44 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: یوهان 4/13/2020 4:47:11 AM (شماره 377786)

مغلوب ساختن پیشی جستن باید ستایش Fauci و دولت است که در حال حاضر او به هیچ وجه قصد ندارند از شلیک مرد. سپس دعوت Fauci به خود را توضیح دهید
اظهارات قبل و بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن سفر بان کی مون در چینی.

46 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: جودی 4/13/2020 5:13:38 AM (شماره 377788)

Fauci فکر می کند که او رئیس جمهور است. اظهارات خود در روز گذشته بودند متضاد. او اظهار داشت: در فرد رای گیری در ماه نوامبر امکان پذیر نیست و رسانه ها جامعه را تصمیم می گیرید که به re-open دولت . وقتی WH مطبوعات…Johnathan کارل … سلام شما به عنوان شما در حال خروج از یک WH جلسه …شما می دانید که شما در حال رسانه ای عزیزم از هفته است. به یاد داشته باشید رسانه های قبلی عزیزان… کوهن Comey, Avanti, Brennen, اماتور, جق زدن Scaramucci…

26 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: جودی 4/13/2020 5:15:48 AM (شماره 377790)

من به معنای جامعه پزشکی

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Rinktum 4/13/2020 5:28:13 AM (شماره 377796)

موافقت با #1. آتش Fauci و او ظاهر خواهد شد بر روی هر خروجی رسانه ها باش به رئیس جمهور. آن را نمی خواهد هر چه او گفت در ماه فوریه است. همه رسانه ها می خواهد کسی است که اشک به رئیس جمهور. Fauci احتمالا در حال حاضر شروع به نوشتن خود را به همه کتاب. آن چه این staters انجام دهد. این دموکرات راهکار است بسیار قدیمی است. رسانه ها از حملات در خواهد آمد سریع و سخت اگر رییس جمهور, آتش سوزی Fauci. بهتر است به مرحله کارشناسان و محدود کردن سوالات از رسانه ها به نصف. آنها نه به دنبال اطلاعات اما استفاده از وقت خود را به مشاجره با رئیس جمهور.

16 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: proximo 4/13/2020 5:41:15 AM (شماره 377803)

به شما می گویند که اگر رسانه ها هر گونه اعتبار است. آنها در حال حاضر تبدیل مغلوب ساختن پیشی جستن در همه چیز او می گوید با این حال او همچنان به بالا تایید اعتبار. چه Fauci گفت: در این موضوع “نوار”. او شده است بسیار بی دقت با چیزهایی که او گفت. او دریافت نمی کند به راه رفتن و هر چیزی در بازگشت.

17 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: DCGIRL 4/13/2020 5:48:54 AM (شماره 377805)

چه رئیس جمهور تهمت نیاز به انجام است با تشکر از او را برای خدمات خود در این تیم است. ارسال او را به دفتر خود (او نگهداری می شود باید در حقوق و دستمزد) و به او بگویید که او دیگر نشان دهنده این تیم است. جایگزین او بلافاصله با متخصص پزشکی. این راه رئیس جمهور تهمت کنترل بیش از که به او اجازه می دهد به صحبت کردن. رئیس جمهور نیاز به گفتن Fauci که تخصص او نیاز در تجزیه و تحلیل منطقه از این ویروس است. Fauci نیز نیاز به یادآوری شود که او دیگر نشان دهنده این تیم به عنوان صدای بخش پزشکی. Fauci می تواند ارائه جدید پزشکی متخصص با یافته های خود را و است که همه. به عبارت دیگر او دیگر نمی تواند صحبت می کنند به هر رسانه ای.

16 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: توبی ده خرس 4/13/2020 6:10:11 AM (شماره 377813)

تهمت نمی توانید اجازه دهید این الفاظ به او دیکته کند که هنگامی که ما بازگشایی این کشور است. چرا مردم فکر می کنم تهمت باید از ترس دولا شدن? مغلوب ساختن پیشی جستن باید آتش او را در حق او پس از تحقیر او در امروز پايه بلند كن بادي!

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Mekkkk 4/13/2020 6:18:24 AM (شماره 377821)

به اندازه کافی به اندازه کافی است

13 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: OBX پیت 4/13/2020 6:18:37 AM (شماره 377822)

لطفا جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن….نمی توانید در یک شکاف با این کرم کوچک. فقط نمی آورد و او را در طول خود را به روز رسانی روزانه. او را محدود به جعلی رسانه ها به گسترش زهر خود را. او تبدیل شده عزیزم از crazies که همه از رفتن به بی اعتبار شما و اعمال شما در طول این بحران است. Fraudci اشتباه شده است در بیشتر همه چیز را به او گفته و او را در معرض به عنوان زمان می رود توسط به عنوان “کارشناس” که می داند هیچ چیز نیست. فقط او را نادیده بگیرم !!!!.

21 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bigken2 4/13/2020 6:26:46 AM (شماره 377828)

ایده عالی #7

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: NancyD 4/13/2020 6:34:54 AM (شماره 377834)

من با #7. اگر او آتش او را به زمان بیشتری برای در تمام شبکه های رسانه و او را بیشتر به هم زدن مغلوب ساختن پیشی جستن. به او توضیح دهید که خود را در مقابل رئیس جمهور. او نشان می دهد که رئیس است.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Pucky1 4/13/2020 7:25:30 AM (شماره 377860)

با توجه به مستمر تردید در مورد درمانی داروها برای Covid-19 ممکن است دکتر Fauci آهسته راه رفتن آزمایش های بالینی. ما می دانیم که FDA به ساده کردن برخی تست پروتکل چرا برای چیزی با حدیثی سابقه هیدروکسی-Chloroquinone?

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: hoopsfan 4/13/2020 7:30:52 AM (شماره 377865)

Fauci از مارس 29! بدون نیاز به تغییر شیوه زندگی است. از ظاهر در روز شنبه امروز نشان می دهد. دیدن esp. شروع در 2:45 https://www.today.com/video/dr-fauci-on-coronavirus-fears-no-need-to-change-lifestyle-yet-79684677616

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: jacksin5 4/13/2020 7:37:01 AM (شماره 377867)

با توجه به Dr. Doom تخصص در همه چیز همه گیر PDJT باید او را “مرد ما در ووهان”. وجود دارد او می تواند جمع آوری اطلاعات او را نگه می دارد بیان کرد ما فاقد آن هستند و آن را به او شناخته شده است که او تنها گزارش به WH رئیس ستاد.
و اگر او می خواهد یک نشان و یک راز حلقه رسیور با تمام معنی آنها را به او بدهد.

9 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Daisymay 4/13/2020 7:39:31 AM (شماره 377868)

من با کسانی که او شلیک آشکار است یک ایده خوب نیست. او باید به سادگی نادیده گرفته می شود. بیشتر ایستاده با رئیس جمهور در دستی. فقط همین حالا تماس بگیرید و او دیگر برای هر چیزی. او می خواهد این پیام. بدون نیاز به نیزه او و یا تحقیر او. فقط او را بی ربط!

14 نفر بود.


من موافق با دیگران که می گویند آتش این جانوران پستاندار شبیه راسو. آتش او را به دلیل آن را درست انجام – لعنت به رسانه ها – سرعت کامل پیش رو است. مقاطعه در رسانه ها به آنها قدرت بیشتر. اجازه دهید دکتر Fauci رفتن بر روی هر کابل شبکه خبری او پس از اخراج درست مثل چند نفر دیگر که مغلوب ساختن پیشی جستن از کار اخراج شدند. من فکر می کنم آنها همیشه نگاه ضعیف و احساساتی گریه ی این دختربچه به رسانه ها. و سی ان ان در رتبه های گردابی به هر حال. ما نیاز به متوقف کردن نگرانی در مورد آنچه در رسانه ها در حال رفتن به می گویند. مهم نیست که آنها چه می گویند. آنها بی ربط هستند.

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: LesUNo 4/13/2020 7:45:24 AM (شماره 377875)

رئیس جمهور را احاطه کرده و خود را با لیبرال ها و globalists با روابط قوی برای بیل گیتس و توسعه یک واکسن. این اپورتونيست در حال دستکاری داده ها برای خدمت به منافع خود است. فقط گوش دادن به آنها وخیم پیش بینی نشده توسط اعداد و پس از اتصال نقطه. آن را بسیار دشوار است. نیویورک ظروف سرباز یا مسافر است. من به سختی شگفت زده کرد. آتش آنها. امروز! چگونه احتمالا می تواند از آن هر چقدر رسانه ها در تفسیر خود ، مسئولیت و رسیدن این کشور به کار می کنند. توقف چاپ پول و اجازه ابتکار و خلاقیت از نیروی کار آمریکا را تجدید و تقویت اقتصاد است. باک توقف در رئیس جمهور میز. میز خود را!

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: JackBurton 4/13/2020 7:46:08 AM (شماره 377877)

شاید کسی به یاد بهتر از من می تواند به من کمک کند در این.. مغلوب ساختن پیشی جستن اولین رهبر جهان به موضوع ممنوعیت سفر… در این مورد در برابر چین, ژانویه 31st. نبود او ؟ وجود دارد هر گونه دیگر رهبر که صادر بان کی مون در رابطه با Covid قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن?

12 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: rsgonner 4/13/2020 8:01:24 AM (شماره 377890)

ما نیاز به بررسی Fauci رابطه با بنیاد گیتس فشار برای واکسن (یک رابطه, رفتن سال) و اتصال خود را با جلعاد. او را نگه می دارد خود را ستایش remdesivir هر چند آن را شکست خورده در برابر ابولا و هجوم هیدروکسی کلروکین. ما همچنین نیاز به درک نقش خود در NIH grant میلیون ها دلار مالیات دهندگان به ووهان آزمایشگاه (دوباره قصد بازگشت سال) به بررسی بسیار خفاش ها که از این ویروس ظاهرا آمد. https://www.ibtimes.sg/us-gave-3-7-million-wuhan-laboratory-conducting-experiments-using-virus-bats-42890 وجود دارد بسیاری از نقاط که نیاز به یک اتصال.

12 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: janjan 4/13/2020 8:05:37 AM (شماره 377896)

خود را به دور میکروفون در کنفرانس های مطبوعاتی. به او اجازه دهید به نظر می رسد در سی ان ان که در آن هیچ کس نمی خواهد او را ببیند. اطلاعات خود شده است ناقص و در برخی موارد نادرست است. رسانه ها را به خود جلب او به دلیل ضد مغلوب ساختن پیشی جستن است و خوشدل بیش از این سقوط اقتصاد به عنوان آنها هستند.

7 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: ROLFNader 4/13/2020 8:17:13 AM (شماره 377909)

آتش رسانه ها(به نگه داشتن آنها را از ابتلا به این ویروس البته) و Fauci خواهد استعفا دهد چرا که او نمی خواهد ستاره او فکر می کند او است. علاوه بر این که هر کسی که پرستش هیلاری نمی کند حکم هر گونه در نظر گرفتن در چنین موقعیت مهم است. آه ! و به نظر می رسد مانند یک راسو…..وجود دارد که.

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Aubreyesque 4/13/2020 8:21:29 AM (شماره 377912)

من فکر می کنم نقطه به نقطه ساخته شده است: پس از شنیدن این همه دروغ و نادرست postulations که کوتاه با قدرت گرسنه نگاه در چشمان او که خواهد بود دیوانه به اندازه کافی به او را خود دکتر ؟ چه کسی تا به حال به او را برای یک مشکل پزشکی? او مرتب کردن بر اساس است که دیگران را در اینجا در سعادتآباد کشور خواهد شکایت قصور! خندق Fauci رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن! آمریکایی ها فراموش کرده اند که درست به نظر دوم است. بنابراین اگر چه دکتر جرم. ما هیچوقت انتخاب او. ما به انتخاب شما!

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Newtsche 4/13/2020 8:23:58 AM (شماره 377914)

ممکن است مغلوب ساختن پیشی جستن به Fauci به اندازه کافی به خود آویزان. آن را در همه بعید است Fauci بزرگ نفس خواهد بود comeuppance.

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: نام مستعار فضل 4/13/2020 8:39:02 AM (شماره 377925)

#6 که بسیار Trumpian. او باید انجام دهد. سپس Fauci غایب از جلسه یک روز زن و شوهر. سپس او را در هر روز دیگر در اکثر. نگه داشتن او را نزدیک به اندازه کافی به آن را به نظر می رسد Fauci درگیر است و یک مشاور مورد اعتماد اما او را نگه دارید در طول بازو

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Casper27 4/13/2020 8:42:34 AM (شماره 377926)

چگونه این کمی تقلب نگه داشتن این شغل برای 36 سال از سال 1984. و چرا ریگان منصوب او ؟ هیچ کس نباید برگزاری این دفتر برای زندگی است. بیع بله او نیست فقط یکی مثل این.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/13/2020 8:42:53 AM (شماره 377928)

موفق باشید پوست Fauci لب از هیلاری کافی باسن است. من به نوبه خود خاموش روزانه گزارش لحظه ای دوربین بر Fauci. تا آنجا که من نگران هستم او گفت آنچه که او می گویند و او باید مختلط به Buffoonalo.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: MickTurn 4/13/2020 8:44:26 AM (شماره 377929)

آن را انجام دهد! Fauci است که در مجموع شر هر چیزی که از دهان او می آید این است که فیلتر شده از طریق Hitlery و سوروس. در بالا از آن او نهفته است و تغییر ذهن خود را در اواسط جمله. او یک نمونه بوروکرات است که تحصیل راهی خارج از اطلاعاتی که آشکار است!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 4/13/2020 8:46:04 AM (شماره 377934)

مردم باید به عنوان خوانده شده آنچه که دکتر در واقع گفت. دق الباب شد و طعمه او: دق الباب: آیا شما فکر می کنم زندگی می تواند ذخیره شده است, اگر, اجتماعی, فاصله, فیزیکی, فاصله, اقامت در خانه اقدامات آغاز شده بود هفته سوم فوریه به جای آن از اواسط ماه مارس? FAUCI: شما می دانید, جیک, دوباره, آن چه باید, آنچه می تواند داشته باشد. آن را – آن را بسیار دشوار است برای رفتن به عقب و می گویند که. منظورم این بدیهی است که شما می تواند منطقی می گویند که اگر شما تا به حال یک فرایند است که در حال انجام, و شما شروع به کاهش زودتر شما می تواند زندگی را نجات داد. بدیهی است که هیچ کس در حال رفتن به انکار آن. اما آنچه می رود به این نوع تصمیم گیری است – پیچیده است. اما حق با شماست. منظورم این است که اگر ما تا به حال از همان ابتدا بسته همه چیز را آن ممکن است کمی متفاوت است. اما وجود دارد بسیاری از پوش بک در مورد بستن همه چیز را در آن. [تاکید از ماست.]

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: HotRod 4/13/2020 8:48:57 AM (شماره 377936)

استقرار Fauci به خاورمیانه برای تحقیقات بیشتر بر روی این ویروس است. نگه داشتن او وجود دارد برای چند سال!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/13/2020 8:50:06 AM (شماره 377937)

من با #1, #9 و چند نفر دیگر. نشان Fauci درب تنها او msm میکروفون. سپس ما می بینیم لیوان خود را به بیش از ما در حال حاضر. رئیس جمهور باید در پیدا کردن راه هایی برای محدود کردن msm از او سؤال و محدود کردن خود را “به روز رسانی”. Fauci تصمیم گرفته است به دنبال شخصی و سیاسی به دست آوردن از coronavirus بحران پس بیایید نه از راه ما را به جای او. او گرفتار شده است با دست خود را در کوکی چند بار در حال حاضر گردند و اطلاعات غلط. اجازه دهید او را در رسیدن به غیر ارتباط خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: Madinmaryland 4/13/2020 8:50:22 AM (شماره 377938)

من فکر می کنم PDT می توانید مسئولیت رسیدگی به دکتر Fauci نظرات. این برای من رخ می دهد شاید دکتر خوب می خواهد به نگه داشتن در زینت های خوب از سمت چپ به طوری که او می گوید چیزهایی که به تفسیر باز است. من فکر نمی کنم او یک خرابکار. او یک علم wonk آزمایشگاه موش آمار. شماره بگویید یک بخشی از علم داستان. اثبات شده است در pétri ظرف, اگر شما خواهد شد. و آزمایش های بالینی. Fauci این را می داند. در این نقطه ما COVID19 سفر کل کشور باید یک کارآزمایی بالینی است. گفت: پس این همه من هنوز هم می خواهید به کشور باز ASAP. و دنده عقب, اقتصادی را باید مجموعه خود را از چالش است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de