مغلوب ساختن پیشی جستن رد ‘پوچ’ اتهامات که شروعبه قطره ای از خواهر زاده را بگویید-تمام کتاب را انکار می کندتقلب در امتحانات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/8/2020 10:14:23 AM

نیویورک تایمز به دست آمده و یک کپی از ناراضی از اعضای خانواده مریم تهمت را بگویید-تمام کتاب پیش رو از هفته آینده انتظار انتشار — به تعجب از هیچ کس و گزارش شده که در آن ادعا می کند رئیس جمهور تهمت پرداخت می شود کسی را به این نشست برای او.کتاب “بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مرد” مجموعه ای برای هفته ی آینده منتشر شود و شامل یک پاساژ که ادعا کرد که تهمت استخدام یک پروکسی را به آزمون برای او — خواهرزاده ادعای تقلب بود “راه زندگی” برای رئیس جمهور.”نمره بالا پروکسی به دست آورده برای او خانم تهمت می افزاید کمک های جوان آقای ترامپ


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: jntsrgn 7/8/2020 10:16:19 AM (شماره 471105)

Riiiiight. در عین حال این پروکسی آمده است نه به جلو. صفر شانس یک خواهر زاده همیشه می تواند می دانم که هر یک از این.

17 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: padiva 7/8/2020 10:18:17 AM (شماره 471109)

اما آیا PDT همیشه ترک یک زن به خفه به مرگ در وارونه ماشین که او سوار کردن یک پل ؟

40 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: john56 7/8/2020 10:18:39 AM (شماره 471110)

من هنوز منتظر ارسال به تمام کتاب در مورد تهمت بزرگترین جرم است. شما می دانید گفتن خدمتکاران هتل خود را به پاره کردن آن “را حذف مجازات از قانون فدرال” برچسب ها از خود هتل تشک. وقتی که بازدید من میخوام سمت راست وجود دارد با خاله Maxine فریاد “استیضاح 45, استیضاح 45!” من حتی میخوام رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر به مطمئن شوید که او رئیس جمهور است وقتی که وحشتناک رسوایی بازدید!

28 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: TrueBlueWfan 7/8/2020 10:19:01 AM (شماره 471113)

بیشتر انگور ترش از خراب بچه بداخلاق و لوس که می خواهد او را 15 دقیقه از شهرت. بیش از حد بد او هیچ جایی در نزدیکی به عنوان هوشمند به عنوان عموی او.

28 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: John C 7/8/2020 10:19:39 AM (شماره 471115)

از دست داده NYT. ما بهترین رئیس جمهور در سال, من او را گسل شانه-و بیش از همه!

31 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: LadyVet 7/8/2020 10:27:48 AM (شماره 471125)

من از یک خانواده بسیار نزدیک. هیچ راهی وجود دارد من می دانم هر چیزی در مورد عموی من رفتار آنها بزرگ شده و جز از داستان خانواده. وجود دارد احتمالا کمتر فاصله سنی برای من و جوانترین جوانی از بین مریم و عمو او. او ممکن است یک دکترای روانشناسی اما مغلوب ساختن پیشی جستن است او بیمار است و او را در خارج از حرفه ای محدودیت در ساخت هر نوع تشخیص است. اگر برادران من یا من به در اتاق من یک خواهر که نوشتن یک کتاب مثل مری. او یک منحرف مشخصات / حافظه از دوران کودکی ما.

15 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: شالیمار 7/8/2020 10:28:17 AM (شماره 471126)

من امیدوارم که او توضیح می دهد که چگونه او این را می داند. زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود از شنبه-در نظر گرفتن سن و سال او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است به دنیا آمد. او 19 زمانی که او به این جهان آمد.

18 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: hammondb3 7/8/2020 10:34:49 AM (شماره 471135)

چگونه یک تقلب در یک شنبه? وجود دارد به سادگی هیچ راه کسی است که بینایی به جلو است که خاموش است. ما در حال صحبت کردن در مورد کسانی که صورتی-جوهر تست ورق که چیزی جز ستون ها و ردیف بیضی. و آزمون proctored. من می دانم… من ناظر یک بار. من می گویم تقلب شده است تقریبا غیر ممکن است در این نشست به آن اداره در دهه 60 و 70 است.

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: fayebeck 7/8/2020 10:35:41 AM (شماره 471137)

I don’t give a damn اگر همه درست است. هنگامی که آن را تبدیل به و ok را نفرت در یک “آزار کودک است.”? بسیاری از Ame.ricans با استفاده از قوانین ورشکستگی به جلو. برخی از مردم رایت خود را کسب و کار برای دریافت بیمه غارت برای بازسازی. بسیاری از زنان خود را متهم به زودی به سابق از سوء استفاده از کودکان. بسیاری از shenanigans که در امریکا این روزها.

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: DVC 7/8/2020 10:45:23 AM (شماره 471154)

خواهرزاده چپ hater و او ساخته شده تا تمام این مسائل. چگونه در جهنم او حتی می دانم که در مورد چیزی شبیه به آزمون نشسته, اگر از آن درست شد و من مطمئن هستم از آن است ؟ به علاوه, تهمت است, شلاق-هوشمند این ایده است که او نمی تواند آن را انجام دهد خود را به معنای واقعی کلمه خنده دار. این مرد احتمالا در حدود 140 IQ یا بهتر است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/8/2020 10:48:10 AM (شماره 471158)

هر اتهام احمقانه است و احمقانه است. که مراقبت در مورد این بی معنی است. Simon & Schuster به تخریب خود با انتشار این آشغال.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: هرشی 7/8/2020 10:49:33 AM (شماره 471161)

کسی باید peed در سوپ….من مطمئن هستم که او متولد شد و پس از او در زمان SAT پس خفه شو…عضو کمیته نیروهای مسلح سنا سکسی زن مقبول سفله..

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: msjena 7/8/2020 10:54:00 AM (شماره 471168)

که به او گفت که ؟ چرا باید کسی باور چیست فقط یک شایعه-یا چیزی است که او فقط ساخته شده. من متوجه او با استفاده از نام تهمت را به نفع خود در “مشاوره” حرفه ای.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Skinnydip 7/8/2020 10:56:53 AM (شماره 471174)

یک دکترای روانشناسی بالینی, متعجب? که به شما می گوید همه شما نیاز به دانستن.

16 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: msjena 7/8/2020 10:59:19 AM (شماره 471179)

همچنین تهمت آغاز کالج در فوردهام. من فکر نمی کنم آن را در زمان بالا نشسته نمره برای رسیدن به وجود دارد (بدون جرم به فوردهام; فقط اشاره به این که نیاز خود را می تواند کمتر از یک آیوی لیگ مدرسه). برای انتقال به پن او را نیز به ارسال دو سال از نمرات. او گفت که او فریب خورده در کسانی که بیش از حد ؟

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/8/2020 11:00:56 AM (شماره 471183)

اگر که درست نیست او فکر می کنم که روزنامه نگاران و دموکرات ها برای Hildabeest خواهد داشت که همه را در سال 2016 ؟ اوباما تا به حال موثر ترین تیم از عوامل برای انجام حفاری و آنها صفر است. علاوه بر این, چگونه بر روی زمین می او حتی می دانم که او هرگز متولد نشده است و این است که احتمالا همه مستی ravings از پدر مرحوم او. نه خیلی بدتر برای یک خانواده از برخی از نوع معتاد می شود آن را مواد مخدر و یا مشروبات الکلی آن است که همه مخرب در برخی از مد.

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Jebediah 7/8/2020 11:02:13 AM (شماره 471186)

به عنوان شوهر من اشاره نشسته است شما به کالج نیست هر نوع از مدرسه فارغ التحصیل.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/8/2020 11:04:42 AM (شماره 471189)

بودن فرزند معتاد نمی کند در هر راه را که فرزند یک پاس رایگان به دروغ ته خود را به نمره مالی و سیاسی نقطه مقابل نسبی. مریم تهمت است بنابراین خورده با حسادت آن است که مشمئز کننده به تماشای. اگر وجود دارد هر گونه سوء استفاده #9 آن است که از حقوقی کارکنان و ناشر است که قرار دادن این dreck نه مغلوب ساختن پیشی جستن. چرا هر کسی فکر می کنم که آن را خوب به دفاع از خود از ravings کسی او را دوست دارید ؟

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: StrikingViking 7/8/2020 11:11:31 AM (شماره 471197)

بنابراین برای یک محافظه کار ما جستجو بازگشت به نیم قرن برای پیدا کردن “smidgeons” از خاک اما برای Dhimmi اگر این اتفاق یک هفته پیش ما می گویند: “در این مرحله آن چه مهم؟”

7 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: JoElla زنبور عسل 7/8/2020 11:12:30 AM (شماره 471198)

من نمی توانم فکر می کنم از تک تنها چیزی که دونالد جان مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده اند ممکن است در زندگی خود را که می تواند بدتر از کارهای انجام شده توسط دموکرات ها و به خصوص چیزهایی که آنها در حال تلاش برای انجام به محبوب ما امریکا است. دانستن اینکه چه چیزی من می دانم که در مورد دموکرات ها را نگه می دارد مرا محکم در حمایت دونالد جان مغلوب ساختن پیشی جستن که عاشق امریکا برای POTUS و بسیار مورد نیاز چهار سال!

13 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: mizzmac 7/8/2020 11:20:18 AM (شماره 471207)

کنجکاو در مورد نوشت که این کتاب برای او چه پیش از Simon & Schuster شده اند ممکن است و به همین دلیل آن را در آینده در حال حاضر. (همچنین کنجکاو در مورد که در واقع آن را خرید. اما این که چرا DNC وجود دارد, من حدس می زنم.)

11 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: tsrtexas 7/8/2020 11:31:32 AM (شماره 471219)

این “همه” کتاب شد نوشته شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن زاده است که احتمالا یک پل حامی و یک دموکرات نیست در اطراف هنگامی که تهمت بزرگ شده بنابراین همه چیز را به او موعظه می شود حقیقت این است که تمام شایعات! این اولین کتاب نوشته شده توسط یک عضو خانواده به لام شناخته شده دیگری از اعضای خانواده آنها را دوست ندارم. کسانی که سرخورده مردمی که دیگر گوشت گاو در جایی دیگر اما تصمیم گرفت تا آن را در برجسته ترین عضو که در آن بیشترین میزان قرار گرفتن در معرض خود را می توان ساخته شده! من باور نمی کنم این کمی twit دعوت خواهد شد تا کاخ سفید!

7 نفر بود.


پاسخ 23 – نوشته شده توسط: زمان مناسب 7/8/2020 11:43:00 AM (شماره 471227)

اوه آره, اعتماد که مریم مغلوب ساختن پیشی جستن از حرکت شبیه چمچه زنی.
حتی اگر او 15 سال تاریخ و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او نوزاد بود زمانی که او نشسته است. و او واقعا یک حافظه خوب!

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: آبی-Z-آنا 7/8/2020 11:52:50 AM (شماره 471242)

درمان آن مانند کنیا Halfrican درمان خود LFBC.
که توسط…..tell ’em به آن پرتاب.
…..و خوراک اونا ماهی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/8/2020 11:57:07 AM (شماره 471250)

آن را به من می دهد یک بیت از رضایت که مریم نمی تواند ساخت هر گونه پول از جمهوری خواهان. حتی دموکرات ها ممکن است به اندازه کافی هوشمند برای صرفه جویی در پول نقد خود را به جای خرید یک همه کتاب از کسی متولد شد که تهمت بود 19 سال. آنچه در جهان است که او در تلاش برای بکشید؟!

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: ROLFNader 7/8/2020 12:53:21 PM (شماره 471349)

شکرگزاری هرگز همان خواهد بود که asshat .

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 7/8/2020 1:16:09 PM (شماره 471378)

او به ندارد. او بسیار هوشمند ،

8 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: wangbuster 7/8/2020 2:39:05 PM (شماره 471456)

کلاسیک سبد انگور ترش با پوشش سالم از حسادت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: NYbob 7/8/2020 2:51:46 PM (شماره 471472)

از خود بپرسید اگر شما می خواهم به کسی اعتماد از NYT به فروش خانه خود را و یا خرید یک خانه برای شما ؟ البته که نه. آنها تلخیص برای نفرت دروغ موش در خدمت تبلیغات برای سرازیر شدن آب دهان چپ که هر چیزی را باور. از جمله این ایده که جو بایدن به طور کامل عملکرد بزرگسالان است که واقعا یک فرد خوب.

4 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: DVC 7/8/2020 3:14:20 PM (شماره 471491)

#14 یک تعداد قابل توجهی از روانشناسان رفت به دوره مطالعه سعی کنید به کشف کردن که چرا خود به خود مغز است به طوری خراب کرد. واضح است که او هرگز آن را نمیفهمد.

6 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Venturer 7/8/2020 5:33:41 PM (شماره 471577)

چه شرم آور چیزی برای انجام یک زن و شوهر از دیگران و یک کتاب فروش است . کم عمری در حال حاضر در بسیاری هر خانواده من حدس می زنم.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de