مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حرکت این ملت به سمت پلیساصلاحات و عدالت نژادی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 6/22/2020 2:24:41 AM

در خود “من یک رویا دارم” آدرس اوت سال 1963 دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور به نام برای پایان دادن به معضل نژادپرستی در ایالات متحده است. اگر چه ملت ما ساخته شده است پیشرفت های قابل توجهی در سال 57 پس از Rev. پادشاه گفتار ستمگران قتل جورج فلوید ثابت می کند هنوز هم وجود دارد مقدار کار و درمان انجام شود. ما باید هرگز فراموش نکنید که دکتر کینگ کمتر ذکر شده اما فوق العاده با معنی کلمات را از همان تاریخی گفتار: “ما هرگز نمی تواند راضی باشد به عنوان طولانی به عنوان Negro قربانی وحشت غیر قابل بیان از خشونت پلیس.” به عنوان رئیس جمهور تهمت آثار نسبت به ایجاد یک اتحاد کامل تر و امریکا می تواند رویای دوباره.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: در واقع 6/22/2020 2:41:21 AM (شماره 452468)

خدا برکت دهد, Alveda پادشاه. ما نیاز به توقف کشتار از پشت مردان در اوکلند, مینیاپولیس, خرد منطقه سیاتل و لاس وگاس. نژادی شورش معنی مرگ برای بسیاری از.

15 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: KatieJo 6/22/2020 4:47:42 AM (شماره 452507)

در حالی که من فکر می کنم بسیار از Alveda پادشاه من یک مشکل با این “مقدماتی”–نژادی, عدالت, عدالت اجتماعی است. عدالت است و عدالت. آن را مانند hyphenated آمریکایی مقدماتی ما باید با تمام توان به سادگی آمریکایی هر چیز دیگری تولید را بدست آورد.

52 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Rob_NC 6/22/2020 5:46:33 AM (شماره 452518)

اطاعت از قانون…که ساده…
نیست و در نتیجه بر شما..

44 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: OBX پیت 6/22/2020 5:56:18 AM (شماره 452523)

Alveda باید به او بگویید که مردم برای جلوگیری از قانون شکنی و نه به مقاومت در برابر یک افسر هنگامی که دستگیر شد.

46 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/22/2020 6:28:39 AM (شماره 452533)

سوروس در زمان یک نگاهی به تیتر و گفت: “Ach Szélet!” او صرف برخی از سکه بزرگ در راه اندازی این نزاع نژادی, بنابراین او می خواهم نفرت به آن را ثابت توسط یک اسکاتلندی-آمریکایی و یک دختر MLK. دعا برای رئیس جمهور ما و کشور ما است. تنها خالق همه ما می تواند آن را تعمیر اما ما باید بپرسید.

21 نفر بود.


این مسابقه biz’ باعث می شود cynics از همه ما و هیچ بدبینانه تر از پادشاه خانواده که تبدیل 60s به کوچک نان آور خوبی به قرن 21 است. های مختلف به خوبی به معنی تجلیل و قدردانی شده است آهسته یا متوقف هنگامی که این سازمان کشف شده است که پادشاهان می خواستم ahem پاداش کمی برای استفاده از MLK نام یا شباهت. هنوز هم سیاست باعث می شود سزارین و چون پادشاهان باید سهمی در نگهداری مارتین جلو و مرکز به عنوان ‘نام تجاری’ آنها به نحوی تراز وسط قرار دارد با کسانی که مخالف BLM, سیاه آزادی تبلیغ و بقیه chancers و تظاهر. بهتر است که آنها را نسبت به من گمان. اما پمپاژ مغلوب ساختن پیشی جستن است همان چیزی که به عنوان برگزاری دموکرات فرمانداران و شهرداران در مناطق که در آن اکثریت سیاه پوستان زندگی می کنند را به حساب.

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/22/2020 8:30:05 AM (شماره 452673)

اصلاحات تا وقتی که گاو را به خانه می آیند و 100 سال از در حال حاضر همه چیز را دقیقا به عنوان آنها هستند. برای بسیاری از زندگی من تمام من شنیده ام این است که مسابقه مسابقه مسابقه مسابقه. آن را هرگز به پایان خواهد رسید. جهنم با “مکالمه” در مورد مسابقه مسابقه مسابقه..

16 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/22/2020 8:30:34 AM (شماره 452675)

آن شده است هرگز در مورد مسابقه.

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: HotRod 6/22/2020 8:38:06 AM (شماره 452685)

تا زمانی که ما یک حزبی در کنگره پل و دیگر سیاه و نژادپرستانه گروههای نژادپرستی هرگز حذف شود. به عنوان طولانی به عنوان سیاه و سفید گروه ها و پیروان خود را به از بین بردن نمادهای فرهنگی ما, ما هرگز از بین بردن نژاد پرستی. نژادپرستی یک خیابان دو طرفه است. در حال حاضر وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم آن را یک خیابان یک طرفه!

17 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/22/2020 8:56:58 AM (شماره 452704)

مسابقه کارت بازی است به دلیل آن کار می کند. یک میلیون دونالد Trumps می توانید آن را حل نمی کند. شما می شنوید ‘سفید برتری’ اطراف پرتاب اما آنچه در حال راهپیمایان و تظاهر کنندگان که مایل به سیاه برتری ” و با اعداد کمتر از سفید پوستان بخشی از جمعیت در حال رفتن به آنها کمک کند. این مثل این است که سگ تعقیب اتوبوس مدرسه, چه می کند, او با آن که او آن?
فکر می کنم از آفریقای جنوبی و شما می دانید که در نتیجه ما مردم مشکل و آن را یک نژاد از مردم ایجاد این بازی یک بازی خطرناک است که قصد ندارم به خوبی به پایان. مجسمه نمی مبارزه با عقب.

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/22/2020 8:59:26 AM (شماره 452711)

MLK گفت: بسیاری از مسائل و…کار خود را همه چیز در مورد ادغام در جامعه آمریکا توسط کسانی که بسته های رنگ و یا بی عدالتی است. سخنان او در مورد آینده با هم در نهایت به عنوان آمریکایی ها در درون ما بیشتر آمریکایی سنت ها و اهداف. آنچه اتفاق افتاده است در 50 سال گذشته است که کاملا مخالف به خصوص در مناطق شهری است. با وجود باز مسکن احکام و برنامه ها برای مالکیت خانه جامعه همچنان به جداسازی خود از بقیه و آمریکا و این جسارت را به سرزنش هر کس دیگری برای این انتخاب است. (بدتر از گناه در بسیاری از غیر نژادهای فرض خواهد شد.) جامعه نیازمند آموزش بهتر در حالی که آن را کنترل شهری مدارس دولتی. جامعه خواسته کمتر وحشیانه پلیس در حالی که کنترل اکثر شهرستان سالن و شوراها و چنان غرق در جرم و جنایت. جامعه مطالبات شرکت های خصوصی ارائه خدمات و پس از آن سوختگی کسب و کار. دکتر کینگ “رویایی” شده است واژگون توسط کسانی که او امیدوار بود که منجر به سرزمین موعود. مردان مانند جسی جکسون و Al Sharpton باید بسیار افتخار از آنچه خداوند فرفورژه در پادشاه را از خواب بیدار. خشونت و تخریب و یک نوار از جرم و جنایت. “جامعه را”.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/22/2020 9:07:13 AM (شماره 452721)

من به شدت موافق با #7. وجود دارد مطلقا هیچ نیاز به “اصلاحات” یا “گفتمان” است. ما پلیس را یک افسانه و کار بسیار دشوار است. آنها سزاوار ما 100 ٪ پشتیبانی می کند. من صفر همدردی یک “جامعه” است که به تولید 75% وحشی خارج از زناشویی (“b” کلمه) کودکان است. آن زمان راه گذشته را برای “جامعه” به عمل مانند مسئول grownups و به شکل پایدار خانواده ها که فرزندان خود قانون طلایی. من نمی خواهد تن یک اینچ به مسابقه baiters – – و نه باید به تهمت و gutless Pubbies.

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 6/22/2020 9:40:03 AM (شماره 452766)

این شگفت انگیز است که چگونه اقدامات یکی از فیلمهای undisciplined پلیس تبدیل شده اند به معنی شناسایی برای کل کشور است. من را شناسایی نمی کند و من نمی عذر خواهی برای من زندگی است. بیشتر سیاه پوستان کشته شده اند در خیابان های شیکاگو با همسایگان خود از همه از پلیس در این کشور برای ده سال گذشته ،

13 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/22/2020 10:33:22 AM (شماره 452827)

پادشاه نامه خوش است اما این پیش فرض همه نفرت که سیاه پوستان نگه دارید درست است: پلیس قدیمی و عدالت اجتماعی نیرنگ. مفید احمقها به قرض گرفتن یک عبارت.
در نهایت آن را نمی نوسان هر کسی رای بدهند چرا که عدالت اجتماعی نیست چه ضرب وشتم مورد است. آن را تنها یک ماسک (هیچ جناس اگر چه آن کار می کند) برای مخفی کردن یک کمونیست تصاحب. چه Obola گفت: ‘تغییر اساسی’.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Justcurious 6/22/2020 10:49:27 AM (شماره 452843)

ما بدیهی است که زندگی در دو جهان متفاوت است. من هرگز مقاومت در برابر بازداشت (هرگز این فرصت را) که به نظر می رسد SOP با جنایی کلاس. من نمی تواند بالا با مواد مخدر و عبور از پول است. من هرگز تا کنون گذشت را در یک درایو از طریق خط. بیشتر از همه…من به یاد داشته باشید یک حادثه که در آن مظنونین به خشم آمده بودند. یک “Yute” تا به حال مورد حمله یک “فرد با امتیاز سفید” و شات برای تلاش های خود را. یک نفر فکر می کردم که غیر قابل قبول بود که آن مرد “گرفته اند باید خود را ضرب و شتم.” من هر یک از این حوادث به عنوان زنگ خطری. در میان برخی از “yutes” به نظر می رسد به یک شیوه زندگی است. این است که آنقدر یک موضوع حقوق مدنی و یا یک ماده از کیفیت worklife?

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bighambone 6/22/2020 11:41:22 AM (شماره 452898)

اجازه دهید فقط می گویند که کارت نژاد همواره برای چپ و لیبرال دموکرات ها در برابر بی بنیه جمهوری خواهان که اجرا و پنهان در زیر تشک های خود را در اولین تذکر است که دموکرات ها در حال استارت خود مسابقه کارت بازی. در برابر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از آن باقی مانده است دیده می شود اگر دموکرات مسابقه کارت کار خواهد کرد. شانس هستند که این در طول تاریخ خواهد گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن را بیشتر برای پیشبرد نژادی مربوط به عدالت در سطح فدرال و سپس حرفه ای, DC دموکرات انجام داده اند در چهل سال گذشته. مشکل احتمالا هنوز هم همچنان که چپ و لیبرال دموکرات اجرا شهرستانها داخلی خواهد ماند در مورد همان مگر اینکه سیاه “جوامع” را بر خود خواستار تغییر سیاسی در محلی سطح سیاسی و دیگر اجازه می دهد تا کسانی که محلی دموکرات بازیگران غلط تقصیر را به گردن رئیس جمهور و یا رئیس جمهوری که تا به حال کمی و یا بدون دخالت در آن شهرستانها داخلی با توجه به رای گیری عادات است که همیشه منجر به یک حزب دموکرات دولت محلی در آن “جوامع”.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: dbdiva 6/22/2020 1:45:17 PM (شماره 452999)

من قبول یک فرد بر اساس محتوای خود و یا شخصیت او و چگونه است که فرد رفتار من است. من قضاوت نکن کل مسابقه بر اساس اقدامات چند. اگر که به اندازه کافی خوب نیست و سپس پس از آن می شود.
می خواهید احترام از من?? پس از آن است. کسب درآمد. آن را!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/22/2020 1:45:18 PM (شماره 453000)

Yo ms. پادشاه!
73 درصد از زناشویی نرخ تولد!
3 از 4 black بچه ها پرسیدن: “Where’s my DAD”?
شما فکر می کنم که راه برای شروع زندگی ؟ این همه بر شما!
اگر شما بخشی از راه حل…
شما بخشی از مشکل!
که صادقانه بحث!
خود را سیاه و سفید خانواده ها یک تقلید مسخره امیز!
در حالی که شما با کشتن هر یک از دیگر در شیکاگو!
اهلی این جانوران وحشی! گستاخ procreating در تاریکی شب..
مانند حیوانات بدون توجه به فرزندان
فقط هیجان جنسی! آن را متوقف کند!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de