مغلوب ساختن پیشی جستن می شود یک مغلوب ساختن پیشی جستن کانال. آن می تواند آینده خود را

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Harlowe, 6/20/2020 2:06:37 AM

به عنوان روز پدر ویژه به, آن را به سختی تکان دهنده. اما آن را بسیار Trumpian.(تیک)اگر تهمت متعلق به یک شرکت رسانه ای است که مشاوران می گویند او در مورد زمانی که او بر این باور او را از دست 2016 انتخابات آن را ممکن است چیزی شبیه به “تیم مغلوب ساختن پیشی جستن آنلاین” جریان تولید. و اگر او و یا خانواده خود را شروع و پس از ترک کاخ سفید, این می تواند خلبان.(تیک)در برابر تهمت کانال شبیه مغلوب ساختن پیشی جستن-دوستانه های رسانه ای مانند فاکس نیوز و یا بیشتر از یک توطئه آمریکا شبکه خبر. آن متکی بر میزبان است که تقویت مغلوب ساختن پیشی جستن توییت بدنام رسانه ملی و نادیده گرفتن و یا توضیح حقایق است که در چالش با رئیس جمهور را دروغ.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: 4Justice 6/20/2020 4:08:31 AM (شماره 450537)

اوه خدای من…عرض سم قلم دوباره…. FTA: “…چشم پوشی و یا توضیح حقایق است که در چالش با رئیس جمهور را دروغ.” حقایق ؟ و یا چرخش? و یا نظر در مورد “Peeeuww” داشتن “لیبرال احساسات”? بدون آنها نه لیبرال و نه هر گونه احساسات!! و سپس نویسنده می شود اتهام نقل قول از ناشناس کارمند (آنها همیشه ناشناس نیستند؟) که نگه داشته با استفاده از این کد کلمه “ملی” به معنای سفید برتری. این مبلغان هیچ ظرافت.

47 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: tootall 6/20/2020 7:16:34 AM (شماره 450639)

از دست من در “مغلوب ساختن پیشی جستن دوستانه رسانه ای مانند فاکس نیوز’. من نمی خواهد آن را تماشا کنه. من ضبط برخی تفسیر را نشان می دهد دروغ لورا/تاکر/لوین و تماشای آنها. اما من نمی توانید به تماشای یک نقطه نظر است که panders به طبقه حاکم-نخبگان. و در حالی که من بیشتر موافق با مناظره و شاکيان مانند Hannity, من خسته از فریاد و bs من تبدیل فاکس ، من استفاده می شود به مذهبی سازمان دیده بان کانال برای اطلاعات بی طرفانه. هیچ دیگر. اگر رئیس جمهور آغاز شده خود را در شبکه خبر و گزارش ارائه شده هر دو طرف…..مانند فاکس استفاده می شود به, من می خواهم به تماشای تمام طول روز طولانی است. و تبلیغ را من چشم و گوش! متاسفم برای فریاد اما این بخش مهم است.

45 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: planetgeo 6/20/2020 7:46:42 AM (شماره 450661)

آن را انجام دهد! این کشور گرسنه است به صورت یک اصل محافظه کار امریکا-دوست داشتن رسانه های کانال. من پیش بینی آن را فورا بالاترین رتبه های تا کنون و کوتوله تمام کانال های دیگر. فکر می کنم آنچه Rush Limbaugh است به رادیو…بار 1,000. من همچنان سر در گم است که هیچ رسانه مغول انتخاب کرده است برای ساخت چنین امریکا-دوست داشتن کانال های نه تنها صادقانه اخبار و همچنین بسیاری از نمونه های بزرگ از عادی آمریکایی heros: جانبازان, اولین پاسخ دهندگان اقلیت دستاوردهای سازندگان و مخترعان ، یک نوع از “صدای امریکا” اما در هر دو رادیو و تلویزیون. طلای خالص. باور نکردنی است که هیچ کس می خواهد به آن را دریافت.

57 مردم بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Kate318 6/20/2020 9:05:05 AM (شماره 450725)

من امیدوار/مشکوک است که تهمت را به انجام این کار پس از تجربه خود را با رسانه ها. خوب شما آقای رئیس جمهور. ما به آن نیاز دارید. و در حالی که شما در آن هستید چگونه در مورد رسانه های اجتماعی جایگزین. Trumpbook?

23 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LeeBertie 6/20/2020 9:12:42 AM (شماره 450731)

“از دست آنجلس تایمز توسط نوح Bierman” من می خواهم که. تبریک می گویم.

11 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 6/20/2020 9:32:49 AM (شماره 450760)

“و یا بیشتر از یک توطئه امریکا, اخبار شبکه” من را دیده اند هرگز OAN تولید هر چیزی از مرتب کردن بر اساس. “از دست رفته آنجلس تایمز” باید حسادت موفق ملی منبع خبری که می توانید سود با گفتن حقیقت و میهنی.

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/20/2020 9:44:19 AM (شماره 450778)

من گمان می کنم که در کنار ما می توانستند یک شبکه سال پیش اما عمیق ترین جیب در کنار ما هستند فقط تمام بحث و عمل است. این ملت تشنه صادقانه روزنامه نگاری و زمان MSM است و نه فقط برش آن. من شک دارم که آنها آن را می دانم, اما آنها همیشه رفتن به آن اعتراف. من امیدوارم که مغلوب ساختن پیشی جستن می کند برخی از دیدنی همه چیز در ترم جدید بود و شاید در نهایت تشکیل یک واقعی حزب سیاسی برای همه ما ناراضی خواهان خسته از Uniparty نخبگان. مستقل حزب جمهوری خواه می تواند سیاسی وزوز دیدم پاره طریق ریشه از سیستم. من خسته از احساس نادیده گرفته شده توسط DC.

18 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: چیلر 6/20/2020 9:58:27 AM (شماره 450799)

یک کابل جدید اخبار شبکه که آینه امریکا (مرکز درست مانند روباه پیر) می تواند کار با دوزهای زیادی از همکاری هر دو استعداد و تامین مالی است. رسانه خریداران –عمدتا منهتن libs– دوری فاکس برای سال و هنوز هم به یک درجه به همین دلیل است که ما می بینیم بسیاری از خارج از برندها در FoxNews و چند تا از Auto-داروسازی-بیمه. تامین مالی چنین تعهد نیاز به حمایت از بسیاری از, اما که می تواند از امثال Hannity, بک, Limbaugh o’reilly تهمت خود را–همه آنها را به پیوستن به شبکه–به تعریف همه خوب روزنامه نگاری و رسانه های استعداد ما در حال حاضر در اطراف کابل و اینترنت: Ingraham, تاکر, ماهی, Kilmeade, Bartiromo, دابز, richard shaw, علامت Steyn, لوین, Sarah Carter, John سلیمان Sharyll Atkinson, مگی همینگوی, Hegseth …و در و در. همه به نظر می رسد علاقه مند به حقیقت و ممکن است چشم پوشی سوپراستار حقوق مشترک خوب و سالم (نه سوپراستار) جبران خسارت و قطعه از عمل. این رویای من سناریو.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/20/2020 10:14:31 AM (شماره 450813)

FTA: “…در سال 2016 که مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران شدند “شگفت زده” که فاکس نیوز که آنها را دیدم به عنوان نجس در آن fealty به ناروا نام تجاری از ناسیونالیسم تا به حال هیچ رقابت جدی در سمت راست.” صحت حتی امروز از ’16. فاکس خلوت این زمینه ترجیح می دهند به حرکت چپ با وجود آن #1 ایستاده کابل شبکه خبر بینندگان. این سوال که چرا هیچ کس پر از این رو خلاء و نه فقط کابل اما پخش تلویزیون در حال حاضر با چندین کانال های دیجیتال ارائه چیزی جز دوباره اجرا دوباره اجرا می شود از تلویزیون را نشان می دهد و چاپ. رسانه های امروز ارزان برای تولید و توزیع. الکترون ها بسیار کمتر گران تر از کاغذ و توزیع میلیون ها بادام زمینی است. به عنوان برای این محافظه کار ستاره تلویزیون, رقابت برای مخاطبان واقع می شود یک چیز خوب برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر بر اساس خیاطی از تولید خود را. سال پیش وجود داشت توافق تلویزیون با هیلی باربور که slickly تولید دوستانه بدون اینکه شیرین هوشمند و در عین حال جذاب برای کسانی که با کمتر از هار دیدگاه های سیاسی. بیرون آن نوار و آن را الگوی خوبی برای ساخت یک محافظه کار “مغلوب ساختن پیشی جستن TV” برنامه و شبکه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: padiva 6/20/2020 10:35:36 AM (شماره 450836)

همین حالا نام آن را پس از مغلوب ساختن پیشی جستن. ما می خواهیم آرمان های محافظه کار و غیره به طور مداوم و نه پایان دادن به در سال 2025 است. شاید عبارتند از:
هیلزدیل کالج
تاریخ کمتر شناخته شده آمریکایی (عمه Jemina, بوکر تی واشنگتن Phyliss Schafly و غیره)
تاریخچه شرکت هایی که پشتیبانی PDT (و چگونه به درخواست برای اشتغال)
تاریخچه از پایگاه های نظامی و دیگر آموزندگی نظامی, اخبار,
خبری محافظه کار از کشورهای مختلف/شهرها/شهرستان
بحث در مورد اصلاحات مربوط به قانون اساسی بررسی کتاب- (هر چیزی غیر از چپ)
Denesh D’Sousa
Candace اونز
محافظه کار میراث (برای بیشتر از دوام بیاورید PDT دولت)
محافظه کار و رشد اقتصادی اتفاقات در سراسر جهان(trickle down) شرکت ها و سازمان هایی که ارائه فرصت های اقتصادی برای ساکنان فقیر نقاط جهان

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/20/2020 11:22:33 AM (شماره 450903)

من نمی توانم صبر کنید……آنها باید استخدام جسی آب و بیل o’reilly…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/20/2020 11:30:33 AM (شماره 450911)

متوجه نشدم که برای اولین بار در. نه لس آنجلس تایمز آن را از دست آنجلس تایمز. همیشه این تصور لس آنجلس تایمز است که نیویورک تایمز از سواحل غرب و فقط به عنوان بد است. چپ و رسانه های خود را به نوکران باید دو داستان به جایی که آنها لازم نیست که به دنبال همه چیز را مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: با CV19 و تظاهرات/تظاهرات. آنها می خواهند تهمت قرار دادند و به این طرف و سکوت. آنها تلاش کرده اند به انجام این کار پس قبل از او انتخاب شد. رسانه ها بیش از حد خوشحال به کمک. رسانه ها بیش از حد خوشحال به صحبت کردن با هر کسی غیر از مغلوب ساختن پیشی جستن. مغلوب ساختن پیشی جستن واقعا نیاز به دست آوردن مجدد کنترل. هنوز مطمئن شوید که چگونه. هنوز مطمئن شوید که وجود دارد هر گونه تهمت دوستانه سالن در تلویزیون کابل و یا اینترنت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Justcurious 6/20/2020 12:15:06 PM (شماره 450965)

“صدای امریکا”. من آن را دوست دارم . بسیاری!

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: در واقع 6/20/2020 12:19:12 PM (شماره 450971)

آیا کسی می داند linky برای این نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ها ؟ به اشتراک گذاری اگر شما می دانید که چگونه برای پیدا کردن این. با تشکر.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/20/2020 1:54:29 PM (شماره 451054)

من تنها شده است شفاعت برای یک محافظه کار آمریکا شبکه خبر برای همیشه لطفا برای!
لطفا لطفا لطفا به رقابت در برابر دروغ و تحریف و جعلی اخبار از سه تاثیر سوء شبکه های…
abc, nbc, cbs
به علاوه سی ان ان msdnc pbs c-span شرط خود وطن پرست..محافظه کار..صادق..آمریکا
تدریس تاریخ واقعی..نه مارکسیسم! آن را با هم و آن را انجام دهد!

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: RUReadyY3K 6/20/2020 2:26:30 PM (شماره 451078)

چه خواهد شد آنها مختلف کابل و سیستم های ماهواره ای به خود کانال ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: چیلر 6/20/2020 3:22:24 PM (شماره 451142)

من شرط می بندم, #16 در چند سال کوتاه کانال خواهد بود جداجدا سفارش داده شده خود را با جریان کانال. شاید کابل / ماهواره ای خواهد پیدا کردن یک راه برای زنده ماندن اما آن می تواند دشوار است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Harlowe”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de