مغلوب ساختن پیشی جستن از دشمنان جشن ‘Zoomers’ در InfinitePranking کمپین با RSVPs

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/21/2020 8:13:30 AM

مخالفان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جشن این واقعیت است که راهپیمایی خود را در BOK مرکز در Tulsa, اوکلاهما در شب شنبه بود و تنها نیمه پر ادعا اعتباری برای یک Infinite شوخی که آب گرفتگی مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین وب سایت با RSVPs.مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان حال معترضان برای چند روز در تلسا امیدوار به محل امن در داخل 19,000-صندلی محل پس از مبارزات انتخاباتی گزارش شده که بیش از یک میلیون نفر امضا کرده بود برای بلیط. مدیر کمپین براد Parscale تبلیغ اعداد بزرگ به عنوان یک داده کاوی موفقیت و یک مرحله راه اندازی شد برای رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور به آدرس انتظار سرریز جمعیت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: کاکتوس 6/21/2020 8:23:48 AM (شماره 451625)

مطمئن شوید که نگاه کامل به من! تجمع بزرگ!

27 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: tyshab 6/21/2020 8:32:08 AM (شماره 451631)

اثبات مثبت پست در رای گیری استفاده خواهد شد متقلبانه.

55 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: tyshab 6/21/2020 8:34:13 AM (شماره 451634)

همه چیز dems انجام دهید این است که تقلب فاسد, خرده کینه جو بدخیم. اثبات روزمره آنها را از بین بردن هر چیزی که آنها را لمس کنید.

47 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: philsner 6/21/2020 9:03:42 AM (شماره 451672)

لیبرال دموکرات تقلب ؟ چه کسی می دانست ؟

23 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: reefdiver 6/21/2020 9:04:17 AM (شماره 451674)

انتظار می رود حدود 50 نفر برای حضور در بایدن رالی (اگر تا کنون) پس از 10 میلیون فانتوم مردم ثبت نام برای آن است.

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: JL80863 6/21/2020 9:29:05 AM (شماره 451695)

من فکر می کنم آنها باز کیسه های خود را از ترفندهای راه خیلی زود است. مغلوب ساختن پیشی جستن از دشمنان نه تنها آنهایی که می دانند چگونه به بازی این بازی. رئیس جمهور و مبارزات انتخاباتی خود را در حال حاضر رایگان برای بهار چند شگفتی از خود را در زمان مناسب. بازپرداخت است …….!

25 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/21/2020 9:39:43 AM (شماره 451712)

نفرت Chris Wallace فقط گفت: عرصه خالی بود.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/21/2020 9:46:25 AM (شماره 451721)

در مجموع تا بینندگان در رسانه هایی مانند فاکس و C-Span, OAN,و غیره. و این شماره ها در میلیون است. انجام خرده اقدامات تنها باعث می شود شما نگاه خرده.

18 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/21/2020 9:59:16 AM (شماره 451731)

در ضمن بایدن در حال پخش است انحصار با گربه خود را در زیرزمین. گربه برنده است.

23 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 6/21/2020 10:12:25 AM (شماره 451741)

مردم با این ذهنیت می خواهید به اجرا در کشور ما است. فکر می کنم در مورد آن!

17 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: figowitz 6/21/2020 10:18:15 AM (شماره 451746)

متقلب تقلب. کسی که فکر می کند پست الکترونیکی-در برگه های رای که یک ایده خوب احمق هستند.

17 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ممنون 6/21/2020 10:20:34 AM (شماره 451750)

من منتظر خبر جعلی سی ان ان گزارش تعداد خواب آلود جو حامیان حضور در یک تجمع در زیرزمین است.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ممنون 6/21/2020 10:21:46 AM (شماره 451752)

زیرزمین خانه خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: wilarrbie 6/21/2020 10:26:44 AM (شماره 451757)

چه مضحک است که سمت چپ همیشه گریه در مورد ارعاب رای دهندگان و محرومیت (بدون ارائه هر گونه مدرکی از آن) انجام دقیقا همان است که با چنین glee. من امیدوارم که پس از مغلوب ساختن پیشی جستن برنده دومین دوره او آغاز خواهد شد از بالا به پایین و تعمیرات اساسی از رای دهندگان ثبت نام. او می تواند آن را انجام دهد توسط EO و آینده دولت قادر نخواهد بود برای خنثیسازی آن ،

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Laotzu 6/21/2020 10:42:13 AM (شماره 451774)

این مقاله به نقل از یک صدای جیر جیر از یک فرد در شهر من (و MSNBC مشارکت کننده) که ادعا می کند او با استفاده از خود دختر 16 ساله به کمک مقصر بودن این. هر کسی می تواند با ارائه یک اساسنامه این کلاهبرداران را نقض کرده اند از طریق استفاده از ارتباطات بین ایالتی شبکه? من پیش نویس شکایت به خدمات اجتماعی شهرستان, وکیل دولت دادستان کل و دادستان کل Barr. (پس از تماشای این ویدئو چند ماه پیش از فلوریدا پزشکان با استفاده از بچه های خود را به سرقت چمن نشانه من قول داد که هرگز به تحمل این مزخرف خود در جامعه.)

15 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 6/21/2020 11:56:22 AM (شماره 451902)

یک میلیون امضا و کمتر از 20,000 نشان داد ؟ پیروزی کوچک برای pranksters در پرتو این واقعیت که 5 میلیون نفر را در خانه تماشا جمهور تکه تکه بایدن (حتی رفتن به سرقت ادبی روز) و لذا رهبری در شهرستانها. 5 میلیون که آغشته به آن است. 5 میلیون. اجازه دهید کمی AOC کودک باید او را در روز. ما را چهار سال دیگر.

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: A. I. 6/21/2020 1:14:39 PM (شماره 451972)

این libs فقط ثابت کرد که چرا پست الکترونیکی-در رای گیری که در معرض تقلب.

7 نفر بود.


برای همه رویدادهای آینده شارژ $1.00 برای بلیط درخواست . به این ترتیب نوجوانان متخلفان خواهد شد کمک به یک تهمت پیروزی و به لطف گوگل و Facebook, ما می دانیم همه چیز در مورد آینده مجرمان در آموزش.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: doctorfixit 6/21/2020 3:31:03 PM (شماره 452068)

اگر در واقع بلیط قادر به محفوظ است و بدون یک شماره کارت اعتباری و سپس برخی از مردم در این کمپین نیاز به اخراج می شود.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: جودی 6/21/2020 3:57:26 PM (شماره 452086)

لذا ترس از اعداد واقعی soooo آنها تقلب!!!! Soooo اثبات آن Dems & دهد بایدن به خارج شدن از زیرزمین خانه خود را….

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de