مغلوب ساختن پیشی جستن سابق رئیس جمهورپاسخ به John Lewis مرگ

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: snakeoil, 7/18/2020 3:24:35 PM

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و چهار سابق رئیس جمهور باید تمام منتشر شد اظهارات در پاسخ به این خبر که کنگره ایالات متحده John Lewis درگذشت جمعه شب در سن 80. مغلوب ساختن پیشی جستن که او نیز دستور داد پرچم در کاخ سفید و در اموال فدرال به پرواز در نیمه کارکنان در روز شنبه گفت: در توییتر او “غمگین” به گوش لوئیس رفته بود و فرستاده نماز به خانواده خود را. دستور رئیس جمهور را تكذيب و اغلب آنتاگونیست ارتباط او با دموکرات کنگره از آتلانتا.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: HerbVA 7/18/2020 3:31:16 PM (شماره 482900)

هر زمان او ذکر شده و یا به نقل وجود دارد همیشه اجباری مقدمه ای از “حقوق مدنی و نماد” John Lewis. آن را خسته کننده و منسوخ شده است. همین حالا او اما requiescat در سرعت.

24 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: عزیزم 7/18/2020 3:32:39 PM (شماره 482902)

شاید لوئیس یکی بازدارندگي نسبت به مغلوب ساختن پیشی جستن. او در داد و ستد خود را در جنبش حقوق مدنی cred خود را در طول کل کنگره حرفه ای و همه چیز را او می تواند خود را به نگه داشتن مردم نیرنگ در پر سر و صدا قربانی. مغلوب ساختن پیشی جستن را بیشتر برای سیاه پوستان از لوئیس و پیری ⠀ تا کنون بود. به عنوان ریگان گفت: “بهترین برنامه اجتماعی است که مولد شغل برای هر کسی که مایل به کار می کنند.” مغلوب ساختن پیشی جستن تحویل داده است. لوئیس اوباما و دیگر شکایت-mongers نیست.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Vaquero45 7/18/2020 3:38:10 PM (شماره 482905)

فرد دیگری که اگهی خواندن من لذت می برد.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: winmag 7/18/2020 3:45:35 PM (شماره 482914)

مغلوب ساختن پیشی جستن و نشان دادن درست کلاس به عنوان لوئیس بود کم زندگی که تحریم مراسم تحلیف خود و و به نام او نامشروع. کامینگز و لوئیس گارد قدیمی فقر دالالن در نهایت مرگ خاموش است.

53 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: john56 7/18/2020 3:45:44 PM (شماره 482916)

شاید آن را فقط یک بار ارسال همدردی خود را به خانواده و سوگواری عبور از این مرد محبوب توسط بسیاری از. نبود در میان معدن 20-30 سال گذشته اما ،

8 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Rama41 7/18/2020 3:55:40 PM (شماره 482926)

این FoxNews/AP گزارش مرگ او را در این صبح ذکر شده تمام زندگی سابق رئیس جمهور قبل از پایان با لوئیس به نقل شخصی خود را در حمله به مغلوب ساختن پیشی جستن. تشییع جنازه او قرار داده خواهد شد پل Wellstone تشییع جنازه به شرم. انتظار می رود بایدن وجود داشته باشد مگر آنها او ارسال یک پیام ضبط شده.

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: DVC 7/18/2020 3:57:50 PM (شماره 482927)

زمان به مودب.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Safari مرد 7/18/2020 4:02:04 PM (شماره 482930)

در خود افتخار من ساخته شده یک لیست از دستاوردهای قابل توجه به شرح زیر است:

50 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 7/18/2020 4:15:53 PM (شماره 482944)

John Lewis خود را برنده خواهد شد 18th مدت در ماه نوامبر. او بیوه عزادار خواهد شد کانال رای خود را از طریق یک راهنمای روح است. خدا رحمت بر روح خود را. RIP.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: FunOne 7/18/2020 4:17:16 PM (شماره 482946)

John Lewis هرگز گذشت تا این فرصت را به صحبت می کنند در اکثر اهانت آمیز و توهین به شیوه ای درباره رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.
رئیس جمهور امروز مغلوب ساختن پیشی جستن در یک درجه یک ترین شیوه صحبت کرد و به خوبی از لوئیس و دستور داد پرچم ها نیمه افراشته به عنوان یک ادای احترام به او.
دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک مرد بزرگ. من نمی تواند مانند یک مرد بزرگ در این مثال.

29 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 7/18/2020 4:20:26 PM (شماره 482948)

خوب قرار, #2. و بله ما دعا می کنیم برای خانواده اش و که او تا به حال ساخته شده خود را در صلح ابدی قاضی. با این حال او شد تلخ و کینه توز به عنوان او نشسته در کنگره 33 سال. که غم انگیز است. اگر تا کنون به صلح و آشتی همکار ما آمریکایی ها چه کسانی هستند, سیاه, نیاز به متوقف کردن یادآوری به خود و هر کس دیگری که اجداد آنها هنگامی که به بردگی گرفته شده. من فکر می کنم آن را از نظر روانی ناسالم به خصوص با توجه به این واقعیت است که اکثریت قریب به اتفاق پیوست حزب با سابقه برده داری در تلاش برای شکست این اتحادیه به منظور نگه داشتن آن و سپس تبدیل به perpetuators از جداسازی حزب دموکرات. RIP کنگره Lewis

12 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: VirtuDawg 7/18/2020 4:29:24 PM (شماره 482954)

لوئیس ادامه خواهد داد به رای حزب دموکرات توسط ایمیل در انتخابات.

20 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: TCloud 7/18/2020 4:32:36 PM (شماره 482956)

COVID متوقف نخواهد شد یکی دیگر از پل Wellstone لحظه!

13 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: watashiyo 7/18/2020 4:37:58 PM (شماره 482965)

چگونه خوش شانس از او. هرگز تا به حال یک کار واقعی در طول تمام عمر خود را. شیر سیستم و تبدیل به یک میلیونر زندگی کردن, دولت, حقوق, اخاذی مسابقه کارت پول از شرکت و رای تقلب برای ساخت وعده های او هرگز تحویل داده شده به ایجاد زندگی بهتر برای سیاه پوستان و جامعه خود.

20 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Terry_tr6 7/18/2020 4:38:25 PM (شماره 482966)

من’dsay وجود خواهد داشت یک راش در ماست مالی کردن دلیل آن را به یک مقدار زیادی از کت به رنگ بیش از تاریخ خود را, اما من حدس می زنم رنگ سفید است و دیگر مجاز به فروش می رسد

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Califedup 7/18/2020 4:41:35 PM (شماره 482971)

مرا faux غم و اندوه و همدردی برای این فاسد نژادپرستانه مثال از یک حزبی دموکرات کمونیست یهودی نشین کشت و زرع ناظر که خیانت خود را سیاه و سفید تشکیل شده است. فقط نگاه وحشتناک نتایج سال خود را از خدمت در کنگره – تخریب, سیاه, هسته ای, خانوادگی, سکس گتو, رفاه, وابستگی, اسلحه, خشونت, کودکان محروم از پدر ریشه دوانده قربانی و عزت نفس پایین. قرار است ما را به سوگواری این وحشتناک افراد در نهایت رفتن به ملاقات او فقط دسر در شیطان عرصه? چرا ؟ بگو سلام به تدی کندی و بقیه دموکرات شیاطین هنگامی که شما در رسیدن به مقصد نهایی خود را لوئیس در یکی از پایین محافل از جهنم. مطمئن شوید که وجود دارد این است که یک صندلی محفوظ است وجود دارد برای نانسی پلوسی. خوب است رهایی. او منفور امریکا است.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/18/2020 4:43:34 PM (شماره 482976)

رک و پوست کنده من خوشحالم که او مرده است. وجود من گفت: آن را برای هر کسی که نمی تواند یا نمی خواهد آن را می گویند. او همیشه شبیه او بوی بد. شاید به این دلیل که او یک نازی اطراف خود را در “حقوق مدنی” پلاستیک laurels. از به نظر می رسد از ساعتی گزارش های رسیده از نازی ها اجرا شهرستانها از این پس ملت بزرگ باید آن را تغییر نام “uncivil حقوق” جنبش است. Wadda زباله. من می خواهم به فکر می کنم که آمریکایی ها در هر زمینه که بخشی از اصلی جنبش میگردند با آنچه در آن شد. دکتر پادشاه Delaney خواهر هتی مک دنیل آنها می تواند این هیولا چند درس.

23 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Omen55 7/18/2020 4:43:47 PM (شماره 482977)

به اشاره و روت.

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/18/2020 4:49:49 PM (شماره 482982)

من هرگز چیزی شنیده از لوییس اما نفرت نژادی و تهدید و اخاذی است. لوئیس باید دفن شده در دریا همراه با بن لادن و در مد مشابه.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: doctorfixit 7/18/2020 4:51:19 PM (شماره 482986)

لوئیس بود درجه یک چک و چانه زدن. آزادی جنگنده است ؟ او پشتیبانی از هر و همه کار-قتل وابستگی-افزایش بسط قدرت دولت. او یک دروغگو نفرت در مورد رئیس جمهور و حزب جمهوری خواه که انجام مبارزه برای پایان دادن به حزب دموکرات Jim Crow قوانین و تبعیض و در حال حاضر او خواهد شد مورد استفاده برای فشار ظالمانه غرامت برنامه.

15 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: توبی ده خرس 7/18/2020 4:53:19 PM (شماره 482990)

من نمی خواهد گریه برای مرده دشمن.

18 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: red1066 7/18/2020 4:56:50 PM (شماره 482996)

مسابقه baiter برای 50 سال گذشته.

23 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: کایوتی 7/18/2020 5:12:33 PM (شماره 483016)

در سال جوانتر او شجاعانه جنگیدند شر واقعی تبعیض نژادی اما در سال گذشته خود را به نظر می رسید او تنها مخالف فانتوم.

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/18/2020 6:15:20 PM (شماره 483056)

لوئیس سیاه شد جان مک کین. همیشه تبر به عمل خرد کردن یا اسیاب. کامینگز ، اما هرزه Lewis, استراحت در صلح و آرامش به هر حال آقا.

5 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: udanja99 7/18/2020 6:16:12 PM (شماره 483058)

من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از فروشگاه ها خواهد بود غارت شده و سوخته چگونه بسیاری از مجسمه ها خواهد بود پاره شده و چگونه بسیاری از سیاه پوستان را می کشند دیگر سیاه پوستان در تشییع جنازه او.

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: رامونا 7/18/2020 6:22:37 ب. ظ (شماره 483066)

من به یاد داشته باشید زمانی که او نشان داد تا در یک اشغال وال استریت “رویداد” و ارائه به صحبت می کنند به جمعیت. آنها humiliated او را با اجازه دادن به هر کس رای (با انگشت شست خود کلیک) در مورد اینکه آیا یا نه به او اجازه دهید نگاهی به مایک. آن hilariously دافعه. من نمایش این کلیپ را به دانش آموزان به آنها بگویید که چه العربي دموکراسی به نظر می رسد. https://www.youtube.com/watch?v=FaBFhRsi4Gw
که گفت:, یک زندگی به پایان رسیده است و من در ارسال پیام تسلیت به خانواده اش.
رامونا (آفت)

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Phantomll 7/18/2020 7:21:03 PM (شماره 483105)

او نمی مرد که فکر می کردم که جزیره گوام که قرار بود به “نوک”?

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Laotzu 7/18/2020 7:36:40 PM (شماره 483113)

در سال 2010 ادعا کرد که او تف بر و به نام N-word توسط حزب چای میدهد. او جسی Smollet از اولین اوباما مدت است. خوشحالم که او مرده است.

5 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: watashiyo 7/18/2020 8:46:46 PM (شماره 483146)

من شخصا نمی تواند تفاوت بین این دو است. هر دو طاس و سیاه هر دو حزب دموکرات کنگره و هر دو حقوق مدنی و نماد هر دو پنهان در پشت کارت مسابقه سرود هر دو میلیونر از طریق اخاذی هر دو نگه داشته و مردم فقیر با تحويل وعده و هر دو یک قرارداد به خدمت با شیطان است.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Saryden 7/18/2020 10:08:03 PM (شماره 483186)

بدون غلط و اندوه برای این غلط ،

3 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Jubal 7/18/2020 10:25:15 PM (شماره 483195)

پس از موافقت با پست های قبلی در اینجا ما ارائه می دهیم این است.
من بهترین خاطره این چک و چانه زدن و همیشه او را با صدای بلند اعلام, “آنها می خواهند به پرتاب تمام نوزادان خود را به خندق!”
John Lewis همیشه یک راه را با کلمات.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Strike3 7/18/2020 10:26:25 PM (شماره 483196)

این چیزی است که شناخته شده است به عنوان خوب دولتمردی. برای کسانی از ما سبکبار نیاز به عمران… ما عبارت دیگر برای لوئیس.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Strike3 7/18/2020 10:35:21 PM (شماره 483206)

#27 بود که هنک جانسون اما به شما نزدیک شد – یک اسب از همان رنگ.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: watashiyo 7/18/2020 10:59:54 PM (شماره 483223)

#27 بود که هنک جانسون با ضریب هوشی نمره دمای اتاق ….در سانتیگراد!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Trigger2 7/19/2020 3:05:48 AM (شماره 483328)

همه کانال های رفتن به گزارش Lewis روز در پایان از جمله اسراف در مراسم تشییع جنازه بیش از حد ؟ این چیزی است که من قصد دارم به در معرض در حال حاضر ؟ جلال لوئیس?

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “snakeoil”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de