مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/14/2020 5:50:47 AM

رئیس جمهور تهمت دفاع از خود را آهسته و دقیق فرود از یک مرحله سطح شیب دار پس از شروع آدرس در وست پوینت در اوایل روز شنبه.دوربین در حال فیلم برداری تهمت کمرویی راه رفتن طولانی و شیب دار پس از سخنرانی خود جرقه وحشی حدس و گمان آنلاین از مخالفان که او تا به مسائل مربوط به سلامت.
یک #Trumpisnotwell برچسب trended آنلاین نیست.”سطح شیب دار که من فرود آمد پس از من وست پوینت سخنرانی بسیار طولانی و شیب دار تا به حال هیچ حفاظ و مهمتر از همه بسیار لغزنده” مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی اواخر روز شنبه.”آخرین چیزی که من می خواهم به انجام است ‘پاییز’ به صورت جعلی اخبار به آن لذت ببرید با. نهایی ده سر من زد به سطح زمین است. شتاب!”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Flyball سگ 6/14/2020 6:10:51 AM (شماره 444071)

برای من کار می کند.

25 نفر بود.


پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به دفاع از خود برای مراقب باشید… به یاد داشته باشید زمانی که آنها پر هیلاری داخل آن ون مانند برخی از نوع لهستانی سوسیس و… که عالی بود!

77 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: anniebc 6/14/2020 6:51:41 AM (شماره 444093)

این غم انگیز است که آنها هیچ پشیمانی در مورد آشکار است که آنها امید چیزی اشتباه است با او در حالی که در همان زمان آنها چشم پوشی است که چیزی بسیار بسیار بسیار اشتباه با بایدن. این افراد هیچ شم. ما به ایستادگی قاطعانه در برابر آنها و نه مقاومت در برابر آنها و یا ما را تبدیل به فقط آنها را دوست دارم. چه کسی می خواهد که ؟ پوستر #2 ممنون از یادآوری. من فکر نمی کنم بسیاری از ما تا به حال خواهد شد که تصویر را از ذهن ما است. آن را لذت بخش وقوع است.

54 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/14/2020 7:14:14 AM (شماره 444111)

و یا او را از لغزش ‘n slide در مراحل فکر می کنم این, ایتالیا, به یاد داشته باشید. این افتضاح است که من فرود به نقطه ای که در آن چیزی شبیه به آن سرگرم من, اما آن است که وجود دارد. من در مورد بی حس ترین چیزی دیگر.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/14/2020 7:36:47 AM (شماره 444136)

من تو را دیدم مغلوب ساختن پیشی جستن در آن سطح شیب دار و اولین چیزی که وارد ذهن من شد و مطبوعات خواهد سعی کنید به چیزی از خود را دقیق پیاده کردن آن است. بسیاری از افراد از سن و سال او همان کار را انجام دهد! من نمی بینم هر چیزی که شبیه او بود و با آن مبارزه او فقط محتاط! ترک آن را به مطبوعات به فکر می کنم در غیر این صورت!

34 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: AGGW 6/14/2020 8:24:09 AM (شماره 444174)

او قطعا خوب راه می رفت که طولانی راه رفتن به کلیسا در هفته گذشته. کاملا مشخص گشاد گشاد راه رفتن در واقعیت است.

29 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: NYbob 6/14/2020 8:57:28 AM (شماره 444209)

در روح جدید گفتمان چیزهایی مثل این به من یادآوری از من خصوصی چشم انداز از هر رسانه های عمده مرکز سوختن به زمین. کسانی که ستون دود سیاه به نظر می رسد تنها پایان ممکن است دیگر از وزارت حقیقت به عنوان شرح داده شده توسط اورول. ما دقیقا همان است که برای چند دهه. همه این باعث می شود سن و نزدیک شدن به درب بسیار قابل تحمل تر از آن شده اند که 40 سال پیش.

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/14/2020 9:01:54 AM (شماره 444213)

آنها باید فکر خود را بیان واقعا خوب بود به طوری که آنها تا به حال به دنبال چیز دیگری به انتقاد. هیلاری اغلب کاهش یافت و احتمالا با توجه به شرب مشکل است. او به “ذات الریه” در نیویورک و پرتاب شد را به یک ون از آنجا که او نمی تواند راه برود. او بیش از “ذات الریه” در دو ساعت و رفت و برگشت را فقط خوب است. من هنوز به شنیدن چگونه او را انجام داد. هیچ یک سوال که بهبود معجزه آسا از یک کشنده جدی ریه بیماری است. او سقوط کردن مرحله در هند و اغلب شکست استخوان های دیگر می افتد. او باید بیشتر مراقب باشید چون در سن استخوان شکسته می تواند منجر به مشکلات جدی پزشکی. MSM واضح است!

20 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: هرشی 6/14/2020 9:25:20 AM (شماره 444222)

اگر او مشکلی وجود دارد که پله نیست یک سطح شیب دار…این لیبرال پول, مکیدن بدون مو نیاز به دریافت بیش از آن…

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Safari مرد 6/14/2020 9:54:50 AM (شماره 444251)

Libs می خواهید به اینکه این انتخابات در مورد سلامت ؟ آن را بیش از در حال حاضر به دلیل بایدن مغز است که در یک شیب لغزنده و شیب دار.

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: red1066 6/14/2020 10:40:17 AM (شماره 444296)

چرا که نبود یک نرده یا نوعی از سطح بدون لغزش در این سطح شیب دار. این چیزی که ساخته شده به طوری که به سرعت در حال لغزش و احتمالا در حال سقوط نیست به عنوان یک موضوع ؟ من شده است به وست پوینت چندین بار در طول سال و آن را بارید هر زمان. به نظر می رسد که محل سکونت در هادسون برای برخی از این دلیل است که آب و هوا از جنگل های بارانی است. روز سفر وجود دارد این است که همیشه رو به آفتاب, اما دقیقه یکی می شود در عرض 10 مایل از آکادمی هوایی می شود مرطوب و مه آلود.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Rama41 6/14/2020 10:40:34 AM (شماره 444297)

موضوع را با قدم زدن در یک لغزنده و شیب دار? و جو بایدن حتی نمی خواهد برای رفتن به گرفتن برخی از آفتاب.

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: padiva 6/14/2020 10:42:40 AM (شماره 444301)

با تشکر PDT برای فعال بودن در مورد سو بسیاری از چیزها است.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: PCMM 6/14/2020 10:42:55 AM (شماره 444303)

نگاه خوب به من. هیچ رسانه ای – none – می توان اعتماد کرد. این ویدئو نشان می دهد که رئیس جمهور تهمت ممکن است نیاز به بهتر کفش برای وقایع در فضای باز (کفش های با پاشنه لاستیکی و برخی از گرفتن نه $2.5 K کفش داخل سالن).

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 6/14/2020 12:22:31 PM (شماره 444411)

من می خواهم خوب در لاستیک کفی کفش پیاده روی اما کمی مراقب باشید با Johnston & Murphys با نرم و صاف کردن, چرم, پاشنه, بیش از حد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Philipsonh 6/14/2020 1:04:07 PM (شماره 444477)

مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز برای جلوگیری از اتهامات احمقانه. چپ تخم مرغ او فقط او پاسخ خواهد داد; سپس آنها حمله پاسخ.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: BigGeorgeTX 6/14/2020 2:52:45 PM (شماره 444546)

که نابغه است که توافق به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا مجبور به فرود یک خیانتکارانه بالا railless سطح شیب دار در وهله اول ؟

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: udanja99 6/14/2020 7:23:44 PM (شماره 444751)

من نا امید شد و نه برای دیدن تمام دانشجویان راهپیمایی به مراسم پوشیدن چهره پوشک اما آنها در زمان آنها را به عنوان به زودی به عنوان آنها نشستم. بهترین چیزی که پس از پرتاب کلاه خود را به هوا همه آنها یکدیگر را در آغوش کشید. بسیار اجتماعی فاصله. را که Fauci.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de