مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/13/2020 4:35:19 AM

شما می دانید که این دولت dorks می خواهم به فکر به عنوان حیله گری اپراتور با مهارت های وحشی اما بسیاری از آنها بیشتر مانند بارنی نی لبک سکندری در لود AK-47 در حالی که پریدند تا عمه Bea معروف هش hush puppies. آنها سعی کردند در عین حال یکی دیگر از هک شگرد با راجر سنگ از صدور و خود را outplayed دوباره مانند جو بایدن که در برابر بابی فیشر. همه تهمت بود به دنبال یک قانون اساسی آنها را به من آموخت و هر پیاده نظام مرد را در Fort Benning. شما مسئول به کمین. کامل با مته سوراخ کردن بدون تردید. هنگامی که شما به خودتان پیدا کنید در یک منطقه کشتن شما نمی futz


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MrDeplorable 2/13/2020 4:53:56 AM (شماره 316769)

اولین قانون کمین: شارژ اسلحه و یا می میرند در منطقه کشتن. مغلوب ساختن پیشی جستن باید برخی از رنجر مشاوران. Hoooah!

51 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Flyball سگ 2/13/2020 5:04:37 AM (شماره 316772)

کورت و Howie. این یک پنج شنبه!

37 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: HisHandmaiden 2/13/2020 5:16:12 AM (شماره 316774)

درست مثل نیویورک 9/11 اولین پاسخ دهندگان به برج ها و صرفه جویی در زندگی می کند. خدا آنها را برکت دهد رئیس جمهور تهمت و امریکا است. KAG

52 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: HammerDax56 2/13/2020 5:40:56 AM (شماره 316785)

Kurt است. بهترین. تا کنون!

32 نفر بود.


تهمت می توانید عفو سنگ امروز اگر او می خواست و هیچ چیزی شپشو سمت چپ می توانید انجام دهید اما مهر خود را کمی ، آن را انجام دهید آقای رئیس جمهور…

38 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: بقایای 2/13/2020 6:49:45 AM (شماره 316815)

عالی ستون به طور معمول از آقای Schlichter. با عجله صرف برخی از زمان دیروز سوال راجر سنگ محکومیت بیش از حد. ذکر چند مطلب جدی و جنایت و تجاوز و حمله ، و غیره. – که به نام خیلی کمتر شاهدیم. من فکر می کنم او گفت که تجاوز به عنف تماس تنها برای چهار ماه (مبارک به اصلاح شود – شما می توانید دست مسائل در ماشین). اما اساسا سنگ ارسال یک قطعه ارتباطی به جولیان آسانژ افتخار او در ویکی لیکس عجله استنباط نمود که سنگ بود تنها در تلاش برای توان بخشی از عمل است. و به همین جرم محکوم شد هفت تا نه سال در زندان است. به یاد داشته باشید که چگونه آنها یورش برده و خانه خود را در ساعات اولیه به جستجو در آن با انواع مگس کش زدن تیم ها و ماشین های پلیس و – من فکر می کنم – هلیکوپتر – به همراه یک سی ان ان اخبار تیم برای به دست آوردن آن. آن را به نظر می رسد کمی بیش از حد.

48 نفر بود.


در هر حمله شخصا حرفه ای یا نظامی, حمله زمانی که مورد حمله قرار! بازنده که تمرین عذر خواهم منفعل/تهاجمی هرگز از آن آینده به دلیل اینکه اکثر مردم به آنها. من هرگز و هرگز. هنگامی که حمله توسط رئیس من (یک OWNER بود که یک عاشق) من رفت و به رئیس خود را و رفتار خود را مورد حمله قرار. من سمت چپ این سازمان اما آنها فرستاده او را به مدرسه افسون و در نهایت او را اخراج 3 سال بعد. من به تماشای این مرد از طریق سوزاندن 100 نفر از کارکنان یک سال و زمانی که او به من حمله کارکنان من ایستاد در مقابل کارکنان و از او پرسید “چگونه خود را به کارکنان نگاه بد شما را نگاه خوب است؟” که متوقف شد “هیات من اجازه دهید من دوباره” نظرات (تا زمانی که من سمت چپ حداقل)! سرب حمله و همیشه دفاع از نیروهای خود را به پایان!

39 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rinktum 2/13/2020 7:26:34 AM (شماره 316846)

این dems نفرت داشتن از این رئیس جمهور از آنجا که او نمی خواهد تسلیم به خود و قلدری. آنها انتظار می رود او را به مانند جورج دبلیو یک حصیر یا فرش جلو و او حاضر به بازی این بازی. در گذشته همه چپ و/یا رسانه ها تا به حال انجام شده بود ارائه انتقاد و جمهوری خواهان را به سقوط. نه بیشتر. او می دهد به عنوان خوب به عنوان او می شود معمولا بهتر از او می شود و به همین دلیل است که او برنده است. هر رئیس جمهور باید به نقطه ای از بی عدالتی زمانی که او آن را می بیند. بدون شک آقای سنگ و دیگران درمان شده اند بسیار ضعیف توسط DOJ. مشکل ما در حال تجربه است که DOJ فاسد است و به نظر می رسد هیچ کس می خواهد به گام و رفع آن. چه مدت آن را برای انجام کاری در مورد فاحش رفتار DOJ و FBI? ما می رویم به انجام هیچ چیز به تغییر جو در این سازمان ؟ در اینجا ما باید در بالاترین سطح از اجرای قانون در کشور شده مردم بسیار متفاوت است. برخی از آنها wakened به دستگیری توسط تیم SWAT در ساعات اولیه صبح در حالی که دیگران مرتکب خیلی بیشتر جرائم جدی در حال تبادل کتاب معاملات به بزرگترین خانه چاپ و نشر در کشور است. لطفا به من بگویید چگونه این عدالت است.

63 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 2/13/2020 8:15:06 AM (شماره 316890)

در حال حاضر البته demonrat پاسخ برای Schiffhead دیگر شروع به استیضاح پرس و جو. آنها هرگز یاد بگیرند.

20 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Strike3 2/13/2020 8:53:58 AM (شماره 316961)

سی ان ان و دیگر حروف هرگز نتوانست به ذکر است که راجر سنگ بود از مغلوب ساختن پیشی جستن هر زمان آنها ذکر نام او. که قرار بود به استناد اتوماتیک گناه. آنها در پشتیبانی کامل از برخی از تازه وکلا بودند که احمق به اندازه کافی برای حمله به هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و Barr در همان زمان. آن را مانند حمله به مرکز 1970s استیلرز خط دفاعی. شما که نمی کنند و زنده بمانند. شده آقای رئیس جمهور.

23 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Daisymay 2/13/2020 9:02:23 AM (شماره 316973)

عاشق عشق کورت! او همیشه میریزد نور جدید در آخرین بحران است. من فکر می کنم برگ برنده باید عفو Manafort Flynn و سنگ به سادگی از آنجا که آنها قربانیان تنها به این دلیل که آنها حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها هرگز درگیر شده است در هر گونه مشکلات حقوقی اگر آنها تا به حال هدایت روشن از تهمت را برای رئيس جمهور اجرا شود. بله دموکرات خواهد جیغ و پایکوبی پای خود را اما آنها می توانند چیزی رفو او را متوقف کند! شاید او باید صبر کنید تا زمانی که او دوباره انتخاب شد اما او قطعا باید عفو آنها را!

22 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/13/2020 9:41:35 AM (شماره 317036)

و این واقعا غم انگیز بخشی از این “دولت عمیق dorks” در حال پرداخت به انجام آنچه انجام می دهند. آن را از بعضی جهات به تعلیق عملیات در DOJ, اف بی آی و سیا برای یک زمان و ارزیابی چیست/نیست در حال انجام و توسط چه کسی و چرا. می دهد زمان برای پاکسازی Obie را مول از این سازمان است.

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Aubreyesque 2/13/2020 9:52:45 AM (شماره 317054)

یا در Nelsonian نظر “هرگز ذهن maneuevers مستقیما در ’em!”

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: rsgonner 2/13/2020 10:01:12 AM (شماره 317068)

Barr و دورهام نیاز به شروع به دستگیری و محاکمه واقعی perps.

22 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: felixcat 2/13/2020 10:31:18 AM (شماره 317102)

بنابراین رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن بر خلاف اوباما که اعلام کرد در تلویزیون ملی در حالی که اف بی آی بود و “بررسی” هیلاری ایمیل ظروف سرباز یا مسافر است که او هیچ کاری انجام نمی, اشتباه, نمی تواند اظهار نظر در مورد هر چیزی که (در)عدالت Dept درگیر است ؟ فکر نمی کنم. و البته با زمان بندی کامل مورد علاقه ما در سابق DOJ دادستان و عاشق همه چیز DOJ مانند پاتریک فیتزجرالد, Comey و Mueller, ارسال شده در, یک مقاله در مورد ملی بررسی کوبیدن رئیس جمهور تهمت برای “رفتن bonkers.” آره – خوب اوله اندرو مک کارتی که هرگز ملاقات DOJ کارمند که فکر نمی کنم راه رفتن روی آب.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Arby 2/13/2020 11:25:48 AM (شماره 317171)

اتهامات وی اما پس از آن او فرار. و هنوز هم آنها او را دست کم گرفتن.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: در واقع 2/13/2020 11:28:55 AM (شماره 317174)

ما نیاز به برخی از دیگران محکوم به زندان است. برای مثال Brennan, کف زننده, برنج, قدرت Comey نولند, Boente جیمز بیکر Pientka, Archey, Strozk و معشوق خود را Ohr و Ohr, Sussman از پرکین Coies یاتس, کری بایدن و حسین. آن را یک توطئه برای حذف رئیس جمهور ما.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: pensom2 2/13/2020 11:36:21 AM (شماره 317189)

Schlichter همیشه باعث می شود من خندیدن و تحسین خود را از شوخ طبعی اما پس از آن خودم یادآوری کنم که او فقط موعظه به گروه کر. من شک چپ یا حصار-جانشین او پرداخت هر ذهن است. هنوز هم او را فوق العاده, تشویق کننده برای طرف ما. رک و پوست کنده رئیس جمهور تهمت نمی تواند عفو سنگ Manifort یا فلین تا پس از انتخابات بدون بخشش در حدود دو درصد از نوامبر آرا به دلیل ترک امر به نوبه خود است که تپه کوچک به یک گیج کننده کوه علا Charlottesville. وجود دارد باقی می ماند یک احتمال آن است که فلین در نهایت ممکن است به ضرب و شتم رپ. او سزاوار به تبرئه در شایستگی/demerits از این پرونده است. من ترجیح می دهم برای دیدن بر و DOJ گام به جلو و دادخواست به دادگاه مربوطه به اخراج این موارد (و یا در Manifort مورد رفت و آمد حکم او) از تعقیب اتکا “میوه درخت سمی” شواهد در اصل به دست آمده از طریق تقلب در دادگاه FISA. زمانی که Nadler کمیته تماس او را به لباس او را برای این کار بر می تواند از آنها بپرسید که چرا آنها در حال تبدیل پشت خود را در هر لیبرال SCOTUS عدالت پس از فلیکس فرانکفورتر در سال 1939 مورد Nardone v., ایالات متحده است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DVC 2/13/2020 1:38:03 PM (شماره 317371)

من نیاز به Schlichter آخرین کتاب است. خوب تفسیر. و من به تازگی منتشر شده از ارتش ایالات متحده از دوستان به من آموخت “خروج منطقه کشتن شارژ دشمن” پاسخ به یک کمین در سال 1967. خدا رو شکر من هرگز راه می رفت به یک کمین, اما از آن است که در ذهن من به عنوان پاسخ مناسب اگر همیشه مورد نیاز است. “دریافت کردن X” و یا “خارج از کشتن جعبه” در حال راه های دیگر می گویند همین است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: lana720 2/13/2020 3:25:07 PM (شماره 317463)

آن زمان راه گذشته را به عفو ژنرال فلین پل Manafort و راجر سنگ. آنها همچنین کارتر صفحه و جورج Papadopolous (sp?) باید کل از نظر مالی توسط کسانی که hounded آنها را برای سال. از آن زمان!
Kurt مقاله یک دروازه بان است. اجرا نسبت به کسانی که شارژ شما. آنها پژمردگی و یا اجرا و پنهان کردن.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: udanja99 2/13/2020 6:21:06 PM (شماره 317633)

افرادی که با داشتن hissy متناسب با بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن DOJ کوتاه سنگ جمله همان افرادی که تشویق هنگامی که مقدار کم نجات AWOL خائن Bowe Bergdahl و به پدر و مادر خود را در یک باغ گل رز پذیرش است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su