مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 2/8/2020 4:26:35 AM

دموکرات ها خوش شانس هستند فوریه بحث در نیوهمپشایر صورت گرفت در یک شب جمعه که تعداد نسبتا کمی از تماشای شد — چرا که اگر آنها می خواستند برای رساندن پیام به طبقه کارگر سفید افرادی که تحویل غرب میانه بالا و ریاست جمهوری به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 است که آنها باید با چوب او را به جای رای گیری آبی در ماه نوامبر آنها انجام یک کار درخشان از آن است. تام Steyer میلیاردر که در تلاش برای خرید یک پیروزی بلومبرگ-سبک در کارولینای جنوبی دموکراتیک اولیه صادر استارک هشدار در ابتدای بحث دموکراتیک جمعه شب در نیوهمپشایر:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Lazyman 2/8/2020 6:09:11 AM (شماره 311751)

که گناه چیزی به ما weaponized FBI IRS و DOJ به علاوه بسیاری از مرده پلیس و بیشتر بخش در امریکا است.

41 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: بقایای 2/8/2020 6:58:47 AM (شماره 311781)

ما هرگز متوقف شنیدن کلمات – مرجع مغلوب ساختن پیشی جستن “است که او را به ریاست جمهوری”. که مجموعه استاندارد برای چه ریاست جمهوری? شما را به لبخند گاهی در کسانی که فکر می کنم آنها می دانند.

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: udanja99 2/8/2020 7:37:47 AM (شماره 311813)

اثبات یک بار دیگر که تنها کسی که در حال اجرا است که در واقع درست uniter است رئیس جمهور Donald J. Trump.

34 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 2/8/2020 7:49:16 AM (شماره 311824)

چیزی که حزب دموکرات باید خود را ثابت کرده خوب در این است که افراط گرایی است. آنها تبدیل شده اند بسیار شدید است. در انجام این کار برای بسیاری از مردم آنها را نیز تبدیل به پوچ. به عنوان بسیاری از راه های حمله بسته شده اند و به آنها به دلیل تهمت موفقیت آنها مجبور شده اند به کوچکتر و کوچکتر دایره شکایت. به اثر آنها ramped تا حمله خود را در داخل دایره ای که به این سطح از بی خردی است. آمریکا به طور سیستماتیک نیست نژادپرستانه ، باید تمام اقلیت مواجه حوادث واقعی نژادپرستی? که ممکن است اما کمتر احتمال دارد با هر نسل است. تقریبا همه مردم با حوادث از بی عدالتی و مشکل? من فکر می کنم تا. ما می توانیم رشد از جمله چالش ها است. سوال این است که چگونه بسیاری از امروز به صورت سیستماتیک و مستمر حملات از این نوع ؟ من گمان می کنم چند. از حزب دموکرات در حال رفتن با یکی از چند گزینه حمله به آنها را, اما در حال ترجمه آن به ridiculousness. متهم من به عنوان یک رای دهندگان حمایت از نژادپرستی نظاممند است و نه راه به من رای دادن. حتی بسیاری از سیاه پوستان با داشتن یک زمان سخت به بلع این. اما این که من از ذهن نیست اگر dems راه رفتن از یک صخره.

23 نفر بود.


از حزب دموکرات است, درست, کشت و زرع, عاشق, Jim Crow KKK گاو Connors نژادپرستان امروز.

13 نفر بود.


معاصر رادیکال تعریف اصطلاح ما همه “نژادپرستان” از جمله کسانی که طولانی ترین نقطه ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Bluefindad 2/8/2020 9:09:36 AM (شماره 311908)

عادی آمریکایی ها در حال تبدیل شدن به بیمار از کلمه “نژادپرستانه”. آن را تبدیل به یک polemic مدت که استفاده می شود به عنوان یک چماق زدن با هیچ مدرک همیشه مورد نیاز است. آن را به نقطه که در آن هر بار که کسی با استفاده از کلمه “نژادپرستانه” ما باید نگاه دور و گویند: “این طوطی مرده است!”

16 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Quigley 2/8/2020 9:09:58 AM (شماره 311909)

این Dimokkkrap حزب متناسب با توضیحات. تاسیس شد در حفظ میكنند. هر تار سیاستمدار نژادپرست است به هسته.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: moebellini3 2/8/2020 9:22:03 AM (شماره 311928)

خود را تمام در دستور کار است بر اساس استفاده از کارت مسابقه. و اجازه می دهد که در آن است که شروع شده است. اوه آره, آن آغاز شده و با ما نژادپرستانه رئیس جمهور باراک حسین اوباما. به یاد داشته باشید در هر سخنرانی که او داد و در تمام سخنرانی های خود را در کشورهای دیگر او سطل آشغال امریکا برای اینکه نژادپرست است. که نسبت به وقتی که تهمت می دهد یک سخنرانی در یک خارجی است. مغلوب ساختن پیشی جستن میاد ما کشور و مذاکرات در مورد آن عظمت و چگونه ما می توانیم آن را بهتر است. نه از طریق مسابقه و یا گروه های منافع خاص اما از طریق کار در یک اقتصاد بهتر است که ارائه تمام مزایای مورد نیاز برای یک زندگی بهتر. که شامل جوامع اقلیت. دموکرات ها ندارد و یک چیز مثبت برای گفتن در مورد کشور ما و نه یک چیز در دستور کار خود منافع شهروندان ما. آن را کردم.

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Catfur27 2/8/2020 9:35:53 AM (شماره 311946)

زمان تعریف “نژادپرستانه” : هر کسی که برنده یک بحث با یک لیبرال.

21 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: JrSample 2/8/2020 9:45:37 AM (شماره 311960)

چرا هر کسی که گوش دادن به سفری زحمت به آنها را بپرسید; “اگر این کشور از جمله یک نژادپرست hellhole چرا مردم مهاجرت در اینجا از آفریقا و غرب هند در حالی که عملا هیچ کس immigrates از ما به هر اکثریت سیاه کشورها در آفریقا و غرب هند?”

19 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ROLFNader 2/8/2020 10:28:29 AM (شماره 311998)

من فقط می توانم گمان است که دموکرات ها هرگز شنیده حکایت ” پسر کوچک که گریه نژاد!”

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: stablemoney 2/8/2020 10:47:36 AM (شماره 312017)

من خسته از نژادپرستانه جعل و از امتیاز.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: ژیمناست 2/8/2020 10:48:57 AM (شماره 312019)

آخرین بار حزب دموکرات بود و این تفرقه بود 1860.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: FunOne 2/8/2020 10:57:10 AM (شماره 312030)

درک کنند که بسیار بزرگ دموکرات رای دهندگان مسدود است و نه علاقه مند به در به دنبال اطلاعات در مورد اجتماعی و سیاسی جهان در اطراف آنها. آنها فاقد درک از هر مسئله پیچیده و پس از آن بستگی دارد حزب دموکرات از طریق رسانه های خود را به همکاران (CNN و MSNBC, NYTines, WaPo و غیره.), به بارها و بارها به آنها بگویید کاری بسیار ساده است که آنها می توانند به یاد داشته باشید و تکرار. این است اساسی rote حافظه–شما لازم نیست که برای درک آن فقط تکرار آن هنگامی که شما نیاز به. برخی از رایج دموکرات rote کلمات و عبارات در علاوه بر این به “نژادپرست” هستند: “تهدید به قانون اساسی”, “کار برای پوتین”, “مغلوب ساختن پیشی جستن است گنگ” و “تفرقه” به نام برخی از رایج ترین.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: در واقع 2/8/2020 11:11:21 AM (شماره 312053)

جان Podhoretz یکی از اصلی ملی نقد و بررسی “در برابر تهمت” مانیفست نویسندگان. او از دست رفته انقلاب است.

7 نفر بود.


بنابراین من شما را دوست ندارم…پس چی ؟ من هنوز هم فراموش کار من
من هنوز هم انجام وظیفه
من هنوز هم می خواهید به شما کمک کند تماس با من “انسانی و نژادپرستانه”
از آنجا که بسیاری از انسان ها احمقها
و من نمی خواهم احمقها..مانند خبر جعلی دروغگو
بنابراین من برچسب به جای درست احمقها ؟ که گاو نر! که آغاز همه از این پی caterwauling و نام-تماس ؟ احمقها بود!

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 2/8/2020 2:05:29 PM (شماره 312209)

وجود دارد بسیاری از کشورها در سراسر جهان است که اکثریت نژاد از یک نژاد و یا دیگر اما وجود دارد یک کشور ماست که ثابت کرده بود که استقبال به بزرگترین انواع غیر سفید نژادها و فقط در مورد هر گروه قومی ، آنها می آیند برای آزادی از فرصت به دنبال رویاهای خود و بهبود زندگی خود را در آینده. در این دیگ ذوب شهروندان ما را به زندگی بهتر برای مردم بیش از هر نقطه دیگری در جهان است. و ساخته شده اند زندگی بهتر برای مردم در سراسر جهان بیش از حد. نادان dems خواهم به جهان مشکلات در ایالات متحده آمریکا است. به سختی بی گناه خودمان را داریم اما پرداخت برای گناهان و جنایات بیشتر مردم در سراسر جهان از ما تا کنون ایجاد می شود. به عنوان کسی که اظهار نظر فوق به آنچه در کشور می کند فقط در مورد هر کس می خواهید به مهاجرت? قطعا نژادپرست کشور! رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرصت طلایی به طور کامل یک بار و برای همه برطرف کردن اسطوره ایالات متحده آمریکا بودن “نژادپرستانه از بالا به پایین.” از آنجا که ما در حال خطاپذیر موجودات وجود داشته است و همیشه خواهد بود برخی از افرادی که عمل کردن در تعصبات خود را و این است که نه محدود به, white Anglo-Saxons. هند تا به حال دقیق سیستم طبقه (در جایی خوانده که به تازگی برخی از مردم هنوز به آن). جنگ داخلی در رواندا بود که بین دو گروه: Hutus شناسایی خود را کوتاه تر stouter هیکل و توتسی ها, بلندتر و نازک تر است. آنها را قتل عام نزدیک به 800,000 از هر یک از دیگر. در برخی موارد بهتر است به فندک در دیگران تیره تر بهتر است و یا آن را به بینی یا… بینهایت, nauseum آگهی. بنابراین مبارزه ما در برابر تمایل به قضاوت بر اساس superficialities و چرا شایسته سالاری بسیار عادلانه تر از قضاوت کلاس و یا وابستگی سیاسی یا قومیت یا نژاد. ما نگه داشتن در تلاش برای آن راه بهتر است. اما به Dem/از چپ به پاره در آن زخم این در ذهن من یکی از شنیع ترین و نفرت ویژگی های آنها به اشتراک بگذارید. آن را زشت آن زشت دروغ است. من عاشق شهروندان در صورتی که عشق به کشور ما, من اهمیتی نمی دهند چه رنگ پوست خود را یا از کجا آمدند. به همین دلیل هنگامی که شما ببینید یک تجمع میهن پرستان این مناسبت شادی به دلیل عشق به کشور جشن گرفته می شود و این است که مهم ترین مشخصه ما به اشتراک بگذارید. اف! در آن مسابقه طلبی لذا کسانی که تخمیر از نفرت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: vinegrower 2/8/2020 4:35:09 PM (شماره 312343)

هی جان تهمت هرگز گفت: مردم در امریکا نیست بزرگ گفت: کشور نیست در حال اجرا مانند یک مرد بزرگ و قدرتمند کشور دیگر هیچ. و پسر او راست! نمی mischaracterize چه تهمت بود گفت: ما همه می دانستند او در مورد ما صحبت او بود صحبت کردن در مورد رهبری ضعیف ما تا به حال برای چند دهه. آه ما انتخابات ریاست جمهوری است و ما نیز پیچ کردم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: طلایه دار سهره 2/8/2020 7:42:30 PM (شماره 312455)

شما می دانید که چرا آنها در حال انجام این کار ؟ مغلوب ساختن پیشی جستن است و ساخت عمده تاخت و تاز با رای دهندگان. اما حزب دموکرات هستند و هیچ یک بیش از حد روشن است. آنها با استفاده از همان قدیمی خسته راهکار آمریکا = نژادپرست است. هوشمند سیاه پوستان شنیده ام به اندازه کافی از این. آنها بسیار باهوش تر از حزب دموکرات.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: طلایه دار سهره 2/8/2020 8:04:55 PM (شماره 312478)

شما نمی دانید که چرا حزب دموکرات در حال انجام این کار درست است ؟ آن را به دلیل تهمت است makinf تاخت و تاز به دست آوردن رای دهندگان سیاه. متاسفانه dms تنها می دانم playbook است که “آمریکا نژادپرست است”. سیاه و دقیق تر از آن است. خیلی بد Dems گرفتار نکرده است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im