حمل و نقل پروژه های متوقف شده توسط I-976 می تواند راه اندازی مجدد به زودی به عنوان قانونگذاران در نزدیکی بودجه توافق – سه شنبه, 25 Feb 2020 PST

المپیا – خانه و رهبران مجلس سنا باید برنامه برای پر کردن یک $450 میلیون سوراخ در دولت بودجه حمل و نقل ایجاد شده توسط عبور از ابتکار 976 اما آنها هشدار می دهند آن را به یک عکاسی در اندازه گیری است که نمی خواهد گذشته گذشته اواسط 2021.

آنها امیدوارند که به زودی منجر به سفارش توسط رژیم صهیونیستی. جی Inslee به آسانسور هفت ماه “مکث” در کار جدید در برخی از پروژه های بزرگ از جمله شمال اسپوکن راهرو در حالی که آنها به دنبال یک راه حل برای کاهش بسیاری از هزینه ها و مالیات های متصل به وسیله نقلیه مجوز زبانه.

سخنگوی Inslee گفت که او نیز علاقه مند به بلند کردن اجسام از دستور توقف به عنوان به زودی به عنوان دو اتاق در رسیدن به یک توافق در یک واحد هزینه های طرح.

در بودجه منتشر شد سهشنبه در مجلس سنا و شنبه در خانه حمل و نقل کمیته رهبران توضیح داد که قصد دارد به حرکت در اطراف از حساب های کاربری مختلف و گرفتن برخی از پول خود را کنار بگذارند از جاده های اصلی که نیست صرف شده است.

“هدف اصلی ما بود برای به دست آوردن گذشته در این سال” سنا حمل و نقل رئیس کمیته استیو هابز د-لیک استیونس گفت.

“وجود دارد چالش های بزرگتر در آینده دوساله” خانه حمل و نقل رئیس کمیته جیک Fey, D-تاکوما گفت.

دو کمیته شده اند تقلا برای پیدا کردن پول به جای مالیات و هزینه از وسیله نقلیه مجوز زبانه است که رای دهندگان حذف شده در ماه نوامبر گذشته با عبور I-976. چرا که این ابتکار در دادگاه به چالش کشیده صاحبان خودرو هنوز پرداخت این پول زمانی که آنها خود را تجدید زبانه اما پول بودن کنار گذاشته می شود مسترد اگر این طرح را تایید کرد. دادگاه عالی ایالت است که انتظار می رود به شنیدن در مورد بعد از این سال.

پس از طرح تصویب و تایید شد در ماه دسامبر Inslee دستور “توقف” هزینه های جدید کار را برای یک لیست طولانی از کوچک و بزرگ حمل و نقل در پروژه ها تا 30 ژوئن پایان سال مالی به قانونگذاران گزینه های در مورد چگونه به مقابله با از دست دادن درآمد دولت از مجوز زبانه.

منتقدان گفت که هفت ماه توقف خواهد در واقع منجر به یک سال تاخیر در برخی از پروژه ها به دلیل زمان آن را قرار داده و آنها را به پیشنهاد امضای قرارداد و شروع به کار قابل قبول در ساخت و ساز آب و هوا.

“فرماندار گفت: او را باز به بلند کردن (مکث) به عنوان به زودی به عنوان آنها یک توافق” تارا لی Inslee ارتباطات مدیر گفت.

در میان این پروژه ها را در خود نگه دارد در اسپوکن منطقه یک بخش از شمال اسپوکن راهرو بین نژاد Sprague خیابان و اسپوکن رودخانه بهبود مبادلات در بزرگراه بین ایالتی 90 از بارکر جاده به دانشگاه هاروارد جاده مرحله بعدی بازسازی پزشکی دریاچه تبادل در I-90 و رفت و آمد سفر کاهش برای Spokane County است.

هر دو بودجه پیشنهادی تکیه به شدت در استفاده از پول از “underspends” یک اصطلاح برای پول اختصاص داده شده است که برای یک پروژه یا برنامه اما استفاده نمی شود به دلیل بازده و یا تاخیر پیش بینی نشده در قرارداد طراحی و یا ساخت و ساز. این پول باقی مانده در حمل و نقل بودجه از سال به سال و در نهایت استفاده از زمان این پروژه به پایان رسید.

سنا بودجه انتظار برای شیر در حدود نیمی از این مقدار از underspends در نمونه دوساله بر اساس شش سال گذشته حدود 400 میلیون دلار برای اطمینان از حمل و نقل بخش هنوز انعطاف پذیری برای تنظیم پروژه ها. خانه را با استفاده از $350 میلیون.

هابز و بهداشت ، Curtis پادشاه از Yakima بالا جمهوریخواه در کمیته حمل و نقل گفت: با استفاده از underspent پول از پروژه های است که در یک زمان ثابت.

“مردم می گویند نباید ‘Eyman درست بود. شما رو به اندازه کافی پول شما می توانید این کار'” پادشاه گفت: “با اشاره به من-976 حامی تیم Eyman.

در سال آینده زمانی که قانونگذاران در حال نوشتن یک بودجه برای 2021-23 دوساله که آغاز می شود در تاریخ 1 ژوئیه شکاف رشد خواهد کرد به 685 میلیون دلار و دولت نیاز به آمده تا با یکی دیگر از $675 میلیون برای جایگزینی و ترمیم پلچک به دیدار با حکم دادگاه. Underspends نمی پوشش هزینه های آن.

هابز در حال کار به یک طرح او خواستار به جلو واشنگتن که افزایش مالیات بنزین یک درصد در هر سال برای پنج سال و ایجاد یک سوخت پاک برنامه نظارت توسط وزارت امور خارجه از محیط زیست. آن را تصویب کمیته خود را در سال گذشته متوقف شده در راه و روش کمیته.

جمهوری خواهان پیشنهاد در نظر گرفتن مالیات بر فروش از جدید و استفاده می شود فروش خودرو که در حال حاضر می رود به این صندوق به طور کلی و صرف آن در پروژه های حمل و نقل. تغییر خواهد بود مرحله به مرحله و در طول چند سال.

به نام پادشاه که یک روش معقول و منطقی برای این مشکل. دموکراتیک رهبری مخالف و هابز شک و تردید بود آن را تبدیل به قانون است.

“اگر آن را به نحوی باعث می شود راه خود را از راه و روش من خوشحال خواهید بود به تصویب آن را,” او گفت:. “من فکر نمی کنم آن را تا کنون بیش از آینده.”

فی گفت که او نمی خواهد حکومت که چرا او نمی خواهد حکومت هر چیزی خارج نشده است: “همه گزینه ها از من نظر روی میز هستند.”

بودجه پیشنهادی همچنین بازگرداندن بودجه به جرم حمل و نقل و تخصصی حمل و نقل برنامه های فری پروژه های سیستم و برخی از ایالت واشنگتن گشت برنامه چرا که آژانس می شود مقدار زیادی از پول خود را از هزینه های حمل و نقل و مالیات.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>