معامله گر جو محرمانه: تگزاس کارمند نگرانی های این شرکت نیست مصرف coronavirus ایمنی به طور جدی

برای بزرگنمایی کلیک کنید IK WORLD TRIP/FLICKRCC

  • IK جهان سفر/FlickrCC

یادداشت سردبیر: به عنوان coronavirus تشدید بیماری همه گیر به یک بحران ملی, فروشگاه های مواد غذایی تبدیل شده اند به طور غیر منتظره مخاطره آمیز مکان به کار می کنند. تگزاس معامله گر جو کارمند که نخواست نامش فاش شود به خاطر ترس از تلافی رسیده به خواهر ما کاغذ در سن آنتونیو به ارائه دیدگاه در مورد آنچه آن را مانند به کار در طول این بحران و ابراز نگرانی در این شرکت ممکن است اقدامات کافی برای حفاظت از کارکنان. عامل تصمیم گیری در فروشگاه ها معامله گر جو باقی مانده تا حد زیادی به هر فروشگاه را مدیریت پس از مسافت پیموده شده ممکن است متفاوت باشد, اما هیچ سوال فروشگاه مواد غذایی کارکنان در خط مقدم در طول این بیماری همه گیر.

کار در تریدر صف های طولانی و جمعیت بزرگ همواره یک واقعیت است و ما همیشه آن را به کار گرفته و با یک لبخند. اما در حال حاضر با شدت مسری است — و گاهی اوقات مرگبار — virus گسترش در سراسر جهان چه بود یک بار یک رخداد روزمره در حال حاضر به شمار معرض خطر بالا برای کارکنان.

معامله گر جو کار سخت برای پروژه تصویر از یک happy-go-lucky فروشگاه که لوازم مشتریان خود را با هیجان انگیز و جالب محصولات. به عنوان بخشی از فرهنگ شرکت را به تصویب ژاپنی مفهوم “کایزن” که در آن هر کارمند از یک صندوق به مدیر عامل — با این نسخهها کار به طور مداوم بهبود این شرکت توابع. در فروشگاه ما و ما استفاده از آن را در ما روز به روز کار را بهتر از خودمان ما شیوه ها و تجربه های مشتریان خود را.

اما COVID-19 همه گیر نشان داده است که این شرکت با توجه به کمی ایمنی و سلامت خود وفادار کارکنان و مشتریان خود را بیش از حد.

در حال حاضر آن را احساس می کند مانند کایزن کنار جاده افتاده است.

دستکش

مانند بسیاری از شرکت های معامله گر جو قرار داده و بیانیه ای امیدوار کننده به روز شده برای تمیز کردن و بهداشت شیوه برای کمک به مبارزه با کروناویروس. اما بدون جزئیات به روز رسانی و یا قوانین ابلاغ شده است در فروشگاه من. اگر هر داخلی اظهارات فرستاده شد به مدیریت آموزش کارکنان فروشگاه به چیزی جز پاک کردن کمی بیشتر ما به عنوان پایین رده خدمه شنیده و یا آنها دیده می شود.

در فروشگاه وجود دارد عدم ارتباط با توجه به رویه تمیز کردن و چند, اجتماعی, فاصله, قوانین و ما دلسرد شده اند از پوشیدن دستکش. در حالی که من تحت تاثیر این بود که این تجربه منحصر به فرد بودند برای من خاص معامله گر جو اما پست در رسانه های اجتماعی و های اخیر Buzzfeed مقاله نشان می دهد تجربه من نیست جدا — این ممکن است اتفاق می افتد در بسیاری از مکان های ما در سراسر کشور است.

در حالی که بسیاری از شرکت ها ایجاد کرده اند اجباری تمیز کردن و جداسازی پروتکل برای کمک به مبارزه با کروناویروس انتقال به دانش من هیچ پروتکل های صادر شده توسط معامله گر جو دفتر شرکت. ما فاقد یک صدای واحد از جهت. به جای هر یک فروشگاه است که مسئول آن خود روش تمیز کردن.

من فروشگاه افزایش یافته است اما نه زیاد. در طول شیفت من قادر به پیدا کردن زمان به سرعت پاک کردن ثبت نام و کارت خوان — و گاهی اوقات آمار دستگیره درب با یک ضد عفونی کننده, پاک کردن — اما بسیار دیگری نیست. ما دریافت کرده اند هیچ لوازم اضافی به جای تمیز کردن فوق العاده.

در حقیقت این فقط یک کمی تقویت نسخه از استاندارد ما روز به روز برای تمیز کردن, به خصوص با چه مشغول فروشگاه شده است. هفته پیش قبل از همه گیر واقعا در زمان خاموش در ایالات متحده ما تمیز کردن پروتکل اساسا همان است که آنها در حال حاضر.

از آنچه که من دیده ام در موقعیت معامله گر جو تنها ضعیف اقدام به پیاده سازی هر اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. اگر چه این فروشگاه ها به طور کلی بسیار کوچکتر از نمونه فروشگاه های مواد غذایی تا زمانی که به تازگی وجود دارد هیچ محدودیتی برای چگونه بسیاری از مشتریان می تواند به معامله گر جو در هر زمان داده شده. هیچ شرکت موظف منحصر به فرد زمان خود را کنار بگذارند برای افراد مسن و ضعف سيستم ايمنی به فروشگاه مشتریان به طوری که آنها در رحمت از زمان و فرصت است. علاوه بر این در حالی که ما شده اند قادر به جای منظقه وانت در تعداد درخواست خدمات شده است به طور رسمی اجرا شده در فروشگاه.

این آخر هفته, مدیریت در فروشگاه من معرفی اضافی اجتماعی فاصله اقدامات که شامل یک محدودیتی برای تعداد افراد مجاز در داخل اما یک ق موضوع برای اولین بار ارسال شده در روز جمعه نشان می دهد که این سیاست ها در محل نبودند جهانی است.

تا آنجا که حفاظت از خود می رود ما گفته شده چندین بار توسط مدیریت است که ما نباید پوشیدن دستکش به عنوان آن می تواند “به مشتریان بد برداشت.” گذشته از کارکنان ثابت عمومی تعامل این است که به خصوص در مورد برای ما از آنجایی که ما هنوز قبول و پر شخصی totes و کیسه را با مشتریان و مواد غذایی افزایش پتانسیل قرار گرفتن در معرض.

در روز شنبه این شرکت با ارسال نامه ای به روشن شدن موضع خود را در دستکش — یعنی که وجود دارد این است که هیچ سیاست خاص مرتبط با پوشیدن آنها و این که هر کسی که می خواهد برای پوشیدن آنها می تواند.

در عین حال در این نامه همچنین آمده است که “روش معمول” معامله گر جو مدیریت به شرح زیر است: “صحبت کردن با خدمه مورد اینکه چرا دستکش نیست مفید در نگه داشتن آنها را امن و چه پیام ما استفاده از دستکش ممکن است ارسال به مشتریان ما است.”

خطرات اما هیچ پرداخت

در حالی که Buzzfeed مقاله نمی فراغت او-B از انتقاد معشوق تگزاس زنجیره ای مواد غذایی با موفقیت اجرا چند companywide تغییرات در طول این بحران برای حفاظت از کارکنان خود و مشتریان به طور یکسان از جمله دادن همه کارکنان ساعتی موقت 2 دلار افزایش دهد.

در ضمن معامله گر جو است و تنها تغییرات بی اهمیت به سیاست های خود و آن را طعمه کارکنان با یک جایزه است که کافی برای جبران سطح خطر مواجه هستیم.

یکشنبه, مارس 15 معامله گر جو اتحادیه راه اندازی یک درخواست برای خطر برای پرداخت به کارکنان شرکت که دریافت کرده 19,642 امضا تا کنون. در پاسخ این شرکت به جای پیشنهاد یک جایزه هم برای کارگران خواهد شد که بر اساس افزایش فروش در اولین ماه از بحران همه گیر. کارشناسان می گویند این بیماری همه گیر است که در مراحل اولیه آن پس از یک بار پرداخت خواهد شد نه نسبتا جبران ما برای ادامه خطر مواجه هستیم.

کارکنان نیز در حال گمراه مدیریت به فکر درخواست برای خطر پرداخت یک ثبت نام برای پیوستن به این اتحادیه است که به سادگی مورد نیست. مدیران در حال صحبت کردن در مورد آن را در راه منفی و برخی از اعضای خدمه تصمیم گرفتند به نشانه ای از ترس از اقدامات تلافی جویانه.

در روح کایزن …

یک سیاتل فروشگاه در حال حاضر تعطیل با توجه به یک کارمند تست مثبت برای COVID-19 و گزارش ها در حال بیرون آمدن است که یک کارمند دارای آزمایش مثبت در نیویورک به عنوان به خوبی.

ما در حال گفت به لبخند و حفظ نگرش شاد در حالی که نگرانی های ما نادیده گرفته می شوند اما در اعماق ما ترس از راه کارهای در حال اجرا است. و شما باید بیش از حد.

معامله گر جو نمی توانیم به نگه داشتن در واکنش به این بحران پس از هر توسعه است. ما سیاست های شرکت مجبور به تغییر بلافاصله برای حفاظت از کارگران و مشتریان.

در شرکت گسترده ایمیل های معامله گر جو بالاتر یو پی اس اغلب نوشتن “در روح کایزن…”

بنابراین در روح کایزن من بپرسید که معامله گر جو درمان و محافظت از آن خدمه و مشتریان وفادار به عنوان به خوبی به عنوان آن را برای ساخته شده عمومی فکر می کنم از آن خواهد بود.

این داستان در اصل به نظر می رسد در سن آنتونیو جاری است.

_
لطفا دنبال دستورالعمل CDC و اورنج کانتی مشاوره برای ایمن ماندن و لطفا برای حمایت از این نشریه. ما کوچک اما توانا و تیم در حال کار خستگی ناپذیر برای آوردن شما اخبار در مورد چگونه coronavirus مؤثر است و مرکزی فلوریدا. لطفا در نظر گیری یک بار و یا ماهانه مبلغ. هر کمی کمک می کند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im