‘به نقطه تعصب’: رستوران طبخ تمیز کردن پروتکل در پی COVID-19


محتوای مقاله در ادامه

“تحویل رانندگان باید سه مجموعه از دستکش زمانی که آنها برای انجام یک کار. آنها را تغییر دهید به مجموعه ای تازه هنگامی که آنها به جای غذا روی میز و یا هر کجا که تحویل پارامترهای هستند و زمانی که آنها خروج آنها آن را خاموش قرار داده و در دیگری. زمانی که آنها هر چیزی درگیر در تحویل مانند دالی است اسپری کردن. به عنوان دور به عنوان ضد عفونی کننده دست ما خوش شانس هستید چون همیشه یک بخشی از فرایند ما. ما تعدادی از موارد به علاوه Clorox دستمال مرطوب.”

Christian Mena of Sabor, a downtown restaurant ensures the doors, counters and debit machine are all cleaned after each customer to deal with COVID-19 on March 30, 2020. Photo by Shaughn Butts / Postmedia
مسیحی منا از Sabor یک مرکز شهر رستوران را تضمین می کند درب شمارنده و بدهی دستگاه ها همه تمیز و پس از هر مشتری برای مقابله با COVID-19 در مارس 30, سال 2020 است. Wfan Sports Radio ته/Postmedia

آشپز Brayden کوزاک می گوید که مشتریان هنوز هم مجاز به داخل وانت سفارشات در Farrow ساندویچ اما تنها یک در یک زمان.

“کاهش ترافیک مهم است که می گوید:” Kozak رسیده در یکی از دیگر سرمایه گذاری های سه گراز در حالی که مشغول به کار در یک رستوران جدید مفهوم است. “در Farrow ما تعطیل تمام مناطق صندلی ساخته شده و همه چیز برای رفتن. هیچ معاملات نقدی و هیچ ایستاده در اطراف. منو اتحادش را تغییر به طوری که آن را گرفتن و رفتن هیچ بیشتر داغ ساندویچ فقط یک ساندویچ سرد منو که مردم می توانید از را انتخاب کنید.”

هر سه Farrow مکان های باز باقی می ماند اما در هر زمان داده شده وجود دارد تنها دو نفر از کارکنان یکی پشت پیشخوان دیگر ساخت ساندویچ.

“آنها در حال ایستاده بیش از دو متر از یکدیگر” کوزاک می گوید. “ما در حال ساخت همه چیز در دسته در حال حاضر به طوری که ما می تواند به حفظ حداقل برخی از سطح از طراوت.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im