زمان برای افشای تقلبکه راه اندازی پل

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 6/30/2020 4:36:13 AM

در زندگی مهم وب سایت این سازمان رادیکال بنیانگذاران ردیابی ایجاد جنبش خود را “به تبرئه Trayvon مارتین قاتل جورج زیمرمن.” تا به حال کسانی که بنیانگذاران پرداخت هر گونه توجه به محاکمه آنها شناخته شده اند که زیمرمن هرگز نباید با اتهام قتل, اجازه دهید به تنهایی تلاش کرد. این واقعیت است که او دستگیر می توان به یک فوقالعاده به تقلب آشکار هماهنگ توسط وکیل است که برجسته شیر نژادی تقسیم او کمک کرد ایجاد بنیامین Crump. آن را به عنوان اتفاق می افتد که یک فرد قادر به افشای این تقلب است که جورج زیمرمن ،


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: singermom9 6/30/2020 5:54:45 AM (شماره 461520)

پل در حال ساخت میلیون ها نفر از شرکت. شنیده اید که پول داده شده به هر فرد از رنگ ؟ که در آن است که پول رفتن ؟ آن را کمک کرد 1 نفر در شهرستان درونی? که پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پرداخت غرامت.

18 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: singermom9 6/30/2020 5:55:48 AM (شماره 461521)

بنابراین شگفت زده است که آنها درک نمی کنند. سیاه پوستان تشکیل می دهند در حدود 13 درصد از جمعیت یا بیشتر و شرکت هایی که BLM فکر می کنم حمایت از آنها مانند گوگل و اپل تنها حدود 3% سیاه کارکنان. شما فکر می کنم پل شروع می شود با کسانی که در شرکت ها و تقاضا برابر بیشتر از نیروی کار. به جای آنها می خواهند به مشعل کلیساهای ما. هنگامی که شورش بیش از آنچه آنها به دست آورده اند? شهر سوخته. شرکت های ترک برای بهتر مناطق. هیچ داروخانه ها و یا فروشگاه های مواد غذایی. اگر آنها را در شرکت های بزرگ آنها را به حال شغل بهتر برای مردم خود.

25 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: singermom9 6/30/2020 5:56:46 AM (شماره 461522)

پل در حال ساخت میلیون ها نفر از شرکت. شنیده اید که پول داده شده به هر فرد از رنگ ؟ که در آن است که پول رفتن ؟ آن را کمک کرد 1 نفر در شهرستان درونی? که پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پرداخت غرامت

7 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: پسر کوچک 6/30/2020 7:06:44 AM (شماره 461561)

پل (بلشویکها پیشرو کودن) جنبش فقط یک مسابقه-طعمه فقر-دلال محبت فشار. لرزش مرد یعنی “دولت” و خط جیب خود را. این واقعیت است که امریکا می سوزد فقط می افزاید: به شادی از باج خواهی. “تا زمانی که من دریافت می کنم قطعه از پای من اهمیتی نمی دهند چه اتفاقی می افتد” … می گوید Al نه چندان Sharpton.

29 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/30/2020 7:12:42 AM (شماره 461565)

این demonrats در حال برنامه ریزی مرتب کردن بر اساس همان جایگزینی این سقوط. این “جو بایدن” شما ببینید در بحث – – در واقع خواهد بود سابق Red Sox shortstop Nomar Garciaparra پوشیدن hairplug کلاه گیس. آیا نمی شود فریب خورده – – که نمی خواهد جو.

7 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: udanja99 6/30/2020 7:53:35 AM (شماره 461605)

#1, 3 – مقدار زیادی از آن است که ظاهرا رفتن به بایدن مبارزات انتخاباتی. اگر او برنده حدس بزنید چه خواهد شد در حال اجرا خود را در اداره?

29 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/30/2020 8:35:57 AM (شماره 461639)

# 4 ما هنوز هم مجاز به تماس با آن باج? من مطمئن هستم که تغییر در راه است.
من منتظر کسی گفت: “من لازم نیست کسی به من بگویید که چگونه به صحبت”

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/30/2020 8:48:24 AM (شماره 461648)

من می توانم بیشتر موافق با ارزش بازشناسی BLM. این روند نیز باید Lil’Mikey قهوه ای داستان از آن جایی است که آن را به دست آورد بنابراین بسیاری از حرکت خود را. نه به ذکر است که تاسیس یک الگوی. الگو بودن که بیشتر قابل مشاهده تماس های به عمل گرفتن کل جنبش و یورش بودند و هر دو کامل تقلب. اما این به تنهایی کافی نیست ما پس از آن باید تقاضا پاسخ به این سوال که: اگر با دختر جوان سیاه و سفید مردان و پسران در حال اجرا روزانه توسط پلیس و rednecks چرا آنها انتخاب جعلی نمونه آنها به عنوان محوری ، تا زمانی که جورج فلوید آنها ندارد یک مثال روشن از کسی که دلیلی مرگ تحت کنترل یک افسر پلیس? خواهد که نمی شود شواهد مخالف دقیق از آنچه آنها ادعا? و ما حتی نمی دانیم که اگر نژاد پرستی بود و انگیزه در Floyd مورد. الگوهای مورد نیاز برای اثبات مسائل سیستمیک و تنها الگوی ما است که از تقلب در پشت این ادعا استفاده می شود در حال حاضر در مورد آن وجود دارد سیستمیک نژادپرستانه و خشونت پلیس.

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 6/30/2020 9:46:12 AM (شماره 461711)

جزئیات Treyvon مارتین مورد تعداد نیست مهم نیست که چقدر تقلب وجود دارد در دفاع. تنها “واقعیت” است که در آن شمارش شد که یک پسر کشته شد توسط یک اسپانیایی. دلیل مهم نیست. Treyvon جنایی تاریخ مهم نیست. Treyvon برداشت مبارزه با حمله جورج زیمرمن شد و با موفقیت متوقف شده است. که شده است باید تا پایان داستان. متاسفانه او نگاه مانند اوباما ،

13 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: DVC 6/30/2020 10:09:49 AM (شماره 461751)

بن Crump یکی از بزرگترین جنایتکاران در حال حاضر برای از بین بردن این کشور است. جک درست است زیمرمن برنده پرونده او در دادگاه در برابر همه آنها بد و دروغ بزرگ بود و تقلب که علیه او توسط بن Crump باید در معرض. به یاد داشته باشید بن Crump نیز فلوید, وکیل خانواده, هم, و کارکنان روابط عمومی بوده و پمپاژ دروغ در آن صورت پس از آغاز.

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: TrueBlueWfan 6/30/2020 10:11:41 AM (شماره 461752)

پل (تف) است که یک سوسیالیست/جنبش مارکسیستی است که نمی تواند کشش تا زمانی که آنها مخفی نیت خود را پشت نژادی و بی عدالتی است. در حال حاضر هر گونه انتقاد از سخت گیرانه مسخره مخرب “خواسته” از آنها بلافاصله سیلی را به عنوان “نژاد پرست!”. و این که چگونه آنها آن را انجام دهد. وجود دارد بسیاری از احمق گناه مردم سفید (عمدتا زنان) که می خواهید به درک بی عدالتی را متوقف و به طوری که آنها سقوط با مارکسیستها به دلیل نام پل. آنها هیچ ایده چه چیزی آنها حمایت می کنند.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Kafka2 6/30/2020 10:33:28 AM (شماره 461776)

سیاه و سفید در سیاه و کشتار رای است و بیش از 100 ، 000 به 1 نسبت به بد پلیس. در عین حال پل کاملا این واقعیت را نادیده گرفته. اگر BLM معتقد بودند برای یک دقیقه که زندگی واقعا اهمیت آنها را انجام دهد چیزی در مورد سیاه و سفید در سیاه و کشتار.

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: rytwng 6/30/2020 11:24:37 AM (شماره 461825)

می تواند ما هنوز قلعه سفید?

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/30/2020 1:11:09 PM (شماره 461950)

من فکر می کنم همه ما می دانیم که این پیشرو است و ما حق خواهد بود. رئیس جمهور سابق بد بو تا به حال انگشتان دست خود را به همه چیز بد هر دو در طول 8 سال و در حال حاضر فراتر از آن. او فقط این است که خوب از کار در پشت پرده تمام شده است. اما من شرط می بندم که مغلوب ساختن پیشی جستن و بر برخی از جالب کارت خود را به بازی در اینجا به عنوان به خوبی. من فقط می خواهید آنها را به آن را دریافت کنید.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Polecat49 6/30/2020 1:53:58 PM (شماره 462012)

بزرگترین دروغ به فروش می رسد امروز “Black LIves Matter” توسط demoncRATS و antifa. اگر آنها اهمیت این گروه دروغگو خواهد انجام کاری در مورد تعدادی از مردم بی گناه کشته شدند و هر آخر هفته در شیکاگو, نیویورک و سیاتل و جاهای دیگر.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de