مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/7/2020 4:45:42 AM

اول از همه, اجازه دهید من می گویند که این ملت در بدهی به سابق دریایی ژنرال Mattis و کلی برای خدمات خود را به ایالات متحده است. کلی به طور خاص ما سزاوار احترام و قدردانی است. پسر خود را به زندگی خود به عنوان یک نیروی دریایی در خدمت به امریکا است. اما من که به مخالفت با های اخیر خود نظرات عمومی در مخالفت با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. نه این که رئیس جمهور تهمت نمی تواند طاقت فرسا در زمان. او تمایل به تحریک هواداران خود را به عنوان اغلب به عنوان او infuriates دشمنان خود را. یکی از مهمترین یابم کیفیت با اطمینان و نه عاقلانه استراتژی سیاسی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/7/2020 5:30:12 AM (شماره 435548)

تا به حال آن را با هر دو از این بچه ها. چه کسی اهمیت میدهد آنچه که آنها می گویند. در یک زمان آنها درست رزمندگان. در حال حاضر که آنها تصمیم به شنا در باتلاق من هیچ زمان و یا احترام به هر یک از آنها. آنها به من دست داد.

40 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/7/2020 6:23:59 AM (شماره 435562)

اگر در اختیار من است که آنها صادقانه بر این باورند آنچه که آنها در حال spouting در حال حاضر آن خواستار طول عمر خود قضاوت به سوال.

26 نفر بود.


Mattis کلی و دیگران به سادگی ممکن است برای بازگشتن مستقل متوسط به اجرا 3rd عمده مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری. من شنیدن وجود دارد این سناتور از دولت..یک تاجر است که می تواند کارها را انجام…

6 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: janjan 6/7/2020 7:10:46 AM (شماره 435597)

Mattis گرفتن نفس خود را نوازش بودن موقت جدید براق چیز برای رسانه ها به یاوه سرایی کردن بیش از. او را به یک مشاور فرفره در MSNBC هر روز در حال حاضر. ماموریت انجام شد.

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Califedup 6/7/2020 7:23:38 AM (شماره 435604)

سیاسی ژنرال. زهر یک فرمانده وجود دارد. فقط بخواهید آبراهام لینکلن. راه Mattis مرا به یاد که کمی بد گنوم Fauci پوشیدن دریایی ، برخوردار است, تجاری در زمان بزرگ خود را با کمونیست بگیرید و یاد دهید, در, حزب دموکرات, حزب کمونیست. کلی در حال حاضر مخدوش خود را یک بار پر زرق و حرفه ای. بیش از حد بد است.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/7/2020 7:27:06 AM (شماره 435605)

من واقعا نمی دانم چه می گویند در مورد این دو مرد, مردم, من قبلا احترام (و من احتمالا قرار دادن جان بولتون در مخلوط را به عنوان به خوبی به عنوان او در کتاب انتقاد از تهمت بدون شک زمین فقط قبل از انتخابات.) تهمت می تواند خشن و حتی کودکانه با پانچ پشت ناقص با حقیقت در زمان, اما او همچنین تلاش کرده است برای بلند کردن این کشور از آن سخت چپ مارپیچی و واقعا باید این کشور را به خوبی بودن در قلب است. Mattis و کلی شخصی خشم به یک سطح جدید و به نظر می رسد تلاش برای به جای انتخاب یک مرد در کاهش شیب دار یک مرد است که متقلب برای 40 سال مردی که واضح است که یک حفره یا سوراخ برای سمت چپ برای رسیدن به قدرت واقعی. آنچه در زمین است در ذهن خود. آنها انجام آنچه آنها انتقاد از تهمت اما بدون انگیزه های مثبت برای کشور است. بحث در مورد پرتاب نوزاد با bathwater!!!!!!!!

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bpl40 6/7/2020 7:44:39 AM (شماره 435625)

ظاهرا سربازان قدیمی نمی میرند آنها فقط حفظ قروچه همراه است.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: fhancock 6/7/2020 7:48:28 AM (شماره 435627)

Mattis و کلی هستند و جانبداری با آنارشیست ها و تروریست ها و کودتا و توطئه گران…پیچ آنها…آنها را رسوا دریایی سپاه و سوگند آنها در زمان

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: italianlooks 6/7/2020 7:55:42 AM (شماره 435631)

من امیدوارم که این سقوط است در گوش کر.
رامنی خار و همچنین باید توجه کنید!
شما این میخ!

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: قطعات 6/7/2020 8:30:41 AM (شماره 435669)

این افسران مرا به یاد این نصیحت از حزقیال زمانی که او می گوید (و من paraphrasing) که بد انجام شده توسط این مرد بد نخواهد بود اگر به یاد او تبدیل می شود و از راه شر او باید زندگی می کنند. و خوب است که یک مرد خوب نمی خواهد به یاد اگر او از خوب و بد است. این واقعا ترسناک واقعی از زندگی است که در آن طول می کشد یک عمر به ساخت شهرت و لحظه ای آن را از بین ببرد. چپ فاسد همه چیز آنها را لمس.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 6/7/2020 9:09:28 AM (شماره 435717)

خود گوشت گاو با “بی پروا” دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در استفاده از ارتش برای دفاع از آمریکایی ها از آنجا که مردم به احتمال زیاد می میرند. حدس بزنید چه, نفر کشته شدند اما در طرف اشتباه. انداختن یک زن و شوهر از این حیوانات در طول روز یکی از این شورش ها را تعطیل ضرب وشتم نجات زندگی می کند و میلیون ها دلار در اموال. ما تا به حال همدردی با سیاهان در آن چند روز اول به دلیل مرگ ناگوار جورج فلوید. بیشتر آنها از دست داده و بیش از آنها به دست آورده اند. در حال حاضر کسانی که دلسوز دموکرات فرمانداران خواسته خواهد شد که به پول نقد چک که آنها لازم نیست.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Muguy 6/7/2020 9:44:53 AM (شماره 435772)

وظیفه و افتخار و کشور است. نرم کودتا از ژنرال ها پس از Nobama به ظاهر رو از شر کسانی که با ستون فقرات چه کسی می توانست نام او را خیانت علیه میهن ما?

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/7/2020 10:03:26 AM (شماره 435812)

مغلوب ساختن پیشی جستن است همیشه به مشاوره در مورد چگونه برای برنده شدن اما من متوجه شدم که مغلوب ساختن پیشی جستن می کند برنده و خواهان دادن مشاوره نیست. من نه در همه تحریک شده و با مغلوب ساختن پیشی جستن. بر خلاف من خیلی خدا را شکر که ما در نهایت باید یک جمهوری خواه تنها یکی است که مبارزه خواهد کرد. من آرزو می کنم ما می تواند یک دوم اما این درخواست زیادی است.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/7/2020 11:36:45 AM (شماره 435956)

کلی کلی خود را پاک کثیف در میراث پسر خود را. که چقدر عمیق نفرت برای مغلوب ساختن پیشی جستن است در این میان globalist ژنرال. من بیزار از این globalist معطر شاهزادگان به خصوص اگر آنها به نفع اوباما یا کلینتون.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: whyyeseyec 6/7/2020 11:59:29 AM (شماره 435997)

@#6 – من عاشق مغلوب ساختن پیشی جستن ‘خشن’ رفتار! چه باید بکنید هنگامی که حمله کردند ؟ باید او را از ترس دولا شدن مانند بوش 43 را برای 8 سال و هرگز آدرس او مخالفان? چه این رفتار را برای بوش دیگر از label او یک wimp? من دوست دارم یک رئیس جمهور است که مبارزه می کند. Mattis رامنی Murkowski کالینز کلی مک مستر – همه دولت backstabbers دفاع از لیبرال وضعیت موجود. همه ما باید خدا را شکر ما یک مرد واقعی در WH و دختر دوچرخه سوار کلاه آبی های سازمان ملل متحد پوشیدن wimp که متمایل قبل از جهانی دیکتاتورها در حالی که trashing مردم آمریکا به صورت چسبیده به ما اسلحه و دین است.

6 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de