وقت برای انصراف از فرهنگ به خندق Kennedys

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/5/2020 4:47:55 AM

اگر آبراهام لینکلن و کریستف کلمب و دیگر منتقل بیدار جمع اوری در بوستون و سپس از آن زمان به کندی به رفتن. و همه چیز خود را با نام گچ بری بر روی آن — JFK کتابخانه و JFK ساختمان فدرال مجسمه خود را در دولت خانه کندی مدرسه دولتی در سراسر رودخانه گل رز کندی Greenway ادوارد کندی محمد هر چه به آنها تماس بگیرید ، همه چیز باید برود! پروفایل در شجاعت ؟ کندی تر بودند مانند پروفیل در Caucasity که بیدار هاروارد گال گفت: در این هفته قبل از او بیش از حد رو لغو شد. بیایید شروع با رئیس جمهور کندی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: BarryNo 7/5/2020 6:12:51 AM (شماره 467459)

پدر مانده است. فرزند ارشد درگذشت یک قهرمان بعید است بیش آلمان در حال اجرا از پدرش خواهد شد. JFK نزدیک به دنبال در اقیانوس آرام تبدیل شدن به یک قهرمان هر چند به طور جدی فلج کرده است. رابرت بود به سادگی یک goon با استفاده از دفاتر خود برای پدرش کانگستر دوستان بهره مند شوند. هر یک از Kennedys شد womanizers به درجه ای است که می تواند لایحه Clinto سرخ. پدر من شخصا به نمایندگی همخوانی شاهد اراذل و اوباش کشتن. رابرت خدمت به عنوان AG که در آن زمان سعی کردم هر کدام راه به دست آوردن شاهد به عقب شهادت او پس از قاتل می تواند به صورت رایگان. بسیار از آنچه که پدر من گفت. شاهد خود مشتری همخوانی به پایان رسید تا مرده یک هفته بعد. من تعجب می کنم که به بیرون درز خود را از کجا abouts به تبادل نظر پرنیان? عروسکی خائن بود از طریق و از طریق کار یا حداقل متفقین با اتحاد جماهیر شوروی. پرونده ای که به نور آمد زمانی که اتحاد جماهیر شوروی از درون منفجر. JFK انجام یکی از چیز خوب در زندگی خود: ناسا و برنامه های فضایی. مرگ او نه به خاطر خلیج خوک ها و یا هر کوبا پرخاشگری اما از آنجا که او مخالف شروع جنگ در جنوب شرقی آسیا. کمک های نظامی به اندازه کافی بود. کندی VP Johnson خوب بود دوستان با تمام انواع دفاع پیمانکاران و تامین کنندگان که میلیاردها کردن جنگ ویتنام. تا به حال کندی زندگی جانسون اند به پایان رسید و سیاسی است. JFK نفرت جانسون که مجبور شده بودند او توسط حزب دموکرات و که او در نظر گرفته غیرفرهنگی با مته سوراخ. در JFK اجرا برای یک دوره دوم او احساس او تا به حال به اندازه کافی سرمایه سیاسی را رها جانسون با وجود خواسته های خود را ، او به پرداخت قیمت. صدها نفر از هزاران نفر از جوانان آمریکایی کشته و یا معلول در چرخ گوشت جانسون دستور شاه دوستان خود مجتمع نظامی صنعتی و حزب دموکرات.

45 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: John C 7/5/2020 6:19:56 AM (شماره 467463)

فراموش نکنید که تدی نامه tot پاپ به عنوان او بود

9 نفر بود.


سناتور جان کندی نیز رای دادند در برابر حقوق مدنی قانون از سال 1957.

22 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: John C 7/5/2020 6:29:39 AM (شماره 467470)

ارسال ضربه به زودی. فراموش نکنید که تدی نامه به پاپ به عنوان او در حال مرگ بود به دنبال بخشش و داده در یک مراسم تشییع جنازه توسط کاردینال. اقلیت کشور و زنجیره مهاجرت بودند Ted ایده های. ما هنوز هم برای پرداخت قیمت آن.

29 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: StormCnter 7/5/2020 6:53:54 AM (شماره 467483)

هیچ John F. Kennedy درگذشت به دلیل اجتماعی و انزواطلب misfit یک کمونیست هوادار یک شوهر با ضرب همسر ناراضی و یک فرد بالغ با نوجوان مایل به معروف پست-دستور تفنگ و گلوله رئیس جمهور. تا آنجا که من منفور همه چیز در مورد لیندون جانسون, من می دانم که او بیش از حد زیرک و بیش از حد هوشمند به حمایت یک را رهبر جهان آزاد است.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: نگران 7/5/2020 7:08:02 AM (شماره 467495)

#1 اگر کندی مخالف جنگ در جنوب شرقی آسیا و چرا او افزایش فرم چند صد مشاوران به هزاران نفر از نیروهای نظامی در سه سال ؟ او شروع به تشدید وجود دارد و جانسون فقط آن را نگه داشته به جز در یک مقیاس بزرگتر. کندی دریافت نمی کند یک پاس در این یکی.
و او باید در دادگاه-martialed برای از دست دادن کشتی خود را در طول WW2. کاپیتان Indianapolis, بود, اما من حدس می زنم او ندارد ارتباطات سیاسی که کندی بود.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Periwinkel 7/5/2020 7:47:48 AM (شماره 467520)

سازمان دیده بان حزب دموکرات کلاچ مروارید خود را به غش نیمکتها بیش از این یکی!

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: برای دیدن 7/5/2020 7:58:04 AM (شماره 467531)

#6 من با همه چیز شما را اعلام کرد. کندی همچنین به چراغ سبز برای حذف رئیس جمهور ویتنام جنوبی دیم و مبهوت شده بود هنگامی که مرد offed. من به صفر اعتباری به کندی برای هر چیزی غیر از خود گرداننده توانایی دستکاری مردم آمریکا است. روسپی و منظم روسپیان فراوان در وایتهوس. فریب و از حق خیانت است. شما می توانید به عنوان خوانده شده Admirals مسئول خلیج خوک ها شکست حساب Kennedys خیانت و به هر نتيجه گيری. من معتقدم که روسها تا به حال دانش, اگر نه, عکس از کندی و اوباش مربوط به روسپیان.

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: GO3 7/5/2020 9:13:48 AM (شماره 467607)

توافق #6. JFK رفت از آیک 500 مشاوران 15,000 نه از جمله حمل و نقل هوایی پشتیبانی می کند. وجود دارد هیچ اتوماتیک خروج در این طرح است. شرایط خاصی مجبور به ملاقات کرد قبل از خروج می تواند آغاز شود. ظاهرا JFK (و LBJ) نادیده گرفته و نتايج آیک را Ridgway کمیسیون که گفت که صدها نفر از هزاران نفر از نیروهای متعهد یکهو مورد نیاز خواهد بود برای پیروزی در جنگ. و در حالی که گرد آوردن واحد ارسال در نیوجرسی Battlegroup بلافاصله به محاصره هایفونگ و پوسته بندر امکانات. کندی بهترین و درخشان ترین در واقع.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/5/2020 9:17:14 AM (شماره 467613)

Howie Carr یک گنجینه ملی است. گرفتن خود را نشان می دهد در شبکه نیوز مکس – – روزانه در 4 بعد از ظهر. شما را دوست دارم, Howie!

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: GO3 7/5/2020 9:17:28 AM (شماره 467614)

#9 را فراموش کرده به اضافه کردن این است که چرا آیک گذشت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/5/2020 10:09:39 AM (شماره 467687)

من واقعا دوست دارم همه چیز بوستون مربوط به زمانی که Howie Carr صحبت می کند در مورد کندی او را من به مرد.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/5/2020 11:11:32 AM (شماره 467744)

پوستر 5 من باید اختلاف نظر دارند. که وارن گزارش نتيجه گيری از امثال افرادی مانند Arlan Spector که اشاره اسکاتلندی قانون زمانی که بحث در مورد اینکه آیا یا نه به استیضاح بیل کلینتون. جانسون یک مرد ثروتمند از منافع بسیاری که اغلب در تضاد با قانون است. بسیاری از کارکنان خود را هنگامی که در طرف اشتباه از قانون به پایان رسید تا 6 پا در هنگامی که آنها سعی در نجات خود را با تبدیل دولت مدرکی علیه کارفرمای خود. یکی از بدنام ترین, تا به حال به انجام این کار با یکی از حسابداران ارشد. این مرد با قرار وثیقه مرده پیدا شد از نیم دوجین تفنگ گلوله به تنه. جالب است که او تا به حال هیچ پودر سوختگی روی لباس و بسیاری از گلوله شده اند که بلافاصله ناتوان با توجه به آنچه که من خوانده ام. پزشکی قانونی حکومت آن را یک خودکشی است. اما این پایان است. تگزاس رنجر به حال پوسته پوسته داستد برای چاپ. که upstanding عضو جامعه بود دستگیر و محاکمه و به جرم قتل درجه اول. در آن روز قاضی صاحب اقتدار را برای صدور حکم و جانسون منصوب محکوم ضربه به ‘خدمت’. این بود که به نام ‘تگزاس عدالت’ در زمان. با توجه به تمایل برای استفاده از تک تیر اندازها به حل و فصل خود را کارمند اختلافات من گمان می کنم ما مرد ضربه ممکن است شنود گذاشته برای JFK و سال بعد برای MLK. هیچ چیز قابل اثبات اما جانسون بود متکبر تند و زننده مشتری.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: بد-مو 7/5/2020 11:18:45 AM (شماره 467755)

منظور شما من هستم رفتن به شروع به مراجعه به آنها به عنوان “K-کلمه” ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/5/2020 11:19:53 AM (شماره 467759)

همچنین یک چیز بیشتر: یک رئیس جمهور از سیاست های اغلب تحت کنترل حزب خود و سفارشی. در حالی که من در نظر نمی JFK هر طلایه دار جانسون و دیگر در حزب او قرار شد تا همه چیز را بسیار دشوار است برای او. او تمایل برای ملافه هر زن در بینایی نیز به آنها بسیاری از اهرم های در طول زمان هنگامی که چنین چیزهایی در واقع اهمیت است. جانسون دوستان دوستان خود را به خاطر آنها به حزب دموکرات حزب اهدا کنندگان عمده. پدر من در نقش خود به عنوان رئیس امور حقوقی در شرکت نفت به طور منظم نقل مکان کرد و در آن دایره است. در آن محافل که به اعتقاد جانسون offed کندی. هیچ چیز گفته شد چون ما هنوز در جنگ سرد با اتحاد جماهیر شوروی و آن اجماع سیاسی که برای باز کردن اتهامات علیه جانسون ممکن است جرقه ناآرامی های مدنی و ما را ترک باز به حمله هسته ای توسط اتحاد جماهیر شوروی. البته باز ناآرامی های ناشی از جنگ ویتنام بود در آمد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Muguy 7/5/2020 11:42:08 AM (شماره 467792)

#5 به طور جدی کار می کنید برای پروژه مرغ مقلد? وجود دارد بسیاری از مسائل را با به اصطلاح “مسلح تنها” و “تک گلوله تئوری”. وجود دارد چهار زن در طبقه 4 از TSB که هرگز شنیده کسی پایین آمدن از پله های چوبی زهوار در رفته یا شنیده دیدم آسانسور حمل و نقل پایین آمدن از طبقه 6 بسیار کمتر داشتن مشاهده مسدود با درختان و قد اشتباه برای SBT به کار بسیار کمتر از 30+ چشم شهود را دیدم که یک سوراخ بزرگ در پشت JFK گوش راست– CSI واجسام ثابت می کند که ورودی کوچک هستند و خروجی بزرگ هستند… وجود دارد بسیاری از تغییرات به عنوان یک نتیجه از که عمل می کنند و تمام اعضای خانواده شروع با جو هستند درس در تاریخ از نفوذ و فساد اگر چه ما امروز زنده هنگامی که ما می تواند شده اند محو در اکتبر 1962

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/5/2020 11:56:09 AM (شماره 467812)

ببخشید #1 بود اما JFK که ramped تا ویتنام جنگ با ارسال 25,000 نیروهای نظامی به ویتنام در ماه ژانویه سال 1962. من مطمئن هستم که من فرآوری فیزیکی امتحانات برای کسانی که وظیفه فعال ‘داوطلبان است.’ (وجود دارد و هنوز هم ممکن است این folloiwing کلاس U*&SAF فیزیکی امتحانات:
کلاس من و IA برای کارآموزان خلبان و ناوبر کارآموزان
کلاس II برای خلبانان و ناوبری در حال حاضر فارغ التحصیلان از آموزش پرواز
کلاس سوم برای سایر خدمه پرواز
کلاس سوم که ساده ترین راه برای عبور از کلاس من تقریبا غیر ممکن است برای هر کسی که بیش از سن 25 به تصویب.
زمانی که سفارشات در بالای راز ویتنام ماجراجویی آمد از پنتاگون به ما گفته شد برای انجام کلاس من physicals و چون از راز بالا, برچسب, ما نمی سوال حتی اگر ما می دانستم که بسیاری را شکست. و نیمی از راه را از طریق پردازش با اکثر مردم flunking پنتاگون تغییر physicals برای کلاس سوم.
LBJ رو کشیده به گسترش ویتنام جنگ شاید به این دلیل او نگه داشته و رابرت مک نامارا به عنوان وزیر دفاع است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: StormCnter 7/5/2020 11:59:29 AM (شماره 467816)

همیشه وجود دارد اتاق را در هر تراژدی به حدس و گمان و تلاش برای اثبات یک توطئه است. اما لی اسوالد به تنهایی عمل کرده. و به طوری که جک روبی. هر دو نفر در بهترین گمراه کننده و در بدترین حالت مجنون.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: StormCnter 7/5/2020 12:06:05 ب. ظ (شماره 467825)

یک چیز بیشتر. چه در سطح هوشمند برنامه ریزی برای ترور رئیس جمهور آمریکا خواهد اختصاص سند به کسی که به عنوان نامتعادل و آشفته و غیر قابل اعتماد و ناپایدار به عنوان اسوالد?

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/5/2020 1:46:36 PM (شماره 467945)

چگونه اسوالد می دانم که این کاروان را تصویب کتاب مخزن آن روز. درک من این بود که مسیر را تغییر داد و تقریبا در آخرین لحظه. اگر اسوالد بود مسلح و پتسی چگونه او می دانم که برای آماده سازی خود را برای ترور?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DaBigGuy 7/5/2020 2:35:00 PM (شماره 467992)

#19 شما در نهایت آن را کردم راست برنامه ریزان نمی خواهد که با استفاده از اسوالد به عنوان یک قاتل به طوری که آنها نمی. آنها با استفاده از جوانب مثبت. اسوالد شد تعیین پتسی اما او پا را از خط و بايد حذف شود. شاید بعد شما می توانید به ما بگویید که در مورد اسوالد را شبح کشتار ده ها تن از شاهدان.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/5/2020 3:09:36 PM (شماره 468029)

موافقت با تمام نقاط #1. پدر جو خراب شده بود و حتی سعی به مذاکره برای خانواده به دست آوردن با هیتلر زمانی که او سفیر به دربار سنت جیمز. هنگامی که یک مرد به نیروهای برش قسمتی از مغز خود را پدر همه به خاطر او عمل مانند برادران که تمام خانواده است فراتر از تفاله و باید بی ربط به تاریخ از پدر به JFK/RFK/عروسکی شناگر.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: 49 فورد 7/5/2020 5:57:06 PM (شماره 468176)

این مرا شگفت زده می کند که بسیاری از امروز هنوز اشتراک JFK تئوری های توطئه است. هیچ کس پاره کردن شواهد واقعی به مسابقه مسلح تنها نتیجه, اما همه آنها “فقط می دانم که” آنچه واقعا اتفاق افتاده است. #20 رژه مسیر شد منتشر شده در این روزنامه در روز گذشته سه شنبه. اسوالد مشتاق روزنامه خوان. به حق ثابت در اسوالد شما باید به در نظر گرفتن خود (ثابت) اقدام به عکسبرداری از کلی واکر و قتل افسر Tippit. او یک انزواطلب و هیچ کس را برای “patsy”. جزئیات کوتاه خود نظرات عمومی در مورد عکاسی از JFK و Tippit. او هرگز بستری در هر اتصال به هر دو قتل است. کسانی که می خواهند به انجام مشق شب خود را باید به عنوان خوانده شده Vincent Buglosi را “بازپس تاریخ” و “کینه توزی” توسط یکی لی Meyers. دیگران ممکن است آرزو برای دیدن JFK رفته برای خود دارای دلایل اما اسوالد dunnit. دوره.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de