سه متهم به اتهام پرتاب مولوتوفکوکتل در NYPD وسایل نقلیه چهره زندگیدر زندان

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/13/2020 3:56:52 AM

یک ایالت و دو بروکلین وکلا بودند تحت تعقیب جمعه در فدرال مواد منفجره و آتش سوزی به اتهام به اتهام انداختن کوکتل مولوتف در NYPD وسایل نقلیه در طول جورج فلوید تظاهرات در شهر نیویورک است.سامانتا سایه زن, 27, از Catskill به اتهام پرتاب موقت مواد منفجره در یک NYPD خودرو اشغال شده توسط چهار افسر پلیس در اوایل صبح روز شنبه, مارس 30.
دادستان ادعا Shader بیت یکی از افسر, پاهای, وقتی او بود که به زندان برده شد.در حدود همان زمان بروکلین وکلا Urooj رحمان 31 و Colinford Mattis, 32 متهم به حول خود کوکتل مولوتف


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 6/13/2020 5:09:03 AM (شماره 442983)

خوب چیزی که آنها اتهامات فدرال و یا آنها قطع شده است ، خوب شروع بازداشت ،

104 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/13/2020 5:32:42 AM (شماره 442999)

شما 100% درست #1. فدرال نیاز به درگیر شدن; این جنایتکاران باید قرار داده در زندان برای مدت زمان طولانی و از دست دادن خود را قانون مجوز. لیبرال متحده نمی خواهد مسئول این حیوانات و آنها آنها را آزاد. با انجام این کار, آن را می فرستد یک پیام است که آن را خوب به از بین بردن و غارت و پس از پلیس. بیایید قرار دادن برخی از سلامت عقل را به این کشور و شروع به تنبیه حیوانات مانند کسانی که شرکت در شورش.

94 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: kiminolibi 6/13/2020 6:56:02 AM (شماره 443027)

این است که ظاهرا سفت کننده تا به یک آزمون مورد AG جدید تروریسم داخلی اتهامات و آنها در حال انتظار برای رفتن دشوار به ایجاد یک بیانیه. من حدس می زنم ما را در زمان. در هر صورت این ایده که این بچه ها 2 وکلا و احتمالا فکر می کردند که نجس حیرت انگیز است برای من. این واقعیت که آنها در حال وکلا نیست میخوام کمک در مورد آنها در همه.

66 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/13/2020 6:57:27 AM (شماره 443029)

آنها را به استخدام آموزش دانشگاه در چند سال.

67 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/13/2020 7:10:44 AM (شماره 443042)

آنها احمقانه به فکر می کنم که پلیس می خواهم کوکتل در حالی که در وظیفه. آنها باید منتظر ماند تا تغییر را تغییر دهید.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Krause 6/13/2020 7:16:12 AM (شماره 443049)

چه خواهد شد ما تا کنون بدون انجام قانونی خود مغز قدرت ؟ خوب این 3 خواهد بود قهرمانان برای رادیکال شاید حتی مجسمه مواد.

26 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Venturer 6/13/2020 7:23:00 AM (شماره 443056)

بررسی ارتباط خود را به CAIR و جورج سوروس.

48 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: DVC 6/13/2020 7:35:26 AM (شماره 443073)

اخبار خوب است. من امیدوارم که آنها حداکثر برای ننگین خود ناگوار تروریستی عمل می کنند.

44 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 6/13/2020 7:35:28 AM (شماره 443074)

IIRC یکی از این وکلا دارای یک اتصال به 0bama. من تعجب می کنم که آنها خود را در راهپیمایی سفارشات. 0bama شده است غیر منتظره ای آرام می بینم.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: RahmItThru 6/13/2020 7:49:18 AM (شماره 443098)

زندگی برای ورزش ده سال برای وکلا ادم سفیه و احمق

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: OBX پیت 6/13/2020 7:56:42 AM (شماره 443105)

من امیدوارم که این بچه ها خواهد شد alooong حکم زندان. تنها چیزی که مرا ناراحت می کند این است که ما (مطیع قانون مالیات دهندگان) را مجبور به پرداخت برای مسکن و لباس و غذا. احتمالا یک تلفن همراه رایگان به طوری که آنها می توانید نگه داشتن در تماس با شورش, غارت رفقا. من یک پیشنهاد برای برخورد با این cruds اما نه جرات آن را در اینجا !!!!

17 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: rytwng 6/13/2020 8:01:16 AM (شماره 443111)

سه دموکرات تحت تعقیب خبر خوب.

24 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: F15 Gork 6/13/2020 8:05:08 AM (شماره 443116)

“بدون وثیقه” آزاد توسط دوشنبه, کتاب مقابله با شنبه و یک اسلات در MSNBC روز جمعه

22 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/13/2020 8:45:25 AM (شماره 443160)

من یه پوزخند از تیتر قبل از من قرار داده و من خوانندگان. این اولین شبیه “لیفتینگ صورت در زندان است.” وجود دارد امکان متمایز است که می تواند رخ دهد. LOL.

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/13/2020 8:52:25 AM (شماره 443168)

پیام به بنزین بمب hurlers استخدام یک وکیل ارزان و یا هیچ کدام در همه, شما در حال رفتن به رفتن نیست در بدهی به از دست دادن. احمق jerkweeds..

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 6/13/2020 8:57:08 AM (شماره 443175)

سه مورد از صدها و احتمالا هزاران نفر از خشونت اوقات تلخی ثرورس. این یک شروع است.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Safari مرد 6/13/2020 9:04:40 AM (شماره 443183)

به نظر می رسد مانند او دیده بان Clockwork Orange.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/13/2020 9:31:29 AM (شماره 443226)

چرا “گفته” Vincent? آنها نمی شده اند تحت تعقیب اگر آنها تا به حال پرتاب خود کوکتل مولوتوف به سمت پلیس است.

11 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 6/13/2020 9:45:21 AM (شماره 443244)

#4: حق با شماست. نگاه اوباما به دوستان بیل آیرز.

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/13/2020 9:48:20 AM (شماره 443245)

…BFD…وکیل / عمومی مدافعان می دانم که همه آنها باید انجام دهید این است که یک سیاه…یا دانشجو …یا مغلوب ساختن پیشی جستن-hater…داوران و وجود دارد هرگز یک محکومیت..

8 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: TJ54 6/13/2020 9:56:47 AM (شماره 443261)

من تو را دیدم عکس از دو “وکلا.” مرد قانون مدارس واقعا انصراف پایین در هر بشکه رسید.

14 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: HotRod 6/13/2020 10:16:24 AM (شماره 443286)

فدرال!! قورت دادن! اما…اما این است که شهر نیویورک! من فکر Debazzio خواهد اجازه دهید ما را با قید وثیقه! “این cryin’ زمان دوباره میخوای ترک من…”

9 نفر بود.


پاسخ 23 – نوشته شده توسط: پسر کوچک 6/13/2020 10:32:04 AM (شماره 443316)

اگر بایدن برنده خدای ناکرده او باید آنها را به چای در باغ گل رز.

10 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/13/2020 10:49:58 AM (شماره 443344)

اضافه کردن “تروریسم داخلی” به اتهامات و سیلی سنجش خود را در رسانه های اجتماعی. ما به زودی خواهید ببینید اگر مسلمانان آنها طوری صحبت می کنند بسیار استقبال خواهد شد و آنها را با آغوش باز.

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: OCJim 6/13/2020 11:14:04 AM (شماره 443382)

احساس خوب داستان از روز!

6 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Arby 6/13/2020 11:16:21 AM (شماره 443386)

بیایید امیدواریم که دادستان نیست این پیچ و اجازه دهید آنها را بروید (مانند بیل آیرز). آنچه ما نیاز داریم بیشتر از تبلیغات وقتی که این چیزها اتفاق می افتد. بسیاری از دانه های برف فکر می کنم آنها هرگز محاکمه و یا محکوم. این واقعی نیست, بازی خشن. به عنوان دیگر Ldotters اشاره کرده اند که فدرال باید درگیر زیرا محلی loonies را ضربه بزنید و آنها را بر روی مچ دست و به نوبه خود آنها سست است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: joew9 6/13/2020 11:38:56 AM (شماره 443420)

متاسفانه. آنها نمی خواهند در خدمت یک سال است.

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: JHHolliday 6/13/2020 12:24:38 PM (شماره 443466)

من فکر نمی کنم که آنها همیشه فکر می کردند که آنها در واقع در صورت عواقب این. این اقدام به قتل و آتش سوزی. این است که چپ امروز. آنها می خواهند بدون عواقب قانون شکنی اگر آنها تشخیص دادند آن “حق شود”. این حباب در آنها زندگی می کنند. کاملا احمقانه واقعا اما هیچ فرد عاقل هرگز متهم به چپ از هوشمند بودن.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de