‘این است که واقعا بسیار مهم است’: دبورا Birx می گوید دولت به دنبال به کاهش انگلستان تلفات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: جودی W., 3/28/2020 6:55:55 AM

کاخ سفید coronavirus نیروی کار عضو دبورا Birx گفت: برگ برنده دولت است که به دنبال با “جزئیات بزرگ” به یک گزارش از بریتانیا را کاهش می دهد که انتظار می رود شمار تلفات از 500000 نفر به 20 ، 000 و یا کمتر است.
به طور گسترده ای در نظر گرفته u. k. مطالعه که الهام بخش سخت coronavirus سرکوب در ایالات متحده تجدید نظر شده بود را به نشان می دهد که در حال حاضر انتظار می رود در حدود 20000 نفر گزارش شد پنج شنبه. “من مطمئن هستم که بسیاری از شما دیدم گزارش اخیر خارج از انگلستان در مورد آنها تنظیم به طور کامل نیازهای خود را” Birx گفت: شنبه شب در یک کنفرانس مطبوعاتی به روز رسانی این کشور در coronavirus. “این است که واقعا بسیار مهم است.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: F15 Gork 3/28/2020 7:09:26 AM (شماره 360556)

همه مدل ها به اشتراک گذاشتن یک چیز مشترک – زباله در.

26 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 3/28/2020 7:13:39 AM (شماره 360560)

ما فرماندار صادر کرده است دولت گسترده ای در خانه بماند سفارش. این دیوانه است. چیزهای شبیه به این می کشد فقط به عنوان بیماری می کند. سیاستمداران در حال ورزش درونی خود را دیکتاتور غرور. نمی توانید صبر کنید برای رای دادن از دفتر وحشت mongers.

32 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 3/28/2020 7:18:00 AM (شماره 360564)

هیچ یک باعث خطا در محاسبه است که ویرانگر توسط حادثه. هیچ کس!!!! چیزی بسیار اشتباه است و نیاز به نگاه است. این اطلاعات ایجاد شده در سراسر جهان فاجعه اقتصادی. سوال من این است که این اطلاعات ارائه شده توسط چه کسی ؟ این که مدیر به عنوان ما می دانیم آن است که در بستر با چینی ها. دولت ما در حال حاضر به رسمیت شناختن است که اطلاعات آنها دریافت اشتباه بود. مردم نیاز به عقب بر گردیم به کار دولت لیبرال (متحده) نیاز به توقف تلاش برای درام وحشت بیشتر مردم نیاز به خارج شدن از خانه های خود ، هر کس نیاز به درک که این ویروس متفاوت است از هر دیگر.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: bpl40 3/28/2020 7:35:28 AM (شماره 360573)

به زودی ما در حال رفتن به این وضعیت است. 1. اگر شما منطقی سالم برای سن خود را همه شما به احتمال زیاد به رنج می برند علائم شبیه به یک خفیف آنفولانزا. 2. اگر شما در حال ضعف سيستم ايمنی و سپس بهترین شانس خود را برای بقا در جامعه ای که رفته بازگشت به کار. گزینه سوم به وغصه از دموکرات ها به سرعت در حال باریک شدن مثل دست راست لین که در حال پایان یافتن است.

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: کاترین 3/28/2020 8:48:15 AM (شماره 360615)

# 3 – من متوقف اعتقاد به اعداد چند روز پیش. من هم گمان بسیاری از مرگ و میر نسبت به این ویروس بودند در واقع مرگ و میر آنفولانزا که تعداد در هزار است.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: LadyHen 3/28/2020 9:21:06 AM (شماره 360674)

خیلی وحشت. خیلی inconsistancies. بسیاری نهفته است. پس از این ثابت خواهد کرد که هر دو جالب و افسرده به عنوان حقیقت نازل شده است.

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bigfatslob 3/28/2020 9:54:45 AM (شماره 360726)

من اعتقاد ندارم هر شماره از هر نقطه در سراسر جهان است. این همه نقشه و بنابراین ذهن ترا درهم میشکنند است که این نمی تواند درست باشد.
من می توانید ببینید مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر تلاش اعداد واقعی اما مقایسه اضافه کنید تا کسی در حال دروغ گفتن و خرد شماره های جعلی مانند خبر جعلی.
آن را مانند روسیه گفت: آنها را در موارد ویروس-19 آن متوقف شده در مرز خود. اگر دو میلیون روس ها واقعا مرگ از ویروس ما هرگز نمی دانید و یا شنیدن در مورد آن. من نمی خواهد قرار داده آمریکایی اعداد برابر کمونیست چینی شماره زیرا آنها حقیقت را بگویید.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: red1066 3/28/2020 10:10:57 AM (شماره 360746)

من همیشه فکر می کردم خاموش کردن اقتصاد خواهد بود تنها راه چپ را یک فرصت برای به شکست مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر. آنها هر چیز دیگری سعی کردم چرا ایجاد هیستری در مورد یک ویروس است. چپ در داخل دولت دیدم یک فرصت برای انجام درست آن. توجه کنید که در طول Obozo سال ویروس H1N1 به کشته شدن هزاران نفر از مردم قبل از Obozo چیزی و آنها هرگز گفت: هر کس به در خانه بمانند.

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: lakerman1 3/28/2020 10:14:27 AM (شماره 360753)

می تواند برخی از مرگ و میر بود در نتیجه کسی که معمولا با یک فرد آلوده سنتی سالانه آنفولانزا به علاوه کونگ آنفولانزا ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/28/2020 10:29:18 AM (شماره 360775)

تنها کمی خارج از موضوع.سرب کارتون امروز باعث می شود من خدا را شکر که Gary Varvel (سیاسی کاریکاتوریست) هنوز هم رسم. من می ترسم او بازنشسته شده بود. عشق امروز پیام های شگفت انگیزی. ایضا در تشکر ما مدیون این پرسنل.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: DVC 3/28/2020 10:46:31 AM (شماره 360789)

چیزی بسیار عجیب و غریب است که در ایتالیا و اسپانیا. امروز اعداد برای ایتالیا در حال 151 مرگ در هر میلیون نفر در اسپانیا است 122 مرگ و میر به ازای هر میلیون نفر. هنوز در ایالات متحده آمریکا است 5 میلیون در آلمان 5 میلیون در اتریش 8 در هر میلیون نفر است. فرانسه و بلژیک و سوئیس و هلند در 30s در هر میلیون نفر است. پس چرا ایتالیا و اسپانیا شاهد 25 تا 30 برابر میزان مرگ و میر از آمریکا و آلمان ؟ چرا در فرانسه و بلژیک و سوئیس و هلند در 6 برابر میزان مرگ و میر ما/آلمان ؟ چی می گذرد ؟ میزان عفونت در ایتالیا است که 4 بار به ایالات متحده آمریکا. OK و سپس تقسیم را 30X نرخ مرگ 4 و شما هنوز هم یک مرگ و میر 7.5 بار است که از ایالات متحده آمریکا. به نوعی از این اعداد را اضافه نمی کند. وجود دارد برخی از قطعه ای از این پازل گم شده است. است اجتماعی پزشکی که وحشتناک? اما نمی آلمان تقریبا همان بیمه پزشکی به عنوان سوئیس و فرانسه و بلژیک و هلند ؟ سخت به این باور است که سوئیس, فرانسه, بلژیک و هلند اسناد هستند که بسیار بدتر از آمریکا و آلمان و اتریش اسناد. جدی ناهنجاری در این داده ها.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Strike3 3/28/2020 10:53:04 AM (شماره 360798)

نه ، ما فقط می خواهید به شنیدن در مورد آن زمانی که موارد “موشک وار رفتن” و بازار سهام “کاهش مییابد.” این خبر خوب مشمئز کننده است.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: lftrn97 3/28/2020 11:13:55 AM (شماره 360824)

از مقاله “تقریبا 500,000 coronavirus موارد تایید شده اند در سراسر جهان و بیش از 22,000 نفر فوت کرده اند در حالی که تقریبا 120,000 بهبود یافته اند.”
به طوری که 142,000 موارد تایید شده در سراسر جهان است. دیگر 358,000 در بیمارستان ها و یا راه رفتن در اطراف unrecovered یا چه ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/28/2020 12:37:24 PM (شماره 360913)

هر کس دیگری که متوجه سمت چپ تمام پایگاه های خود را بی معنی در انگلیسی غلط داده ؟ مانند تغییر آب و هوا و برای مثال در حال حاضر CV. هر چیزی برای گرفتن قدرت و کنترل بیش از جمعیت عمومی است.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 3/28/2020 12:44:29 PM (شماره 360923)

بسیار شبیه مشکل از رفتار کهکشان ها – وجود دارد به مقدار زیادی بیشتر توده در خارج وجود دارد در جهان از ما می توانید ببینید که جاذبه وجود دارد. بنابراین اخترفیزیکدانان آمده اند تا با “ماده تاریک” را به آن را توضیح دهید. تنها چیزی است که توضیح می دهد که اسپانیایی و ایتالیایی ناهنجاری است “تاریک ووهان مورد آنفلوآنزای”. وجود دارد باید به یک مقدار زیادی از هیچ علامت یا کم علامت موارد است. حدس من این است که از 75 تا 80 درصد از موارد خود را به اندازه کافی پایین هستند علائم است که مردم نمی نوبه خود در به پزشکی مردمی و نمی تواند شمارش. که خود را می تواند مرگ و میر در محدوده ما رای دادن به شاید دو بار به ما رای دادن. که است باور. 10 درصد مرگ و میر زمانی که هر کس دیگری است 1.2% یا کمتر…..واقعی نیست. بسیاری از “از دست رفته مخرج” کم/هیچ نشانه ای موارد نه حال شمارش است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: frew 3/28/2020 12:46:00 PM (شماره 360925)

آنچه که آنها در واقع گفته است که مرگ و میر در انگلستان می توان برش را به 20,000 اگر آنها با استفاده از سخت اجتماعی فاصله, قرنطينه و مورد شناسایی و جداسازی و ادامه این کار تا زمانی که یک واکسن توسعه یافته است و یا برای 18 ماه در کلمات دیگر. پس از آن کاملا مسخره, غیر ممکن است, سیاست. آنها همچنین می گویند که اگر ما به عنوان برنامه ریزی شده است و سرکوب برای یک یا دو ماه پس از آن ما باید مرگ و میر در صدها هزار نفر در ایالات متحده به جای میلیون ها نفر. در هر صورت ما را به سهمیه تخت ICU به دلیل آن خواهد بود ده برابر آنچه در سیستم ما می تواند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 3/28/2020 1:53:59 PM (شماره 361018)

تنها چیزی است که میزان است BS طرح. با استفاده از چینی اعداد به عنوان داده های پله به یک خرس دام. چینی همیشه تبلیغات نهفته است. همیشه. همه آنها.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Penney 3/28/2020 2:43:22 PM (شماره 361082)

حقایق رویه شروع به این coranovirus ترساندن صدا مانند یک جهان گسترده تبلیغاتی باهم گردد & بهنگام به صدمه زدن به ایالات متحده آمریکا و بازرگانی در سراسر این سیاره است. در حالی که ما می دانیم این آنفولانزا می تواند زندگی از رسانه گزارش به نظر می رسد اغراق عواقب.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “جودی W.”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net