سپس و در حال حاضر: اتحادیه اقیانوس آرام راه آهن حیاط – Mon, 06 Apr 2020 PST

کندال متری توسعه ساختمان های مسکونی و تجاری در شمال بانکی اسپوکن رودخانه نشسته تقریبا در 80 هکتار از زمین های که یک بار متعلق به Union Pacific railroad.

کشش بیش از سه چهارم از یک مایل در امتداد لبه رودخانه بلاغی بودند هنگامی که آهنگ انبارها نیروگاه اطاق عقبی ماشین و مغازه ها و حیاط و بسیاری از ساختارهای کوچک تر از جمله مخازن ذخیره سازی برای سوخت نفت که صفحه بعد لوکوموتیو بخار.

در بعد از جنگ جهانی دوم دوران قطار مسافری ترافیک بود به آرامی در حال کاهش است اما حمل و نقل کسب و کار پررونق بود. مرکز شهر تا حیاط خیلی کوچک بود.

وجود دارد فقط نبود فضای کافی برای پارک طولانی قطار به حرکت حمل و نقل ماشین و موتور در سراسر در راه خود را از طریق Spokane. در سال 1954 بالا قرار داده شده $35 میلیون سفارش با جنرال موتورز’ الکترو-انگیزه بخش برای 205 جدید دیزل-الکتریکی لوکوموتیو و شروع به ساخت و ساز جدید 2.75 میلیون دلار راه آهن حیاط محدود هاوانا خیابان Sprague خیابان & Fancher جاده و county fairgrounds.

یکی دیگر از عوامل البته یکی کوچک بود و فشار از اسپوکن رودخانه بهبود کمیته منصوب شهر و شهرستان به زیباسازی منطقه صنعتی. کمیته و همتایان خود در اتاق بازرگانی به تازگی اخراج ساکنان Shacktown های غیرقانونی را گاه با لبه آب ها و درختان و گل ها کاشته می شود.

در سال 1955 شرکت راه آهن باز جدید 750-تسهیلات خودرو شرق از محدوده شهر و شروع به تخریب مرکز شهر سایت هر چند مشغول آهنگ باقی مانده است.

بزرگ شمالی و تا مرکز شهر خطوط رها شده بودند در سال 1973. در سال 1990 شهری و وام مسکن و Spokane, شرکت, خریداری سایت, برای توسعه, اما این شرکت ورشکسته شد و در سال 2004. توسعه دهنده مارشال Chesrown خرید سایت در سال 2005 و شروع به پاکسازی محیط زیست تخلیه دور 223,000 تن خاک آلوده در حالی که پرونده های حقوقی بیش از این آلودگی های صنعتی ادامه داد.

پس از مسکن رکود اقتصادی سال 2008 گرین استون Corp. در زمان بیش از سایت بود که غرق در بدهی ورشکستگی در سال 2009. گرین استون ساخته شده است صدها نفر از آپارتمان و خانه و آپارتمان با هدف بیش از 1000 واحد مسکونی همراه با خرده فضاها و ساختمان های اداری.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im