این هفته در تصاویر: سیستمیک مم نسخه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/14/2020 4:29:27 AM

همه چیز این روزها “سیستمیک.” اما چه شده است که “سیستم”? من فکر می کنم باید آن را سرمایه داری هنگامی که شما به حق به آن. فقط فکر می کنم اساسی حسابداری اصطلاحات سرمایهداری مملو ضمنی و نژاد پرستی. فقط فکر می کنم در مورد آن: هنگامی که یک کسب و کار است که از دست دادن پول به ما می گویند این است که “در قرمز.” واضح لکه دار کردن در بومی آمریکایی است. و هنگامی که یک کسب و کار به خوبی انجام می دهند و سود ما می گویند این است که “در. . .” آه صبر کنید. باید آن را “سفید” نباید آن ؟


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: stablemoney 6/14/2020 6:15:19 AM (شماره 444073)

من نگه دارید از دیدن کلمه نژاد پرستی پرت در همه جا اما من هرگز هیچ تعریف flingers در حال صحبت کردن در مورد. آن mystifies من که هر مسابقه دیگر که می آید به این کشور قادر است به جلو و بدون هر گونه تصدیق یا پول پرتاب راه خود را. ویتنامی بیش از ما صنعت ماهیگیری کودکان خود را در حال حاضر پزشکان و دندانپزشکان overcharging همه ما اما با وجود میلیاردها و نژادی امتیاز بسیاری از سیاه پوستان به نظر می رسد قادر به انجام به جز در excelling در اخاذی و ضرب وشتم. من فکر می کنم که به دلیل سیاه و سفید مردان هستند و نه در نظر گرفتن مسئولیت برای خانواده های آنها تولید کند. من متوجه برخی از نوزاد تولید در هوستون تگزاس معترض پس از چند خانواده تشکیل شده و رها شده و سپس سرزنش مشکلات خود را به صاحبان برده. جالب است که صاحبان برده در حال حاضر آنها پرداخت $10 میلیون دلار در سال برای 6 ماه کار در NFL.

44 نفر بود.


توافق #1. من یک ویتنامی دوست که خانواده آمد در اینجا به معنای واقعی کلمه تنها آنچه را که آنها می پوشند و حمل. بیشتر نمی تواند انگلیسی صحبت می کنند. در عین حال آنها اقتباس کردم به کار و رونق است. این همه پایین می آید به فرهنگ و نگرش است.

32 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: کرم شب تاب 6/14/2020 8:30:51 AM (شماره 444179)

من متولد شد و در سال 1950. من فراتر از آن سال من در دنیای واژگان. کلمات برای من بیش از فقط حرف است. من با خواندن هر کتاب و مجله و حبوبات و جعبه من می تواند پیدا کنید. از طریق سال من می توانید ببینید که چگونه دشمن پدر همه دروغ کار می کند. سم از پست مدرنیسم رخنه به سیستم مدرسه ما قبل از اینکه من به دانشگاه رفت اما آن اثرات مرگبار روشن بود: آنان سلاح. آنها به خصوص مفید است اگر یک نفر می تواند هر کلمه خاص ميانگين هر کس می خواست آن را به معنی. سایه جورج اورول دلیل و وضوح دیده می شد به عنوان نژادپرستانه misogynistic و حتی جنسیتی. در طول دهه 60, من به یاد داشته باشید صحبت کردن با یک شخص دانشجو است که فقط به طور اتفاقی از یک سینه بند-سوزاندن فمینیستی. او نسبتا پخته با خشم بیش از ‘سرکوب’ در دست مردان است. دانشجو بودن از سابقه من mused در اظهارات او را. در مقایسه با زمانی که به زندگی زنان در گذشته و به خصوص در کشورهای دیگر, او ساخته شده بود در سایه. اما این دختر تا به حال خواندن تمام ادبیات مارکسیستی او می تواند وضع دست خود را بر روی وجود دارد و صحبت کردن با او. امروز ما سیاه پوستان که خشم و دود بیش از خود را به ‘سرکوب’. همان داستان مختلف قربانی. من به آن دست به دموکرات ها. این را کشیده یکی از بزرگترین تجدید نظر از تاریخ و در نتیجه روشن سیاه پوستان کلاه به کلاه سفید. سرسری مطالعه تاریخ را نشان می دهد این واقعیت است که حزب دموکرات و اعضای آن بودند که پیشتاز نژاد پرستی از همان ابتدا. اما اکثر مردمی جوان و بسیاری از مردمی که هرگز خواندن کتاب فکر می کنم که حزب دموکرات تصور می شد در سال 1854 به مبارزه با برده داری و نژاد پرستی. حقیقت این است مخالف است. این ایران است که تا به حال پایان دادن به برده داری به عنوان یکی از هسته مستاجران اما سعی کنید برای پیدا کردن یک فرد سیاه یا سفید می داند که. اگر شما تلو تلو خوردن بر روی او و یا او را با اطمینان به شما بگویم “بله این درست است اما احزاب باید تغییر مواضع خود و در حال حاضر آن است که ایران که از ظلم و ستم”. شما می توانید چشم خود را گسترش در ناباوری وقتی که من غیر روحانی کردن حقایق تاریخی به خلاف. خیره مخالفت با حرف های من باعث می شود ظاهر خود را و شما متوجه است که شما فقط اتلاف وقت خود را. مگر اینکه شما شرط می بندم آنها $100.00. این تغییرات همه چیز. این یک تاکتیک است من مستقر در مارکسیستها سیاه فعالان و دموکرات ها از همه رنگ. پول آنها را خاموش ، در 30 سال گذشته است که چه مدت من باید تمرین پول ترفند نه یک لیبرال lefty سیاه یا اسپانیایی فرد گرفته من شرط می بندم. نه یکی. و شما نسیم تا حدی خوان می دانید دقیقا همان چیزی است که به معنی: چپ واقعا باور خود را بی معنی است. در حال حاضر برخی از, اما, هنگامی که شما را زیادی پول نقد در خط آنها شروع لکنت و آنها یک اشتباه نگاه در چهره خود را. هیچ کس چالش های این loons. من و لذت بردن از هر دقیقه از ناراحتی. نقدی به نظر می رسد باعث می شود آنها را “بیدار’. LOL……من می توانم به خودم کمک وجود دارد. پوستر #1 باعث می شود یک نقطه تعداد کمی از مردم می خواهید برای ایجاد: دیگر چه نژادی/قومی گروه می رود در سوزاندن و غارت و کشتن ولگردی و قانونی شکنی پس از یکی از گروه و یا قبیله کشته می شود? ایتالیایی ها? ویتنام Namese? چگونه در مورد نوجو? من حتی نمی خواهد زحمت ذکر سفید مردم است. به نظر می رسد از آنچه که من می توانید ببینید کنجکاو سنت از سیاهان. من باز به اصلاح ، من می تواند اشتباه است. چه Candace اونز می گویند ؟ “ما تنها افرادی که در جشن ما مجرمان.” من می توانم قول اشتباه اما من نزدیک است. در نهایت من به شما بگویم که 5 دهه پیوسته تلقین توسط کالج ها و رسانه ها ساخته اند اکثر مردم سفید ترس از گفتن حقیقت در مورد مسابقه. و شما دقیقا می دانید منظورم چیست. نه تنها که. متوسط سفید فرد است که آمریکا احساس گناهکار بودن و سفید بودن آمریکا. فرزندان خود من تکرار مارکسیستی سیرابی توسط Howard Zinn. تنها پسر من در واقع ‘خواب’ و متوجه این حقیقت است. دختر من? نه آنقدر. او به کار رفت. او به کالج رفت. من احساس آسیب انجام می شود و دائم. او طوطی همان خود شکست و خود نفرت شعارهای او شنیده ام برای 4 سال در کلاس و دانش آموز در اتحادیه. کلمات سلاح هستند. چپ می خواهد شما را به بازی پوکر با آنها. در این بازی بسیار جدی آنها فروشنده و کتاب قوانین پوکر نهفته است که در کنار تراشه های خود را نوشته شده است با مداد منجر شود و می تواند پاک و اصلاح شده برای نگه داشتن شما نسیم تا حدی خوان همیشه از دست دادن. من شما را ترک خواهد کرد با این: آنچه در آن است در مورد Donald J تهمت که enrages چپ و علل اسپاسم غیر ارادی از نفرت از او ، شما نسیم تا حدی خوان واقعا می دانید پاسخ شما فقط نمی خواهید به یک هدف از reflexive خشم از هر نزدیکی و چپ. Amiright? تهمت می شکند, خود, خدمت, قوانین است. او آمد به جدول پوکر با یک کپی از Hoyles و حاضر به اجازه دهید آنها را به او قلدر. هر آمریکایی از هر قومیت یا نژاد باید سپاسگزار ما او را در دفتر. این Alinksy-طراحی اوباش و عمیق دولت apparatchiks در واشنگتن می خواهید به تغییر ایالات متحده آمریکا به ایالات متحده آمریکا از ونزوئلا است. وجود دارد یک مرد ایستاده در راه خود را. نام خود را ؟ Donald J مغلوب ساختن پیشی جستن.

71 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/14/2020 8:31:52 AM (شماره 444181)

این سری است که باید برای من هر هفته. که نمی کند نیاز به یک خنده خوب به خصوص به تازگی. دزدان دریایی یک واقع ساخته شده من خنده با صدای بلند.

12 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: 3D-شطرنج 6/14/2020 8:38:49 AM (شماره 444187)

پوستر #1 ➡ نظر خود را در نقطه ای❗

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: foxglove 6/14/2020 8:59:32 AM (شماره 444211)

با تشکر از ارسال. برخی از این الگوهای رفتاری هستند یادآوری از چه چیزهای عجیب و غریب هستند اما بسیاری از آنهایی که خنده دار! تلاش برای بیدار کردن شوهرم با خنده.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bpl40 6/14/2020 9:22:39 AM (شماره 444220)

از نظر آماری بین نژادهای آمده است که از آفریقا و کارائیب هستند و کمتر خشونت آمیز و انجام بهتر در مدرسه از آمریکا سیاه پوستان. پس از آن باید فرهنگی. درست است ؟

13 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/14/2020 10:01:20 AM (شماره 444258)

من را نجات داد یکی در مورد شکسته شوخی: یک کشیش یک وزیر و یک خاخام.

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/14/2020 11:33:40 AM (شماره 444362)

همراه با Lucianne این Powerline وبلاگ است که باید به عنوان خوانده شده سایت برای من و شنبه از ویژگی های این هفته در تصاویر که من نگاه به جلو به تمام هفته. واقعا درخشان است. واقعا خنده دار است. و کشنده دقیق است.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: JackBurton 6/14/2020 12:50:21 PM (شماره 444457)

چه یک پست عالی. رفتن را از طریق این مقاله فقط به من احساس بهتر.. در مورد تقریبا همه چیز. من انتظار دارم به ‘نقل قول’ تعدادی از پاراگراف’ در صفحه رسانه های اجتماعی. با تشکر Plu.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net