نازک نمای اقتدار

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: earlybird, 4/13/2020 11:13:37 AM

این ویروس را آموزش ما بسیاری از چیزها اما یک درس شده است relearned توسط مردم آمریکا: دو وجود دارد کاملا متفاوت از انواع حکمت. یکی از مشهور ترین است که تخصص در آموزش و پرورش است که در نتیجه در عنوان درجه و فرض قدرت. که متعاقب آن اعتبار به نوبه خود دیکته گیری از بسیاری از سیاستمداران رسانه ها و مقامات دولتی—که برای اکثر سهم ارزش ها و اعتماد به نفس از credentialed نخبگان. دیگر عقل است نه به عنوان معمولا caricatured می دانم-nothingism.(تیک) دیگر عقل نیز قرار می دهد بسیار بالاتر حق بیمه بر عمل گرایی و تجربه ارزش القا مبارزه با طبیعت روزانه و مخلوط کردن آن را با کسانی که باید استاد فیزیکی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: earlybird 4/13/2020 11:18:00 AM (شماره 378158)

دکتر هانسون طول می کشد و این باز به مقاله بسیار عالی در بد coronavirus مدل ها و چیزهای بد می تواند آنها را و جنجال بر سر استفاده از هیدروکسی کلروکین. او همیشه به ارزش زمان ما به عنوان خوانده شده…

12 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: HotRod 4/13/2020 11:34:21 AM (شماره 378184)

یک چیز هانسون لمس و فروتنی است. فروتنی شده است تا حد زیادی جایگزین نگرش است. نگرش یک مکانیسم دفاعی. من صحبت کردن در مورد چنین چیزهایی به عنوان ورزشکاران صحبت با صدا غذا خوردن اما مردم به طور کلی. آن استفاده می شود یک چیزی در مناطق شهری و شهرستانها. نیویورک شناخته شده بود به عنوان پایتخت بی احترامی, غیر دوستانه افرادی که واکنش نشان می دهند با سوء ظن اگر شما به آنها صحبت کرد. این چشمانداز از شهرهای بزرگ از طریق صنعت سرگرمی و رسانه ها.

11 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DVC 4/13/2020 11:36:30 AM (شماره 378185)

من مدل سازی کامپیوتری برای رشته های مهندسی به عنوان یک حرفه ای فقط برای کمتر از 40 سال است. اگر حتی برای اولین بار من دانشجوی گراد تاخت و تاز کردن به کامپیوتر مدل سازی شده است چیزی شبیه به عنوان شدید incompetently, ridiculousy, خطرناکی اشتباه به این “بیماری همه گیر مدل” نه تنها من شده اند بسیار شرمنده از خود من اما من هرگز حفظ در کار من. که سطح بی کفایتی در مهندسی می شود شما از کار اخراج و به درستی. خود را مدل سازی مفاهیم ممکن است به طور کلی از لحاظ تئوری صدا اما تمام داده های ورودی است و به شدت مشکوک به عمد جعلی. این “پاسخ” بودند بهتر از سحر و جادو 8-توپ و یا یک Oija هیئت مدیره افسون و کارشناسی و نه علم. GIGO – زباله در است بسیار قدیمی کامپیوتر مدلسازی گفت. این دوستان واقعا تا به حال زباله در هر دو دست/guesstimated داده و عمدی دروغ از مبلغان. زمان برای باز کردن این کشور بازگشت تا هر چه زودتر به جای بعد.

22 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: franq می 4/13/2020 11:37:40 AM (شماره 378188)

مقاله عالی. به “نخبگان” خوب ضربه سریع در عقب.

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 11:38:27 AM (شماره 378189)

و به یاد داشته باشید – خود را “مدل های آب و هوا” فقط به عنوان مقدار BS خود را به عنوان “بیماری همه گیر مدل”.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Madinmaryland 4/13/2020 11:39:39 AM (شماره 378194)

این مقاله فوق العاده است. او از نقاط با وزش نثر – IMHO.

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Highlander 4/13/2020 11:53:46 AM (شماره 378208)

توجه داشته باشید که همه تصمیم سازان در ادامه به لذت بردن از شیوه زندگی خود را در حالی که ما deplorables مبارزه برای به دست آوردن غذا و پرداخت وام مسکن. من یک معلم بازنشسته در بازنشستگی (بازنشسته زودتر از مورد نظر) که مشغول به کار به عنوان یک جایگزین برای مکمل من ناچیز درآمد. من سرپرست منطقه بسته مدارس در مارس 16 با پپ صحبت کنید که آن را فقط برای یک هفته. او تمدید بسته به آوریل 5 با دیگر بحث پپ برای ما “دیدار با چالش های کروناویروس و اضطراری قوی و بیمار است.” البته او پرداخت می شود-توسط-قرارداد کارکنان می توانید انجام دهید که به راحتی. نه من. در حال حاضر او اعلام کرد بسته شدن در بقیه سال تحصیلی! او هنوز هم طراحی حقوق و دستمزد ؟ شما شرط می بندم! در حال حاضر در 73 من خالی تقویم تمام راه را تا سپتامبر! من انجام شده با آموزش! من به دنبال کار دیگری.

13 نفر بود.


من سوال كنند. من چیزی جز تحقیر برای خودسرانه قدرت. می دانم که هیچ چیز فرمانداران از 50 ایالت exchibit خودسرانه قدرت در مورد چین است. virus. آنها غار به زوزه اوباش.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 12:42:33 PM (شماره 378250)

و برای اولین بار من تا به حال عمده مدل کامپیوتری که در زمان ماه به برنامه و اجرا مورد استفاده قرار گرفت برای ساخت نمونه اتوبوس هیبرید در سال 1974. پس از ساخت اتوبوس تست ثابت کرد که این مدل در خطا 0.5% بیش از 20 دقیقه رانندگی چرخه در مقایسه با داده های گرفته شده از نمونه واقعی. خوب است که مهندسی و مدل سازی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 4/13/2020 12:43:26 PM (شماره 378252)

من عصبانی بود یک ماه پیش زمانی که ظالم شروع به خاموش کردن. من حتی madder در حال حاضر.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: LadyHen 4/13/2020 1:25:29 PM (شماره 378287)

هانسون است که همیشه باید به عنوان خوانده شده برای من. فقط درخشان تجزیه و تحلیل. fta: “نخبگان حکمت است که در آن وفاداری به روش علمی در نهایت به احتمال زیاد برای پیدا کردن پادزهر و واکسیناسیون در برابر ویروس هنوز هم نتواند ما را در بسیاری از راه های دیگر که در آن باید در بخشی نیز به دلیل آن کشیش بالا به ندرت صورت عواقب خود را ایدئولوژیک و علمی جزمی. هر آنچه در پایان نتیجه این بحران چند که CDC یا بهداشتی دولتی و مدیران در حال رفتن به از دست دادن شغل خود را در یک راه کوچک رستوران و رانندگان آن قطعا خواهد شد. ” و در دروغ وجود دارد rub. آنها چیزی برای از دست دادن مهم نیست که آنها چه می گویند و قطعا شغل خود را. آنها می توانند از بین بردن این ملت و می تواند میلیون ها نفر از گرسنگی می میرند اما آنها را نجات داد ما را از این ویروس تا ماموریت انجام شد. نی که شکست شتر برای من بود دکتر Birx گفت: “هفته آینده زمان برای رفتن به فروشگاه مواد غذایی یا داروسازی.” من همیشه گفته ام به تماشای آنچه که نخبگان انجام نمی آنچه آنها می گویند برای تعیین ماهیت واقعی هر “اضطراری است.” من نوعی شک ملکه روسری نمی خورند هفته گذشته است. بنابراین به نوعی به او مواد غذایی/مواد غذایی تا کسی آنها را خریداری و تحویل آنها به او. نه همه بندگان و/یا گزینه های تحویل.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Videodrone 4/13/2020 1:26:37 PM (شماره 378288)

بازداشت خانگی: آیا به من بگو, نه به عنوان من انجام دهید!
بنابراین فردی که با صدور فرمان سفارش با ما در مندوسینو به باقی می ماند در بازداشت خانگی در حال حاضر حداقل تا مارس 31st? او شده است تعطیلات در سان دیگو با شوهرش! شما مجاز به سفر به او است! این گسترش به همه شما می دانید. در اصل از فاشیسم است. “همچنین سه شنبه Doohan تایید کرد که او در حال حاضر در Mendocino County بود اما اجازه داده شده است به دیدار او و دیگر اعضای خانواده در سن دیگو برای دو هفته. “هیچ چیز وجود دارد که من باید انجام دهند که من خود را به عنوان افسر بهداشت گفت: Doohan و اضافه کرد که او تا به حال شده است “کار هر روز را با هیچ روز پس Jan. 31 ” و در حال گذراندن ’12 ساعت در روز در کامپیوتر خود پناه در محل’ در حالی که انجام متعددی از کنفرانس تلفنی با بسیاری دیگر از مقامات و سازمان های روزانه است. “‘من را به بازگشت به Mendocino County این یکشنبه در شخص من وجود دارد تا دو هفته پیش که من اجازه داده بود برای رفتن به سن دیه گو به دیدار شوهرم,’ Doohan گفت.”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: بد-مو 4/13/2020 1:42:05 PM (شماره 378298)

مواد غذایی مواد غذایی با شکوه کارکنان سفارشات چه آشپز می گوید آنها را به.
چرا این مشکل ؟ ???

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/13/2020 1:51:32 PM (شماره 378307)

من می خواهم استدلال می کنند که “اولین” نوع دانش است که تست نشده در جهان واقعی است. بله نخبگان ارزیابی ورودی های جدید را به دامنه خود را برای توانایی خود را برای گرداندن مورد نیاز دگم. هنوز کمی از آن دگم گذشت آزمایش در دنیای واقعی است. بیشتر نخبگان فرض که اثبات یک مورد در برابر واقعیت می توان تعمیم به همه موارد “بیشتر” درست بودن. که می تواند hideously اشتباه است. آن را ترجمه می توانید به تفاوت از پیش بینی مرگ و میر 2 میلیون نفر در مقابل واقعیت از 20 هزار مرگ و میر یک خطا از 2 سفارشات از قدر و نه یک معامله بزرگ است. که مانند تلاش برای تصمیم گیری چه باید بکنید در حدود 2 اینچ از جاری شدن سیل در مقابل 200 اینچ, 16 پا از جاری شدن سیل. برای اولین بار شما را در چکمه های لاستیکی و بچه ها سوار بر دوچرخه های پاشش هر یک از دیگر. برای شما تخلیه و انتظار می رود که همه چیز نابود خواهد شد. نکته این است که نخبگان فکر می کنم که مجموعه ای از همه آنها تست نشده دانش کافی برای ادعای برتری و دقت است. محافظت از آنها که برتری به شدت به دلیل آن آنها را تعریف می کند. آنها رد و دفع چالش زیرا آنها تضعیف وضعیت خود را. سخت ترین چیز برای نخبگان به می گویند “من نمی دانم.” که ممکن است دقیق ترین چیز برای گفتن در دنیای واقعی چالش است. “حس مشترک در واقع فروتنی به عنوان به خوبی به عنوان یک اصلاحی علمی استکبار بود و اغلب از دست داده و در این بحران است.” چیز دیگری که در نظر است که با توجه به مشکلات پیچیده ترین مکان به احتمال زیاد برای پیدا کردن پاسخ است نه با زندگی نخبگان در سیلوهای خود را از تجربه و تخصص اما به جای آن با کل گرا که می توانید از ایده های نامربوط حوزه به شکل منحصر به فرد راه حل های که کار می کنند. نخبگان وحشت زده از چنین نتیجه به دلیل آن برچسب آنها را به عنوان بی اهمیت یک ضربه خرد کردن به غرور.

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Geoman 4/13/2020 1:51:44 PM (شماره 378308)

FTA: “…رسانه های ما کلاس به نظر می رسید که کمی سرنخی که هیدروکسی کلروکین برای کسانی که نمی توانند تنفس نیاز به گواهی نمی شود به عنوان 100 درصد موثر در تلاش خود را به دم یک روز بیشتر.” VDH یک هدیه برای برجسته چه چیزی مهم است.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: mc مربع 4/13/2020 1:56:32 PM (شماره 378313)

من می تواند به عنوان به خوبی به عنوان هانسون اما برای یک چیز: من اصلا استعداد و نمی تواند آن را انجام دهد.
من همیشه گفته که آخرین ستون است که خود را بهترین. این یکی بیش از حد.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MDConservative 4/13/2020 2:24:54 PM (شماره 378328)

IMHO تنها یک احمق می پذیرد هر مفهوم است که ساختگی شماره جعلی مدل های جعلی پیش بینی میلیون ها نفر مرده و ساختگی نیاز به در حال حاضر “پناهگاه در محل” محصولات صادقانه اشتباهات در محاسبه مدل سازی و یا بیش از حد بودن احتیاط. این مظهر هرگز هدر رفتن یک بحران است. بسیاری از آنچه که ما نیاز به اصلاح رفتار برای نژاد بشر برای رسیدن به مدینه فاضله است. سریعترین راه برای تغییر رفتار از طریق انگیزه از یک “رویداد مهم زندگی” یک نقطه عطف منجر به تغییرات قابل توجهی در افراد رفتارها و نگرش است. متخصصان پزشکی متخصص در ترساندن بیماران به از دست دادن وزن و اصلاح رژیم غذایی برای دیابت و بیماری های قلبی یا فشار خون بالا. اغلب این مطالعات مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک پایه و اساس هستند و صنعت-خرید و پس از آن به طور گسترده ای ترویج محبوب ادبیات. البته کره ، مارگارین برای شما بهتر است. درست است ؟ بسیار کمی وجود دارد که مستقل از علم این روز است. وجود رقابت سنگین برای کمک های مالی ارائه شده توسط منافع خاص. اغلب تحقیقات انجام شده توسط یک شرکت و یا تامین مالی صنعت ، پس از آن تن به تن توسط روابط عمومی انجمن. دولت هیچ بهتر است. فکر می کنم FDA نیست نگران استفاده نادرست از هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان موثر? تصور کنید که چقدر در خطر است اگر این ارزان و فراوان مرکب است آن را به عنوان به نظر می رسد. نه به ذکر است “شهرت” و آینده سازمان FDA. پس از آن وجود دارد این است که رسانه ها و سیاستمداران……مقامات دولتی و…بسیاری دیگر. آنها بی طرفانه و احزاب زمانی که تریلیون ها روی میز هستند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: JackBurton 4/13/2020 3:04:18 PM (شماره 378350)

در سال 1979 من یک برنامه کامپیوتری برای رئیس من به برآورد نیاز سطوح موجودی برای یک بخش در ما عرضه انبار. من با عنوان ‘اقلام مورد نیاز’ ستون به عنوان S. W. A. G. او از من خواست تا آنچه در آن بود و من شروع به گفتن او فرمول ریاضی من استفاده می شود زمانی که او قطع شده و دوباره پرسید با اشاره به این عنوان. “علمی وحشی Assed حدس می زنم” من پاسخ داد. (من هرگز دیده می شود که قبل از بود و کاملا آن ساخته شده است. تصور کنید که در کمال تعجب من است که هر کس با استفاده از/می داند که در حال حاضر.) خواستار وحشی, کون حدس می زنم ؟ فروتنی. خواندم و لذت بردم و مطلع شد با این مقاله بدون تحقق آن توسط VDH. در حال حاضر که من می دانم که آن را حتی بهتر است. FTA:
در مناسبت های دیروز یقین است امروز شک و تردید و فردا ridiculousness. به عبارت دیگر عقل سلیم در واقع فروتنی به عنوان به خوبی به عنوان یک اصلاحی علمی استکبار بود و اغلب از دست داده و در این بحران است. بنابراین درست است

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “earlybird”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de