این فتنه گر در میان ما

این فتنه گر در میان ما 0 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/28/2020 4:33:56 AM ارسال پاسخ

در دنیای سیاست تکرار است که تقریبا بدون شکست کلید به برنده انتخابات است. غالب کمپین مسئله در انتخابات آینده که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن حزب جمهوری خواه و محافظه کار رسانه باید بی وقفه تکرار است و در حال حاضر واقعیت انکار ناپذیر است که جو بایدن از حزب دموکرات و رسانه های جریان اصلی را تلویحا تحریم فتنه و خیانت به مردم آمریکا. اگر بایدن و دموکرات ها در ماه نوامبر برنده آنها خواهد بود ناتوان از جلوگیری از مارکسیست اولتیماتومهایی چپ رادیکال از تبدیل شدن به قانون زمین.

ویدئو روز:
نوجوان, همجنس باز برای اولین بار چک
حیرت زده است برای دیدن
مالیات کسر خواهد شد 25 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/27/2020 8:56:23 AM ارسال پاسخ

ویدیو زیر است اما متمایز از schadenfreude چون در حالی که من لذت بردن از مطلق ترس من همدردی با نوجوان که کشف کرده است که تا چه حد دولت بغل پول به دور از کسانی که کسب آن است. خوش آمدید به باشگاه جوان مرد! و آگاه باشید که شما را سخت تر کار می کنند و موفق تر از شما هستند بیشتر است که دولت را به دور از شما. (برش) این فیلم دارای جذابیت ویژه ای در بخشی به دلیل راوی که به خوبی ممکن است این پدر است تا درک درستی از آنچه در پیش روست. این مطلق است ،

جعلی اخبار نظرسنجی پنهان
بالقوه تهمت لغزش ؟ 33 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/27/2020 4:38:24 AM ارسال پاسخ

گوش دادن به شبکه یا کابل و اخبار شما را بشنود که انتخابات ماه نوامبر است. جو بایدن در حال رشد دو رقمی سرب (برش) وجود دارد “راز تهمت رای دهندگان” اختلاف بین کسانی که رای دهندگان به نفع و آنها که فکر می کنم برنده خواهد شد ؟ اخیر منموته دانشگاه های نظرسنجی ها نشان داده شده این پدیده است. رای دهندگان مورد علاقه بایدن بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن 53 تا 40 درصد اما به طور مساوی تقسیم که آنها فکر می در واقع برنده شدن در این انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن بیش بایدن توسط 46 تا 45 درصد است. این مثل این است که درخواست یک طرفدار ورزش است که آنها می خواهند به نفع خود بازی مقابل که آنها فکر می کنم برنده خواهد شد.

چیزی را فاسد در
دیوان عالی کشور 45 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/27/2020 4:32:05 AM ارسال پاسخ

عدالت Gorsuch نوشت: یک پاراگراف مخالفت با حمله به دادگاه عالی تصمیم به رد نوادا کلیسا اضطراری نرم افزار. نرم افزار پی دستور توقف فرماندار نوادا از خاموش کردن معنی دار خدمات کلیسا و حتی به او اجازه داده گسترده مجامع در قمار سینما و دیگر سکولار سایت. آنچه که باید مهم تر از یک مختصر و مفید مخالفت هر چند دادگاه عالی – و به طور خاص رئیس دادگستری رابرتز — بد رفتار. آن است که دیگر یادآوری چگونه به شدت مهم است برای بازگشت رئیس جمهور تهمت به کاخ سفید است.

این پریشان و ناامید
دموکرات ها هستند آور 27 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/26/2020 4:57:16 AM ارسال پاسخ

چه حساب به صورت دیوانه وار به تغییر هیستریک زبان در میان چپ زمانی که تلاش برای تحقیر رئیس جمهور هر بار با باز کردن دهان خود را? که یک سوال آسان; آنها می دانند که بایدن احساساتی است بازنده و مغلوب ساختن پیشی جستن در جریان است به شکست او به آسانی در ماه نوامبر. مطمئن شوید که ثابت din خود نفرت تسمه و فلش ممکن است انجام برخی از آسیب, اما نزدیک به اندازه کافی برای او را به از دست دادن انتخابات و دموکرات ها آن را می دانم. ما شنیدن عباراتی مانند “ضربت,” “چريک” “خصوصی نیروهای” و دیگر مزخرف زبان به توصیف مغلوب ساختن پیشی جستن نور-لمسی تلاش برای نجات کسانی که دموکرات-اجرای شهرستانها

مغلوب ساختن پیشی جستن ترول تله برای
بایدن را تست مغز در حال کار
در برابر دیگر چپ 8 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/25/2020 8:25:49 AM ارسال پاسخ

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن او مصاحبه یکشنبه گذشته با کریس والاس مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده دو نکته: اول این بود که جو بایدن ” از مغز در حال اجرا بر روی خالی است. دوم این بود که تهمت گرفته بود یک آزمون توانایی های شناختی و گذشت اما آن را “بسیار سخت است.” چپ کاهش یافت و بیش از خود خنده زیرا آنها بارها و بارها ادعا آزمون مرده است یکی از آسان در نظر گرفته شده برای اثبات حداقل عملکرد ذهنی است. (برش) این بایدن مبارزات انتخاباتی در حال حاضر در یک گوشه. اگر بایدن نیست نگاهی به آزمون او به نظر می رسد به عنوان اگر او مخفی از آنجا که او نمی تواند عبور کند. و اگر او طول می کشد آزمون چند در امریکا شگفت زده می شود

چگونه به آماده شدن برای
یک کودتای کمونیستی 16 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/25/2020 8:20:31 AM ارسال پاسخ

حتی به عنوان من نوشتن عنوان برای این مقاله من تعجب می کنم که: این است که در واقع ممکن است ؟ می تواند ما را آماده برای تصاحب خصمانه? (تیک) کجا می توانیم برویم. فرانسه ؟ ایالات متحده آمریکا آخرین امید میلیون ها نفر بر میلیونها نفر از پناهندگان در محاصره است از درون. به نظر می رسد که در این جهان به عنوان آمریکایی ما واقعا در خود ما است. در حال حاضر چه ؟ وجود دارد بیش از یک راه آماده می شود ؟ هیچ راهی وجود دارد به راستی آماده شده است ؟ در زیر تنها برخی از گزینه های.

بایدن و دموکرات ها نمی توانند
برنده توهین آمریکایی ها 7 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/24/2020 4:54:28 AM ارسال پاسخ

جب بوش پس از سرزنش نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن توسط sneering که ساده زبان نیویورکر نمی تواند توهین راه خود را به کاخ سفید است. البته جب! اشتباه بود! (برش خورده) چه رئیس جمهور تهمت همواره درک و چه دموکرات ها پیدا کرده اند بیش از حد دشوار است به درک این است که “هنر توهین” کار می کند تنها زمانی که شما هدف قرار دادن تعداد کمی از مردم با تمام قدرت نه اکثریت بزرگی از آمریکایی ها با قدرت در همه. هیلاری کلینتون به نام نیمی از امریکا “اسفناک” و “irredeemable” و ساکنان نیوکاسل, Wisconsinites و Michiganders می دانستم که او صحبت کردن در مورد آنها. Jemele تپه مسلم است که هر تهمت رای دهندگان است که ذاتا نژاد پرست

هیچ کشور برای محافظه کاران? 13 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/24/2020 4:51:46 AM ارسال پاسخ

به تازگی Tucker Carlson و Sean Hannity ناشیانه برخورد در طول شبانه handoff بین های مربوطه خود را نشان می دهد. (برش) این کنجکاو حادثه است نمونه دیگری از رشد شکاف میان محافظه کاران که مایل و قادر به تعامل در زمان درگیری ایدئولوژیک و کسانی که هنوز “جنگ آخرین جنگ.” Hannity و خانواده او مانند عصبی سالمندان کلانتر بل در این فیلم No Country for Old Men پیدا کردن خود را به طور کامل outmatched توسط یک گونه جدید از دشمن که شانه خالی همه به خوبی شناخته شده الگوهای رفتاری.

کسی که در تلاش برای کشتن
محافظه کار صلیبی
استیو استاکمن 5 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/23/2020 9:28:15 AM ارسال پاسخ

پیشین نوشته. استیو استاکمن (R-TX) یک محافظه کار قهرمان به ناحق محکوم و زندانی در سوال مبارزات انتخاباتی, هزینه های مالی, چهره, چه مقدار به مجازات مرگ با تشکر از رفتار ظالمانه در اداره فدرال زندانها. (تیک) استیو تنها بیش از 60 دیابتی زندانی باقی مانده در Beaumont, تگزاس, زندان فدرال تسهیلات که همچنین دارای بالاترین سرانه COVID-19 عفونت نرخ هر زندان در کشور است. و او گفته شده توسط مقامات زندان او را نمی خواهد ترک در سفارشات “از بالا” در واشنگتن!!! روشن است کسی که او را مرده می خواهد. کسی در واشنگتن سفارش است که زندگی خود را نمی توان نجات داد توسط منتشر شده به خانه بازداشت.

Michelle Malkin خواسته
دنور پلیس’ پاسخگویی
برای حفاظت از نرم افزار-پلیس
رالی از حملات خشونت آمیز
توسط پل/Antifa/مارکسیستی اوباش 17 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/23/2020 8:09:40 AM ارسال پاسخ

به عمد حمله خشونت آمیز چپ در یکشنبه که تعطیل pro-پلیس تجمع در دنور مجروح شدن چند تن از سخنرانان است که فراموش شده است. دیروز, Michelle Malkin, بهترین شناخته شده سخنران بود که در زندان و در حال اجرا برای زندگی خود را به ایمنی و ثبت رسمی کلرادو باز کردن پرونده عمل درخواست خطاب به دنور اداره پلیس. (تیک) دنور پلیس هم هیچ چیز برای جلوگیری از حمله اراذل و اوباش از حمله و بستن حقوقی pro-پلیس تجمع اجازه می دهد ضرب وشتم صدمات و خاموش کردن آزادی بیان برای رفتن به جلو بدون کنترل.

مغلوب ساختن پیشی جستن هوشمند را
در مورد Ghislaine ماکسول
نژاد تئوری های توطئه 18 پاسخ

ارسال شده توسط
Magnante 7/23/2020 7:47:21 AM ارسال پاسخ

اینترنت مماس با تئوری های توطئه در مورد رئیس جمهور تهمت و Ghislaine ماکسول. این نظریه نمی ادعا می کنند که تهمت بود به نحوی که در نفرت قاچاق جنسی و سایر انحرافات که ماکسول می ایستد متهم کرده است. آنها در اطراف مغلوب ساختن پیشی جستن به ظاهر بی دقتی بیانیه ای که او بخواهد ماکسول “خوب است.” آنچه که می تواند معنی است ؟ اگر شما هم به فکر می کنم آن را از طریق آنچه در آن به معنی این است که تهمت بسیار هوشمند ،

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de