دنیای واقعی عواقباز انتشار felons اوایل

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/26/2020 4:30:37 AM

در طول بحث بر سر گام اول عمل محافظه کاران طرفدار ملایم برای درمان felons دوست داشتم به نقطه به تگزاس که در آن ظاهرا روشن و برنامه های بازسازی شد و مجرمان با موفقیت های قابل توجهی. این “مبتنی بر شواهد” برنامه بودند ذکر شده برای توجیه جملات کوتاه و اوایل انتشار فدرال felons که در زمان دوره های مختلف در حالی که زندانی. معمولا معقول بهداشت ، John Cornyn کمک کرد منجر به این اتهام به عنوان میراث پایه و اساس است. هیچ بی احترامی به تگزاس, اما در واقعیت آن است موفق شد که در آن اصلاح طلبان قدمت آن به زمان جرمی بنتام شکست خورده است. به درستی تجزیه و تحلیل آمار نمی نشان دادن موفقیت قابل توجهی برای خود “مبتنی بر شواهد” برنامه های توانبخشی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Pachoulihater 7/26/2020 5:34:28 AM (شماره 490740)

با تشکر از جارد و Ivanka. ماندن در این جهنم به دور از POTUS تا 2024. لطفا و با تشکر از شما.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: gwholmessr 7/26/2020 6:25:56 AM (شماره 490749)

من هرگز به آن فکر در مورد آرای. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از آنها ثبت نام دموکرات ها قبل از آنها منتشر شده آنها. وجود نبوغ شیطانی وجود دارد که ایجاد این ظروف سرباز یا مسافر. COVID نیست فقط اتفاق می افتد, آن را به معنای شد. شورش BLM همه هرج و مرج در انتخابات بعد در حال رفتن به استرس زا

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Strike3 7/26/2020 7:13:12 AM (شماره 490776)

هنگامی که شما سیل در خیابان ها با جنایتکاران وجود دارد تنها یک هدف. لس آنجلس و نیویورک شروع به پریدن کرد که ارابه موسیقی در اوایل. کسی نوشته شده باهوشتر نقل قول دیروز در مورد احمق بودن اشتباه بد. با دموکرات ها باید نگاه سخت برای دیدن تفاوت.

24 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: walcb 7/26/2020 7:34:10 AM (شماره 490789)

نه تنها که اما بیش از حد وجود تعامل در حالی که آنها در زندان هستند. زندان توابع مانند یک مدرسه کیفری برای یادگیری است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/26/2020 7:39:40 AM (شماره 490796)

در واقع وجود دارد دلایل متعدد برای دموکرات ها به انتشار آن ده ها هزار نفر از felons تحت پوشش مناسب برای حفاظت از آنها را از COVID (صبر کنید من فکر کردم مستند ایده آل بود کنترل استراتژی نه؟). منظور از اهمیت این دلایل عبارت بودند از: (1) منجر به هرج و مرج و جنایی شورش; (2) رای د; و (3) هر جانی و هزینه در حدود $50,000 یک سال حبس مربوط به هزینه. آنها محو مقدار زیادی را ویران بودجه. بسیار پرسش هوشمندانه است. باور نکردنی است که وجود دارد بسیار کمی اگر هر گونه مقاومت مواجه. به طوری که آنها هنوز هم آن را انجام می دهند. در نیویورک DeBlabbio است و حتی مباهات است که نیویورک حبس سطح پایین در تاریخ به عنوان اگر آن را یک دستاورد بزرگ.

25 نفر بود.


این تنها راه چاره است برای شهروندان به بازوی خود چشم پوشی از صدای چپ سیاستمداران و کشتن کسانی که تلاش به شما حمله. و من به این معنی نیست زخم است یا نه.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/26/2020 9:55:26 AM (شماره 490902)

دنیای واقعی است که 90 درصد از کسانی که با جنایات است که منتشر می شوند مرتکب جدید جنایات و پشت در زندان در عرض 6 ماه. زمانی که سیاستمداران آزادی زندانیان en توده به جای آزادی مشروط تخته جنایتکاران منتشر می شوند بر و جرم و جنایت انفجار آن چیزی است که اتفاق می افتد. سیاست های جدید بدون وثیقه مورد نیاز جنایتکاران منتشر شده برای این ویروس هیچ مشاغل ممکن است با 50 میلیون آمریکایی بیکار پس از آن چه آنها فکر می کنم منتشر شد مجرمان در حال رفتن به انجام به جز بازگشت به جرم و جنایت زندگی می کنند. مثل همیشه سیاست های دولت در حال جهل و آن شده اند که بهتر است اگر آنها تا به حال انجام هیچ چیز نیست.

13 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/26/2020 10:17:10 AM (شماره 490924)

شورش و تروریست ها شده اند به خوبی آموزش دیده و شستشوی مغزی برای سال. من به تماشای هزاران نفر از آنها مناجات شب گذشته. آن را ترسناک را ببینید. چگونه این خیلی خارج از کنترل است ؟ خوب شده به یک خرده فرهنگ مارکسیسم در حال حاضر در این کشور برای چندین دهه است. من به یاد داشته باشید خواندن تبلیغات خود را از 20 سال پیش در تلاش برای جذب جوان کالج سن دانش آموزان و استعفا. که بهترین سن برای قالب و پیچ و تاب و ذهن خود را. زمانی که من در کالج بود در دهه 60, من در زمان یک زن و شوهر از علوم سیاسی دروس به عنوان دروس انتخابی. این یک درب بازکن چشم به صورت من. که زمانی که من برای اولین بار تجربه خود را به خشم و تنفر. همان کسانی که دانش آموزان در حال حاضر سن و سال من و نوه ها و املاک. من تعجب می کنم اگر آنها هنوز هم فکر می کنم این وحشتناک یک کشور است. در سال 1965 من زندگی در اروپا, برای مدتی ننگین و خشم من شنیده ام در برابر ایالات متحده آمریکا از اروپایی ها در مورد ویتنام بود که به عنوان بد به عنوان هر چیزی که ما امروز می شنوید و به فکر می کنم چند سال قبل که ما آنها را ذخیره کنید از نازی ها است. “یانکی به خانه” را شعار در آن زمان. خوب این یانکی را به خانه و من را بوسید زمین وقتی که من در اینجا کردم. این جریان پنهانی نفرت است و در نهایت به جرم بحرانی است و در حال حاضر swarming مانند موریانه که فسخ خواهد شد. رئیس جمهور تهمت را دریافت رای در نوامبر 3rd, و پس از مدت 2 خود را افتتاح خواهیم دست پر از نظم و قانون بود بازسازی در این کشور دوباره. آنها نمی خواهد از بین بردن این کشور به عنوان خدا همچنان به برکت ایالات متحده آمریکا است.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: RuckusTom 7/26/2020 10:42:21 AM (شماره 490955)

آنها ممکن است بخواهید برای بررسی از آنچه که این زندانیان تمنایی از قبل از انتشار آنها. وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین فروشنده مواد مخدر اتهام و اتهام قتل. به منظور دریافت یک درخواست معامله بسیاری از این قاتلان به توافق برسند به اعتراف به گناه به قاچاقچی مواد مخدر به اتهام به اتهام قتل کاهش یافته است. این چیزی است که Ivanka جارد و کیم کارداشیان “عدالت” به نظر می رسد.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: franq می 7/26/2020 11:19:56 AM (شماره 490996)

ارتکاب جنایات آمریکایی ها را انجام خواهد داد.

3 نفر بود.


لذا از دست داده و بسیاری از آنها خشونت آمیز نیروهای زمانی که MS13 اعضای باند دستگیر کردند. اینها B تیم تقویت. اما آنها خواهد بود خوشحالم که برای رای دادن به حامیان خود در حالی که آنها بیش از حد.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

is.gdclck.ruulvis.net