اوباما سال پاشیدند بذربرای جریان اجتماعی هرج و مرج

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/7/2020 7:31:31 AM

انتخاب باراک اوباما در سال 2008 و ژرف شکست خود دست برداشت جانشین هیلاری کلینتون در سال 2016 ارائه شده اجتناب ناپذیر اجتماعی هرج و مرج و تلاش برای انجام انقلاب فرهنگی در حال حاضر roiling کشور است. کل این رنجور عینک همراه با یک برچسب مبدا: تولید شده توسط اوباما و همکاران.پس از نزدیک به 40 سال از نفوذ تدریجی و به تبع آن سلطه حزب دموکرات و همچنین به عنوان رسانه سرگرمی و آموزش, موسسات, این رادیکال چپ آمریکایی در سال 2008 به دست آورد یک هدف مهم. آنها ایده آل خود را در خفا نامزد باراک اوباما. نه تنها او در زیر نمای از glibness و conviviality همکار مارکسیستی/سوسیالیست ،


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Flyball سگ 7/7/2020 7:42:23 AM (شماره 469753)

اگر شما به عنوان خوانده شده هیچ چیز دیگری امروز این به عنوان خوانده شده.

16 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: gramma b 7/7/2020 7:49:08 AM (شماره 469759)

آن می رود بیشتر از آن. دموکرات شده اند رفتن به کلیساها دهه تکان دهنده تقسیم و نارضایتی به آرا. آنها گفتن که همه مشکلات خود بودند و کسی دیگری گسل.

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Highlander 7/7/2020 8:07:39 AM (شماره 469768)

اوباما هرگز از آن ساخته شده اگر نیست آن را برای dumbing کردن نظام آموزشی ما. ما باید خودمان را به این ظروف سرباز یا مسافر و از آن خواهد شد غیر ممکن است به خارج شدن از آن را بدون جنگ و خونریزی.

17 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ARKfamily 7/7/2020 8:11:00 AM (شماره 469775)

در واقع #3 نگاه می کنم به خدا.

19 افرادی مانند این.


این مسابقه به پایین به صورت سرزده بیش از حد, رقص, تبلیغات که مبهم محتوا بین در و دروازه دانشمند. در مورد به لیست سیاه هر دو آنها است.

3 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: ARKfamily 7/7/2020 8:22:01 AM (شماره 469786)

سیستمیک فراوانی و نخبه گرایی به نظر می رسد غالب را تم. کلینتون و بوش و اوباما در حال حاضر نیروهای رانندگی. من تا بیمار از اصطلاح نژادپرستی نظاممند. نژادپرستی نظاممند به ارمغان می آورد در پول است. پول مورد نیاز است برای سیستمیک فراوانی و نخبه گرایی. سیاه و سفید وجود دارد آمریکایی ها با شغل و حرفه, ماشین,, خانه, قایق, مالی پس زمینه و غیره. که چیزهایی که من می تواند تنها در مورد اگر من می خواستم هر یک از آن. من نیست چون من محتوای آنچه خدا به من داده است. اوباما می خواست همه است و با استفاده از نژادپرستی موضوع به “نخبگان باشگاه” و رای گیری از مردم جایگزین. در حال حاضر شما باید کلینتون, بوته, کروبی, Bidens و حتی Cheneys حفاظت از خود را ثروتمند باشگاه. فکر می کنم در مورد در طول بوش 42 ریاست جمهوری چند بار در طول مهاجرت غیر قانونی مسئله را ما می شنویم “مردم آمریکا نمی خواهد کسانی که شغل؟” واقعا ؟ به خوبی آن را حس می کند که بوش یا شنی می گویند که چون آنها بخشی از نخبگان ، چگونه کور بودند که “آمریکایی ها نمی آیا کسانی که شغل” چون در واقع آمریکایی ها انجام شد کسانی که شغل. آنها انجام شده است کسانی که به عنوان شغل کارکنان و بخش خصوصی است. سپس دوباره چگونه خواهد elitists می دانید که ؟ برخی از آنها احتمالا نمی برداشته انگشت خود را به اشتراک بگذارید. آنها فقط کسی پرداخت. بله من معتقدم که اوباما علتش اختلاف اما کلینتون و بوته آماده راه برای فراوانی و نخبه گرایی. آنها نه توقف به هر قیمتی به نگه داشتن آن رفتن.

26 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/7/2020 8:41:17 AM (شماره 469807)

اوباما نمی ساخت که! او ممکن است مرد جلو اما من فکر می کنم او به تنبل. اگر شما شنیده ام به او صحبت می کنند بدون اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته شما شاهد عدم وجود خود را از هر گونه هوش واقعی. او چیزی بیش از کامل مجرا برای قدرت واقعی در پشت تاج و تخت خاص مجارستانی-آمریکایی است که در تلاش برای خراب کردن این کشور برای سال. که حزب دموکرات باید S ‘ پس از نام خود را به جای ‘D’.

24 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: anniebc 7/7/2020 9:34:46 AM (شماره 469872)

بنابراین در حال حاضر ما تماس اوباما یک مارکسیست. پس از او در خارج از دفتر. بسیاری از ما می دانستند که این بی کفایت هیچ چیز ایجاد نمی شد قبل از او انتخاب شد اولین بار. او یک شهروند هنوز ؟ چه نام واقعی خود را? جایی که او به دنیا آمد ؟ که در آن واقعی شناسنامه? که در آن همه ثروت خود را از آمده است ؟ واقعا ؟ است میشل ، کسانی هستند که بچه های خود را? می تواند ما را در خود قرار داده لاشه در یک زندان جایی دور با وحشتناک شرایط ؟ می توانید آن را ما امروز ؟ پس از آسیب او به این کشور و این واقعیت که او یک بیگانه غیر قانونی به معنی هیچ دادرسی برای او. راز خدمات ما به شما نیاز دارند.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Italiano 7/7/2020 9:41:40 AM (شماره 469881)

فراموش نکنید در مورد داعش در حال حاضر. ما نیاز به مراقبت از کسب و کار در اینجا در خانه.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/7/2020 11:55:01 AM (شماره 470031)

آنها نمی دانه آنها سوسک سرگین غلتکی توپ

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: czechlist 7/7/2020 1:05:13 PM (شماره 470122)

من برای پیدا کردن برخی از امید در این واقعیت است که کم رای دهندگان را رد کرد و همه از رادیکال نامزدها و انتخاب بایدن به خود را نامزد. آنها بدیهی است که رد کنون جناح چپ در حزب. من فقط امیدوارم که آنها متوجه او خواهد بود تنها یک عروسک خیمه شب بازی که جناح. من انتظار نداریم که آنها را به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن من فقط امیدوارم که آنها تبدیل به بیش از حد سرخورده و سرخورده با این ابعاد برای رای دادن در همه.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: watashiyo 7/7/2020 6:46:06 PM (شماره 470517)

اگر جنگ باید مبارزه برای خلاص شدن از شر تمام عناصر نامطلوب و شیطان در گوسفند, لباس, پس از آن من! سیاستمداران فاسد خواهد بود اولین بار بود که خنثی شاید در خواب خود را. LOL!

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de