نیاز به سرعت در شهرستان کمیته برنامه

شورای شهرستان خواهد شد رأی گزینه برای کاهش سرعت مجاز در خیابان های مسکونی مارس 9. دیوید بلوم/EDMONTON SUN QMI AG / دیوید بلوم/EDMONTON SUN QMI AG

دو پیشنهاد برای کاهش محدودیت سرعت در ادمونتون مسکونی خیابان رفتن نیست به اندازه کافی برای بهبود ایمنی جاده ها استدلال می کنند که ساکنان ریخت و به شورای اتاق های پنج شنبه.

پیش نویس با سرعت محدود آیین نامه های ارائه شده توسط این شهرستان در ایمنی ترافیک اداره می تواند منجر به 40 متر/ثانیه پیش فرض سرعت مجاز در خیابان های مسکونی در سراسر این شهر 400 محلات و یا کاهش به 30 متر/ثانیه مسکونی در جاده ها در هسته اصلی شهر با حومه های اطراف بدون تغییر باقی مانده.

اما ساکنان خواست نمایندگان در جلسه عمومی به در نظر گرفتن یک شهر گسترده 30 متر/ثانیه, سرعت مجاز در جاده ها با خانه یا یک مدل ترکیبی با اجرای هر دو گزینه با وجود احتیاط مطرح شده توسط کارکنان شهرستان. جسیکا Lamarre شهر اقدام مدیر ایمنی ترافیک قبلا گفته مخلوط این رویکرد می تواند قوام و نگرانی برای رانندگان با بیشتر محدود کردن سرعت تغییرات.

با تغییرات پیشنهادی ارائه شده به عنوان یک یا دیگر Coun. اندرو گفت: استعداد آن را روشن اشتها برای یک مدل ترکیبی وجود دارد و نیاز به در نظر گرفته شده توسط شورای.

“من در واقع نه یک نگرانی” Knack گفت: در حرکت رو به جلو با دو سرعت کاهش گزینه های. “چگونه ما پیاده سازی است که هنوز هم مهم است این گفتگو البته, اما من فکر نمی کنم که می تواند یک معامله شکن به این, به ویژه هنگامی که ما می دانیم وجود دارد تفاوت در محلات در هسته منطقه.”

پیشنهاد هسته ای منطقه در ابتدا رو به جلو آورده توسط اعضای جامعه در سال گذشته را در 30 متر/ثانیه, سرعت مجاز در جاده های مسکونی در 34 مرکزی محلات محدود توسط 111 خیابان به شمال و 61 خیابان به سمت جنوب بین 75 و خیابان و خیابان 142.

هسته ای منطقه رهبر جولی Kusiek استدلال باریک خیابان در مرکز محلات ندارد ساخته شده برای زمان 50 متر/ثانیه, محدودیت سرعت و کاهش به 30 متر/ثانیه, یک ضرورت فوری برای افزایش ایمنی و سرزندگی. اما آن را نه فقط در این جوامع دفاع از سرعت کندتر و این حد پایین تر باید در نظر گرفته سراسر شهر بود, Kusiek گفت.

“من فکر می کنم ما می دانیم که 30 متر/ثانیه است و سرعت مناسب در مقابل خانه های مردم. سوال این است که چگونه ما می رویم به دریافت وجود دارد ؟ آیا ما آن را انجام همه در یک بار به عنوان یک citywide رویکرد یا ما آن را در یک رویکرد مرحله به مرحله؟”

Kusiek گفت: او همچنین حمایت از مخلوط رویکرد اگر 40 متر/ثانیه, تلقی مناسب در خارج از هسته منطقه و با قبول نمی کند قوام استدلال به عنوان وجود دارد در حال حاضر چندین محدودیت سرعت در سراسر ادمونتون.

“من فکر می کنم سازگار ترین راه برای بحث در مورد ثبات این است که مردم می خواهند اتومبیل های خارج از خانه خود خارج خود را مقابل خیابان به آرامی رانندگی,” او گفت:. “در هسته شنیده ایم با صدای بلند و روشن است که به معنی 30 متر/ثانیه. خارج از هسته آن را کمتر روشن که آیا امروز این بدان معناست که 30 متر/ثانیه, و یا اینکه آیا این بدان معناست که 40 متر/ثانیه.”

پس از شنیدن از 26 سخنرانان بیش از یک دوره چهار ساعت این کمیته تصمیم به نگه داشتن در هر گونه توصیه بنابراین همه نمایندگان می تواند بحث پیشنهادات در مارس 9.

هزینه برای رویکرد ترکیبی به شمار می رود بالاتر از گزینه های جداگانه تخمین زده می شود در $2.7 میلیون با یکddition از 6,600 نشانه سرعت.

[email protected]

twitter.com/dustin_cook3

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>