مورد مرموز از مردم که خوردن ماهی مخزن جارو

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 4/1/2020 5:04:43 AM

مدت کوتاهی پس از رئیس جمهور تهمت تبلیغ کلروکين به عنوان درمان بالقوه برای COVID-19 رسانه های پیروزمندانه گزارش داد که یک مرد مرده از مصرف در خانه کلروکين با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن را توصیه. معلوم شد که این مرد او تغذیه برخی از تانک ماهی پاک کن. او حتی به اونها از آن با او به جز که او درگذشت در حالی که او این کار را نکرد. به عنوان یک گروه اختصاص داده های رمز و راز قتل خوان من نمی سرزنش مغلوب ساختن پیشی جستن. سوء ظن من متمرکز شده بود در جاهای دیگر. معلوم غرایز من ممکن است درست در پول است. در اینجا داستان درایو توسط رسانه ها نگفت


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: atexaslupine 4/1/2020 5:54:32 AM (شماره 364627)

که در آن است که آگاتا کشمش هنگامی که شما نیاز به او را ؟ و یا از دست فیشر? با شکوه طرح خط در اینجا….

21 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: George R. 4/1/2020 5:57:47 AM (شماره 364630)

البته همسر احمقانه است malignantly بنابراین او یک دموکرات!

39 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Highlander 4/1/2020 6:01:54 AM (شماره 364634)

همسر و سابقه مشکلات روانی. یکی از عمده نشانه برای آن است که: اینکه یک دموکرات که متنفر مغلوب ساختن پیشی جستن با هراسان تعصب. او متنفر شوهرش بیش از حد از او می خواستم به طلاق او از سال 2012 و “خشمگین با او تمام وقت.” از این رو, ماهی, مخزن, تمیز کننده, در نوشابه.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 4/1/2020 6:06:40 AM (شماره 364638)

عکس از ماهی, مخزن, تمیز کننده, زن و شوهر;
https://conservativedailypost.com/wp-content/uploads/2020/03/ABC15ArizonaYoutubescreenshotFishtanklady.jpg

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Wetenschapper 4/1/2020 6:11:25 AM (شماره 364642)

وجود دارد به نظر می رسد به یک بیت از ابهام در اینجا به عنوان به آنچه که این بورس در واقع مصرف. هر دو کلروکين و هیدروکسی کلروکین در حال اجرا به عنوان فسفات یا هیدروکلرید یا فسفات نمک و هر دو موثر هستند و در برابر مالاریا و احتمالا زرد طاعون. به عبارت دیگر “فسفات” بخشی از مشکل نیست اما واقعیت این است که آنها مصرف کلروکين به جای هیدروکسی کلروکین که بسیار کمتر سمی است. کلروکين از سوی دیگر “بسیار خطرناک در مصرف بیش از حد” (ویکیپدیا). در حال حاضر اضافه کردن به این واقعیت است که کلروکين خود بود اما یک عنصر در یک جادوگران دم در نظر گرفته شده به عنوان یک ضد عفونی کننده برای ماهی, مخازن, و شما واقعا معجون سمی است که تنها ناسالم ذهن را تلاش برای استفاده از خواص درمانی.

23 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: NancyD 4/1/2020 6:29:17 AM (شماره 364648)

من هرگز باور مردم زمانی که آنها را سرزنش اقدامات خود را بر دیگران. همه ما رایگان خواهد شد. اما بعد از آن دوباره من یک فرد معقول و منطقی. رسانه ها نمی باشد مناسب آنها لیبرال متعصب با نفرت.

30 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Mekkkk 4/1/2020 6:31:29 AM (شماره 364651)

جای تعجب نیست در همه

14 نفر بود.


هیچ رمز و راز درگیر است. همسر مسموم ، او باید بررسی شود برای قتل است.

48 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: FleetUSA 4/1/2020 7:12:33 AM (شماره 364678)

من شرط می بندم در نوامبر (اگر نه زندانی) او را به مبارزه برای ابعاد و سال آینده او می تواند زندگی ظاهرا عاقل زندگی…شاید به دنبال همسر دیگری.

16 نفر بود.


پاسخ 10 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 4/1/2020 7:22:08 AM (شماره 364684)

مرد من هری بوش را در این مورد حل شد واقعا سریع است.

23 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 4/1/2020 7:34:31 AM (شماره 364690)

FTA: “در اینجا بسیار عالی قاعده کلی در هنگام مرور داستان هستند که دشمن به رئیس جمهور تهمت: فرض کنیم همه چیز را می شنوید دروغ است, آیا آن را از رسانه ها و یا از ضد مغلوب ساختن پیشی جستن منبع مورد که رسانه ها گزارش شده است.” انشاءالله که خواهر!

39 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bigfatslob 4/1/2020 8:19:16 AM (شماره 364743)

این مثل این است که یکی از کسانی که همسر جان همسر در REELZ تلویزیون برای یک سیاست بیمه عمر به اجرا کردن با معشوق. این احمقانه است و آن را سرزنش از رئیس جمهور در پایان.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: joew9 4/1/2020 8:53:22 AM (شماره 364777)

این احتمال وجود دارد شوهرش هنوز هم یک رای در انتخابات است.

26 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: HotRod 4/1/2020 9:25:08 AM (شماره 364808)

این زن قطعا این امکان را برای رسانه های خود را به نمایش بدخیم دستور کار بد در برابر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. که مشاوره خوب بود: باور نمی کنم هر چیزی که شما به عنوان خوانده شده/شنیدن انتقاد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. رسانه ها نیاز ندارد حقایق تنها “حقیقت” را به عنوان آنها تعریف آن!

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/1/2020 9:27:52 AM (شماره 364810)

Dittos, #13.

3 نفر بود.


به عنوان یک فرد عاقل یک بار به من گفت: “دیوانه زندگی یک زمان طولانی است.”

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: volksford 4/1/2020 9:33:17 AM (شماره 364821)

من فکر کردم این ماهی از آغاز

14 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Sandbar 4/1/2020 9:44:52 AM (شماره 364837)

اگر شما شوهر من, من می خواهم قرار داده و سم در چای خود را.
اگر شما بودند به جهنم همسر من, من می خواهم آن را بنوشید.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 4/1/2020 10:26:38 AM (شماره 364895)

من را دیده اند یا شنیده کسی بپرسید این سوال واضح – – – – آیا آنها در واقع خود را از یک مخزن ماهی? من شرط بندی نیست.

18 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: mc مربع 4/1/2020 10:54:02 AM (شماره 364919)

17 پست به من یک ماهی.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 4/1/2020 11:04:12 AM (شماره 364938)

و دقیقا به همین دلیل ما نگه داشتن بودجه NPR? NPR فقط اضافی $75 میلیون در محرک لایحه که قرار بود در مورد کرونا ویروس مهم است. آنها مالیات دهندگان بودجه دموکرات رسانه shill و مانند دموکرات NPR است که طاعون در این کشور است. پال خواستار قطع بودجه دولت آنها را در حال حاضر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: RuckusTom 4/1/2020 11:31:14 AM (شماره 364979)

“…افرادی که به خوردن ماهی مخزن شوی” مرد اگر نیست که طلسم “داروین برنده جایزه” من مطمئن هستم که چه می کند.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: DVC 4/1/2020 11:49:32 AM (شماره 365019)

او به قتل او ایجاد استادانه درست شده بهانه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: mc مربع 4/1/2020 12:07:30 PM (شماره 365051)

او یک روز از خواب بیدار و می گویند به خودش: من برخی از “کلروکين فسفات در زیر سینک” “

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: VietVet68 4/1/2020 12:40:04 PM (شماره 365098)

آن واقعا شگفت انگیز است که چگونه یک داستان وجود دارد می شود با کمی و یا بدون تحقیق بر روی افراد به طوری که ضعیف فکر فقط باید ضد مغلوب ساختن پیشی جستن پیام برای رفتن بر روی. به غیر از رسانه های محافظه کار حقیقت هرگز به نور می آید. فقط بیشتر جناح چپ رسانه قصور.

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: snakeoil 4/1/2020 3:40:47 PM (شماره 365275)

من نمی خواهد بیش از حد سخت. اگر من گرسنه بودند و من تنها انتخاب شدند مخزن ماهی تمیز کننده یا سوپ خفاش, من می خواهم برای تانک ماهی.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de