اخلاق کومو برادران

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/26/2020 4:30:04 AM

به نوبه خود در تلویزیون این روزها و شما ملزم به گرفتن یکی از کومو برادران inveighing در برابر “خودخواه.” Chris Cuomo در سی ان ان harangues هر کسی که جرات نشان می دهد که امریکا راه اندازی مجدد اقتصاد خود را در حالی که اندرو کومو ارائه سخنرانی در مورد اهمیت ماندن در منزل مبادا یکی از افشای سالمندان به بیماری است. هر دو برادر به ارث برده اند پدر خود را میل شدید برای بالا و اخلاقی نائل آمد. آنها نیز خود را به ارث برده فضائل اخلاقی فلسفه است. ماریو کومو داده شد به گل و بلبل فسخ در بسیاری از افراد, اما نه سقط جنین. وجود او را خاموش و به سادگی می گویند که او “شخصا مخالف” به آن است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: هراکلیتوس 3/26/2020 7:25:35 AM (شماره 358318)

در اوایل این هفته هنگامی که کومو بود صحبت کردن در مورد چگونه افراد مسن به خصوص سالمندان و اعضای خانواده نیست مصرفی خود گذشته کلمات و نیویورک قانون ممنوعیت هر گونه محدودیت در سقط جنین به ذهن آمد و به من ارسال یک نظر درباره طنز و در واقع نفاق از پرگو فرماندار. pompously بیان کرد که هیچ زندگی مصرفی است. بیش از حد بد او نمی توانست تجلی و اذعان بها ارزش تمام زندگی انسان ابتدا با آشکار آغاز نوزادان در رحم مادر است. Neumayr به من یادآوری فرمان به درخشش صورتی چراغ به جشن بدون محدودیت در سقط جنین. فریاد با شادی آن دسته از زنان اطراف او را به عنوان آنها جشن راست به کشتن نوزادان خود را حتی به عنوان آنها شروع به ورود به این دنیا آنها در صعود از نردبان موفقیت در اجساد کوچک شکننده باقی مانده از نوزادان خود را. که واقعیت تلخ و هیچ مقدار از pink lights شستشو می تواند از گور, که در واقعیت است. من فراموش کرده بود که خوفناک کومو و شده بود قدردانی خود را روزانه اندازه گیری شد (راه بیش از حد طولانی) ارائه تا زمانی که او پا بر اخلاقی pontificating در مورد هیچ زندگی مصرفی. یک ثانیه صبر کنید من با خودم گفتم او را بدون محدودیت در سقط جنین مدافع… چند روز قبل از آن او تا به حال ارسال شده در کوچک خود را به هیئت مدیره پیام که ایالات متحده آمریکا بود.
یک ثانیه صبر کنید دوباره! شوهرم گفت کومو بود که nastily اعلام کرد که آمریکا هرگز بزرگ بود. بله او که مرد. او دو رو دوگانه دروغ گویی متکبر منافق.

47 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: بچه مایرز 3/26/2020 7:42:04 AM (شماره 358327)

من نمی توانستم باور آنچه من از شنیدن این صبح فاکس کسب و کار, اخبار, اما ماریا & Dagen بودند احساساتی بیش از کومو bros و چگونه آنها اختصاص داده شده به نیروهای جدید است. آنها در واقع نوع شوخ طبع می شوند در یک نقطه. من ترک مهر سال پیش برای FBN برای جلوگیری از این نوع سیاسی دری وری سخن گفتن n’drool. ماریا من شما را دوست دارم اما نه همیشه نشان می دهد هر نیویورکر قدردانی Cuomos.

35 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Krause 3/26/2020 7:56:53 AM (شماره 358344)

‘یک زن حق دارد به او در تصمیم گیری های خود…….به خصوص پس از او ساخته شده او خود تصمیم بد.’

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: planetgeo 3/26/2020 8:21:32 AM (شماره 358374)

من نمی دقیقا آن را “اخلاق.” آن را بیشتر شبیه “bullshiiteizing.”

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 3/26/2020 8:39:56 AM (شماره 358399)

یک دلیل وجود دارد که چرا Chris Cuomo است که به عنوان Fredo — احمق پسر در پدرخوانده کتاب و فیلم — همانطور که از نام مورد خوبی به دست آورده است. من فقط می تواند او را بشنوند فریاد میزد: “چرا پدر من را انتخاب کنید? من باهوشم!” اما تمام آن نیست ترجمه به اندی تبدیل شدن مایکل واقعی مغز از خانواده های مافیایی. به جای او بیشتر شبیه سر گرم سانی که نمی تواند فکر می کنم راست است. اندرو کومو شد 56 فرماندار نیویورک راه بازگشت در ژانویه 2011. که بیش از 9 سال پیش! اگر نیویورک است که آمادگی برای یک اورژانس پزشکی از هر نوع و سپس اندی بیشتر از هیچ نگاه در آینه شما بزرگ ساختگی است. و از آنجا که دولت فدرال باید برای پاسخ به نیویورک دولت در مسائل داخلی? در اینجا برخی از ساده ریاضی اندی پیر پسر: اگر — خدای ناکرده — 100,000 آمریکایی ها نیاز به هواکش به دلیل این چینی آنفولانزا و 40000 از آنها زندگی می کنند در نیویورک, این بدان معناست که 40 درصد از فدرال محفوظ ذخایر ممکن است رفتن به نیویورک است. نه همه 100,000 فقط به خاطر اینکه شما در حال جیغ مانند یک کودک. چه در مورد سایر 49 متحده که دیگر 60,000 قربانیان ؟ آنها باید خود را متناسب با مقدار از فدرال بیش از حد. آن را تنها عادلانه است. و نیویورک می توانید استطاعت به خرید خود را در حالی که آلاباما و می سی سی پی شاید نه خیلی. به عنوان شما دوستان کارل مارکس می گفت: “به هر یک با توجه به نیازهای خود و از هر کدام با توجه به معنی است.” بنابراین بسته پای خود را سوراخ!

26 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/26/2020 8:46:22 AM (شماره 358409)

Fredo و اندرو – این شخصیت ها واقعی قطعه کار. آنها را به کندی خانواده به نظر می رسد مانند گروه کر پسران.

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: MickTurn 3/26/2020 8:48:49 AM (شماره 358414)

Fredo و برادرش Dumbo.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 3/26/2020 9:03:42 AM (شماره 358431)

کسی پرسید: آقای کشتن-Em-در-تولد-کانال چرا دولت خود را دارای بالاترین نرخ چینی آنفولانزا ؟ مانند 0bie – – او را در عقب نشسته و pompously اخلاق – – اما او هرگز مسئولیت عواقب اقدامات خود را – – و نه او همیشه خواسته. آن را به عنوان یک فعال چپ – – به طور مداوم نگاه کردن به هر کس دیگری – – اما هرگز رول تا آستین خود را و انجام چیزی.

17 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bighambone 3/26/2020 10:00:08 AM (شماره 358487)

اندرو کومو حتی در زمان استفاده سیاسی با آوردن دو از بزرگسالی خود دختران خود را عضو کمیته نیروهای مسلح سنا جلسه به معرفی آنها به ملت مشاوره ملت که نام خانوادگی خود را در حال کندی-کومو. که نقطه مطمئنا امید به نیویورک که در آخرین مبارزه با کرونا ویروس.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: DVC 3/26/2020 10:48:29 AM (شماره 358537)

من متقاعد شده است که Fredo تنها یک احمق.

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 3/26/2020 11:22:26 AM (شماره 358569)

هر دو آنها نیاز به سقط شود.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/26/2020 12:54:56 PM (شماره 358727)

اطلاعات مورد نیاز به خارج شدن دور و گسترده ای است که به جای خرید 16K هواکش برای نیویورک بیمارستان چند سال پیش و یا پس از او صرف که پول بانک فدرال در ILLEGALS و نیازهای خود را به جای. هرگز فراموش نکنید که سانی و Fredo کومو دو تا از بزرگترین کودن ها از حزب دموکرات. من شک دارم که فرماندار سانی رکورد است که whitewashed در حال حاضر از آنجا که او به احتمال زیاد اسب است که به جای بایدن به عنوان قربانی و بز علیه مغلوب ساختن پیشی جستن. من تعجب می کنم اگر تهمت رها می گم وجوه بمب در کومو که از زمانی که او در کابینه کلینتون در روز ؟

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Historybuff 3/26/2020 1:21:37 PM (شماره 358769)

# 6 به یاد داشته باشید که اندی ازدواج کرده بود به کندی خانواده – شما اجازه می دهد یک بطری از شراب (و یا شاید یک جعبه. . . ) و صحبت با کری کندی و دیدن آنچه که او برای گفتن دارد.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/26/2020 1:35:41 PM (شماره 358793)

به آنها اجازه دهید آنها را جشن کمونیست چین سال نو در میدان تایمز!
شما اشتباه است شما باید بسیاری از موارد در نیویورک احمقها

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im