مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Harlowe, 6/1/2020 2:14:18 AM

پس از چپ شورش کشته شدن یک آفریقایی-آمریکایی فدرال خدمات حفاظتی افسر باعث آسیب های شدید بین کسب و کار و تخریب کلیساها و کنیسه ها در سراسر دموکرات شهرستانها برخی از سوالات دشوار هستند خواسته بودن در مورد آنچه دموکرات مقامات منتخب می تواند انجام شود برای جلوگیری از این.(تیک) با وجود این ادعا نادرست توسط دموکرات سیاستمداران شورش بودند و صرفا یک دموکرات محصول.(تیک)تهمت نمی ایجاد جو در مینیاپولیس, نیویورک, لس آنجلس, و یا هر گونه دیگر آبی شهرستان است. نسل دموکرات شهرداران به عنوان وقایع در جان Perazzo جدید شرم از شهرستانها خراب مدنی هوا آلوده فرهنگی آب و شاد شده اند به اندازه کافی به سرزنش شورش بر جمهوری خواهان.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Trigger2 6/1/2020 2:41:53 AM (شماره 427962)

1) Demonrats در حال اجرا هستند تا صورتحساب خود را فاسد شهرستانها به این امید که آنها را دریافت چاق و پف کرده را بررسی کنید و به قید وثیقه آنها حسن نیت ارائه میدهد از هر مالیات دهندگان در آمریکا 2) CV-19 شد هماهنگ با demonrats و چین برای کاهش جمعیت و کشتن کسب و کار و در نتیجه کشتن اقتصاد – همه برای رسیدن ناگهانی به طوری PT است نه انتخاب. نگاهی که بودجه آزمایشگاه – Fauci این demonrat با پول مالیات ما; گیتس demonrat سوروس به demonrat و تمام هموطنان demonrat عوامل حسن نیت ارائه میدهد از demonrat پول دست به آنها به عنوان کمک های مالی (همان راه آنها را به پول مالیات به پل و Antifa).
3) Demonrats به عمد خود را حفظ متحده قفل شده را به نگه داشتن کشتن کسب و کار و اقتصاد به همین دلیل به عنوان 2).

52 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Strike3 6/1/2020 3:49:28 AM (شماره 427978)

صحبت از اثر انگشت اگر ما تا به حال یک FBI که ما اصلا آنها خواهد بود ساختمان کارت اعتباری مسیرهای پیاده روی از تمام مسافران به نقاط داغ. حشرات موذی مجبور به خرید بنزین و یا حمل و نقل عمومی و بلیط به دست آوردن وجود دارد. بسیاری از آنها به خواب در متل است. جستجو در سوابق تمام مسافران از هفته گذشته به اجرا شهرستانها و شما یک لیست بزرگ از مظنونان است. سپس به بررسی حساب های بانکی و پرونده های پلیس.

67 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Ketchuplover 6/1/2020 4:10:33 AM (شماره 427982)

آقای سبز را ارزیابی که حزب دموکرات بودند با استفاده از Mpls رئیس پلیس به عنوان یکی از بسیاری از صفحه نمایش از تنوع است در نقطه. او با اشاره به زمان رئیس سلف اما اشاره نمی کند که او تبلیغ توسط حزب دموکرات به عنوان اولین همجنسگرا Mpls رئیس پلیس.

29 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: کایوتی 6/1/2020 4:24:26 AM (شماره 427983)

سیاه, افراد تحت حمله توسط سفیده اما بدیهی است که این یک پارانویا شده است که در پرورش توسط چپ politicis با سیاست هویت. ما می بینیم مردم از هر دو مسابقه شروع به گرد هم می آیند به مخالفت با این یاغی رفتار است.

25 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/1/2020 5:33:03 AM (شماره 427997)

Antifa حدود برای سال بوده است. آنها به خوبی تامین می شود همراه با BLM. این گروه تمام شده تحت دولت اوباما و قوی شد. دموکرات ها نوازش این گروه و این رفت و برای برخی از زمان. این نه یک شبه اتفاق می افتد. در حال حاضر توله سگ بزرگ شده به یک سگ شریر ما در حال رفتن به باید برای درمان آنها را مانند ما انجام القاعده است. این حیوانات نباید حفاظت باید در رسانه های اجتماعی. من می گویند استفاده از رسانه های اجتماعی مرکز و ارسال به تمام این حیوانات است که در خدمت زمان وجود دارد. اگر این درست است که این یک دموکرات orchastrated رویداد یا عمل خدای من چه خواهد شد آنها در آینده برای قدرت. هنگامی که مردم آمریکا ایستادن و می گویند آن را به اندازه کافی. این بسیار ترسناک است که دموکرات ها این کار را انجام دهند به ما.

44 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/1/2020 6:09:21 AM (شماره 428024)

من دیگر به گزارش خرحمالی اما طرفدار مغلوب ساختن پیشی جستن ، آنها باید یک مقاله (عجیب و غریب اتصالات فراگیر مرگ جورج فلوید) در مورد جورج فلوید و افسر پلیس دانستن هر یک از دیگر. پس از خواندن این مقاله باعث می شود من متوجه چقدر عمیق “دولت عمیق” است و تعجب می کنم که چگونه بسیاری از روسای جمهور شده اند آگاه از همه از این. این واقعیت است که نانسی پلوسی نمی صحبت کردن در برابر این خشونت شورش و معترضان می گوید از آن همه برای من.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Krause 6/1/2020 7:00:39 AM (شماره 428044)

پس شورش و غارت است که در واقع یک فرم خوب از اعتراض طبق برخی از مینه سوتا رهبران و فرزندان خود را. و ظاهرا شهروندان آن را دوست دارم بیش از حد. چه کسی می دانست!

15 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: janjan 6/1/2020 8:00:05 AM (شماره 428104)

هنگامی که این است که بیش از آنچه که خواهد شد در سمت چپ ؟ سوخته تا محله های عظیم صدمه به اموال بیشتر مرده است. هیچ چیز را به دست آورده شده اند و خیلی از دست داد. کسانی که صلح آمیز و یا فقط در خانه مانده خواسته خواهد شد که به پرداخت هزینه برای آن. این کشور متحد خود در وحشت از آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید. نام خود را در حال حاضر به سختی ذکر شده توسط رسانه ها. دموکرات ها دهه را صرف تلاش برای ایجاد این. به عنوان یک نتیجه, مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد دوباره انتخاب شود.

17 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/1/2020 8:03:38 AM (شماره 428106)

گذشته از این واضح عمل از اراذل و اوباش, سیاه, لباس سفید, خروس بزرگ و سیاه و سفید oppoortunists (ببخشید enemedia ما دروغ گفتن چشم نمی تواند unsee چه دوربین های خود را به ما نشان داد) دیگر آشکار عنصر در اینجا ineptness و همدستی حزب دموکرات فرمانداران و شهرداران. آنها به وضوح و irrefutably دستور داده اند که خود را پلیس در ابتدا ایستاده و حتی در حال حاضر فقط ایستاده در اطراف و فوق العاده اجازه می دهد این غارتگران به سوزاندن و غارت خود را آبی شهرستانها. با سلام این “غرامت” در استروئید. با سیاست نه تصادف. “سیاه محرک.” جمعه سیاه…هر روز تا زمانی که آنها به اندازه کافی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون Air Jordans و جدید از لباس برای نوزاد خود را-mamas به عمل نیمه متمدن دوباره. در حالی که برای. هیچ ملی برای نجات این کشورها و شهرستانها!

35 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: udanja99 6/1/2020 8:35:03 AM (شماره 428142)

#6 نه فقط پلوسی اما هر demonrat در هر موقعیت رهبری و یا قدرت. نه یکی از آنها را در هر سطح را محکوم کرده است. خشونت است که دقیقا آنچه آنها می خواهند. دیدن فردی, خاکستری, مایکل براون, Trayvon Martin, و غیره, و غیره, و غیره. برای من دیوانه ترین چیز در مورد این است که آنها معتقدند این است که در واقع به آنها کمک کند. و اراذل و اوباش در خیابان که در حال تحمیل همه آسیب نیز بر این باورند که. من با #9 – هیچ کمک مالی! آنها از ایجاد این تخت اجازه دهید آنها را به دروغ در آنها و یا بازسازی آنها را با خود عرق و پول است.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/1/2020 9:02:55 AM (شماره 428177)

البته این ابعاد اثر انگشت بیش از آن. و با تشکر از سوروس بودجه نفرت سازمان که تامین مالی آن است. و این همه به دلیل ابعاد و msm هنوز هم نمی تواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2016. قرار دادن این شورش در بالا از قبل برنامه ریزی شده همه گیر است و شما باید یک اوقات تلخی خلق و خوی حق dims و msm?

17 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: BRDG 6/1/2020 9:14:20 AM (شماره 428190)

قیاس. آنها قاتل “جامعه” بسیار سازمان یافته است. آنها در رای گیری تقلب “جامعه” بسیار سازمان یافته است.

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/1/2020 9:19:26 AM (شماره 428194)

مثل همیشه – – تا ابد درست – امن ترین محل برای طول شهری “شورش” است – – – – – کتابخانه است.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/1/2020 9:22:52 AM (شماره 428197)

با تشکر از ارک. این کل چیزی که باعث می شود هیچ حس در همه. هشت دقیقه از چوین دانستن است که او در حال فیلم برداری بدیهی است که مایل به فیلم برداری با زانو خود را پایین نگه داشتن فلوید? برای هشت دقیقه دانستن او در حال فیلم برداری تمام وقت ؟ و در حال حاضر بزرگترین نتیجه این است که امریکا در آتش (نه در اینجا در اوکلاهما دام کشور) مطمئن خواهد تمرکز توجه از در چرا یک دسته از پلیس و EMT مردم تماشا چوین کشتن فلوید و عمد انجام مطلقا هیچ چیزی در مورد آن. من باور نمی نژادپرستی چرا اما با Chicom ویروس فاجعه در کشور ما و جهان, ملت خواهد هر چیزی را باور و بیش از رول و خاک خود را برای هر چیزی و به هر دلیلی. مانند Chicom ویروس, ما در حال بازی با این فلوید قتل و هر آنچه در این بازی ما در حال سقوط دوباره آن را دقیقا بر نشانه.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: czechlist 6/1/2020 10:00:42 AM (شماره 428251)

#14
نه “ما” – که مفید احمقها بسیاری از آنها اقوام من است.
آنها actuzlly و جماعت آنها خوب بودن “Christlike” مردم با پذیرش و حتی حمایت از تخریب شهر خود و تمدن. وجود دارد و خواهد بود noreasoning با آنها را تا زمانی که msyhem فرود upo آنها را شخصا.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 6/1/2020 10:19:53 AM (شماره 428274)

در حال حاضر که Antifa یک سازمان تروریستی: اعتراف ما در یک جنگ داخلی و بپذیرد که Antifa دشمن است.
دور و منزوی کردن تمام رهبران تروریستی. روزولت دفن همه ژاپنی ها و قرار دادن آنها در اردوگاه های خارج از مضرات راه است. قطع سر مار. قطع همه سوروس را در مکانیزم های مالی است.
زندان تمام مقامات دولت محلی که با کمک Antifa جنبش و مرتب کردن آن بعد از آن با هیچ قانونی فشار علیه نظامی است.
قطع تمام ضد آمریکایی ارتباطات است. ما لازم نیست یکی دیگر از توکیو رز در آمریکا شبکه های.
اجازه تظاهرات مسالمت آمیز اتفاق می افتد با توجه به اجرا قوانین محلی است.
نگه جدی جلسات با تظاهرکنندگان بدون Antifa.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: HotRod 6/1/2020 10:24:54 AM (شماره 428284)

این شورش ها در مورد فلوید. خود را مرده بدن است که استفاده می شود به عنوان بهانه ای. خشونت تظاهر کنندگان باید شات.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: dbdiva 6/1/2020 10:30:51 AM (شماره 428290)

ANTIFA است “شهروند ارتش” که حسین (ع) وعده داده شده به فرم هنگامی که او در مبارزات انتخاباتی ، همه طرفداران raving در پشت سر او ایستاده, فکر کردم که به سادگی فوق العاده است. آیا آنها هنوز هم فکر می کنم این فوق العاده?? متاسفانه من شرط می بندم که آنها انجام می دهند.

6 نفر بود.


در حال حاضر ما باید اصرار دارند که فدرال فرستاده شده به مینه سوتا برای رفع این ظروف سرباز یا مسافر آنها ایجاد شده است.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: bighambone 6/1/2020 10:58:46 AM (شماره 428326)

از چپ و لیبرال دموکرات صحبت با زبان چنگال مانند و مخفیانه حمایت شورش است که در حال انجام بزرگترین آنها هویت مبتنی بر سیاسی مربوط به حوزه های گروهی شهرستان درونی سیاه جمعیت. از چپ و لیبرال دموکرات هرگز صحبت کردن در مورد اعمال مجرمانه که دموکرات حوزه و همیشه سعی خواهد کرد برای تغییر تمرکز بر روی برخی از جدا شده سوء استفاده از قدرت توسط پلیس محلی به عنوان یک بهانه و دلیل که دموکرات ها باید تکیه خود را سیاه هویت بر اساس حوزه به نگه داشتن آنها را در قدرت سیاسی در درون شهرها است. کسانی که حقایق باید حتی نمی تواند در نظر گرفته شود بحث برانگیز هستند زیرا واقعیت زندگی در درون شهرها است. پس از آن چپ و لیبرال دموکرات حمایت گروه ها می خواهند محلی ادارات پلیس برای لغو شود بنابراین بدیهی است که پاسخ باید محلی برای چپ و لیبرال دموکرات سیاستمداران به راه اندازی روش های پرداختن به شرایط زمانی که هر کسی در یک جامعه سیاه و سفید تماس 911 به جای ارسال مسلح پلیس به مرتب کردن حادثه در روح جامعه نمی policing, دموکرات, تحریم, جامعه, اجتماعی کارگران بايد به صحنه حادثه به آرامش مجرمان و قربانیان و پس از آن اگر جامعه مددکاران اجتماعی برای پیدا کردن آن لازم است اجتماعی کارگران پس از آن باید برای نجات تیم ملی آمبولانس یا پزشکی قانونی به عنوان مددکاران اجتماعی لازم است. هنگامی که می شود در این سیستم وجود خواهد داشت نه هر دلیلی برای مسلح پلیس برای مقابله با خشونت سیاه جنایتکاران در آن “جوامع” از آنجا که جامعه اجتماعی کارگران را آرام فوری وضعیت پایین. پس از آن پلیس می تواند در مورد کسب و کار خود را خدمت و حفاظت از جوامع دیگر که حضور خود را قدردانی و کسانی که سیاه “جوامع” می تواند زندگی می کنند با خوشحالی و مسالمت آمیز همیشه بعد از تا در آینده بهانه ای مطرح می شود برای اطلاعات بیشتر شورش های خشونت آمیز است که می تواند مرتکب شده و طراحی شده برای سوزاندن و غارت و به طور کلی نابود فروشگاه های مواد غذایی و دیگر حیاتی کسب و کار است که باید در خدمت کسانی که درآمد پایین و جوامع اقلیت. هر کسی هر چیزی اشتباه است با کسانی که پیشنهاد تغییرات اجتماعی?

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/1/2020 11:36:28 AM (شماره 428368)

اجازه دهید من به شما بگویم شاد داستان…. چیزی واقعی آمریکا… دیروز که من کشیده تا به پنجره به پرداخت در Dunkin… دختر جوان منتظر و به من گفت من قبض پرداخت شده بود توسط مردی که جلوتر از من در خط…. او به او گفت که او می خواست به پرداخت صورتحساب برای Mama در کامیون پشت سر او…. خیلی شیرین… بنابراین من به او گفت… سپس من را به پرداخت هزینه برای ماشین پشت سر من… حالا که امریکا!!

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Chiritwo 6/1/2020 11:56:50 AM (شماره 428399)

بنابراین من حدس می زنم به انزوا رسیده است ؟ چرا نمی فرمانداران توقف شورش مانند آنها متوقف صادقانه به مردم که فقط می خواستم برای رفتن به محل کار برای تغذیه خانواده خود را. من حدس می زنم شخصیت واقعی خود را نشان می دهند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: BRDG 6/1/2020 12:31:06 PM (شماره 428450)

اگر نه مینه سوتا آنها خواهد داشت یا ایجاد بهانه ای برای فعال کردن قاتل “جامعه” قربانی می دانند و کار با مجرم برای 17 سال است. شاید هر دو آنها پرداخت می شود و جورج شرایط اساسی او در??? جایزه اسکار.

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 6/1/2020 12:43:45 PM (شماره 428466)

به عنوان clueless در چپ دانشجویی در اواخر دهه 60, من یک بار در نشست با برخی بسیار سخت هسته ای رادیکال در یک نشست بزرگ در شیکاگو است. من اساسا صلح آمیز ضد ویتنام تجمع اعتراضی نوع (من می دانم. من متاسفم) و من شوکه شده بود چگونه به طور جدی بسیاری از جوانان رادیکال در این جلسه در مورد ایجاد یک خشونت “انقلاب در شکم اژدها”. همان کسانی که رادیکال های رفت و به بیش از حزب دموکرات به عنوان به خوبی به عنوان سیستم آموزشی ما و رسانه های خبری. اشتباه نکنید این زمان ظرف غذا به مدت طولانی برنامه ریزی شده است و “انقلاب” را آغاز کرده است. به دیگران اشاره کرد: هدف اولیه این است که به نیروی مغلوب ساختن پیشی جستن به استفاده از زور برای سرکوب خشونت است. آنها باید دقیق برنامه در محل برای چه اتفاقی می افتد پس از آن. من نگرانی عمیق در مورد من نوه آینده.

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – نوشته شده توسط: در واقع 6/1/2020 12:45:42 PM (شماره 428468)

بله دیدن این ویروس کار نمی کند آنها نورد پیش ساخته ANTIFA و پل نژادی شورش. اگر این پاک ما راه اشتباه آنها خواهد آمد تا با چیزی دیگری (مخزن بازار سهام؟). این devious حرفه ای جامعه تروریست ها. مرکز شهر, مینیاپولیس را بازیابی نیست برای چند دهه. لذت بردن از خود را در “جوامع” و مددکاران اجتماعی. در سانتا مونیکا در لس آنجلس ANTIFA کارگردانی آنها را در بهترین مناطق. غم انگیز این است که اکثر آنها فقط در بازگشایی پس از 3 ماه از غیر ضروری مستند توسط Fauci و Birx. آنها حتی غارت گوچی در بازار مال فروشان درایو. آنچه آنها واقعا مانند مانند کفش هستند. جالب اینجاست که رفت و پس از نایک فروشگاه خاص است. این سازمان نژادی شورش مجموعه ما کشور بازگشت. رای راست جمهوری خواه بلیط اگر فرهنگی مارکسیستها برنده شدن در تاریخ 3 نوامبر آینده ما این است که هرج و مرج. در سال 1992 متاسفانه رادنی کینگ نژادی شورش انتخاب بیل کلینتون. MAGA دوباره. مغلوب ساختن پیشی جستن سال 2020 است. شب گذشته فقط به نشان دادن به دیگران ما اهدا به Donaldjtrump دوباره.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: بقایای 6/1/2020 1:40:55 PM (شماره 428543)

این یک مقاله خوب در مورد چگونه ما می تواند نقطه اتصال و ببینید که چگونه همه چیز تکامل یافته در مینه سوتا به ارمغان می آورد که دولت به نقطه جایی که آنها هستند. ما می توانید ببینید که همه چیز فقط اتفاق نمی افتد و در خلاء است. خواندن یک مقاله بزرگ امروز در گرداب “مغلوب ساختن پیشی جستن و TechTyrants” توضیح می دهد که تفاوت بین سایت های رسانه های اجتماعی در نظر گرفته پلت فرم و یا ناشر است. اگر آن را به یک پلت فرم آن را فقط یک محل که در آن شما ارسال مواد و اگر آن را پذیرفته است و رسانه ها و سایت نمی توان شکایت کرد زیرا آنها نمی توان قضاوت در مورد ارسال توسط انتخاب به سانسور آن است. اگر سایت رفتار مانند یک ناشر و سپس آن را می تواند روزنامه نگاری فلسفه را انتخاب کنید و به سانسور یا ویرایش آنچه ارائه شده است که وابسته به فلسفه است. آنها رفتار مانند ناشران را که سرمقاله تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آنها را ویرایش یا سانسور کردن مواد. و به طوری که آنها را می توان شکایت کرد. من امیدوارم که مردم می توانند با خواندن این مقاله به دلیل آن را می گوید و من می ترسم که من تفسیر ناقص است. این techtyrants در حال اجرا بیش از همه ما خیلی مهم است که ما انجام بهترین ما می توانیم به درک چگونه آن اتفاق می افتد. به عنوان شما می توانید به عنوان خوانده شده در این مقاله را مغلوب ساختن پیشی جستن اقدام هفته گذشته اثبات یک بار دیگر که او را درک مشکل و تلاش برای اصلاح آن است. و چگونه می توانید توییتر حق دارند برای ترویج این گاو خواستار آنارشیست ها به سفر در سراسر کشور و نابود کردن زندگی مردم و اموال ؟ این است که قانونی است ؟ فقط به خاطر این techtyrants هستند میلیاردرهای نمی دهد آنها را در سمت راست برای از بین بردن حقوق مردم.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Harlowe”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de