دروغ گفتن در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استدر حال حاضر به طور کامل خارج از کنترل

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/3/2020 4:36:00 AM

Anti-مغلوب ساختن پیشی جستن لیبرال (یعنی دموکرات ها و رسانه ها) فقط باید برای پیدا کردن چیزی — هر چیزی اشتباه است با رئیس جمهور حتی اگر این به معنی ساخت آن است. این دائمی نیست-رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به اشتراک گذاشته side-by-side عکس از کاخ سفید یک نور و یک طیف رنگین کمان 2015 از زمانی که باراک اوباما بود و از سوی دیگر ظاهر می شود تقریبا در زمین سیاه و سفید با هیچ روشنایی. “انتخابات و ماده” توییتی کلینتون. سابق اوباما مشاور دیوید اکسلراد مشترک همان تصویر تاریک کاخ سفید خواستار آن را “کامل نماد” چرا که “اگر تا کنون این کشور نیاز مستاجر کاخ سفید


من از دست همه ایمان در رسانه ها (فاکس بیش از حد)… همه آنها دروغ و ترس mongered. آنها شده اند همدستی در شورش, غارت و savaging از این کشور و رئیس جمهور ما. من دیگر نمی تواند اعتماد هر چیزی که آنها می گویند. آنها شده اند به ما دروغ برای 4 سال شروع به جعل. زمانی که آمریکایی ها دیگر نمی تواند بر این باورند که مطبوعات آمریکا… آمریکا به یک مشکل بسیار جدی است.

86 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: bighambone 6/3/2020 6:19:23 AM (شماره 430478)

اصطلاح جریان اصلی (لیبرال) رسانه فاکس نیوز در حال حاضر گنجانده شده است که تقریبا کاملا نیویورک و واشنگتن محور را اساسا تبدیل به تبلیغات بازوی چپ و لیبرال دموکرات ، شما باید خیلی ساده لوحانه به این باور هر چیزی که آنها می گویند این روز است. که رسانه ها در حال حاضر در میان مصنوعی ایجاد جوزف بایدن یک فرد مسن با اطمینان سن مربوط به کاهش توانایی های شناختی به عنوان ناجی برای این کشور پس از Antifa کارگردانی و درونی شهر سیاه مرتکب خشونت شورش و غارت که نابود خیلی مهم تجاری و زیرساخت ها از جمله مواد مخدر و فروشگاه های مواد غذایی است که در خدمت مینیاپولیس و در جای دیگر شهرستان درونی و کم درآمد جامعه است. اما بایدن بوده است DC لیبرال دموکرات “UniParty” و شناخته شده در سطح بین المللی فاسد وکیل-سیاستمدار برای بیش از چهل سال که در سی او hobnobbed با جنوب دموکرات segregationist سناتورها برای بسیاری از سال و پس از آن در کاخ سفید با باراک اوباما و “امید و تغییر” برای هشت سال و بعد از همه که وقت نمی تواند نشان دهد که او انجام هر چیزی از ماده درون شهر سیاه جوامع است که اجرا شده است با لیبرال دموکرات ها برای بسیاری از دهه طریق دموکرات قربانی طرح بدون هر گونه راه حل های موثر. شواهد آمد که در باز در هفته گذشته پس از جورج فلوید کشته شد که پلیس مینیاپولیس یک گروه که کنترل شده است برای سال های بسیاری توسط یک لیبرال دموکرات شهردار و است که یک لیبرال سیاه, رئیس پلیس. امروز بایدن و دموکرات ها در حال کامل pandering حالت نادیده گرفتن هر گونه تعهدات قانونی برای تظاهر و در حال تلاش برای بازیگران غلط سرزنش برای خارج از کنترل نژادی مبتنی بر درونی شهر شورش در حزب دموکرات اجرا شهرستانها بزرگ در رئیس جمهور تهمت که تنها شده است یک سیاستمدار منتخب به مدت سه سال. ما را به یک استراحت!

56 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: hair artist academy 6/3/2020 8:02:33 AM (شماره 430556)

واقعی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مقدار زیادی از معایب و آن را قابل درک است که برخی از مردم نمی خواهم او را به عنوان یک فرد. افسانه ای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و کسی که آن را دشوار است به قبول است که هر کسی می خواهم از تایید. او به نام خشونت نئو نازی ها را مردم خوب من یک مشکل بزرگ که شبیه به چگونه من احساس می کنم در مورد غارتگران که به نام داعش است. چه توهین به معترضان. تا به حال مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که همه مکزیکی ها هستند تجاوزگران که بیش از حد می تواند یک مشکل برای من. من می خواهم در یک ترشی واقعی به دلیل وجود دارد هیچ راهی که من می تواند برای رای دادن بایدن. تا به حال تهمت تبانی با روسیه به سرقت انتخابات من بوده است و خواستار حذف او. او تهدید اوکراین برای خاک در بایدن که بیش از حد می تواند یک مشکل واقعی است. او ساخته شده اجرایی تصمیم گیری است که صدمه دیده است آمریکا کسب و کار و رشد اقتصادی به درایو سود خود شرکت است که می تواند یک مشکل. آن است که واقعا همه چیز در مورد تبلیغات.

18 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: edgar 6/3/2020 8:05:34 AM (شماره 430558)

NBC وابسته در رالی در حال اجرا است آگهی از لینکلن پروژه با اتهام تهمت هواداران همه با هم پرچم با پیام رای برای امریکا یا رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن. به نوعی آمریکا برای اولین بار غرق نمی شود برای تخریب در لینکلن پروژه. این است میخوام یک انتخابات فصل است.

8 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 6/3/2020 8:10:22 AM (شماره 430568)

#2 این نیست که فقط بایدن نمی انجام هر کاری برای شهرستان درونی سیاه پوستان; کل 0bama دولت انجام نمی هر چیزی برای هر جامعه در آن 8 سال سلطنت خطا. درخواست demonrat به نام حتی یکی از چیزهایی که آنها انجام داد که خوب بود برای امریکا و آنها نمی توانند آن را انجام دهد. یکی دیگر از چیزی است که به طور کامل از کنترل خارج شده است, رسانه های دروغ در مورد کل این اعتراض/شورش چیز. آنها را بگیرید و یاد دهید در سیاست و هالیوود در حال حاضر در تلاش برای سرزنش آن همه در سفید supremacists. بایدن انتخاباتی کارکنان دیگر سیاستمداران و بسیاری از احمقها در هالیوود در حال تامین مالی وثیقه برای Antifa که محرکین دستگیر شده اند. بنابراین من می خواهم به آنها را بپرسید که چرا آنها بودجه انتشار سفید supremacists. خوب سعی چپی اما هیچ یک از ما اینجا در آمریکا احمق هستند به اندازه کافی به دست آنچه شما انجام می دهند. و به همین دلیل است.

31 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Bona Fides 6/3/2020 8:21:37 AM (شماره 430583)

هیچ چیز جدید چه می خواهم بله جاوا انجام دهید ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: HotRod 6/3/2020 8:33:28 AM (شماره 430596)

رسانه های رشد در جنگ است. آن را به فروش می رساند فروش و تبلیغات. این اجازه می دهد تا غیر اخلاقی مردم را به نوشتن زباله و همچنین به عنوان فشار سیاسی روایات. “اگر این خونریزی در آن” شعار خود را است. خونریزی می تواند تحت اللفظی و یا فقط hyped-up اختلاف است. رسانه ها در درجه اول علاقه مند به حقایق یا حقیقت. آن چیزی که مهم تنها در صورتی آنها دخالت نمی کنیم.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: rusino 6/3/2020 8:55:49 AM (شماره 430628)

خدا نگهدار ایالات متحده آمریکا 🇺🇸و رئیس جمهور Donald J. Trump🇺🇸

29 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/3/2020 8:57:00 AM (شماره 430632)

ما هنوز هم نمی دانم که در آن هیلاری مخفی شده بود در بنغازی و قتل و ضرب وشتم. از او بپرسید چه رنگ WH بود که در طول زمان ؟ ما می دانیم که باراک اوباما در بسته بندی چمدان خود برای پرواز به کالیفرنیا برای جمع آوری کمک و به بازی گلف. چه یک مرد! رسانه ها هرگز به دنبال آن است.

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/3/2020 8:58:17 AM (شماره 430633)

Dims, msm, عمیق دولت و globalists های انتخابات ریاست جمهوری 2016 شد و 3 سال و نیم پیش. شما هنوز هم نمی توانید از آمدن به شرایط با آن است. چه خبر ؟ و 2020 نتیجه انتخابات را ترک خواهد کرد شما حتی بیشتر سیاسی اخلاقی و معنوی ورشکسته تر از شما هستند در حال حاضر. شیطان-پرستی است همه شما را ترک کرده اند.

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/3/2020 9:02:41 AM (شماره 430642)

هیلاری این که هیلاری – – هیلاری اینجا – – هیلاری وجود دارد. بله – – ما می دانیم که این جانور است که در همه جا – – اما – – – – که در آن او است “شوهر” – – که در آن است که تمام وجود مصرف شده است که تمرکز و توجه – – بودن در کانون توجه ؟ که در آن استاد B. کلینتون ؟ کسی دیده یا شنیده از او در سال 2020? او حتی بیشتر و سالخورده – – بیشتر مجنون – – از پکن جو ؟ هر کسی ؟

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/3/2020 9:05:46 AM (شماره 430646)

#5 اوباما در انتخابات ریاست جمهوری w به عنوان موفق ترین در تاریخ آمریکا است. او بسیار موفقیت اساسا امریکا است. آنچه که او راه اندازی خواهد شد سال گذشته در هر “دستاورد” مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده است. ریگان “موفقیت” رفته بودند زمانی که او در سمت چپ اتاق. FDR و LBJ دستاوردهای هنوز هم بسیار با ما و برای همیشه خواهد بود.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Kate318 6/3/2020 9:30:18 AM (شماره 430677)

من نگه داشته در حال انتظار برای punchline, #12. نگران کننده است که هرگز از آن آمد. من چیزی که به تازگی من داد تا با انجام چند دهه پیش. من به تماشای محلی رسانه های جریان اصلی به شورش اطلاعات در مورد شهر من. من می دانستم که رسانه ها بد بود اما من تا به حال هیچ ایده چه حد آنها پایین سوراخ خرگوش آنها تا به حال شروع به پریدن کرد. آن را به عنوان اگر آنها در یک جهان کاملا متفاوت از یکی که در آن من زندگی می کردند. جای تعجب نیست که این کشور پس FUBAR اسمیت انجام بسیاری از خود “اخبار” تنها از آنها.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Kate318 6/3/2020 9:32:06 AM (شماره 430681)

خداوند پوزش از غلط املایی. معنی به نوشتن: “…با بسیاری از گرفتن اخبار خود را…”

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: msjena 6/3/2020 10:12:42 AM (شماره 430730)

مقاله من دیروز گزارش طاس-در صورت دروغ در مورد رئيس جمهور در راه رفتن به کلیسای سنت جان. آن اظهار داشت: به عنوان یک واقعیت است که گاز اشک آور استفاده شد و معترضان و که “سربازان گارد ملی” وجود دارد. به عنوان ما در حال حاضر می دانم که وجود دارد هیچ گاز اشک آور و تنها پارک پلیس و سرویس مخفی وجود دارد. همچنین اشتباه بود شرح معترضان به عنوان “صلح آمیز است.”

12 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/3/2020 11:26:54 AM (شماره 430848)

من رای دادند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور. من نمی نیاز به یک پاپ و من در حال حاضر در هیئت مدیره رهبر معنوی. بنابراین POTUS فقط می توانید نگه دارید که مورد علاقه من رئیس جمهور آمریکا همه از جمله دو حزب دموکرات من به طور تصادفی رای دادند در جوانان است. همانطور که برای نیاز 4th املاک من دیگر به آنها نیاز دارید و نه ایستگاه های تلویزیونی محلی و زردي مشاهده. با تشکر از خدا برای Lucianne.com و سایت های دیگر که به جمع اخبار مهم برای ما مصرف.

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: در واقع 6/3/2020 12:33:07 PM (شماره 430926)

به من رئيس جمهور Donald J. Trump بهترین رئیس جمهور تا کنون. درست است که کل Globalist دستگاه است که برای یکی از آخرین تلاش. Manafort Flynn, سنگ, روسیه, مولر, DoS (نولند, Blumenthal), DoD (Stefan Halper پرداخت 1 میلیون) CIA, FBI (Comey Strozk, Priestap), بایدن, حسین رئیس ستاد. همه نمونه هایی از ایجاد جنگ. همه چیز برای چین تجارت, هیچ چیز برای آمریکایی ها. Donaldjtrump.com. MAGAA 2020

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Lagniappe 6/3/2020 12:35:53 PM (شماره 430930)

امروز رسانه ها عمل می کند به عنوان co-توطئه گران را به عنوان آنها را ناگفته ارتباط با تظاهر کنندگان. رسانه ها لوازم مرحله که بر اساس آن تظاهر کنندگان انجام و رسانه ها پرداخت می شود با توجه به اندازه مخاطبان خود است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DVC 6/3/2020 1:27:26 PM (شماره 430972)

آنها دروغ می گویند که وجود دارد این است که تصویری که ثابت می کند که آنها در حال دروغ گفتن است. آنها دروغ در مورد دروغ گفتن است. آنها Enemedia.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: czechlist 6/3/2020 1:43:11 PM (شماره 430990)

Breitbart اخیرا حذف پست من لازم است که خواننده را به فکر می کنم. البته من فکر کردم سوال مورد نیاز یک فرد عادی را به فکر می کنم از یک کلمه ممنوع. بنابراین در حال حاضر Breitbart است منع فکر می کردم.

1 نفر این را پسندیدند.


من فقیر انگشتان پس خسته از تایپ کردن این درخواست مشابه اما در اینجا دوباره میپرسم: چرا ما باید خود ما شبکه ای از حقیقت است ؟ شبکه ای از حقیقت به رقیب پی در پی caterwauling نهفته است از دموکرات رسانه ها ؟ آنها abc, nbc, cbs, cnn, pbs msnbc چه راستگو اخبار ما داریم ؟ اگر بزوس و خانواده او می تواند دروغ در Wapo..
اگر شرکت دموکرات اخبار دروغ می تواند در تمام طول روز..
چرا ما نمی توانیم به مقابله با آن ؟ فاکس نیوز یک شکست..آنها به فروش می رسد ما را
آزمایش شکست خورده
بیایید یک محافظه کار شبکه خبر در تلویزیون
تاثیر سوء دروغگو تسلط تلویزیون و اخبار دروغ به sheeple در تمام طول روز هر روز
بیا ما می توانیم این کار را انجام!
امریکا امریکا دوباره!

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: NYbob 6/3/2020 2:15:19 PM (شماره 431024)

اگر شما شده اند آگاه از آنچه در رسانه ها این است که چه اهداف خود هستند و شما در میانهی شب آماده شما را شوکه خواهد کرد در آینده چه اتفاقی می افتد. من تغییر از ماکرو ویو به مطلب مربوطه سئوال که اجرای دستور neocommunists? من می دانم که تفاله خواهد شد و قدرت های جدید اما آنچه را عادی پلیس یا معاون کلانتر انجام دهید ؟ آنها در واقع کمک به از بین بردن امریکا و ویران کردن خود سوگند? خواهد آنها ایستاده و اجازه دهید آن اتفاق می افتد ؟ آنها را به مبارزه و سرپیچی از سمت چپ ظالم? چگونه بسیاری از ما مبارزه خواهد کرد ؟ منظورم همه, هیچ, فردا, مبارزه با ؟ من تعجب می کنم چرا که بدون توجه به چگونه ‘مناسب’ مردم این آزمون اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و آن را می توان در اینجا قبل از کریسمس.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: udanja99 6/3/2020 3:14:26 PM (شماره 431085)

#12 من سوال شد که آیا 0bama انجام هر چیزی سوال من بود که به نام یکی از چیزهایی است که به او کمک کرد که آمریکا و یا هر کسی که در اینجا زندگی می کنند.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de