بازنده استقرار استحق وحشت زده از ریک Grenell

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 2/24/2020 5:08:29 AM

این سی استقرار و خود را در رسانه ها جنجال-kissers رفت و به یک کامل در spazz حالت زمانی که رئیس جمهور تهمت خود را ادامه داد ناگسستنی streak of awesomeness با انتصاب Ric Grenell اقدام مدیر اطلاعات ملی در نتیجه تهدید جامعه اطلاعاتی را ناگسستنی خط شکست. هیچ یک از رسانه های ما ادم سفیه و احمق دانشمندان – یک اصطلاح است که تنها نیمی-دقیق – فکر کردم برای اندیشیدن به این سوال که دقیقا چه Ric انتصاب می تواند احتمالا IC بدتر است. میراث خود را از خاکستر ملی است خجالت. اما پس از آن هدف در حال حاضر-تشکیل جامعه اطلاعاتی خارجی سیاست جامعه و هر بال از ما بی کفایت بی منطق و فاسد استقرار


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: HammerDax56 2/24/2020 5:46:20 AM (شماره 327974)

فقط زمانی که شما فکر کورت می تواند می کنید بهتر است….او ناخن های آن!
ما باید شلنگ و ضد عفونی NIC قبل از آن را از بین می برد و همه ما است.

60 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Rinktum 2/24/2020 6:28:28 AM (شماره 327984)

هنوز chuckling بیش از “بیلبو Moneybaggins” این صبح زود پس از اتصالات. آن است که همیشه خوب برای شروع روز شنبه با خنده و شما همیشه می توانید تعداد Schlichter به ارائه. من که امید زیادی است که آقای Grenell خواهد بود دقیقا همان چیزی است مورد نیاز است. ما رنج می برد به مراتب بیش از حد طولانی در دست این متکبر غیرمنتخب بوروکرات. آنها انجام داده اند مقدار زیادی از آسیب به این کشور و سراسر جهان است. اگر مغلوب ساختن پیشی جستن در انجام این کار او را سزاوار یک نقطه در Mt. Rushmore. به افراد داخل دولت با تمرکز بر تخریب آن شده است به عنوان بد به عنوان آن می شود. ای کاش آقای Grenell همه بهترین در این تلاش است.

78 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: jeffkinnh 2/24/2020 6:42:06 AM (شماره 327990)

و حالا توجه داشته باشید که تمام این تند و زننده تهمت هواداران مشتاق در مورد یک پسر است که اتفاق می افتد به. در حال حاضر چگونه می تواند که اتفاق افتاده است ؟ او باید یک فرد همجنسگرا. Knock em مرده ریک!

52 نفر بود.


به نحوی با وجود آشکار جامعه اجرای قانون است به سمت چپ خاموش لیست ما بی کفایت بی منطق و فاسد استقرار. و پس از آن است که شاخه نظامی را به خوبی نشان داده شده Vindmanns… دولت ما نیست و آنچه در آن است که تصور می شود. حتی نزدیک.

35 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/24/2020 8:24:18 AM (شماره 328081)

وای Kurt. حالا به من بگویید که چگونه شما واقعا احساس می کنید. به سادگی انجام می شود. شما و VDH دو نخود در غلاف و بزرگ داشتن شما. Ric Grenell کردم دست کامل با این انتساب است. بهترین شانس با پاکسازی آقا.

29 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: سمت راست 2/24/2020 8:50:09 AM (شماره 328104)

من به یاد بیاورید Ric زمانی که او خواهد بود به طور منظم مهمان ، همیشه یک فن…هوشمند راست تیرانداز با بسیاری از کلاس.
هیجان زده شد زمانی که رئیس جمهور تهمت انتخاب او به عنوان سفیر ایران در آلمان است. انتصاب او به عنوان سرپرست DNI ساخت سوزان رایس از واشنگتن باید یک فروپاشی عصبی. آنچه که او در آنها از ترس ؟

28 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: لیزا belanger 2/24/2020 8:58:47 AM (شماره 328115)

من عاشق ریک او ساکن پالم اسپرینگز
و خوب مثل همجنسگرا و غیر همجنسگرا
آنها باید ترس از او یک مغلوب ساختن پیشی جستن دوست
و متحد

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 2/24/2020 9:14:20 AM (شماره 328146)

من عاشق Kurt. اما ما شنیده ام بیش از حد بسیاری از بار در مورد ‘تیرانداز راست بود که رفتن به باتلاق. فکر می کنم جلسات Barr و دورهام. من شروع به دیدن این افراد مثل من نمایش ثابت ‘bombshells از پا چپ, MMS است که با بسیاری از شک و تردید.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: planetgeo 2/24/2020 9:16:38 AM (شماره 328151)

آن را به طوری که هر زمان من آماده برای خواندن یک مقاله توسط Schlichter, من استنشاق می گویند “من عاشق بوی ناپالم در صبح” و به نوبه خود حجم بر روی نوار صدا راه به حداکثر که من گوش دادن به واگنر “سوار Valkyries”.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Chiritwo 2/24/2020 9:52:05 AM (شماره 328184)

من هم نفس من در این زمان. من فکر کردم بر آمده و راست تیرانداز و تا کنون هیچ چیز نیست. من لازم نیست برای رفتن از طریق لیست طولانی از جنایتکاران که نبوده و متهم نشده است.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Chuzzles 2/24/2020 11:01:39 AM (شماره 328275)

زودتر نظر به ارمغان می آورد تا یک نقطه بسیار عالی در مورد این شخص بزرگ. تنها زمانی ما می شنویم در مورد گی, وضعیت است که با توجه به رسانه ای آوردن آن را در همه زمان ها. Grenell نمی پرت کردن آن را در چهره ما و او نیز شیوه های بزرگ سیاست که مردم می خواهند و پشتیبانی. این کنتراست با شهردار سر و گوش آب صورت. مسیحی حمله smarmy مرد کوچک است که خود را به اثبات نا مناسب برای بالاتر با او در گذشته و حال اقدامات است. اقدامات چه مردم در پاسخ به آقای Grenell نشان دادن مقدار زیادی است که همه ما با آن موافق. من دوست دارم آقای Grenell و من اشتراک خدا را توصیه به هر حال. عشق همه خلقت او فقط نمی حمایت از گناهان که آنها مرتکب می شوند. من می توانم جدا کردن زندگی شخصی خود از سیاست است. اما دموکرات ها نمی تواند انجام دهد.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 2/24/2020 11:10:53 AM (شماره 328287)

من تعجب می کنم که چپ hater شروع خواهد شد صحبت کردن در مورد تمایلات جنسی خود (برجسته و آشکارا وجود ندارد و از حمایت قاطع او با بهره گیری از سمت راست).

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: sherlock1 2/24/2020 12:33:24 PM (شماره 328386)

واگنر “سوار Valkyries” باید جدید مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع پیاده روی در موسیقی! سپس او می تواند می گویند “این هفته موسیقی به خود اختصاص داده است (می گویند) لایحه بار…” و یا هر کس در حال حاضر نیاز به یک نرم افزار کوچک از مغلوب ساختن پیشی جستن “توانا 2X4 تشویق”!

1 نفر این را پسندیدند.


من می تواند به کسانی که با نا امید پیشرفت
ساخته شده در برابر دولت. ما باید به یاد داشته باشید این باتلاق شده است و سال در جریان کشتن آن طول می کشد زمان.
این موجود را نمی خواهد بیش از رول و ترک بله باید کشتن آن دو بار آنها برای اندازه گیری خوبی کشتن آن را دوباره.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: پنی اسپنسر 2/24/2020 1:07:06 PM (شماره 328435)

در اینجا چگونه کار می کند: محافظه کاران بر این باورند در انتصاب افراد صالح; جهت گیری جنسی خود را بی ربط است. چپ معتقدند در انتصاب افرادی که همجنسگرا هستند; شایستگی خود را بی ربط است. (در واقع. می توان گفت که بیشتر بی کفایت بهتر است چرا که پس از آن همه در مورد تحمل خود را و هیچ ربطی به فرد توانایی است.)

10 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im