چپ زشت واکنشبه هیدروکسی کلروکین

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/9/2020 4:53:11 AM

به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده, چهار-فرد-bylined “وای”تحریک نیویورک تایمز داستان امروز به ما اطلاع داد که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است شخصا با بهره گیری از خود را “تهاجمی وکالت” ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین چون او صاحب سهام در یکی از شرکت های که تولید مواد مخدر است. داستان ممکن است یکی از مسخره ترین مقالات منتشر شده توسط رسانه های جریان اصلی در مغلوب ساختن پیشی جستن عصر — هر چند مسلما این زمینه بسیار رقابتی است. اما در حالی که زانو حرکت تند و سریع ضد Trumpism انتظار می رود که عصبانی وسواس بیش از رئيس جمهور در دفاع از هیدروکسی کلروکین منحصر به فرد زشت است. برای یک چیز, و من می دانم که این ممکن است دشوار برای برخی از مردم به درک آن را محتمل و حتی احتمال دارد که تهمت طرفداران کلروکين


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MissGrits 4/9/2020 5:10:37 AM (شماره 373502)

سه دلیل برای زشت واکنش:
1. آن را با این نسخهها کار
2. مغلوب ساختن پیشی جستن از آن پیشنهاد شده
3. از حزب دموکرات هستند ughhhhly!!!

26 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: کایوتی 4/9/2020 5:44:19 AM (شماره 373508)

حرفه پزشکی به رهبری AMA طولانی-تاسیس ارتدکسی. یکی از اهداف آن است حفاظت از منافع مالی از این حرفه است. بله ساده و موثر برای درمان بسیاری از شرایط در حال گاهی اوقات دیده می شود تا یا بیشتر. البته در یک فرم و یا دیگری این است که یک واقعیت مشترک برای کسب و کارهای دیگر اتحادیه های کارگری و سازمان های دیگر.

9 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: کایوتی 4/9/2020 5:58:26 AM (شماره 373517)

اخم کرد در….ببخشید

2 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 4/9/2020 7:11:17 AM (شماره 373552)

در 60s, دکتر ثابت نیاسین عالی بود به کاهش چربي که باعث ایجاد پلاک در رگ s داروسازی بزرگ تا به حال تحقیقات خود را تعطیل و آن را به عنوان بیش از شمارنده و نمی تواند اختراع

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: فوری خشم 4/9/2020 7:13:49 AM (شماره 373555)

بیشتر واکنش من در برابر این دارو بیشتر متوجه شدم باید آن را کار.

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: chance_232 4/9/2020 7:19:59 AM (شماره 373560)

تا به حال اوباما تحت فشار قرار دادند به مواد مخدر, رسانه ها خواهد بود swooning بیش از درخشندگی خود را در به رسمیت شناختن چیزی که معنی داری وجود مورد مطالعه قرار گرفته است. اگر تهمت پیشنهاد کرد که asprin خوب بود برای سردرد ما را 24/7 پوشش نشان می دهد که تهمت نیازی به دکتر و خوب…..شما نباید به asprin….به دلیل. اگر تهمت پیشنهاد کرد که شیر خوب بود برای نوزادان او خواهد بود labled ادم سفیه و احمق و PETA را نشان می دهد.

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 4/9/2020 7:49:34 AM (شماره 373592)

من می بینم که نیویورک تایمز به عنوان به خوبی به عنوان میکا برژینسکی کردم دموکرات نقاط ایمیل.

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: tootall 4/9/2020 8:23:11 AM (شماره 373628)

می تواند به این دلیل باشد که بزرگ داروسازی است که سرکوب آن استفاده کنید. اما چرا آنها انجام دهید ؟ اگر واقعی زندگی واقعی نتایج در سراسر جهان (همچنین شناخته شده به عنوان شواهد) را نشان می دهد می توان آن را بسیار موثر می تواند وجود داشته باشد برخی دیگر از دلایل که چرا CDC و FDA, WHO, و NIH است گفت: لازم نیست از آن استفاده کنید ؟ و کسی که اقدام به خرید تبلیغات زمان در تلویزیون و در روزنامه ها و مجلات ؟ آیا بزرگ داروسازی کمک به این orgs و نیست این همه سازمان های دولتی اساسا صنعت تجارت گروه ؟ دارو ثبت اختراع منقضی شده است! دارو ثبت اختراع منقضی شده است! و MSM در داروسازی بزرگ جیبی با توجه به درآمد حاصل از تبلیغات.
به اعتقاد من دیگر وجود دارد, سیاسی, پوشش و ارتقاء مسائل درگیر در این ظروف سرباز یا مسافر به عنوان به خوبی. بسیاری از این بود که پس از این واقعیت به دلیل چرا اجازه یک بحران خوب به هدر. من خشم در مورد این که چه انجام داده است به کشور ما و آینده فرزندان و نوه ها. من حدس می زنم این واکنش هنگامی که آن بیرون می آید خواهد بود……در برابر دولت (صرف نظر از حزب), MSM و سود.

6 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: snapper451 4/9/2020 8:31:05 AM (شماره 373647)

آن را نمی بزرگ داروسازی سرکوب اخبار. من یک خواهر به عنوان به خوبی به عنوان یک برادر و همسر خود را که در حال هار لیبرال. آنها تنها به تماشای MSNBC برای اخبار خود را. آنها حتی نمی خواهد دیده بان محلی فاکس ایستگاه خبری / آب و هوا(که بسیار مهم است در FL) است. سه تن از آنها می دانستند هیچ چیزی در مورد hydroxyquinolone تا اواخر هفته گذشته زمانی که من در با بررسی آنها. در ابتدا آنها مقاوم بودند گفت: “…این که مواد مخدر مغلوب ساختن پیشی جستن است فشار…هیچ شواهدی وجود ندارد…” من تا به حال به آنها ارسال مقالات متعدد به آنها نشان می دهد چه اتفاقی می افتد و در نهایت آنها توافق کردند به تقاضای آن در صورتی که تست مثبت است. به عنوان پس زمینه برادرم پنومونی هر زمستان در 7 سال گذشته و خواهر همیشه با آسم است. آنها به معنای واقعی کلمه می شد این پایین و فوت کرد فقط به رغم تهمت تا زمانی که من در نهایت آنها را متقاعد در غیر این صورت. ترسناک!

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/9/2020 9:14:32 AM (شماره 373711)

چپ عصبانی است چرا که یک راه حل داشت به چیزی فکر می کردند می تواند از خط خارج مغلوب ساختن پیشی جستن ،

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: HotRod 4/9/2020 9:21:52 AM (شماره 373720)

دموکرات ها تعجب می کنم که چرا آنها در حال از دست دادن و مردم به طور فزاینده ای حمایت از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این یک دلیل بزرگ است. دموکرات مردم را عصبانی! رئیس جمهور تهمت ارائه می دهد خوش بینی.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/9/2020 9:44:26 AM (شماره 373747)

“آمریکایی ها نمی کودکان” به جز رسانه ها و احمقها که مصرف ماهی مخزن تمیز کننده به عنوان دارو.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: john56 4/9/2020 9:54:04 AM (شماره 373760)

Hydroxycholorquine (نام تجاری Plaquenil) یک انتخاب مناسب و معقول از آنجا که: 1. وجود دارد برخی از شواهد آن کار می کند.
2. آن شناخته شده است مشخصات ایمنی — بیش از 70 سال تجربه
3. آن ارزان است. این یک generic از سال 1996. همسر من فقط پر او Rx برای او ره nedicine و آن را با هزینه کمتر از $6 برای 30 قرص. شرکت های بیمه در حال قرار دادن چند hoops بیش از گرفتن جدید و پر نسخه, اما من هم فکر وجود دارد احتمالا یک اجرا در موجودی روی این دارو در این زمان بیش از حد. من تو را دیدم برخی از کهنه تا به حال توجه داشته باشید که صدای شیپور آماده شد مقدار زیادی پول را با استفاده از Plaquenil به دلیل برخی از اعتماد او صاحب یک مقدار کوچک از شرکت سانوفی (مارک تولید کننده) سهام شاید به عنوان کمی به عنوان $100. و این که در یک دارویی است که تولید کننده نیست ترویج حداقل از اواخر 1990s می کند و از ویژگی های شرکت های بزرگ خود را گزارش. شاید او را ببینید سهام خود را به 102 دلار. تشکر. Schiiff تماس دفتر خود را. زمان برای یکی دیگر از استیضاح شنوایی در زیرزمین دوباره!

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: stablemoney 4/9/2020 10:00:20 AM (شماره 373767)

مغلوب ساختن پیشی جستن کسب و کار در حال خاموش شدن پس از او بهره در واقع از دست دادن میلیون ها نفر. این درست نبود به طور خاص رد تهمت کسب و کار از خزانه وام کمک. چپ است و آن را به طوری که صاحبان کسب و کار نمی تواند اجرا برای دفتر. برای کسانی که نیاز به این دارو وجود دارد هیچ چیز برای از دست دادن آن را امتحان کنید.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 4/9/2020 11:15:11 AM (شماره 373889)

این مبلغان در NYT به خوبی می دانیم که این اتهامات مضحک است . آنها همچنین می دانیم که نیمی از رای دهندگان بر این باورند که اتهامات چرا که آنها خوب احمق.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 4/9/2020 11:53:56 AM (شماره 373961)

این چرکین, سوزش, سوزش فاسد و متعفن و نفرت در داخل حدود 90 درصد یا بیشتر از رسانه های هدایت آنها را بر روی لبه در این مسئله ساده. محترم تحقیقات doc در فرانسه سعی کردم ترکیبی از کلروکين و آزيترومايسين در چیزی شبیه به 40 یا 50 نفر و به سرعت گزارش خود را در نتایج خوب است. نه کامل دوسوکور مطالعه علمی برای مطمئن اما قطعا اطلاعات مفید در یک بیماری همه گیر که هیچ درمان شناخته شده است. یک بیت از بررسی دریافتند که این دارو ارزان و در دسترس استفاده شده است برای چندین دهه برای چیزهای دیگر و شناخته شده است که دارای عوارض جانبی بسیار کمی. بنابراین این اولین بار است که با روشنایی ضعیف تابیدن از درمان های پزشکی برای کمک به بیمار بیماران. به نظر می رسد که uncontroversial حتی اگر با استانداردهای عادی آن است که به طور کامل ثابت می شود موثر مناسب آزمون علمی – آن را بیش از حد طولانی در میان یک بیماری همه گیر. پس امیدوار رئیس جمهور ذکر شده است که این بیت از اطلاعات است. او می گوید امیدوارم که آن را ممکن است کار را به طور مفید و درمان ممکن است صرفه جویی در زندگی می کند. و او به وضوح می گوید: “این ممکن است کار نمی کند”. و Enemedia خود چرکین, نفرت, خشم, روشن, رئیس جمهور, ساخت ممکن است هر unhinged, احمق,, غم, احساساتی تند و زننده و ادعای نادرست و چندین فرمانداران در unschooled غیر MD جنون در واقع ممنوعیت پزشکان از حتی تلاش آن است. این مردم با تمام نفرت دیوانه از اولین سفارش صرف نظر از این که آیا این درمان خاص است که در نهایت ثابت شده است برای کمک به یک کمی کمک زیادی یا حتی مفید نیست برای ووهان آنفولانزا. یک نتیجه درست است کشف یک دوز و کلک از نفرت انگیز آشفته متنفر در رسانه ها.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 4/9/2020 12:28:20 PM (شماره 373999)

#4 من doc سعی کردم آن را در من کار نمی کند, عوارض جانبی تند و زننده.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im