چپ تخمگذار زمینه را برای چالش مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 7/20/2020 6:20:03 AM

نظرسنجی ها در حال حاضر نشان می دهد بایدن در شود اما دلایلی وجود دارد به گمان خود را به دقت. برای مثال در سال 2016 در همان زمان در طول چرخه انتخابات این نظرسنجی همچنین نشان داد که هیلاری در سرب. مشکل دیگر این است که بسیاری از نظرسنجی های ملی هستند که بی ربط است. ما لازم نیست که یک ملی رای; ما پنجاه دولت رای, پلاس, سی, آیا بایدن برنده یک رای یا سه میلیون رای در کالیفرنیا, او هنوز هم می شود به همان تعداد از رای کالج انتخاباتی. اما مهم ترین شاخص است که انتخابات غیر قابل اعتماد این واقعیت است


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: نفیلیم 7/20/2020 6:38:17 AM (شماره 484433)

چه چیزی تغییر کرده است. آنها هنوز هم در حال به چالش کشیدن انتخابات است. همه خسته از خود نابالغ antics و بلند گو حرف زدن (با نام مستعار BigMedia) را از دست داده و اعتبار. این schadenfreude فوق العاده ای خواهد بود. ما خواهد بود که آنهایی که خنده اگر به عنوان OP می گوید ما بیرون رفتن و رای دادن در اعداد به اندازه کافی بزرگ برای غلبه بر ، تنها راه قانونی برای رای دادن بیش از یک بار است که به دیگر مردم به پای صندوق های رای. من درایو کور محافظه کاران به پای صندوق های رای.

8 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: chumley 7/20/2020 6:51:16 AM (شماره 484438)

درست مثل یک بچه کوچک آنها پا زدن و فریاد و پرتاب مناسب زمانی که آنها نمی آنچه آنها می خواهند. کاملا قابل پیش بینی است.

6 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MissGrits 7/20/2020 7:10:27 AM (شماره 484448)

خوب لغزش کمک خواهد کرد اما نه درمان مشکل است. MSM را پیدا خواهد کرد هر ادم سفیه و احمق هر دو از آنها را که برای برخی از این دلیل فکر می کنم آنها محروم بودند و ما را بشنود که برای چهار سال آینده! دو سال 25 میلیون دلار بعد از آنها هنوز در حال صحبت کردن در کشمکش روسیه مانند آن درست بود!

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 7/20/2020 7:30:59 AM (شماره 484468)

یک ناظر انتخابات به نام من یک بار. پرسید: اگر من در نظر گرفته شده برای رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن کردم جواب داد البته من یک احمق است. سوال بعدی ، زمانی که من گفت: 65 او گفت: ما در حال حاضر ظرفیت ما از گروه سنی خود را. کلیک کنید.

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Strike3 7/20/2020 8:06:58 AM (شماره 484488)

اوباما و هیلاری و مک کین شروع زمینه سازی برای این انتخابات است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: TulsaTowner 7/20/2020 8:54:38 AM (شماره 484563)

البته آنها هستند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/20/2020 9:02:10 AM (شماره 484574)

من بیشتر نگران پرهیاهو و جعلی بایدن برنده شوید. پس چه. ببینید من به شما تهمت نمی رفتن آسان! با رسانه ها حمل پرچم تقلب نیمی از ملت خواهد بود متقاعد شده است که تهمت بود درگیر در کودتا. آنها می تواند به معنای واقعی کلمه کشیدن اجساد به نظر سنجی و این امر می تواند همه تهمت برای مایل تحقیقات قبل از پله پایین.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: HotRod 7/20/2020 9:29:45 AM (شماره 484600)

حتی دموکرات هستند و نه به اندازه کافی احمق به باور این سیرابی! آنها حتی می دانم که در قلب خود را که رئیس جمهور تهمت برنده خواهد شد چرا که او دارای پشتیبانی از اکثر رای دهندگان تا کنون. دموکرات ها فقط بهانه ای در پیشبرد طوری که آنها می تواند خود را hissy متناسب و ناله و دماغ گرفتن برای چهار سال دیگر. علاوه بر این اگر رئیس جمهور تهمت از دست او اعلام حکومت نظامی و بازداشت و بایدن و سرویس مخفی تعقیب دموکرات ها از کنگره! Hehe فقط شوخی اما دموکرات ها fevered ذهن می تواند تصویر که!

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/20/2020 10:17:42 AM (شماره 484646)

ما می دانیم این است که سال 2016 دیگر که در آن ثابت شد برای هیلاری کلینتون ، سیارات و ستاره, FBI, CIA و چه کسی می داند چه چیز دیگری است و او هنوز هم از دست داد به هیچ کس بدون سابقه ای از موفقیت سیاسی. این است که راه هر گونه بیشتر جو بایدن تنها رای دهندگان تقلب و او را به عنوان محبوب به عنوان نظر سنجی می گویند او است. من شرط می بندم دموکرات ها که خسته از آنچه به آنها اتفاق می افتد به حزب خود را با دیوانه سمت چپ سوسیالیستی kooks در حال رفتن برای رای دادن یا رای برای رئیس جمهور تهمت آن را به همه آنها را.
زمین کار گذاشته اما از یک چیز مطمئن است که اگر آن را نزدیک رئیس جمهور تهمت خواهد بود اعلام کرد: “فرزند نامشروع” بر روی آن حساب.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Krause 7/20/2020 10:45:33 AM (شماره 484678)

کروگمن است که یک سوسیالیست قبل از او یک اقتصاددان. او ترجیح میدهد که رشد اقتصادی آمریکا بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن. ضعف بیش از یک کسب و کار پر جنب و جوش آب و هوا. او همچنین یک ادم سفیه و احمق.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: anniebc 7/20/2020 11:12:06 AM (شماره 484704)

مارکسیستی دموکرات باید هر ترفند در این کتاب به انتظارنشسته بودند تا به سعی و سرقت ریاست جمهوری و همه چیز را در دید. چه چیزی جدید است ؟ جو فکر می کند او می تواند نشستن لب به لب خود را در یک پناهگاه در حالی که PDT می شود از هر راه او می تواند و ما قرار است به اعتقاد بایدن را برنده انتخابات است. دریافت واقعی!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: هرشی 7/20/2020 11:33:15 AM (شماره 484730)

در سراسر شیشه های شکسته در شورت برای رای دادن! تنها راه برای متوقف کردن این است که برای رای گیری به قدری بزرگ است که حتی این گوشی لیبرال نمی خواهد که یک مرده رای دهندگان به ایستادن بر روی…هیچ ایمیل فهم هیچ رای و برداشت بدون غایب در فرد تنها یک روز, عکس ID و جوهر بنفش برای انگشت شست خود را (اگر آن را با این نسخهها کار در برخی متعفن شن و ماسه گودال چرا اینجا؟)

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: singermom9 7/20/2020 11:48:14 AM (شماره 484739)

این dems واقعا بر این باور پای صندوق های رای با هیلاری بودند و آمادگی. این بار آنها باور نمی کنم این نظر سنجی یا اما این بار آنها آماده خواهد شد. پس از نظرسنجی نزدیک آنها را پیدا کردن جعبه آرا که آنها را حساب کند. یک بار پای صندوق های رای نزدیک آنها می دانند که چگونه بسیاری از رای آنها را به نفع خود. آنها احتمالا با داشتن آراء ساخته شده و مارک آنها را در حال حاضر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: singermom9 7/20/2020 11:51:56 AM (شماره 484744)

من یک عکس اما آن را نمی خواهد اجازه می دهد من به آن وصل کنید. مهم نیست که چگونه بسیاری از مردم ما به حلال رای دادن. آنها را پس از شمارش آرا و آنها می دانند که چگونه بسیاری از رای آنها نیاز دارید را به نفع خود اتفاق می افتد که فقط کمی بیش از نیاز آرا. زمانی که انتخابات نزدیک است که باید آن را اما هیچ قضات اجازه می دهد که انتخابات به سمت چپ باز تا وقتی که حزب دموکرات دریافت تعداد آنها نیاز دارید. ما نیاز به Nat المللی گارد برای کمک به تعداد و پرتاب از تقلب.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: singermom9 7/20/2020 11:54:53 AM (شماره 484748)

مادر من استفاده می شود به زندگی می کنند در Cleve و مشغول به کار در این شهرستان است. هر انتخابات وجود دارد اتوبوس که, را انتخاب کنید تا “ما استفاده می شود به تماس با آنها را به دانشگاه علوم پزشکی مشهد” و اتوبوس آنها را از یک منطقه به دیگری. پرداخت آنها و به آنها بگویید که چگونه به رای دادن. زمانی که آنها انجام داده بودند که اتوبوس آنها را به یکی دیگر از حوزه. او هنوز هم رای dem هر چرخه انتخابات و او مرده بوده است 10 سال است. من حتی سعی کردم به او نام کردن رول اما هنوز هم در هر چرخه.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 7/20/2020 11:55:03 AM (شماره 484749)

به طور معمول در سمت چپ با استفاده از طرح متهم از طرف دیگر از انجام دقیقا آنچه که آنها انجام می دهند.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/20/2020 1:03:59 PM (شماره 484818)

یک تیراندازی در محل West palm bae.
در صورتی که شما مردم فراموش کرده اند که شهردار palm bae شیکاگو بود ridinjg در ماشین باز با رئیس جمهور منتخب فرانکلین دلانو روزولت در ساحل میامی, فلوریدا, روز ولنتاین سال 1933.
مهاجر ایتالیایی در FDR کشته palm bae.
که من ارائه چیزهای بی اهمیت برای روز.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: یا دروازه 7/20/2020 6:17:59 PM (شماره 485114)

آمار و ارقام

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net