مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/11/2020 4:41:12 AM

جو بایدن می تواند پایان به عنوان کم به عنوان مکان پنجم در امشب, نیوهمشایر, نتایج اولیه. قطعا اگر ما می تواند اعتماد ترین نظر سنجی اخیر معاون سابق رئیس جمهور انجام خواهد داد بهتر از سوم, پشت, ایالت ورمونت برنی ساندرز و سابق South Bend, ایندیانا, شهردار پیت Buttigieg. حتی یک مقام سوم پایان در نیوهمپشایر برای بایدن خواهد بود بهبود بیش از ملال انگیز در آیووا حزبی که او در آن قرار داده شده چهارم پشت Sanders, Buttigieg و ماساچوست ایالت الیزابت وارن. اما به عنوان بد به عنوان وارن کمپین اتحاد floundered آن را بعید است بایدن می تواند ضرب و شتم او را در حیاط خلوت خود. آنچه اکثر مشکلات رویاهای استقرار دموکرات


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: pinger 2/11/2020 5:51:30 AM (شماره 314645)

مسلما دموکرات ایدئولوژی قوی است: Dem رای دهندگان مایل به دیدن تمام دستاوردهای کشور ساخته شده است که در سه سال گذشته به “poof” به سادگی قادر به می گویند که انتخاب خود را کمتر در قدرت هستند. قطع کردن بینی با وجود آنهایی که چهره ؟ کشتن غاز طلایی میسازد تخم مرغ ؟ پنی عاقلانه اما احمقانه پوند? در هر صورت کسانی که ادعای عشق این کشور در عین حال فکر می کنم POTUS کند ایده خود را از یک “مناسب رئیس جمهور” که متمایل سر خود را به عقب به نظر می رسد پایین بینی خود را در توده ها و اعمال همه علمی (دیدن اوباما) در حالی که قرار دادن امریکا در یک ماشین زمان (رفتن به عقب در زمان) باید به سادگی نقل مکان به گفتن ونزوئلا و ترک امریکا برای کسانی از ما که می خواهم آن را به رشد.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: franq می 2/11/2020 6:07:00 AM (شماره 314654)

همه آنها یک دسته از بازندگان و ما می برگرداندن به حسین (ع)-مانند شرایط به سرعت اگر یکی از آنها در قدرت است. به یاد داشته باشید $4.50 گاز ؟

11 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Petronius 2/11/2020 6:15:00 AM (شماره 314656)

بزرگ لیبرال دمدمی مزاجی آغاز شد و در نوامبر 9, 2016.

16 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 2/11/2020 9:14:31 AM (شماره 314787)

Carville: “من می ترسم که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به انتخاب مجدد و من باید برای انجام این کار چهار سال دیگر و من فکر نمی کنم ما می توانیم آن را. من واقعا نمی…. این کشور نمی تواند ادامه دهد مانند این است.” وای! چه unhinged هیستری. شما می توانید تصور کنید افرادی مانند این مسئول در کشور در طول یک بحران ؟ Cowering در زیر میز خود و گریه “من فکر نمی کنم ما می توانیم آن را.”. وای! البته برخی از این اعتیاد به مواد مخدره برای ترساندن مردم به دور از برنی. اما حزب دموکرات هستند, گیر افتاد, بین hells خود را ساخت, موفق, فاسد ایجاد ساخته شده است که تاخت و تاز صفر در برابر تهمت و سوسیالیست. ایجاد مواجه است نقص کشنده در خود طبیعت آنها را از مشکلات عمده با نتایج به عنوان هرگز در گرفتن هر گونه; BOCare اقتصاد, ISIS, مهاجرت, مولر, استیضاح, شمارش آیووا اولیه ، بسیاری از زمان, با کور وفاداری خود را از همراهی دستیارش و رسانه ها پوشش آنها دور با آن. اما در حال حاضر خود را همراهی دستیارش خواستار نتایج جستجو برای خلاص شدن از مغلوب ساختن پیشی جستن و استقرار حزب دموکرات تحویل داده اند nada en absoluto مردانه. سوسیالیست مشکل است … که آنها سوسیالیست. سوسیالیسم کار نمی کند. وجود دارد چند استرلینگ نمونه از نتیجه سوسیالیسم; کوبا و ونزوئلا و اتحاد جماهیر شوروی. این متعصب dem حزب بیش از حد دیوانه به قبول این درس از تاریخ اما بسیاری از شهرستان می داند آن است که واقعا یک معامله بد. برای مدت زمان طولانی dems سفر شده است بسیار باریک عبور از بین این دو کوه ایجاد شکست و سوسیالیسم. در حال حاضر مغلوب ساختن پیشی جستن آمده است همراه و ناشی از یک زلزله سیاسی و کوه های توفنده با هم, از بین بردن منتقل می کند. یکی ممکن است احساس متاسفم برای این بیچاره dems اما با توجه به مصر آسیب آنها انجام داده اند به کشور ما, من رندر به آنها قضاوت بسیاری را نالایق به ذخیره شود.

4 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 2/11/2020 9:30:04 AM (شماره 314804)

من پیش بینی جو خواهد شد 30330 رای.

2 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: lakerman1 2/11/2020 9:44:56 AM (شماره 314823)

سریع تاریخچه درس برای شما مردم است.
nme یک ترم روسای جمهور ایالات متحده از سال 1900.
تدی روزولت که ابلهانه به خبرنگاران گفت که او نمی خواهد به دنبال یک دوم ترم..
ویلیام هوارد تافت که مورد حمله قرار گرفت عروسکی سلف خود و فرار به عنوان یک شخص ثالث نامزد در برابر تفت. 9Taft آمد و در روز سوم در سال 1912 ویلسون به دست آورد.
هاردینگ که فوت خود را در طول دوره اول یا از مسمومیت غذایی و یا مسموم توسط همسر و یا دوست دختر خود را. ما نمی دانیم چرا که همسرش حاضر به اجازه کالبد شکافی انجام شود. و که باعث می شود من بدون چربی نسبت به خانم هاردینگ گناه.)
کولیج که انتخاب را به اجرا نمی. 9MY favoite نقل قول منسوب به کولیج شد هیوس مشاوره به هربرت هوور. ‘خبرنگاران را به دفتر بیضی nad بسیاری از سوالات را بپرسید. اگر ypou نمی پاسخ به این سوال در نهایت آنها را ترک خواهد کرد.’
هوور که تا به حال رکود بزرگ ریخته بر روی دامان خود.
هری ترومن بود که نفرت توسط FDR حامیان. این dimocrat قسمت انتخاب adlai استیونسون دو بار به عنوان نامزد خود را.
lBJ رانده شده از دفتر پیش نویس evaders.
george H. W. Bush, که تا به حال خط “Read my lips – بدون مالیات های جدید’ توسط پگی نونان و سپس توافق به dimocrat تقاضا برای مالیات جدید است. و grifter از آرکانزاس ضرب و شتم او با کمک H. راس پرو.
من نمی hink DJT می توانید از دست دادن انتخابات نوامبر کوتاه از برخی از عجیب و غریب رویداد یا موضوع سلامت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Strike3 2/11/2020 10:33:34 AM (شماره 314889)

فقط یکی دیگر از نظر قطعه در وزارت امور خارجه از حزب دموکرات و رای دهندگان آن شده اند که در کامل lunatic حالت از نوامبر 2016. هنگامی که ما از طریق این جغرافیایی برروی آن بکشید پایین تر از نامزدها و به بحث ریاست جمهوری و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را همبرگر از هر یک از این مغز آسیب دیده در موش صحرایی. من پیش بینی تا 50 درصد از آنها را به نشستن در خانه و گریه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: VietVet68 2/11/2020 11:25:00 AM (شماره 314964)

ظاهرا آن را از دست داده و در ماتیوز که همه سوسیالیستی تب است که از سمت چپ از مقدار کمی در بایدن کمپین برای تکمیل کنترل جمعیت تحت Sanders. همه از حزب دموکرات نامزد برش از همان پارچه و تنها ساندرز است که گفتن حقیقت در مورد چگونه آنها را به بردگی همه ما اما همه آنها می خواهند همان چیزی که.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su