آینده از بوفه بستگی دارد ممکن است روبات ها مانند آنهایی که در اورلاندو, U & Me قابلمه داغ, رستوران

جدید “عادی” در ادامه به توسعه به عنوان بسیاری از ملت آغاز می شود به بازگشایی و هیچ جا هستند تغییرات بیشتر قابل توجه از در رستوران. از ناهار خوری خوب به فست فود کل صنعت رو به یک تجدید تمرکز بر بهداشت و عدم قطعیت در مورد آینده است. اما تعداد کمی از رستوران های چهره های سنگین تاثیر از بوفه.

از ginormous بوفه از لاس وگاس به صبحانه بوفه مشترک در بسیاری از هتل خود در خدمت همه شما می توانید خوردن ناهار خوری تجربه مترادف با تعطیلات برای برخی از گردشگران است. در حال حاضر هر کس از خطوط کروز به دیزنی جهان است که به دنبال راه هایی برای نگه داشتن مواد غذایی نامحدود تجدید نظر در محل در حالی که ایجاد یک تجربه است که آدرس نگرانی های هر دو جریان همه گیر و فقط به عنوان مهم, تغذیه و رژیم غذایی محدودیت و نگرانی است.

در چند هفته گذشته ما شاهد سه روش است. این اولین بار است که برای حفظ همان سلف سرویس مدل به عنوان قبل از. افزایش تمیز کردن ممکن است اما آلودگی و شیوع بیماری های مربوط به نظر می رسد به توان نادیده گرفت. برخی از پیتزا بوفه را آغاز کرده اند که صدور شخصی خدمت ظروف و دستکش برای شام برای استفاده در بوفه اما این بیشتر مشکل ساز در بوفه با آلرژن نگرانی و یا که در آن طیف گسترده ای از خدمت ظروف مورد نیاز هستند.

جای تعجب نیست که یکی از معدود کشورهای است که دیدن بوفه بازگشایی با این مدل در محل فلوریدا که در آن 80 درصد از 15 طلایی Corrals به بازگشایی با بوفه در قبلی خود مدل سرویس واقع شد. Golden Corral وب سایت در حال حاضر لیست تمام از آن مکان به عنوان “بدون تماس” بوفه. شام مشابه در رستوران در فلوریدای مرکزی منطقه گزارش می دهند که آنها را بدون تغییرات قابل توجه به بوفه.

در یکی دیگر از رویکرد بوفه در حال راه اندازی به طور مشابه به چگونه آنها قبل از همه گیر اما ایستگاه های کارکنان هستند توسط یک سرور که صفحه آیتم برای شام, کافه تریا-سبک. Golden Corral نیز تست مکان های که در آن مشتریان به همراه یک سرور شخصی که صفحات هر یک از آیتم برای آنها. در هر دو سناریو کارکنان و رسیدگی به آنها در خدمت ظروف و بشقاب. بسیاری از کشتی های کروز در حال امید بستن برای کارکنان ایستگاه های که در آن مهمانان انتخاب کنید تا قبل از روکش موارد و یا یک عضو خدمه صفحه آیتم ها برای آنها. باکره سفرهای برنامه ریزی شده بود به استفاده از آن ایستگاه کارکنان رستوران که در آن اصرار ندارد بوفه قبل از همه گیر اما در حال حاضر تقریبا عمده هر خط کروز است و یا انتظار می رود که به اعلام برنامه های مشابه.

دیزنی و متعدد طلایی Corrals در حال رفتن با خانواده به سبک ناهار خوری در جدول. دیزنی تا به حال خانواده-سبک ناهار خوری برای چندین دهه با Epcot باغ کوره ‘Ohana و حلقه دی دوو Revue همه با استفاده از آن. هر دو آشپز میکی در توچال معاصر و Epcot را Biergarten در حال انتظار برای تغییر به سبک خانواده ناهار خوری زمانی که آنها بازگشایی شده است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید Nine Spices Hotpot in Orlando - PHOTO BY ROB BARTLETT

  • عکس راب Bartlett
  • نه ادویه جات ترشی جات Hotpot در اورلاندو

صحبت خوار جان جانسون اجرایی آشپز در هتل چهار فصل نیویورک اعلام کرد که آنها به دنبال این بودیم که به طور بالقوه جایگزینی سنتی خود را با صبحانه بوفه با یک نوار نقاله که اجازه می دهد تا برای ظروف کوچک به حرکت گذشته نشسته مهمانان. هر ظرف می تواند در عرض یک “شخصی را کشتی.” تسمه نقاله خدمات نیز مورد بحث و بررسی وگاس بوفه اما اورلاندو در حال حاضر این سرویس در اینجا: برای مثال نه ادویه جات ترشی جات Hotpot سوشی جالب در فلوریدا بازار و میکادو سوشی و داغ گلدان من-رانندگی در نماد پارک ارائه نوار نقاله-belt خدمات.

اما تو و من گردان قابلمه داغ در نزدیکی ورودی دیزنی جهان است اولین رستوران محلی ما می دانیم که استفاده از ربات waitstaff.

U & Me افتتاح شد در ماه مه با دو تسمه نقاله و خودمختار روبات ها برای کمک به خدمت به مشتریان. یک “خلبان” ربات کمک می کند تا راهنمای مشتریان را به خود اختصاص داده جدول که در آن یک نوار نقاله اجازه می دهد تا به صورت جداگانه روکش ظروف هر کدام در یک پوشش محافظ به رول گذشته جدول. برخی از آیتم های تحویل داده شده به جدول از طریق یک چند shelved تحویل ربات. شبیه روبات در حال حاضر در حال آزمایش توسط هتل در مرکز فلوریدا اما تا کنون در این آزمون نشده اند شامل استفاده در رستوران یا بوفه صبحانه. با وجود اینکه در آثار قبل از همه گیر KFC در مسکو نیز با موفقیت معرفی تسمه نقاله و روبات سرور را تشویق می کند که اجتماعی فاصله.

روی عکس کلیک کنید IMAGE VIA KEENON ROBOTICS

  • تصویر از طریق Keenon رباتیک

روبات ها در U & Me از Shanghai-بر اساس Kennon رباتیک و بخشی از یک خط رو به رشد تجاری روبات توسط شرکت. بیش از 6000 نفر از Kennon خدمات روبات ها شروع گزارش به صورت وظیفه در ظرف 12 ماه گذشته با اکثریت قریب به اتفاق که در آسیا که در آن پذیرش از ربات دستیاران شایع تر از درون غرب. خلبان ربات که تو و من با استفاده از به عنوان میزبان معرفی شد توسط Kennon در ماه دسامبر. چند رستوران در ایالات متحده در حال حاضر رباتیک سرورهای اما Kennon است که فقط یکی از ده ها تن از شرکت ها در حال حاضر به دنبال تغییر و اجتماعی فاصله سوخت سلامت پروتکل ممکن است ثابت سناریوی ایده آل به خصوص برای رستوران ها که در حال حاضر در صورت افزایش نیروی کار خواسته است.

این که آیا آن خانواده بزرگ به سبک بخش تحویل داده شده به جدول توسط یک انسان سرور و یا بخش های فردی از طریق یک سیستم رباتیک همه شما می توانید خوردن روح کلاسیک بوفه زنده است و به خوبی (حتی اگر ما نمی توانیم بگوییم که 100 درصد از طرفداران آن). این روزهای بی پایان بررسی دقیق از بوفه ایستگاه و تلاش برای شمع صفحه خود را به عنوان بالا که ممکن است ممکن است به پایان رسیده است.