این FISA رسوایی است که در موردفساد نه ‘Sloppiness’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 4/3/2020 4:51:27 AM

در نظر گرفتن این سناریو: فدرال وکیل پر کردن برنامه های کاربردی درخواست FISA حکم برای جاسوسی از شهروندان آمریکایی که کار بزرگی در انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین اینکه آیا کمپین کارکنان در حال همکاری با یک قدرت خارجی به سرقت ریاست جمهوری ایالات متحده است. آنها باید بدانند که چنین توطئه باید آن را در معرض خواهد بود که بیشترین مواد منفجره در تاریخ ملت — قوی بیش ناچیز جرم و جنایت از واترگیت یا قوری گنبد رسوایی. و هر گونه تلاش واقعی به سر و گوش آب و جنایت و فتنه در یکی از کشور های عمده احزاب — شاید رفتن بالا به عنوان رئیس جمهور آینده خود را —


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: George R. 4/3/2020 6:24:31 AM (شماره 366791)

تا زمانی که فاسد باتلاق موش سرپرست بر در است شارژ را دریافت خواهیم دود و آینه. حداقل جلسات به ما گفت که او نمی خواهد انجام دهد یک چیز لعنتی به عنوان AG در حالی که بر دروغ و گفت که او خواهد. ضد فساد: بر زندگی طولانی افراد با مولر حتی همسران خود هستند besties در کلیسا. هر صالح و صادق دادستان باید به حال مردم محکوم این زمان ما حتی نمی باید یک بوی کیفرخواست.

37 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/3/2020 7:04:37 AM (شماره 366820)

که در آن بهترین مکان برای مخفی کردن یک shovelful از کود? داخل شمع از کود عنوان “The Purloined نامه”. این بو دولت متوجه این موضوع و درک است که به کشف خود را اعمال عمدی از تحقیقات جنایی در کل “sloppiness” از مراحل دشوار خواهد بود. شما را به تعیین یک کارگردانی الگوی ثابت می کند که قصد. بیشتر چنین الگوهای همیشه منجر به برخی از شک و تردید در مورد الگوی کشف شده است. اگر 96 درصد از اقدامات ناقص کشف بسیاری از همان طبیعت می تواند حاکی از “معمولی” خطا به جای criminal intent. آن را بسیار غیر مستقیم. آنچه روشن است این است که آن را غیر ممکن است برای اف بی آی به عنوان یک ناظر به حقوق مردم آمریکا در مورد FISA هر دو شخصیت بودن دادستانی عامل با طراحی و ظاهری عدم قابلیت. 96% میزان شکست به معنی uncorrectable بی کفایتی. بیشتر نشان دهنده آن است که اف بی آی (و سازمان های اطلاعاتی) در نیاز ناامید از جدی shakeup و بازسازی.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Lazyman 4/3/2020 7:21:33 AM (شماره 366835)

علت احتمالی اولین چیزی که تدریس به اجرای قانون است. این آموزش موضوع آن را جداگانه اعمال مجرمانه و یا یک توطئه است.

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: بقایای 4/3/2020 7:44:50 AM (شماره 366857)

آیا قانون محدودیتی برای FISA جرم ؟ تاخیر, تاخیر, تاخیر – ببخشید خیلی دیر است. سوراخ خرگوش در حال تبدیل شدن بیش از جمعیت.

23 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: fayebeck 4/3/2020 7:53:49 AM (شماره 366866)

آیا هر کسی می دانم که اگر لیندزی هنوز هم فکر کردن در مورد آن ؟

20 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DCGIRL 4/3/2020 7:55:50 AM (شماره 366868)

هیچ sloppiness اینجا. آن را تمام انجام می شود عمدی. این بود که فساد محض تمام راه را از طریق زنجیره ای از فرمان. Comey McCabe و Rosenstein حمل اکثریت سرزنش و باید زمان خدمت. تنها راه حل این است که برای مردم به رفتن به زندان است. آنها را نمونه. همچنین, فراموش نکنید که این FISA قضات که فقط لاستیک مهر این اسناد و مدارک و تایید حکم. آنها بیش از حد حمل تعداد زیادی از سرزنش.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/3/2020 8:15:54 AM (شماره 366892)

تا کنون تماشای رنگ خشک است که هیجان انگیز تر از انتظار برای کیفرخواست. من هنوز هم فکر می کنم از آن خواهد شد در اواسط سال قبل از اولین کیفرخواست آمده است.

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rinktum 4/3/2020 8:20:18 AM (شماره 366899)

متاسفانه من امیدوارم که ما می بینیم پیگرد قانونی در این زمینه است. زمان انحراف از مسائل دیگر و در حال حاضر این بحران وجود دارد این اجازه خواهد داد به نادیده گرفته می شود. واضح است که هیچ اشتها در واشنگتن دی سی برای عدالت است. آن را تبدیل به سیاسی ورزشی برای حمله به این رئیس جمهور که آیا آن انجام شده است از نظر قانونی و یا غیر قانونی. من می خواهم به این باور است که به اندازه کافی وجود دارد جمهوری خواهان برای فشار به صورت واقعی بررسی به تلاش دموکرات ها به دروغ قاب رئیس جمهور به منظور حذف او را از اتاق کار, اما من فقط آن را نمی بینیم. ما چشم پوشی از این coup d’etat در هزینه سلامت جمهوری و اعتماد میلیون ها نفر از آمریکایی ها است. کسانی که از اینجا در سعادتآباد کشور را درک نمی کنند عدم شجاعت از کسانی که در واشنگتن که سوگند یاد کرده اند به دفاع و حفاظت از قانون اساسی است. ما نگه داشتن آن کلمات مقدس و طبقه سیاسی blithely تماس با آن کسب و کار به عنوان معمول است. این خشم به آمریکایی ها که دیده اند شواهدی وجود دارد که نشان داده شده است. دموکرات ها و دولت ساخته شده اند مسخره از عدالت و ظاهرا خواهد پرداخت هیچ قیمت به عنوان آنها همچنان به متکبرانه دنبال تخریب این دولت. من از ترس طبقه سیاسی ناتوان از مقابله با فساد چرا که آنها نه معده برای آن و یا شجاعت. رهبران ما شکست خورده اند نه تنها ما بلکه جمهوری.

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: hair artist academy 4/3/2020 8:20:27 AM (شماره 366900)

درست مثل زمانی که کسی درهم و برهم در دست زدن به ایمیل های خود را. تا جایی که ما امریکا ؟ ما تا به حال این فوق العاده در طراحی ما موسس و ما در نقطه ای که در آن طول می کشد مقدار زیادی از کار را به انکار که ما در این کشور هر بیشتر. توسط برخی از مراحل به تدریج دور دادن به رشد دولت ما به یک نقطه که در آن ما به طور جدی به فکر سوسیالیسم و یا اعتراف به آن است. ما مغلوب ساختن پیشی جستن تکان دهنده گلدان کوچک گام به عقب چرخ ضامن دار رو به رشد دولت اما به طور کلی آن را تنها می رود یک راه را تا زمانی که آن را می شکند. مغلوب ساختن پیشی جستن است با استفاده از باتلاق آنجا که او در تلاش است برای تخلیه باتلاق. من مطمئن هستم که آنچه جایگزین او کرده است تا زمانی که ما مردم ارائه کاملا نسل جدید در هر دو مجلس نمایندگان و سنا. او را به انجام خوبی با قوه قضائیه. هیلاری است که هنوز هم رایگان به عنوان یک پرنده در عین حال ما می دانیم که برای یک واقعیت او تبانی با دولت های خارجی برای ساخت یک رسوایی و نوسان انتخابات ما هنوز به این روز بسیاری از کشور ما را قفل مغلوب ساختن پیشی جستن برای همان جرم و جنایت پس از او بوده است توجیه. آنها هنوز هم با کمال میل قفل مغلوب ساختن پیشی جستن برای قوی مسلح کردن اوکراین نیز ثابت نادرست در حالی که Gropey جو رایگان است به عنوان یک پرنده با وجود تصویری از او را به انجام دقیقا همان چیزی است که سعی پین در مغلوب ساختن پیشی جستن. پیروزی در ماه نوامبر از طریق یکی دیگر از 4 سال از یک شکار ساحره پس از دیگری و پس از آن چه ؟ که ما می رویم به صدای یورتمه رفتن اسب در خارج وجود دارد در سال 2024 است که می تواند پس از مغلوب ساختن پیشی جستن? خواهد کروز یک تفاوت ساز در حال حاضر که او را دیده اند در عمل ؟ و یا خواهد او فقط به شدت آویزان در مغلوب ساختن پیشی جستن سود تا زمانی که دموکرات رزومه ماه مارس به استبداد است. و دیگری مغلوب ساختن پیشی جستن است به دور از پاسخ. ما باید یکی دیگر از Jefferson, Madison جهنم به ما کالوین کولیج. مغلوب ساختن پیشی جستن در را باز کرد اما ما نیاز به یک تغییر اساسی به ما تاسیس. تهمت نیست که اما که مرد اگر او بودند به همراه آنها ایستاده شانس و بدون تهمت و لرزش از خود راضی گله گوسفند.

22 نفر بود.


من فکر می کنم غلط املایی و خطاهای بازتاب بسیار نگران کننده تصویر از FBI نوکران انجام کار ضعیف. من گمان می کنم آنها تکمیل شده توسط FBI بالاتر یو پی اس که نا آشنا و بی کفایت با این نوکر مدارک کار و جرات ارائه کار خود را به هر کس دیگری برای نقد و بررسی. هر وزیر را گرفتار غلط املایی.
این نظریه نیز قضات که دریافت این “درهم و برهم” کار همدست. اگر آنها واقعا درگیر در “نظارت” آنها حاضر به قبول این برنامه های کاربردی. آشکار ترین شواهد از همه در این توطئه بود که قاضی جان رابرتز انتصاب یک لیبرال جایگزینی برای FISA قاضی که پا را زمانی که او در معرض.

21 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Burninfilm 4/3/2020 9:14:52 AM (شماره 366971)

این می تواند باشد که مافوق آیا این خود را به عنوان نظریه فرض است, اما آن را نیز می تواند انعکاسی از ما فقیر سیستم آموزشی و اقدام مثبت استخدام…فقط گفت:

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: OBX پیت 4/3/2020 9:15:55 AM (شماره 366972)

من در اینجا بیش از حد دیر است. هیچ چیز وجود دارد من می توانم اضافه کردن به برجسته نوشته های بالا.
این می تواند برجسته ترین لیست از نوشته های من را دیده اند پس من معتاد شدن به Lucianne.com.

11 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 4/3/2020 9:24:43 AM (شماره 366983)

آره … و ChiCom دولت بود, درهم و برهم خود را با دست زدن به ووهان ویروس ها و روس ها بودند درهم و برهم خود را با دست زدن به این فاجعه چرنوبیل. من استراحت بدهد. ما نیاز به یک دادگاه FISA برای گرفتن تروریست های بالقوه آنها گفت. ما هرگز — تا — جاسوسی بر شهروندان آمریکایی گفتند. و وجود خواهد داشت بسیاری از کنترل و توازن و پادمان و ما خواهد بود با وسواس مراقب آنها گفت. یک بسته بزرگ از دروغ شتر نمی تواند حمل. هیچ چیز کوتاه از کیفرخواست و محکومیت را روشن هوا در حال حاضر. تا آن بوی از FBI ساختمان را شبیه فاضلاب و معطل برای سال.

17 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: RuckusTom 4/3/2020 9:44:44 AM (شماره 367013)

وقتی دورهم گزارش آمده ؟ دلیل خوبی وجود دارد به وحشت همه با آنفولانزا مانچو.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 4/3/2020 9:52:16 AM (شماره 367024)

اصلی درس آموخته از کونگ آنفولانزا fiasco – – است که برنده شده است به باتلاق. همه ما تا به حال زیاد امیدوار است که او را تخلیه باتلاق – – اما در حال حاضر او یک بخشی از آن است. او غارنوردی در دولت یارانه و کمک مالی حمل را به عدم تمایل به تعقیب بسیار افرادی که مورد بدخواهی او را – – از کوچک 0bie و جانور را به خود سرسپرده toadies در CISA FBI و DOJ. آن را بیش از من دوستان – آنها همه سوسیالیست ها و باتلاق موجودات در حال حاضر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: stablemoney 4/3/2020 10:16:12 AM (شماره 367058)

FBI رهبری و رتبه و فایل, است, درهم و برهم, هر NYTs نادرست با توجه به Horowitz, 95% از زمان. اضافه کردن به این دروغ گفتن به مردم آمریکا 100% از زمان و دروغ گفتن به کنگره 100 ٪ از زمان. سپس در بالا ارائه غلط پزشکی قانونی در دادگاه درصد زیادی از زمان. و این: FBI است که به رهبری dufus کریستوفر Wray که به ارسال یک یادداشت به یاد عوامل است که آنها باید به دنبال روش برای رسیدگی به این مشکلات هیچ چیز بیشتر لازم تلقی می شود. در ضمن FISA دادگاه به ریاست جان رابرتز را احساس نمی کند لازم به پرسیدن هر گونه پیگیری سوال در مورد گزارش از فساد و اشتباهات. این مقامات. همان کسانی هستند که به ما گفتن به ماندن در خانه.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Krause 4/3/2020 11:14:34 AM (شماره 367159)

من فکر می کنم وقتی که می آید به تقلب مسائل دروغ و اطلاعات غلط و غیره عرضه شده به یک دادگاه نیویورک تایمز به نظر می رسد که حداقل آستانه جرائم جدی و بسیار رفتار غیر اخلاقی از 400 حوادث (از حزب دموکرات) تا زمانی که آن را تبدیل به یک موضوع است. در حال حاضر اگر آن را مغلوب ساختن پیشی جستن در انجام این کار, آن را در مورد 1/2 نیمی از یک تبدیل می شود که در شرایط بسیار با صدای بلند آژیر. این که چگونه riduclously بد چپ رسانه است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 4/3/2020 11:17:39 AM (شماره 367163)

ده ها و ده ها تن از عمدی و عمدی به دقت فکر کردن جنایات برتر FBI مقامات. باید وجود داشته باشد بسیاری از آنها در زندان برای این. این است که یک واقعه جزئی و این نمی شد “خطا”.

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: doctorfixit 4/3/2020 1:27:01 PM (شماره 367287)

FISA دشمن مردم است. FISA قضات بخشی از این توطئه است. آنها سوال هیچ چیز نیست. آنها اجازه می دهد که دولت برای ادامه با هیچ شواهد تایید ندارد. نشان دادن فساد در کل از واشنگتن است.

4 نفر مثل این.


ما در حال به خاک سپرده شد در شیف و آن را بدبو است تا کشور ما
Swamp rats همیشه اسکیت
در حالی که ما به عنوان خوانده شده “گزارش” قفل کردن همه آنها را!
آمار!

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: bighambone 4/3/2020 1:45:22 PM (شماره 367314)

اگر تمام کسانی که مدارک اشتباهات است که بسیاری از DOJ/FBI وکلا در حال فکر خود را سیاسی مدافعان به عنوان فقط “sloppiness” در حال انعکاسی از وکلا به طور کلی شما می خواهید به ماندن از وکلا به عنوان آنجا که ممکن است. تنها مشکل آن این است که وجود دارد بسیار “sloppiness” که کل ورزش reeks زمان بزرگ سیاسی مبتنی بر فساد است.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – نوشته شده توسط: از آل 4/3/2020 1:56:59 PM (شماره 367326)

در اینجا چیزی است که این ba$!ards نیاز به نگه داشتن در ذهن. همه از واشنگتن احساس آنها *ضروری* بنابراین آنها احتمالا گرفتن و اطراف. با این حال ما فقیر schmucks در سعادتآباد زمین قادر به دریافت کنید. بنابراین ما در حال گرفتن یک کمی کج خلق برای قرار دادن آن ملایم است. ما در حال زندگی در یک هتل در حال حاضر به عنوان شوهر من یک پزشک مشغول به کار Locums در بیمارستانی در فلوریدا. بنابراین ما در حال زندگی در یک اتاق هتل, با خودم و ما 100 پوند چوپان آلمانی! آن است که بسیار بهتر با سگ ما به عنوان ما بود به دور از او را پس از 1 سال است. اما من بیش از یک کمی استرس و آن را به مقدار زیادی برای من بود و خیلی خوشحال!!! کل کشور که دولت از ذهن چیزی است که دولت ممکن است بخواهید برای جلوگیری از. یک چیز دیگر….کردن موضوع FISA اما در موضوع آنچه من صحبت کردن در مورد ..فقط حال مشاهده فاکس و هریس فاکنر. او در حال صحبت کردن با ژنرال علامت Milley رئیس مشترک رئیس ستاد. او در FEMA ستاد صحبت کردن در مورد hosp کشتی. من می توانید ببینید FEMA کارکنان در این زمینه و همه آنها نشسته اند در گروه های کوچک و در حال حرکت در میان این گروه است. آنها نه حفظ 6 پا فاصله. آنها به نظر می رسد داشتن یک زمان خوب صحبت کردن است. من مطمئن هستم که آنها در حال کار برای ما, اما به طوری که بسیاری از مردم در اینجا اما ما باید برای حفظ فاصله. این چیزی است که نمی خواهد به خوبی با ما احمقها در سعادتآباد کشور دوباره. اما چرا من باید ناراحت شود با شواهد روشن از این دو استاندارد دوباره!!

3 نفر بود.


پاسخ 23 – نوشته شده توسط: از آل 4/3/2020 2:03:30 PM (شماره 367338)

ببخشید که 2 پست. عشق #14 پست….آنفولانزا مانچو…..هکتار هکتار هکتار. عالی!!

0 افرادی مانند این.


اگر هیچ یک از طرف های درگیر در این جنایات است تحت پیگرد قانونی را برای خود گناه و سپس نظم و قانون در ایالات متحده این است که واقعا مرده است.

8 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de