مبارزه با مجسمه هامبارزه در برابر تمدن

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/24/2020 4:34:32 AM

حرکت به پاره کردن مجسمه ها و یا حتی فقط به محو کردن آنها بود misconceived در اولین مراحل است و در حال حاضر مانند بسیاری از جنبه های خود flagellating تب بیش از “سیستمیک نژادپرستی” تکامل یافته از فقط نگرانی در مورد متخلف آفریقایی-آمریکایی حساسیت به حمله به کل بدن از دستاورد تمدن غرب است. این جنبش واقعا شروع با بحث بر سر این که آیا برای حذف مجسمه General Robert E. Lee از یک میدان اصلی از Charlottesville, Virginia در سال 2017. جدی مدنی بحث یک سوال مشروع به سرعت رو به وخامت گذاشته به اراذل و اوباش خشونت بین Klansmen و نئو نازی ها در یک طرف و Antifa و متخاصم جناح


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Philipsonh 6/24/2020 6:28:25 AM (شماره 454892)

کاملا وجود دارد هیچ دلیلی برای صبر کردن برای انتخابات ، تروریست ها در ارتکاب اعمال خشونت آمیز نیاز به ملاقات با نیروی & دستگیر نمی پاسیفیسم. اگر آنها مقاومت در برابر چند نمونه و خشونت را کاهش دهد به سرعت در حال. ما در حال تاخت و تاز کردن توسط دیوانه در سراسر کشور.

42 افرادی مانند این.


طالبان را در افغانستان از بین بردن مجسمه های بودا که بیش از یک هزار سال..

30 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: جیپ قرمز 6/24/2020 7:15:26 AM (شماره 454941)

صحبت از Robert E. Lee زمانی که همه قهرمانان ما مدفون در گورستان آرلینگتون رفتن به حفر کردن و reburied در جای دیگر به دلیل آرلینگتون با استفاده از زمین Robert E. Lee را کشت و زرع. ما نمی توانیم اجازه می دهد که می تواند ما را در برف?

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: BaldGuy 6/24/2020 7:33:19 AM (شماره 454957)

پس از این مجسمه ها در حال تمام کردن اما پایه هنوز هم برای برخی از مجسمه ها: یک زن سیاه و سفید حول یک نوزاد به زباله. دو نوجوان سیاه, تیراندازی با اسلحه وری برگزار می شود یک مرد سیاه و سفید در حال اجرا با یک صفحه نمایش بزرگ تلویزیون از یک هدف فروشگاه…..شما رانش من….

36 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: rsgonner 6/24/2020 7:42:59 AM (شماره 454961)

نژادپرستی نظاممند? هیچ….سیستمیک حماقت است. این چپ تصاحب سیستم آموزشی ما است احرام از آن برداشت از احمقها مفید. به یاد داشته باشید اوباما “تحول بنیادین” از امریکا ؟ این از آن است.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: تیله 6/24/2020 8:57:59 AM (شماره 455054)

بله این همان چیزی است که مسلمانان/طالبان انجام داد. پس از آشکار نمادهای فرهنگ ما است. MSM بسیار تشویق می کند آن را قطعا نمی نگرانی آن است. اوباش در حال اجرا است amok در حال حاضر. قدیمی گفت:” یک تصویر ارزش هزار کلمه است ” . مردم می توانید ببینید که چه اراذل و اوباش معروف به پل/antifa در حال انجام است .آن را نمی کند جلب همدردی آن را بالا می برد و خشم. آیا شما می دانید که در شان پادشاه که افسونگر است که می خواهد به همه توصیفاتی از عیسی و مریم به سخنرانی که برنی ساندرز اعلام کرد اجرا خود را برای ریاست جمهوری? از کجا برنی?

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/24/2020 9:00:57 AM (شماره 455059)

اگر شما فکر می کنم انتخابات در ماه نوامبر به طور خودکار به ارمغان می آورد این تخریب و ضرب وشتم به توقف ناگهانی با صلح و آفتاب دوباره شما اشتباه خواهد بود. این ملک تخریب همه باید حمل فدرال هزینه و زمان در زندان بود در رسانه های اجتماعی. هیچ سیلی بر روی مچ دست و مجموعه رایگان به ادامه جرم ولگردی و قانونی شکنی. کسانی که مجسمه های مبارزه نیست و یا شلیک به عقب اما شاید اگر خطر درگیر در خرابکاری در perps ممکن است فکر می کنم دو بار قبل از انجام آن است. این می تواند زمان را در سگ و توپ آب را با گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/24/2020 9:11:22 AM (شماره 455069)

من دوست دارم سیاه و تفسیر خرید پل و آن را احمقانه همراهی دستیارش تنها عضله. که ارائه منابع علائم سلاح و جهت ؟ نمی خواهد از muggers و یا پیژامه پسر – آن نهفته Commiecrat ، فلوید مرگ بود و تنها نوک کوه یخ برای چه منتظر بود زیر.

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ilovedogs 6/24/2020 9:12:55 AM (شماره 455071)

Hmmmm حدس می زنم من به زودی خواهد شد گفت: من فارغ التحصیل از Robert E Lee دبیرستان; شما می دانید که یکی از آنها تغییر نام داد lol

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: donnaclaire 6/24/2020 9:25:17 AM (شماره 455084)

به عنوان کسی که بخش خصوصی کالایی خروشد بخار نا امید و غمگین در مورد همه هرج و مرج تهدید و تجاوز از آمریکا ‘من-باید-نمی-تواند-سوال چپ’ من به شدت اعتقاد من بسیاری از شرکت با شماره های ما در حال رشد است و ما مشتاقانه در انتظار شانس ما برای رای دادن در ماه نوامبر.

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Samsquanch 6/24/2020 2:31:35 PM (شماره 455546)

بخشی از کمونیست طرح نابود کردن تمام کشورهای یادبود و جایگزینی با زشت غیر descript ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/24/2020 2:49:38 PM (شماره 455564)

رای گیری در ماه نوامبر کافی نیست. ما نمی توانیم چشم پوشی و یا تحمل چنین هرج و مرج و نهفته است. بله تمدن و تاریخ در حال پاره کردن به عنوان نشان داده شده توسط افراد. پس هر چیزی که این افراد انجام, اعلامیه استقلال و قانون اساسی بسیاری از قوانین بنیادی و غیره. همچنین می تواند پاره کردن نیز هست. این مهاجم هدف. راز همه چیز را به زمین و تحمیل خود جنون را در خود جای داده است. آنها باید قادر به انجام آن در درون نظام و آنها در حال خواندن دست خط بر روی دیوار است که آنها ممکن است هرگز قادر به طوری که نیاز به از بین بردن سیستم. مشکل این است که آن را تقریبا غیر قابل درک برای بسیاری از آمریکایی ها که دیگر آمریکایی ها و یا عناصر در این کشور می تواند فکر کردن در این راه است. آنها باید قانونی شکایت. اما تا حد زیادی آنها نیست. فکر می کنم از تمام بار آنها را اراذل و اوباش roused بیش از نژادپرستی تنها برای پیدا کردن که آن را فقط نبود ، فلوید را مورد وحشتناک بود اپتیک اما آن است که هنوز مشخص نیست که فلوید چیزی اشتباه است. آنها ادعا می کنند خود را یک موج نژادپرستانه و خشونت پلیس اما اعداد از مرگ توسط پلیس کوچک هستند و انداختن. بزرگترین تهدید برای سیاه پوستان است دیگر ، اگر مسابقه خود را بسیار cavalier در مورد ارزش زندگی شما این است که یک مدل برای تمدن ؟ آمریکایی ها نیاز به درک چگونه صحنه همه این است که چگونه مضر آن است و چه عمدی و عمدی در آن است. ما نیاز به آن را متوقف کند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/24/2020 2:53:04 PM (شماره 455569)

من به معنای آن را می گویند روشن نیست که آیا افسران چیزی اشتباه است. آنها حق دارند و نیاز به کنترل خطرناک مظنون است. پریدند تا در مت فلوید خطرناک بود.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: weejun 6/24/2020 4:28:27 PM (شماره 455691)

Re #12 آخرین جمله. من نمی توانستم بیشتر موافقم اما پس از آن من باید بپرسید: آن را متوقف کند “چگونه؟” ما می توانیم رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن و ایران در ماه نوامبر اما اگر آنها برنده این افراد را ضد شورش بیشتر با خشونت از آنها تا به امروز است. تا کنون مغلوب ساختن پیشی جستن است تنها سیاستمدار است که جرات به درستی همه این هرج و مرج چه است: فتنه, فعالیت های جنایی. بقیه یا سکوت – مهمترین خواهان – یا باید کمک, یاری و/یا چشم پوشی از خشونت است. پلیس هستند یا نمی خواهند و یا دستور به حفاظت از آثار ملی و همچنین خصوصی/اموال عمومی خواهد شد تا آن دسته از ما که متنفر هستند چه این افراد انجام می دهند را به دست خودمان و نگهبان آنها است ؟ ما در نقطه ای از جنگ داخلی? من به آسانی اعتراف من شخصا نمی پاسخ به این سوال دشوار است اما من از ترس ما تا به حال بهترین آمده تا با برخی از قبل از آن خیلی دیر است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Periwinkel 6/24/2020 5:41:44 PM (شماره 455767)

این خنده دار است…شما نمی بینید, Antifa, پاره کردن مجسمه از اواخر سناتور رابرت برد از غرب ویرجینیا, آیا شما? من تعجب می کنم چرا??????

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: pensom2 6/24/2020 8:32:35 PM (شماره 455906)

#14 می پرسد که چگونه ما می تواند جلوگیری از این همه. من فکر نمی کنم ما می توانیم جز با انتخاب محافظه کار قانون نظم و نامزدها در شهرداری و فرمانداری نژادها در سراسر کشور است. بسیاری از این شورش رخ می دهد در آبی شهرها و ایالات متحده با رهبران چپ گرای که شادی در مفهوم تظاهرات و آزادی بیان است. آنها به ندرت قرعه کشی تمایز بین تظاهرات و شورش با سوزاندن و غارت. من نمی می توانید ببینید مغلوب ساختن پیشی جستن و پرش در و شروع ایالتی کنت شورش سرکوب فاجعه با بدن مرده دروغ در خیابان. بهتر است اجازه دهید شهرداران سعی کنید برای سرکوب اغتشاشات; اگر آنها حاضر به شاید رای دهندگان را عاقلانه به اندازه کافی به آنها رای در خارج از دفتر. اگر نه آنها آنچه را که آنها سزاوار.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)