خانواده که صاحب نیویورکبار بودند slaveholders

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/19/2020 3:34:32 AM

آن را به مراتب بدتر از من فکر کردم. در علاوه بر این به بسیاری از لینک ها در میان خانواده است که صاحب نیویورک تایمز و جنگ داخلی کنفدراسیون جدید شواهد نشان می دهد که اعضای خانواده بودند slaveholders.یکشنبه گذشته من بازگو کرد که برتا لوی Ochs از زمان ایلخانی آدولف S. Ochs, پشتیبانی جنوب و برده داری. او گرفتار قاچاق دارو به Confederates در یک کالسکه نوزاد و برادرش اسکار پیوست ارتش شورشی.من آنجا یاد گرفتم که با توجه به سابقه خانوادگی اسکار لوی مبارزه در کنار دو, می سی سی پی عموزاده معنی حداقل سه نفر از اعضای برتا خانواده مبارزه برای جدایی.


چه شده است که برای انجام با 2020 ? آنها مرده به عنوان برده. در این زمان اعضای خانواده خود را ندارد بردگان و نه هر کس دیگری در این کشور است. آیا گودوین می خواهید معترضان به رایت کردن NYT?

15 نفر بود.


#2 – دوزخ immolating خاکستری ، Mmmm…..یکی تنها می تواند رویای!

66 نفر بود.


#1 است

14 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: franq می 7/19/2020 7:18:09 AM (شماره 483401)

تنها راه حل قابل قبول برای NYT به انحلال تمام دارایی های خود و توزیع به رنگی.

78 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/19/2020 7:24:50 AM (شماره 483409)

مایکل نه دیگه این اتفاق نمیفته. آن را در مورد رستگاری برای آنها آن را در مورد اپتیک و دستور کار. این Sulzburgers دنبال در گراند سنت یهودی ریخته گری و پرستش گوساله طلایی در حالی که موسی صحبت می کند با خدا در کوه. غلط به رهبری و خود خدمت.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/19/2020 7:26:39 AM (شماره 483412)

مخرج مشترک خانواده و سپس و در حال حاضر این بخش از کشور است.

32 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: TennDon 7/19/2020 7:42:42 AM (شماره 483425)

#1 گفت: “چه شده است که برای انجام با 2020 ? ”
شما البته حق. ما هم که اگر چپگرایان رادیکال خواهد شد. حال خوب ‘ کمی dimokrat-رادیکال های slimes نمی خواهد بنابراین به نوبه خود در مورد عدالت است.
من می گویم لجن از slimes و donk آنها سوار در در!!

48 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Zigrid 7/19/2020 8:03:05 AM (شماره 483443)

آنهایی که فریاد بلندترین معمولا بیشتر گناه …. یک کلمه از اخطار به نیویورک slims… مراقب باشید آنچه که شما برای دعا… شما فقط ممکن است آن را از پشت در صداش!!

45 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: mizzmac 7/19/2020 8:50:36 AM (شماره 483484)

سپس سفید مدیر عامل باید استعفا تمام سفید کارکنان باید اخراج می شود و خزیدن بر روی زانو های خود را فقط سیاه و حفظ کارکنان/استخدام و تمام باقی مانده دریافت غرامت سالانه در ابد. درست است ؟

32 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: zzzghy 7/19/2020 8:52:32 AM (شماره 483486)

اوه… در عین حال یکی دیگر از embarrassingly تند و زننده flatus در حال حاضر, بد بو, NYT رو به پایین-رهبری آسانسور به بی ربطی. من با #4.

25 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/19/2020 8:58:33 AM (شماره 483504)

آن را بسیار خسته کننده و خسته کننده روزمره در این زمان به گوش برده و برده داری در سال 2020 است. چشم من عقب در سر من در اشاره ای از آن اما پس از آن purveyors از آن را دریافت یک بیت یک امتیاز در حال حاضر و پس از آن مانند NYT. این ‘خواب’ سیاهی رفتن به مصرف برخی از صالح آنهایی که ترویج و ایستادن با این مسخره تم.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: chance_232 7/19/2020 9:08:25 AM (شماره 483521)

RE#! در جهان عاقل شما بخواهید یک سوال مشروع. با این حال سلامت عقل را ترک کرده است نیمی از رای دهندگان. قوانین جدید شده اند تحمیل شده بر سفید و محافظه کار امریکا است. با بالا آوردن نیویورک تایمز گذشته نویسنده است یا یک: تلاش برای اعمال قوانین جدید برای لیبرالها ab B: اشاره به نفاق از سمت چپ. استدلال با چپ یک اتلاف وقت است اشاره به نفاق. Kurt Schlicter گفت: بارها و بارها که در سمت چپ معتاد مانند قوانین جدید.

24 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 7/19/2020 9:15:05 AM (شماره 483533)

هیچ مشکل دموکرات ایمنی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: czechlist 7/19/2020 9:20:36 AM (شماره 483540)

#1 بله از آن است که تا سال 2020 و NYT است که اساسا برگزاری هر سفید آمریکا امروز زنده پاسخگو برای آنچه که آنها می گویند اتفاق افتاده در سال 1619.ما انتظار می رود به پرداخت برای گناهان پدر شانزده نسل بعد ؟ و بسیاری از ما بدون گناه اجداد. بانوی خاکستری دارای یک گذشته و کیفر اعتراض بیش از حد

26 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: udanja99 7/19/2020 9:33:12 AM (شماره 483558)

هیچ چیز اتفاق می افتد به Slimes فقط به عنوان چیزی اتفاق افتاده است به دانشگاه ییل یا دانشگاه واندربیلت. آنها در باغ زمستان از leftism پس خود را برده برگزاری و تجارت موسسان را برگزار نمی شود در برابر آنها.

17 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 7/19/2020 9:45:27 AM (شماره 483581)

Uh-oh. مراسم خودکشی در مراحل تنها ممکن است کفاره. یا شاید رایت کردن ساختمان است.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: FormerDem 7/19/2020 9:53:08 AM (شماره 483594)

من می گویم سرنوشت Ochs خانواده بستگی دارد که چگونه سریع ترمیدور می آید. تقریبا هر عضو Girondin رهبری انقلاب فرانسه در نهایت جان به عنوان ژاکوبن ها تبدیل شده بر روی آنها: بیللی (که برای خواندن de Blasio) بود و بدهی اوباش بودن بیش از حد متوسط کندورسه (آواتار از بسیاری از در حال حاضر) کشته خود را برای جلوگیری از گیوتین های Girondin حزب در مجلس بودند و بسیاری از بسیاری از اعدام توسط ژاکوبن لافایت (برای آنها بخوانید رولینگ) فرار کرد….

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Arby 7/19/2020 10:13:52 AM (شماره 483623)

بی دست و پا! این Slimes ممکن است زندگی می کنند صحت سیاسی اما مطمئن باشید که آنها نمی خواهد بمیرد صحت سیاسی. وجود دارد دو مجموعه از قوانین–یکی برای مسح روشن و محافظت و یکی برای جمهوری خواهان.

9 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/19/2020 10:15:48 AM (شماره 483626)

من شرط می بندم اگر کسی در انجام یک سلسله اثری برجسته Democraps آنها تمام خواهد دوباره با صاحب اجداد!

14 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Omen55 7/19/2020 11:36:18 AM (شماره 483710)

منظور شما NYT اجرا توسط منافقان ترسو?
ما شوکه شده!

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: آریا 7/19/2020 11:44:38 AM (شماره 483724)

هیچ ارسال به بعد از بین رفته اجداد – یا سمت راست یا چپ (مگر اینکه آن را به صورت آشکار سیاسی دستکاری). آن چه ما که تعداد و NYT انجام داده است مقدار زیادی. آنها به طور مستمر رسوایی خود را “کاغذ رکورد” با خبر نقطه یا آشکار نهفته است. اما شاید برخی از NYT موقعیت باید چیزی برای انجام با overcompensating به صورت احساس گناه در مورد خود و اجداد. اگر این مورد است که شاید آن ضرری ندارد برای دریافت آن پخش شده است.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: edgar 7/19/2020 11:51:55 AM (شماره 483736)

به یاد داشته باشید Silent Sam در UNC چپل هیل مجسمه اختصاص داده شده به UNC فارغ التحصیلان که کشته شدند در جنگ داخلی? سام برداشته شد چرا که او باعث UNC برف (که شامل دولت و هیات علمی). آنها در حال حاضر به دنبال تغییر نام ساختمان به نام بعد از مردم که می دانیم به صاحبان برده. به هر حال ساختمان های متعدد در UNC چپل هیل ساخته شد توسط کار برده است. به نوعی این ساختمان همچنان ایستاده است. قدیمی, شرق, غرب قدیمی جرارد سالن جنوبی ساختمان مباشر سالن شخص هال اسمیت سالن اصلی خانه رئیس جمهور تمام شد و ساخت با استفاده از بردگان متعلق به و یا استخدام دانشگاه امنا و کارکنان و دانشجویان و معماران و مردم شهر چپل هیل. اگر سکوت سام مجبور به حذف می شود, چگونه می تواند این ساختمان در ادامه به بخشی از دانشگاه و نه باعث فراموش gooders از Chapel Hill, NC?

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: weejun 7/19/2020 12:05:34 PM (شماره 483758)

یه جایی هست در این مورد علاقه سرزمین خورشید درخشان روشن;
گروه در حال پخش است در جایی و در جایی به دل نور
و در جایی مردان در حال خنده و جایی کودکان فریاد;
اما هیچ شادی وجود دارد در ها Gotham: توانا نیویورک تایمز زده است.

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: udanja99 7/19/2020 12:18:48 PM (شماره 483771)

#22 اگر همه چیز برابر با کل دانشگاه باید تعطیل و تبدیل به بخش 8 مسکن.

5 نفر بود.


پاسخ 25 – نوشته شده توسط: در واقع 7/19/2020 12:56:17 PM (شماره 483805)

بسیار مقاله مناسب. چه خوب است برای ما برای آنها خوب است. من نمی دانم NYT صاحبان یهودی برده استثمارگران. من می دانم که کارل مارکس یکی از قبیله ،

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/19/2020 1:19:36 PM (شماره 483826)

به طوری که به دیوانه بازنگری رادیکال سیگنال به مشعل از slimes?
من می خواهم که!
تا حول و حوش!

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de