مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/22/2020 4:39:39 AM

ما ایجاد شورش است – در واقع آن را بدبو بر روی یخ. آنچه شما می بینید وجود دارد این است که ما ادعا betters مبارزه شدت به نگه بر روی قدرت است که ما مردم عادی جرأت به گردش به دور از آنها را در سال 2016. یکی از مولفه های انتخاباتی خود را سوزاندن و غارت اطلاعات عملیات انجام شده توسط سیاه چادری آلت. جزء دیگر است, قدرت نرم, شرکت,/media/فرهنگی توطئه به سکوت مخالفان و اجرا ترس انطباق به داستان خود را. معمولا یک انقلاب انجام شده توسط دهقانان به پرتاب کردن استبدادی طبقه حاکم. در اینجا طبقه حاکم است که راه انداختن سیاسی و فرهنگی جنگ برای پس گرفتن و پس از آن سفت گرفتن آن در توده ها.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: پوستر 6/22/2020 6:02:19 AM (شماره 452524)

اين دسته جمعی انجمن ظاهرا برگزاری حاکم رسمی قدرت و اقتدار در حال تسهیل تخریب و انتقال کنترل بر امریکا, میراث فرهنگی, اماکن و بناهای تاریخی مارکسیستی به رهبری اوباش.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: آلتونا 6/22/2020 6:40:23 AM (شماره 452542)

یک جمع از یک واقعیت وحشتناک. من دعا می کنم برای زندگی به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر

34 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: بقایای 6/22/2020 7:21:23 AM (شماره 452586)

من امیدوارم که این ستون از کورت Schlichter می شود قرار داده و در باید خواند. من فکر کردم که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک رئیس جمهور که نیست انتخاب شده توسط رسانه ها. حتی جورج دبلیو آنچه به او گفته شد که او در اتاق. این “نخبگان” و “ایجاد” را با استفاده از هر ترفند در این کتاب به جو بایدن انتخاب می شوند حتی اگر آنها می دانند که این اشتباه است برای انجام این کار فقط برای اثبات که آنها هنوز هم قدرت به هر کسی که انتخاب به ریاست جمهوری ایالات متحده است.

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/22/2020 7:24:46 AM (شماره 452596)

Kurt فقط نگه می دارد و آنها را به آینده. ما در برابر یک کرگدن, حزب دموکرات, حزب, pit bull, رسانه های غیر منطقی خود صالح مشهور فرقه و رادیکال دانشگاه. آن است که خودمان جمهور تهمت و تعداد انگشت شماری از رهبران جمهوری خواه که ما می توانیم برای ایستادن با ما به مبارزه با این جنگ است. در اینجا ما نه بر خلاف مردان و زنان در انقلاب آمریکا و مبارزه یک نیروی با عرشه انباشته در برابر ما است. درست در کنار ما است و آن را یا فراموش و یا می میرند. خدا به ما کمک کند برای حفاری های عمیق و هرگز از دست دادن بینایی از اهمیت برد و آنچه در آن معنی خواهد بود که به نسل های آینده است. دعا. 2 تواریخ 7:14.

24 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/22/2020 8:31:31 AM (شماره 452677)

برخی از ما تا به حال یک حس بوده است و اشتباهی در درون ما به خصوص در سیاسی ما کلاس. این واقعیت است که وجود دارد یک کلاس سیاسی است نمایشگاه A. مردم باید به دنبال یک توضیح تخم ریزی تئوری های مختلف از روشن فکران به کمیسیون سه جانبه به جهانی پدوفیلیا حلقه در حال اجرا همه چیز همه جا. آیا هر کس دیگری تا به حال گوش دادن به دکتر دیوید وبر? همه چیز coalesced برای من بسیار از آنچه پدرم به من گفت: آن روز من برای اولین بار شنیده عبارت “نظم نوین جهانی” بیرون آمدن از ما رئیس سابق روح ، من حتی فکر می کنم که انتخاب اوباما در بخشی به دلیل مردم به دنبال شکستن stranglehold از نخبگان به دنبال یک خارجی است. اوباما شد اما در کمال خودی مرتب برای این کار و با توجه به شغل توسط نخبگان حاکم. بعد تا واقعی خارجی که تنظیم کردن یک تف طوفان مقاومت یک کودتا و در حال حاضر باز شورش. ما مردم رو به یک مثلث از نخبگان حاکم داخلی و خارجی این احمقها مفید و کادر از خشونت انجمن های انواع باغ عنصر جنایی لکه بینی فرصت را به دیگران نگاه کنید و سپس به عنوان یک دارایی. آمریکا نشان دهنده بیشترین پتانسیل غارت در تاریخ بشر و مردم در حال آمدن به آن را و بسیاری از همسایگان خود هستند و با میل و رغبت کمک. ریشه های این خارجی قصد بازگشت به انقلاب بلشویکی. نمایندگان ما خریداری شده و برای پرداخت به حدی است که قرار دادن آمریکا برای اولین بار تبدیل شده است و انقلابی است. من ایده های در مورد چگونه به رفع چیز اما آنها در نظر گرفته ناسیونالیستی و بنابراین من یک نژادپرست به قصد سوزاندن هموطنان من. فقط به ما “حریص” اگر ما جرات به دنبال نگه داشتن بیش از نیمی از آنچه که ما کسب, ما همه نازی اگر ما جرات را به ما جایی بهتر از جاهای دیگر است.

20 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/22/2020 8:42:52 AM (شماره 452689)

مغلوب ساختن پیشی جستن در معرض دشمنان ما. دموکرات ها در حال به دست آوردن مغلوب ساختن پیشی جستن, اما آن است که واقعا برگ برنده دموکرات ها می خواهند برای نابود کردن آن است که ما آزادی و اموال. دموکرات ها را پشتیبانی نمی کند این کشور در حال فرار با رضایت مردم است. دموکرات ها می خواهند کشور فرار توسط دموکرات ها.

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Strike3 6/22/2020 9:03:35 AM (شماره 452714)

“ما مردم باید سرنگون کرد. حال سوال این است که آیا ما مردم در حال رفتن به اجازه دهید که اتفاق می افتد.” در حال حاضر که قانون نشان داده است خود را به یک نمایش مسخره و می تواند به طور منظم مورد آزار قرار گرفته که لازم است ما betters ما مراجعه کنید. ما دیگر نمی تواند به استناد آن به عنوان متمم دوم به دلیل این که بیش از حد مورد آزار و باطل را با رضایت ما بالاترین مقامات. ما مراجعه ما مالکیت سلاح و مهارت و شجاعت خود را به استفاده از آنها را هنگامی که زمان می آید. آن پایین می آید به پایه دفاع از خود و تمایل ما برای باقی می ماند رایگان (نسبتا).

8 نفر بود.


ایست, Kurt…و من گفت: به downer contrarian در برخی محله های. من رفتن یک گام بیشتر را ایجاد شورش. آنها همچنان برای نگهداری کارت و دستکاری اهرم دولت عملا آزادانه. آنها در حال دفاع از خود را بسیار سودآور وضعیت موجود, و آنها بسیار خوب در آن گاهی اوقات با PDT مشارکت. (مانند قرار دادن $6 تریلیون برای نجات ما از اثرات اقتصادی COVIDS shutdown. در حال حاضر در مرحله یک WWE-شایسته مبارزه گذشته بیش از 3 تریلیون دلار در اجرا به انتخابات. باید به لحاظ مالی محافظه کار, شما می دانید.) عمومی است به درستی سازگار و منقار خود هستند و خیس شدن با آن $6 تریلیون کنگره اختصاص داده و رئیس جمهور تایید شده است. ما نفرت رفاه و عشق است که دولت پنیر نمی کنیم ؟ قرار دادن بر روی ماسک خود را هنگامی که شما پول نقد, چک, اگر شما می توانید به بانک. این UNIPARTY مشکل عصر است. این ائتلاف از حزب دموکرات و تکرار پیری است با هیچ وارث واقعی در چشم. AOC و رادیکال نفهمیدم این همه رتبهدهی نشده است. و وجود دارد برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواهان به همان اندازه از تماس با پتانسیل قبل از آنها. در آن حس امید وجود دارد.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Aubreyesque 6/22/2020 10:17:11 AM (شماره 452804)

به عنوان یک Ldotter شده است که بخشی از این فروم پس از آن سالن جایگزین برای وایلدر و woolier انجمن از 90s/اوایل Aughts من به شدت خشمگین آن را هر زمان که تازه refashioned فرقه موسوم به alt-راست (آنها نه محافظه کار همکار من Ldotters! آنها فرزندان John C Calhoun. نگاه او را و چگونه او می خواست برای از بین بردن اعلامیه استقلال و قانون اساسی آمریکا) می آید در اینجا و primly حاکی از آن است که امریکا می خواهد یک جای بهتر اگر آنها سفید نسخه از پل. Im رک و پوست بیمار از داشتن فرهنگ و سیاست تعریف شده با رنگ پوست افراد و من خواهد شد با تشکر از هر کسی که نسبت به آن بی سر و صدا و به طور دائم حذف خود از این فروم. شما نماینده کل واقعی حامیان ما اساسی است. من می شنوم انگار جزیره ای در کارائیب به تازگی خالی…شاید شما می توانید فرم خود را مستعمره وجود دارد و آن را به مکانی بهتر از آنچه سابق ساکن بود ؟ تا آنجا که من نگران که جزیره کامل است برای alt سمت راست. همانطور که برای من و همکار آمریکایی ها از همه فرهنگ ها و پس زمینه و رنگ پوست ما ایستادگی در کنار هم برای حفاظت از دولت پدران بنیانگذار ما به دنبال ایجاد.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: jimincalif 6/22/2020 10:26:00 AM (شماره 452816)

این باید یک باید به عنوان خوانده شده.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/22/2020 10:44:43 AM (شماره 452838)

من و 2020 فقط ممکن است این آخرین انتخابات من را وادار به رای دادن در اما آنچه من می بینم بیرون آمدن از واشنگتن دی سی در حال پیر decreped سیاستمدار pandering به صرفه جویی در زندگی خود. آنچه اتفاق می افتد در خیابان آنها را آماده برای. رئیس جمهور تهمت و برای سن خود را بیشتر قدرت بیشتر و با تشکر از او که به دلیل نیاز داریم که در حال حاضر. یک اقلیت مسابقه با استفاده از کلماتی مانند نژادپرستانه و سفید برتری آن زمانی است که این گروه/مسابقه که با کمک بسیاری از سفید پوستان امیدوارم که برای به انجام رساندن “سیاه برتری’. تا کنون شهرستانها شده اند سوخته و مجسمه از هر فرد گرفته شده و با بناهای تاریخی مخدوش حقیقت این است که تا کنون در ساختمان ها و مجسمه ها نمی شلیک به عقب و یا مقاومت در برابر. آن را در آینده به دلیل این نمی خواهد متوقف کردن به طور ناگهانی پس از سال 2020 انتخابات و خورشید خواهد درخشید دوباره در ایالات متحده است. یک مسابقه در این کشور هرگز مطابق با آنها در یک رول در حال حاضر آنها حتی سفید پوستان بوسیدن پای خود و عذرخواهی برای اینکه با مطرح دست تسلیم شدن. وجود دارد و در بخشی که تسلیم و یا بوسیدن, چکمه, اگر انتخابات نمی حل و فصل این روش قوی تر خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: mizzmac 6/22/2020 11:04:45 AM (شماره 452860)

باید به عنوان خوانده شده لطفا Lucianne!

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DVC 6/22/2020 6:28:10 PM (شماره 453287)

بیایید امیدواریم که ما می تواند ایجاد صندوق های رای برای ما کار می کنند یک بار دیگر. اگر آن را نمی کند و سپس همه چیز خواهد بود پایین رفتن یک مسیر من واقعا می خواهم به جای سفر نیست. نشانه گذاری بر روی نقشه باستان گفت: “در اینجا بود اژدها”. بله برخی واقعا جدی اژدها وجود دارد. و باقی مانده ابزار برای ما کاهش است.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de