دموکرات ها دچار مشکل هستند

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/23/2020 4:08:37 AM

من مشتاق در مورد مایک بلومبرگ نژاد برای رئیس جمهور از آغاز به کار خود تا حدودی در این نظریه که او بهترین موقعیت برای نجات و نمایندگی حزب دموکرات را بال متوسط. (تیک)روز چهارشنبه بحث چپ ساندرز صدمه ندیده است. هیچ چیز و هیچ کس او را لمس کرد. حزب دموکرات را پرخطرترین شرط است در حال حاضر آن likeliest. من می گویم این را به عنوان کسی که نوشت: کمی زودتر از بسیاری که ساندرز تا به حال بهترین شانس برنده شدن نامزدی که او به تازگی به عنوان جدی یک شات در برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را چهار سال پیش از آن.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 2/23/2020 5:16:07 AM (شماره 327073)

تماس با بلومبرگ در حد متوسط است نه بر خلاف تماس استالین یک بیت به سمت چپ از مرکز.

53 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: lindaluka 2/23/2020 6:54:25 AM (شماره 327106)

من نمی توانم خواندن مقاله به عنوان من نمی خواهم برای ایجاد یک حساب کاربری با NYT.

52 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: NikolasNotion 2/23/2020 7:21:57 AM (شماره 327126)

کمپرسی برت استفنز.

23 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: نوک پیکان 2/23/2020 7:22:31 AM (شماره 327127)

در #2…در اینجا همان!

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Pluperfect 2/23/2020 7:24:51 AM (شماره 327129)

#2 و #4 فقط X دعوت به عضویت در. این مقاله خواهد آمد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: bubby 2/23/2020 7:33:01 AM (شماره 327136)

بلومبرگ است متوسط توتالیتر و باور نمی gulags و بازآموزی اردوگاه مانند برنی و حامیان او. حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.

24 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: rusino 2/23/2020 8:02:39 AM (شماره 327163)

اولین Trumps نام مورد برای بلومبرگ است مینی مایک کمی نیست مایک! نویسنده با اشاره به وزش نامزد ؟ وجود دارد هیچ معتدل و دموکرات ها بر روی صحنه است. ما که حمایت از رئیس جمهور تهمت ببینید که هر حزب دموکرات به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد کار را به انجام برسانند BHO وعده اساسا تبدیل ایالات متحده…به چیزی غیر قابل تشخیص! مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 MAGA تنها امید صرفه جویی در رویای آمریکایی از تبدیل شدن به یک کابوس است!

42 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 2/23/2020 8:08:39 AM (شماره 327167)

برت است محزون که کریستول ضرب و شتم او را به عنوان جهان Creepiest NeverTrumper. برت به حال رویاهای خود را – – اما در حال حاضر همه آنها از بین رفته اند.

28 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: 49 فورد 2/23/2020 8:12:17 AM (شماره 327172)

# 5, ?? آن می گوید: “ایجاد یک حساب” و یا “ورود به سیستم”.

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: philsner 2/23/2020 8:15:59 AM (شماره 327177)

#5 وجود ندارد X. قوانین را دنبال کنید.
به هر حال که باید این بازنده ما گفتن چیزهای ما شناخته شده اند ،

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/23/2020 8:18:02 AM (شماره 327179)

این رسمی است! من به عنوان خوانده شده آن را در زمان. دموکرات ها در حال skruud.

12 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/23/2020 8:27:07 AM (شماره 327191)

خوب قطعه برت. بنابراین آیا شما کپی ویرایشگر به شما نشان می دهد پس از شما دست نهایی خود را کپی به او برای ویرایش ؟

11 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 2/23/2020 9:02:54 AM (شماره 327228)

تماس کوتاه مایک متوسط است مانند تماس جفری Dahmer یک آشپز لذیذ.

21 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: kdog 2/23/2020 9:09:00 AM (شماره 327235)

وجود دارد در واقع بسیاری از ارزان عکس در مغلوب ساختن پیشی جستن در این مقاله است. یکی از مورد علاقه های من بود “مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی انتخاباتی fluke در برابر یک حریف خود رای”. هیچ jackwagon این دلیل است که 63+ میلیون نفر به او رای دادند و یا در برابر کلینتون. وجود ندارد “انتخابات fluke” در این انتخابات از دو برنده انتخابات توسط کنیا.

16 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: زیر دریایی 2/23/2020 9:09:57 AM (شماره 327238)

من تا به حال هیچ مشکلی در دسترسی به این مقاله آمد ، برت استفنز پر از بدبختی است. آقای استفنز اشاره به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان بدترین, اما خسته نمی کند به صورت. او نرم ساندرز کمونیست مواضع گفت: انتقادات از مواضع خود را به نوعی بی اساس است. اما ما نمی بخوانید درباره ملی مراقبت های بهداشتی و صنایع انرژی در این مقاله نه ما به شنیدن در مورد حمله به مالکیت خصوصی (درآمد) که ساندرز می خواهد به کوه. آقای استفنز را خسته نمی کند به ذکر است سخت گیرانه سبز جدید مقابله برنی می خواهد برای پیشبرد آن به دست آورد بدون رای در سنا (با تشکر از شما میچ!). همه ما از آقای استفنز غیر منطقی نفرت از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بی اساس است که همه ما می دانیم ناشی از دو چیز است: خود اثربخشی در برابر تثبیت فساد و شهامت و بی باکی در رفتن پس از باتلاق و خود را سخنگوی رسانه ها.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: MDConservative 2/23/2020 9:24:53 AM (شماره 327256)

Bloomie در تلاش است تا دموکرات ها (و او فکر می کند آمریکایی ها) به نفع. او آشکار عناد و وسیله ای برای رفتن پس از PDT خود را, اما او نیاز به یک علت وجودی خود را میلیارد دلار حمله. در حال اجرا برای رئیس جمهور در حزب مخالف در خدمت این هدف. او مظهر NeverTrump “میانه رو”. او می تواند (و بهتر خواهد بود) قرار دادن یک برش مقوا از خود در بحث مرحله است. و چه کسی مراقبت کنید ؟ “میانه رو” مانند doofus نوشت که این دری وری سخن گفتن. و پس از برنی منازعه نامزدی خود را شروع می شود و با او مزخرف این “میانه رو” خواهد بود به جستجو برای یک جایگزین…و نام او خواهد بود میت که سر شخص ثالث “نسیم” بلیط. میت موضوع خواهد بود و همه چیز در حد متوسط خوب است برای آمریکا اجازه توقف جنگ و درگیری و با هم زندگی می کنند در میانه زمین. از آن خواهد شد ، شی است که به ترین inoffensive انتخاب برای بسیاری از افراد که نفرت از ساخت واقعی انتخاب بین نامزد های مختلف. میت آنها را فراهم می کند بسته بندی کردن حباب از بد شدید سیاست است. و خود را #1 هدف این است که برای جلوگیری از PDT از به دست آوردن یک دوم. ببینید برنی از سه میلیون دلار به خانه, یک خرید و پرداخت عضو UNIPARTY. PDT است. برنی نمی تواند آن را انجام دهد به تنهایی و هوا به اجازه از رادیکال Dem لاستیک. هیچ چیز ندارد که مانند رد در پای صندوقهای رای است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Strike3 2/23/2020 9:55:33 AM (شماره 327283)

را توجه داشته باشید از این. این یک تیتر است که شما هرگز فکر نمی کردم شما می توانید از نیویورک تایمز این در اوایل مبارزات انتخاباتی شود. ما نمی بینم مشابه در سال 2016 تا روز بعد از انتخابات وقتی Slimes پیوست لیست MSM crybabies تاسف گذشته مستی شب قبل از هیلاری کلینتون شد هیچ کس بدون دعا به آن را به کاخ سفید است. در برابر همه شانس و پیش بینی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شد SuperPOTUS. دموکرات ها دچار مشکل عمیق هستند که آیا برنی برنده خود را کمی مسابقه یا نه.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 2/23/2020 10:05:20 AM (شماره 327297)

دموکرات ها باید pandered به هر ضد آمریکایی تندرو و هر متقلب تنبل سائل و قاتل وجود دارد. در حال حاضر آنها را شگفت زده کرد زمانی که آنها را بیش از ؟ بلومبرگ است متوسط ؟ هر کسی که معتقد است که یک دروغگو است و یا فریب خورده دروغ گفتن به خود و یا فقط یک مجموع کامل شخص کاملا بی سواد. وجود دارد هیچ میانه های در حال اجرا برای نامزدی حزب دموکرات. در عین حال رسانه ها نگه می دارد و پوشش آنها. آنها به وضوح خود را با هم عمل می کنند. آنها نمی خواهند حکومت آنها را رد خواهد شد. آنها را به شما پول خود را به محدود کردن آزادی ها و ارسال این کشور را به یک سقوط اقتصادی با میلیون ها نفر از دست دادن شغل خود. آنها مناسب برای حکومت و هر کسی که با یک اونس از عقل سلیم نمی خواهد رای برای آنها! دموکرات ها یک مشکل ؟ بله آنها یک مشکل واقعا بزرگ.

13 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lucky5 2/23/2020 10:26:52 AM (شماره 327316)

هرگز trumpers نباید مجاز به تماس خود را محافظه کاران است. به خصوص از آنجا که بسیاری از آنها در حال حاضر ساندرز!

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 2/23/2020 11:36:20 AM (شماره 327390)

من فقط بسیار به ندرت شکستن قانون من “هرگز زحمت با نیویورک تایمز” و با برت به عنوان نویسنده و نه یک فرصت.
یک اجاره جعلی محافظه کار است که هرگز چیز خوبی است. OTOH او ممکن است یک نقطه اگر من می توانید حدس بزنید از این مقدمه کوتاه. من امیدوارم که حزب دموکرات هستند “مشکل” من امیدوارم که آن است که بسیاری از مشکلات است.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 2/23/2020 12:54:08 PM (شماره 327471)

تفاوت عمده بین رئیس جمهور تهمت و ساندرز: رئیس جمهور تهمت فلسطين و دفاع از قانون اساسی ایالات متحده آمریکا است.
ساندرز شده توسط کلمه قصد و عمل را رد کرد و قانون اساسی ما است. همه چیز او می گوید: اعلام برنامه های خود را برای از بین بردن لایحه ما از حقوق. او یک کمونیست حامی او تماس خود را یک سوسیالیست باعث کندی این واقعیت است که او طرفدار امریکا است. او باعث می شود بو “تحول بنیادین ایالات متحده آمریکا” شبیه بازی کودک. هنگامی که در قدرت او و خانواده او (تقریبا هر Dem نامزد et al) که ممکن است نه اجبار و یا تدریجی را از هم جدا ساختار جمهوری ما به منظور از بین ببرد و نه صرفا تبدیل. بو ادا خود را “انقلاب” در یک شاعرانه تر عبارت است. وجود دارد هیچ چیز شاعرانه در مورد ساندرز و رفقای خود را. هنگامی که آنها شروع به از بین بردن آن خواهد شد در کنار غیر ممکن است برای بازگرداندن آنچه شکسته است و شکست. من اعتماد به نفس در ستبری از سیستم ما به دلیل همکار ما میهن پرستان به عنوان کسانی که عشق ما قانون اساسی جمهوری. و ما را طولانی تر و قوی تر مجموعه ای از سیاسی سنت ها و اصول است که به ما کمک کرد از طریق گذشته rocky روز. اما خطرات ناشی از ساندرز و رفقای خود را بسیار واقعی است. رئیس جمهور تهمت صدا ممکن است پیچیده و یا به سادگی با سواد جذاب و متبحر اما او محافظت از آمریکا و او را دوست دارد شهروندان خود را. نه یک دموکرات ابراز کرده است چیزی نزدیک به آن است. آنها می گویند: به من قدرت و من پاره خواهد شد این در قانون اساسی جمهوری از هم جدا.

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: YorkieMom 2/23/2020 6:17:30 PM (شماره 327705)

ترین پوستر اینجا را باور نمی کنم برای یک دقیقه است که بلومبرگ است متوسط, اما من مطمئن هستم که بسیاری از افراد دیگر بر این باورند آن را به ویژه هنگامی که او را نسبت به برنی. او می تواند برگ برنده را سخت ترین حریف.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im