روحانیت به شرح زیر اوباش

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/7/2020 4:13:09 AM

شورش را در معرض عمق امریکا تمدن بحران است. در عین حال که قرار است رهبران مذهبی که تمدن به نگرانی است ؟ آنها دشوار است برای پیدا کردن. به حدی که روحانیت شده اند و قابل مشاهده در تمام در بحران آنها پدید آمده نه برای جلوگیری از اراذل و اوباش اما برای پیوستن به آن است. اظهارات خود را به طور کامل استراحت پس از اوباش تبلیغ است. امریکا, مجله های اجرا شده توسط یسوعیان را فراهم می کند ناامید کننده ای مثال از این در سرمقاله خود در هفته گذشته: “برای مبارزه با نژادپرستی کاتولیک ها باید گرسنگی برای عدالت مانند ما برای عشای ربانی.” آن است که عجیب و غریب عنوان سرمقاله داده که یسوعیان ریاست به طور فزاینده ای خالی pews.


“جریان اصلی” کلیساها در حال تخلیه به یک دلیل.

11 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: MissGrits 6/7/2020 6:58:04 AM (شماره 435587)

این مدیران نه سهامداران.
NFL نه fans (طرفداران سابق).
اتحادیه کارفرمایان و نه کارگران.
BLM نه تفکر سیاه و … و در حال حاضر وجود دارد r بسیاری از.
DNC سیاستمداران بسیاری از کمتر dem رای دهندگان
روحانیت نه parishioners.

8 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: franq می 6/7/2020 7:07:47 AM (شماره 435595)

متاسفانه کلیسا خود را به نظر می رسد که جاروب در آن است. امروز صبح آنها خواهد بود با داشتن یک کشیش از کلیسا خواهر استادانه درست شده در سیاهی… من را از جریان خوراک. آنها را از سر گرفته و خدمات خارج از سه هفته پیش. من هنوز احساس قوی اصرار به حضور بخشی از دلیل من نمی پوشیدن یک ماسک و من می دانم که برخی از کسانی که سرسخت maskers. تقسیم و تسخیر.

7 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/7/2020 7:31:58 AM (شماره 435609)

من یک کاتولیک هستم—و من بیزارند!!!! از پیروان کلیسا های اسقفی شده اند ارام برای مدتی طولانی و در حال حاضر دین من است در رقابت برای عنوان. یک دلیل وجود دارد که من دیگر از نظر مالی کمک یا احترام………اولین آنها اجازه می دهد کشیش شکار حرکت پدوفیل از محله به محله به جای آزادسازی و محکوم آنها (آیا در مورد مراقبت از گله های خود را?) و در حال حاضر آنها در صدای سنج ایجاد کردن با این تعداد کلمه مجاز در LUCIANNE.

13 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Namma 6/7/2020 7:58:47 AM (شماره 435632)

من همیشه گفته ام که شخص من ایستاده در منبر نمی توانید هر نوع غذا برگشت. می گوید که آنها چه می خواهند و مردم نشستن وجود دارد و گوش دادن. نه من. من نمی ممکن است باعث ruckes در جرم است. اما کشیش می شنود در مورد پس از جرم است. با صدای بلند و روشن است. اما در حال حاضر من به نقطه ای که من اهمیتی نمی دهند. ایستادن برای حقیقت است. چیزی می گویند. و سپس راه رفتن. و خود را در پاکت در دست است. آن را نگه دارید و نگه داشتن در راه رفتن

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Justcurious 6/7/2020 8:10:04 AM (شماره 435646)

چپ می شکند همه چیز آنها را لمس. این بیدار کلیساها می توانید انتظار ادامه کاهش عضویت.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: MSUDoc 6/7/2020 8:12:21 AM (شماره 435649)

یسوعیان هستند یک دسته از لنگی مچ دست. رهبری کاتولیک و کلیساهای پروتستان آمریکا گرفته شده توسط زنان و همجنسگرایان. در نتیجه از بین بردن دکترین فقدان کامل از نظم و انضباط از دست دادن هر گونه حس مقدس و خالی pews.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 6/7/2020 8:16:43 AM (شماره 435654)

کلیساها نشان داده شد تا برای آنچه که آنها تبدیل شده ایم که همه آنها kowtowed به فرمانداران’ shutdown سفارشات. بسیاری از آنها هنوز هم خاموش کردن و عبادت قفل شده است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Krause 6/7/2020 8:23:48 AM (شماره 435659)

هیچ سیستمیک نژاد پرستی. وجود پدر و مادر فقیر مخرب تحصیل و تنبلی است. همیشه وجود خواهد داشت گریه می کند از درک بی عدالتی.

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: czechlist 6/7/2020 8:24:29 AM (شماره 435661)

من سمت چپ RCC در اواخر 60s. تغییرات واتیکان دوم سمت چپ من اشتباه گرفته و حتی به عنوان یک نوجوان من به رسمیت شناخته شده آن در مورد سیاست و پول و قدرت; نه ایمان. کلیساها در حال نظارت توسط انسان خطاپذیر مردان و در حال حاضر زنان است. من چسبیده به من ایمان و نیاز به هیچ رویداد و نه آیین به پرستش خدا.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: HotRod 6/7/2020 9:26:50 AM (شماره 435743)

شما نمی نیاز به یک کلیسا به یک مسیحی یا یهودی (من می دانم, کنیسه). زمانی که کلیساها درگیر شدن در فعالیت های سیاسی آنها بهتر از مساجد که مردم تلقین در تروریسم و نفرت! یک مرد استفاده می شود به نشستن در دامنه کوه هر یکشنبه با مشاهده این دره زیبا در زیر, در حالی که همسر او به کلیسا رفت. او pestered او در مورد آن را در هر هفته. او در نهایت از او پرسیدم: “چه کسانی ساخته شده است که کلیسا؟” او پاسخ داد: “مردان از کلیسا.”
که این همه از او پرسید: در حالی که نشان می دهد ویستا زیبا قبل از آنها.” “Er, خدا,” او گفت:. “که در آن بهتر است به دعا و صحبت کردن با خدا از اینجا؟”
همسر هرگز pestered او را دوباره اما او ادامه داد: رفتن به کلیسا. فشار همسالان..

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: TexaTucky 6/7/2020 11:05:33 AM (شماره 435901)

عیسی ظاهرا بود که بیدار شد به عنوان کسانی که بر این باورند که آنها می تواند کمک به ساخت پادشاهی خدا با قطع خود را از بدن خود کلیسا.

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de