وفقه غم ازMeghan ‘پدر’ مک کین

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 2/22/2020 4:20:19 AM

‘هر کس در هر دو طرف از رسانه های کلاس — توقف استفاده از من مرحوم پدر برای امتیاز سیاسی و ارزان با عکس,’ مگان مک کین اعلام کرد در توییتر این هفته است. “این دردناک است. این حادثه. و آن است ، اجازه دهید همه ما را غمگین و تلاش و حرکت در صلح!’ خوب تا آنجا که هر کس دوست دارم به حرکت در آن بوده است نزدیک به دو سال بعد از همه — Meghan نمی خواهد اجازه دهید ما. یک دختر عاشق یک چیز زیبا است و از دست دادن یک پدر همیشه وحشتناک رویداد آسیب زا حتی در سی سالگی خود را. آن را قطعا سخت تر است که خود پدر یک شکل عمومی به عنوان افرادی که هرگز او را می دانستند


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MainelySane 2/22/2020 4:35:49 AM (شماره 325870)

ستون اشاره “کوک برن”… تا کنون که بدون شناخت او. او چه کسی است ؟ چرا او مهم در این پیش پا افتاده ستون مورد MMcCain بی امان عمومی وسواس با مرحوم پدر. ما باید یکی دیگر از مراسم یادبود برای بزرگداشت یکی از آخرین.

4 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: MainelySane 2/22/2020 4:40:11 AM (شماره 325872)

ahhh.. من آن را دریافت کنید.. با عرض پوزش.. کککبورن نویسنده (الکساندر کوک برن?) و او و یا او در حال نوشتن در سوم شخص… هنگامی که او/او می نویسد: “کککبورن می داند…”

4 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: dirtyjersey 2/22/2020 4:57:59 AM (شماره 325879)

هنگامی که شما تمام حرفه ای بر پدر شما ذکر پدر در هر نظر و پدر بود, حرکت تند و سریع, شما می توانید انتظار بسیار لجوج دیدگاه آینده راه خود را.

21 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: لالا 2/22/2020 4:59:21 AM (شماره 325882)

مطمئن شوید که به تماشای پدر من ویدئو های جاسازی شده در داستان است. هیستریک! اوه عسل کودک شما خیلی احساساتی است.

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: PChristopher 2/22/2020 4:59:39 AM (شماره 325883)

من نمی توانم ایستاده ، او مرا به یاد هر دختر من تا کنون شناخته شده که با استفاده از پدر خود به عنوان یک سپر و یک چماق اما که هیچ قابل تشخیص دستاوردهای خود را. کاملا خارج از قرار دادن و تهوع.

23 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Highlander 2/22/2020 5:27:17 AM (شماره 325895)

مانند پدر مانند مادر. جان McPain بود بی اعتنا به او خودنمایی گسل بودن عمده RINO و تمام اطراف درد در باسن. Meghan است پس در قدم به قدم بودن کوته همان راه است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: جودی 2/22/2020 5:46:49 AM (شماره 325909)

فقیر کمی غنی دختر که ندارد به کار می کنند اما یک انتخاب برای کار در نظر??? باور نکردنی

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 2/22/2020 6:06:35 AM (شماره 325921)

من فکر می کنم او نیاز به رفتن دیدن یک جراح چاقی

4 نفر مثل این.


آیا شما معنی است که gutless ترسو که به دست اورد وزن در اردوگاه POW? که پدر??? یا شما معنی پشت سلاح سرد RINO که نمی دانم که چگونه به نگه داشتن خود را خائن دهان بسته. که پدر??? خوب… شما اول ریز ریز کردن گوشت خوک.

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: coldoc 2/22/2020 6:22:34 AM (شماره 325934)

او همچنین منکر/واقعیت “پدر” بود که رسم در برابر یک رئیس جمهور نشسته مانند برخی از fbi/سیا جانوران پستاندار شبیه راسو. او به فروش می رسد با ما deplorables پایین مراقبت های بهداشتی رودخانه زیرا او تلخ و تند و زننده پیر مرد که ابراز تنفر داشتن نشان داده شده ناکافی است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: George R. 2/22/2020 6:22:54 AM (شماره 325935)

همان پدر که مسئول 134 dearths به ناو ممانعت in1961 و بلافاصله رفت AWOL و کسی که پدر دو ستاره دریاسالار تحت پوشش برای او دوباره ؟

18 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: RuckusTom 2/22/2020 6:47:27 AM (شماره 325951)

اگر آن را برای پدر می خواهد هر کسی می دانید که Meghan است ؟ نیمه مانند هیلاری. اگر آن را برای بیلی جف را کسی می داند که او چه کسی است ؟

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: PostAway 2/22/2020 6:52:11 AM (شماره 325956)

پوستر #1 و 2 همان سردرگمی در اینجا. نویسنده است که به نام Kapil Komireddi در بالای صفحه مقاله است اما به عنوان ذکر شده کککبورن در صفحات دیگر. همچنین مهم است که ما نه به نظر می رسد احمقانه و بد آگاه – یا کاملا نادرست است. وجود دارد به سادگی هیچ چیز اما شایعات و شایعات بی اساس برای حمایت از ایده های است که جان مک کین مسئول فاجعه بار USS ممانعت از آتش و یا که او تبانی با اسیرکنندگان خود را در ویتنام نم. او به دست آورده به دوست نداشتن برای بسیاری از چیزهایی که او انجام داد که غیر اخلاقی به عنوان یک عضو مجلس نمایندگان و سنا اما او برخی قهرمانانه چیزهایی که به عنوان یک افسر نیروی دریایی. دختر او را دوست دارد اما چرا نباید از او ؟ او یک پارتی, پارتی هاردکور, پدر, دختر است که ثروتمند و مشهور به خاطر او جان مک کین ،

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: ToryWhite 2/22/2020 7:14:26 AM (شماره 325973)

Meghan یک تراشه کردن بلوک های قدیمی=کاملا خودشیفتگی و در thrawl به چراغ. که او دارای یک پلت فرم رسانه به همه می گوید زیادی در مورد حماقت از فرهنگ است.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: pinger 2/22/2020 7:17:09 AM (شماره 325977)

من نگاه نمی در به تازگی….است مراسم تشییع جنازه قطار در مقصد خود را رتبهدهی نشده است؟?

12 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: anniebc 2/22/2020 7:50:09 AM (شماره 326018)

شما اولین, Meghan. پدر شما بود, وحشتناک یک مرد. دریافت بیش قهرمان و خفه شو! هیچ کس در مورد مراقبت از شما و یا پدر خود را.

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/22/2020 8:05:13 AM (شماره 326045)

نمی دانم چرا اما این تیتر من را به یاد John Cleese و مایکل پیلین کمدی در مورد یک طوطی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: WI کلبی 2/22/2020 8:15:48 AM (شماره 326068)

McVain شد در یکی از این هواپیما زده زونی پوبلوو موشک آغاز شده است که آتش بر USS Forrestal; او به هیچ وجه در گسل وجود دارد. او مقدار زیادی از مستند آسیب به ما آزادی در حالی که کمپینگ در مجلس سنا بدون تذهیب لیلی.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Strike3 2/22/2020 8:35:07 AM (شماره 326103)

(Obmacare) هیچ! مک کین پیچ کل کشور به دلیل او می تواند از خرده با وجود و تلخی. خوشحالم که او را پدر خود Meghan و نه من.

10 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: walcb 2/22/2020 8:44:29 AM (شماره 326113)

من باور نمی کنم او با استفاده از “پدر من” از او عزادار. من متوجه همه ناراحت متفاوت, اما من نمی تواند صحبت در مورد پدر من به مدت 5 سال بدون پاره کردن. او با استفاده از “پدر من” به عنوان بخشی از ارتقاء خود و ارتباط.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Daisymay 2/22/2020 9:08:54 AM (شماره 326143)

من با #8. Meghan است که یک زن زیبا و جوان بانوی اما وزن او است که باعث خرابی زندگی خود را. او در تلویزیون که در آن هر کس می تواند به طور مداوم منتقد اندازه او. او یک بخشدار نامزد برای جراحی کاهش وزن. او خواهد بود بسیار خوشحال اگر او خوشحال بود با راه او به نظر می رسد. او پول است. یک ماه و انجام کاری برای خودتان. او به دنبال خوب و موفق ، او می توانست آن همه خوشحال می شود و به جای آن از همیشه به دنبال مانند او آماده است به گریه. من احساس می کنم متاسفم برای او!

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 2/22/2020 10:07:56 AM (شماره 326237)

McPain بود مفید ادم سفیه و احمق به سمت چپ. به همین دلیل آنها در حفظ exhuming او.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: DVC 2/22/2020 12:55:29 PM (شماره 326463)

در زندگی خود مک کین همه چیز در مورد رسانه ها امتیاز و ارزان با عکس, پس چرا که نه. ببخشید مگان اما در حالی که شما با دیدن پدر خود را به عنوان درخشان paradignm از فضیلت بیشتر از بقیه از ما زخم در سیاسی ما پشت از چاقو. ما به یاد داشته باشید یک case متکبر خود خدمت هق هق و مهم نیست که چه چیزهای خوب او ممکن است انجام داده اند در زندان اردوگاه (حتی کسانی که مورد مناقشه توسط برخی از) خود را فقیر درجه USN و “آیا شما می دانید که من هستم” نگرش قبل از POW زمان و nastiness و فساد و case حزب پس از آن برگ واقعا تند و زننده حافظه برای ما.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: TXknitter 2/22/2020 1:15:33 PM (شماره 326495)

زیبایی است که زیبایی می کند. مگان دارای مشکلات بیشتری نسبت به وزن خود را. با تمام مزایای استفاده از این بانوی بزرگ شده با او مانند whiny بچه بداخلاق و لوس دیوانه است که مردم به سادگی بیش از پدر او. او آن را دوست داشت زمانی که جمهوری خواهان هرگز عبور خود را رسانه ای-پدر عشق چون آنها ترس از عذاب.

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Karissa 2/22/2020 2:26:46 PM (شماره 326600)

من تحسین جان مک کین نیروی دریایی هوانورد.
سازمان دیده بان ویدیو در یوتیوب….. مک کین هواپیما براثر اصابت یک موشک در حالی که بر روی عرشه در ممانعت او باعث آتش است. من بیزار جان مک کین سناتور. او در عشق با تملق گوی چپ در کانون توجه رسانه ها و همه چیز او می تواند به خرابکاری رئیس جمهور جورج دبلیو بوش و رسانه های حنایی بیش از او. هنگامی که سلامت خود را شکست خورده او باید بازنشسته شد اما او چسبیده به قدرت خود را تا زمانی که او درگذشت. حتی در پایان عملکرد خود را در حال تصمیم گیری رای در ObamaCare لغو خود را همه در کانون توجه ‘Thumbs Down’ در لغو محکوم کرد 300 میلیون نفر به چپ Obamacare شد مک کین Showboating برای در کانون توجه رسانه ها. من خوشحالم که او رفته است. Meghan شما می خواهید پدر خود را به استراحت در صلح’…… بسته پای خود را سوراخ مورد او!
شما در حال تجسم زندگی گفت: “چگونه می توانم شما را از دست ندهید اگر شما نمی برید؟”
تا آنجا که من می دانم که شما انجام داده اند هیچ چیز به خودتان. شما سوار کت و دم خود مرحوم پدر.
آیا ذکر نام خود را دوباره!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: XCenturion 2/22/2020 6:08:41 PM (شماره 326782)

به یاد داشته باشید مگان شما می خواهم هیچ چیز بدون پدرانتان نام گذشته. پدر شما است به تقدیر می شود برای خدمت سربازی خود را به شهرستان ما. فراتر از آن است که او یک مرد نفرت انگیز و تصور می شد به عنوان یک خائن به حزب سیاسی.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im