CDC از دست کنترلCoronavirus بیماری همه گیر. سپسآژانس ناپدید شد.

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/26/2020 4:20:29 AM

در ژانویه 17 کریو, آژانس بهداشت عمومی مراکز کنترل بیماری و پیشگیری اعلام کرد که غربالگری مسافران از ووهان چین به دلیل عفونی جدید بیماری تنفسی قابل توجه است که شهرستان. این CDC اولین جلسه توجیهی در شیوع آینده به چین گزارش شده 45 مورد از بیماری و مرگ دو نفر مرتبط با غذاهای دریایی و گوشت در بازار در ووهان. چینی بهداشتی مقامات تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است تایید کرد که بیماری منتقل شد و از فرد به فرد. اما هیچ دلیلی برای این باور است که آن را ممکن است: چهار روز قبل از آن مقامات در تایلند تایید اولین مورد


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/26/2020 5:17:56 AM (شماره 457469)

همه مدیریت بالا در CDC نیاز به جا شود. آنها را در لذت بردن از رئیس جمهور و شخصا CDC در حال انجام یک کار پیش فرض. آنها می خواهند fudged شماره آنها را از احمق دستورالعمل ، رئیس جمهور تهمت نیاز به تمیز کردن خانه در حال حاضر. ما نیاز به افراد صالح مشغول به کار در این سازمان است.

73 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: franq می 6/26/2020 5:22:07 AM (شماره 457471)

این دولت بزرگ حروف الفبا سازمان تولید هیچ چیز نیست. Enormous تخلیه در اقتصاد و کار مردم را بودجه. لغو همه آنها را.

57 مردم بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: George R. 6/26/2020 6:08:04 AM (شماره 457490)

به نظر می رسد چیزی است که وجود دارد در دولت آب چشمه که حاوی ماده ای است که باعث حماقت در آن کاربران.

52 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Freedom1 6/26/2020 6:48:42 AM (شماره 457505)

چرا BuzzFeed در حال حاضر یک منبع معتبر?

61 نفر بود.


“جهان مورد اعتماد ترین آژانس بهداشت عمومی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری”
که کاملا غلط بیانیه در حال حاضر! گفتم دکتر من که من نمی خواهد در نظر گرفتن هر گونه واکسن ها ترویج شده توسط CDC چون من هیچ احترامی برای تخصص خود را. که شامل سالانه آنفولانزا واکسن ذات الریه واکسن است که آنها سعی کنید به فشار بر هر کسی که بیش از 65 و آن را قطعا شامل واکسن برای covid که بیل گیتس خواهد بود هل دادن.

54 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/26/2020 7:17:31 AM (شماره 457519)

این یک اشتباه بزرگ برای قرار دادن یک زن مسئول هر گونه تلاش علمی. زنان ندارد روانی رفلکس و بداهه بینش که مردان انجام می دهند. این ماده بودن “هوشمند” – – و یا گرفتن “نمرات خوب” – – و یا “داشتن تجربه.” در زمان هرج و مرج و بحران – – زنان به سادگی نمی تابع به وضوح به عنوان مردان. زنان و مردان یکسان نیست – آنها متفاوت – و رسیدگی به مشکلات پیچیده و شرایط بسیار بهتر است.

61 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/26/2020 7:17:48 AM (شماره 457520)

CDC شده است یک شکست کامل در آن ماموریت اصلی: کنترل بیماری است. آنها شده اند بی منطق در سرعت شناسایی منبع و ماهیت این بیماری همه گیر. آنها نیست و باید ایجاد نمی روشن سازگار با پروتکل های برای برخورد با آن در هر دو شخصی و دولتی در سطح و در واقع باید حرف به عقب و جلو در ماسک/ماسک ، و شاید نگران کننده ترین آنها توسعه یافته و یا اجرا روشن و موثر داده های استاندارد برای گزارش مورد جمعیت, بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر “از” است که باید مورد استفاده توسط تمام ارگان های دولتی و سازمان بهداشت و درمان. که آخرین بخش (بدون دیتا/گزارش استاندارد) منجر به تکمیل تبلیغ توسط رسانه ها و با انگیزه های سیاسی رهبران دولت برای افزایش وحشت و اعمال توتالیتر کنترل. حتی در حال حاضر “سنبله” داستان در حال تکرار بی وقفه به یک نادان که درک نمی کند که اگر این عفونت در حال بالا رفتن دوباره در برخی نقاط اما مرگ و میر رو به کاهش است تقریبا در همه جا آنها گفته بودن کل داستان. اگر هر چیزی نیاز به “defunded” این CDC. کسی رفتن رنگ که در خیابان در مقابل مقر خود را.

46 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/26/2020 7:23:18 AM (شماره 457526)

از مقاله: “این اشتباه بود شاید به دلیل تهمت مقامات دولت قطع کرده CDC کارکنان در پکن که ممکن است گزارش این حقیقت به طور مستقیم از چین است.” و از ما سخت به دست آورده دلار مالیات دهندگان به دولت با این امید که ما سازمان ها و برنامه های کاری موثر است. هنگامی که یک فرد به بررسی تقریبا در هر برنامه و یا سازمان دولتی نیست و کار کارآمد یا مولد. و ما در حال پیدا کردن گاهی اوقات مانند کروبی و Bidens دولت در حال کار است فساد. ما برنامه های دولت و سیاست های شکست. صنعت هواپیمایی نیاز به تعمیرات اساسی بزرگ و من فکر کردم که درس آموخته بود با 9/11. من حدس می زنم. ما باید سیاست های در محل برای کسی که بازگشت به ایالات متحده از یک کشور دیگر. قرار دادن CDC کارکنان در پکن است که فقط به کمک یک گروه. من خسته از بانداژ استفاده می شود برای همه چیز. من شک و تردید از این نویسنده است. . .برخی از چیزهایی که حس و دیگران ندارند.

28 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: هرشی 6/26/2020 7:24:12 AM (شماره 457527)

‘اعتماد ترین آژانس بهداشت عمومی’??? من فکر می کنم نیست..مشکلات خود را راه رفتن….آنها باید تعطیل شود و باتلاق خشک قبل از باز کردن دوباره…

27 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Aud 6/26/2020 7:50:05 AM (شماره 457555)

در این مقاله آمده است مانند ضربه های شغلی در مغلوب ساختن پیشی جستن.

29 نفر بود.


#6 بیا مرد!
من به سیدنی پاول بیش جو بایدن چاک شومر و یا میت رامنی هر روز هفته و نقطه شما 20 امتیاز.

54 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Zbogwan2 6/26/2020 8:01:32 AM (شماره 457564)

این همه با گذشت زمان و وجود دارد “بدون رفتن به درمان” برای این Covid-19 Virus رئیس جمهور تهمت درست بود در مورد “HCL, آزیترومایسین و روي” کوکتل درمان Covid-19 و حتی در زمان مشابه به اثبات نقطه نظر خود را. اما هیچ کس نمی خواست به آن را بشنوند و در نتیجه مردم درگذشت.
اگر در نهایت این درمان ثابت می کند یک بازی تعویض و قابل دوام است که بسیاری از Nay کارترین سایرس در حال رفتن به مسئول برای اجازه دادن به تمام کسانی که می میرند!?

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: rsgonner 6/26/2020 8:35:05 AM (شماره 457593)

به عنوان یک پزشک برای 40 سال برای من روشن است که CDC NIH و AMA را تبدیل به محور ایدئولوژی اولین و طب و اخلاق و نه حتی دوم اما نه در همه. Fauci اذعان کرده او دروغ گفته است. آنها باید به طور مستمر mischaracterized داده ها در هیدروکسی کلروکین. چرا ؟ به دلیل تهمت تبلیغ آن ؟ احتمالا. چون remdesivir می ایستد را به یک تن از پول برای داروسازی? بدون شک. به فشار دروازه واکسن? کاملا. سازمان پزشکی تبدیل شده است بخشی جدایی ناپذیر از عمیق جعلی آینده. آیا گوش دادن به آنها.

66 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/26/2020 8:38:26 AM (شماره 457596)

اجازه دهید من را ببینید اگر من می تواند کمک به #8. یکی از چیزهایی که من آموخته اند که ماشه من بی اعتمادی است که هر کسی که تلاش برای شدت بهم زدن درب بسته در یک خط فکری با این نوع از بیانیه: FTA “هر کس موافق هر چند که ما پاسخ شده است یک فاجعه در سراسر دولت فدرال با CDC قابل رویت ترین چهره از شکست است.” هنگامی که شما در حال حاضر “همه یا هر کس” موافق یا می داند مرحله بندی برای خود استدلال آن است که فوری پرچم قرمز که به من می گوید: همه چیز من در مورد می گویند که وابسته به یکی از این فرض است که شما باید قبول بدون سوال از آنجا که اگر شما, شما را پیدا کنید که آن را شل و ول است در بهترین حالت. وجود دارد هیچ راه سریعتر برای از دست دادن من از استفاده از این کودکانه تاکتیک. نانسی r. schultze ، توسط میله Roesnstein خواهر, شما می دانید میله Rosenstein که حمایت روسیه پروب همان که پیشنهاد مخفیانه ضبط رئیس جمهور ما همان میله Rosenstein که به ارمغان آورد تا 25 amandment اری که مرد. من تنها کسی که بوی موش با من صبح بمب آتشزا? نفرت از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است شکی نیست برای یک دقیقه است که خود مسح paragons فضیلت نمی دعوت بی مرگ از شهروندان خود را برای چشم انداز خود را از خوب بیشتر. پس از همه نیست که انتخاب یا بهانه ای ما را در هر زمان ما را به جنگ ؟ مردم در قدرت انجام این کارها.

43 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: تله 6/26/2020 8:38:31 AM (شماره 457597)

FTA: “در میان کارشناسان بهداشت عمومی, ….” [نه چندان متخصص معلوم] “CDC شکست به تخلیه آن botched, آزمون گسترش معیارهای تست و تجدید نظر یک ویروس است که گسترش می یابد بدون علائم است گیج کارشناسان است.” [نگاه کنید به کامنت] “یکی از چیزهایی که من خیلی گیج کننده است که شما نگاه کنید به اشتباه بعد از اشتباه بعد از اشتباه یکی از سمت راست [پس از] یکی دیگر گفت: دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی استاد Ashish جها” [اشاره به CDC. ببینید هر دو دیدگاه فوق] برای تلفن های موبایل مانند نانسی r. schultze ، (میله Rosenstein خواهر; نه یک سال خوب برای Rosenstein خانواده) در حال رفتن به سقوط برای همه آن. بررسی نقل قول بالا و r. schultze ، ویکی صفحه. او دارای یک سینه پر از مشارکت روبان برای خدمات سلامت کار می کنند. شرح یکی از آنها بسیار می گوید همه شما نیاز به دانستن. او یک روبان “برای خدمت در جوایز هیئت مدیره و حمایت از خدمات بهداشت عمومی آمریکا جوایز روند.” یک روبان برای خدمت در هیئت مدیره از روبان. بی بها. که متخصص ما. صدا نمی مانند او خواهد بود ووهان ویروس روبان.

22 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/26/2020 8:47:04 AM (شماره 457607)

ما نیاز به یک “جدایی پزشکی & وزارت امور خارجه” با یک سخت به معنی پاسخگویی. یک بار 3-نامه سازمان بهداشت و درمان تبدیل به سیاسی آنها نمی توان اعتماد دوباره. پیچ تا یک بار و شما رفته بسیار شبیه به برنج نظامی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: czechlist 6/26/2020 8:54:56 AM (شماره 457616)

تقریبا همه نوآوری می آید از بخش خصوصی است. سازمان های دولتی نتایج نیت خوب و بدون نگرانی برای عواقب ناخواسته و محکوم به تبدیل شدن به ابدی سیاسی بوروکراسی. این Manhatten پروژه به احتمال زیاد تنها به واقع رسیدن به هدف خود و بر هم زدن.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: lana720 6/26/2020 8:55:46 AM (شماره 457617)

BUZZard خوراک ، برای این انتشارات نهاد.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Kate318 6/26/2020 9:12:20 AM (شماره 457644)

یک درهم و برهم مقاله که با استفاده از گیلاس برداشت داده ها برای حمایت از این روایت که “مرد نارنجی بد است.” نظرات پس از آن قابل پیش بینی هستند از این به طور معمول کودکانه پاسخ است که می رود چیزی شبیه به این: متفکر انتقادی: من باور نمی کنم برخی از این اعداد است.” چپ: “خوب اگر شما فکر می کنم این همه جعل چرا شما نمی رفتن با یک دسته از millennials و آنها را در آغوش و بوسه و به اشتراک گذاری مواد غذایی انگشت با آنها. سپس هنگامی که شما COVID من فرض شما نمی خواهید هر گونه مراقبت های پزشکی.” من به شیطان خود را با توجه, با این حال. این نوع از تبلیغات کار کرده قابل ملاحظه ای هست. آن هرگز متوقف به مات کردن من تعداد افرادی که به آن اعتقاد دارند. من زندگی می کنند در یک حالت با کم COVID اعداد که هرگز قفل شده (اگر چه ما تا به حال “دستورالعمل”) و مردم در اینجا وجود دارد که خارج از خانه خود را از ابتدای ماه مارس ،

14 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: FormerDem 6/26/2020 9:14:06 AM (شماره 457645)

#20 باید بگم مداخله خود را بسیار addled شما در حال ساخت یک مورد قوی برای خود نقطه است. من شک دارم که من می تواند شما را متقاعد کند از هر چیزی با توجه به آنچه شما نوشته شده است اما به نظر می رسد به من که دلیل آن این است دلیل و با این نسخهها کار در همه جا همان راه است که آن را یکی از هدیه خدا به هر یک از ما. من یک دکتری در علوم و خودم و بر این اساس آشنا هستم با بسیاری از جاه طلبانه زنان پیدا کرده اند و من تخمین می زنند که در واقع آن است که رابطه جنسی و یا جنسیتی که تداخل با برخی از توانایی های مردم. بیشتر یک سوال از کجا منافع خود دروغ می گویند و چگونه آنها را انتخاب کنید برای کنار آمدن با پیدا کردن خود را قادر به برنده شدن در دلیل به فشار از طریق مورد علاقه از نقطه نظر. پلوسی است و عاطفی هیجان شدید یا هیستری که ایجاد درام به جمعیت مردم را به نقاط مورد علاقه از مشاهده بدون بحث و گفتگو است; سپس دوباره بایدن فقط جسورانه منافق. آن را نه جنسیت و نه جنسیت. آن را تاب سرازیر شدن آب دهان حرص و طمع است.

9 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Quigley 6/26/2020 9:15:47 AM (شماره 457647)

که سوال من #4. که گفت: در حالی که این مقاله احتمالا گمراه کننده و یا عمیقا ناقص یکی به تعجب در مورد CDC. آن را سیاسی در طول این “طاعون قسمت”? شد همه چیز را که اتفاق افتاده است تا به برخی از نقطه لازم است اما شاید سیاسی فراتر از آن نقطه ؟

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/26/2020 9:18:14 AM (شماره 457653)

خانمها و آقایان شما فقط خواندن دموکرات راهکار در مورد چگونه آنها را پس از مغلوب ساختن پیشی جستن و سرزنش او برای آنفولانزا و اقتصادی تخریب آن را به شکل دراورده شده. فقط چرا این در Lucianne? من می تواند خواندن این مزخرفات در الفبای اخبار سایت. BuzzFeed. واقعا ؟ من باید شناخته شده آن را مجموعه ای در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن.

9 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/26/2020 9:49:42 AM (شماره 457713)

اخبار رسانه های خود را به عقب.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: frankiems 6/26/2020 9:54:19 AM (شماره 457720)

#6 – چه چیزی اشتباه است با شما ؟

5 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: adguy47 6/26/2020 10:02:10 AM (شماره 457728)

#6 من می خواهم به خیابان به پایین کشیدن مجسمه از شما.

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: JackBurton 6/26/2020 10:25:05 AM (شماره 457757)

ساخته شده آن را از طریق بسیاری از این. انجام نگرفته راه است که CDC خراب کردن همه چیز وجود دارد اما نه برجسته. هیچ ابراز پیروزی از اکتشاف لحظات در متن.
همچنین, آن را گمراه کننده زمانی که آزمون باید ramped تا 500k/روز به مشتری جلب کردن تعدادی از عفونت. مثبت آزمون را حدود 2-3 ٪ از تمام آزمایشات تجویز می شود. وجود دارد یک نقطه در اوایل زمانی که 80 درصد از تست مثبت بودند. اما آزمايشات تنها اداره به افرادی که علائم واضح است.
دیگر quibbles… این ایده که ماسک ضروری بود. به مردم اشاره کرده اند اگر آنها نمی تواند متوقف کردن گوزیدن, چگونه موثر ، و اینکه آیا افراد بدون علامت هستند مرگبار مسری حامل. نه واقعا خطاب فراتر از آن گفت که CDC می ترسید که.
هر مطالعات پزشکی در مورد ‘6 فوت از هم جدا’? یا یکی بیشتر از کلمات گم شده ‘موردی’.
صحبت که… مقاله هرگز اشاره هیدروکسی کلروکین حتی اگر اثر که رژیم تاسیس شد با سارس با عفونت.
بیا به آن فکر می کنم. این یک مدفوع سنگین مقاله.

7 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/26/2020 10:26:19 AM (شماره 457760)

#6 در نهایت با برخی از منطق است. من شده اند “اعتبار” برای “نفرت” همه زنان است. اجازه ندهید که مدافعان “هرگز چیزی که سوالات یک زن توانایی انجام همه چیز یک انسان می تواند انجام دهد” پایین.” من “منطقی” از 60 سال همیشه به پایان می رسد هر “مناظره” با من با اجازه من می دانم “که من نمی تواند بچه دار شود.” قطع در آن وجود دارد ، من با شما هستم. “

9 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Arby 6/26/2020 10:44:12 AM (شماره 457799)

CDC: نمی توانید تشخیص (اساسی) سهم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/26/2020 10:48:05 AM (شماره 457808)

مرگ ضربه زده بود توسط دکتر شال زمانی که او گفت که او نمی تواند هیچ چیز اعتماد CDC منتشر شده است. من موافقت می کنم, از همه چیز من دریافت در یک کتاب از مدیکر یا SSA است که همان پیر دولتی gobbledygook (itsy-bitsy چاپ در بیش از حد بسیاری از ارزان روزنامه صفحات.)

5 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/26/2020 11:43:03 AM (شماره 457921)

افزایش تست فراهم می کند تعداد زیادی از موارد جدید…مرگ و میر به نظر نمی رسد خونتان. اما نگاه خرحمالی و به نظر می رسد آسمان در حال سقوط است و همه ما می توانید انجام دهید این است که تعطیل کردن اقتصاد است. اگر که اتفاق می افتد, برنامه ریزی برای افسردگی! شروع prepping در حال حاضر! آن را آینده و دولت ما درمانده است در برابر آن. آن را انتخاب جو بایدن (و اوباما عوامل) و پس از آن ما به عنوان یک ملت!

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: DVC 6/26/2020 12:28:05 PM (شماره 458006)

بیایید فقط قطع کمک های مالی خود را با 90 درصد و ببینید که چگونه است که کار می کند. نمی تواند بدتر از آنچه که ما را.

2 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: az2thsolution 6/26/2020 12:59:43 PM (شماره 458056)

من heartened توسط تعدادی از دیگر نظر که همان “چه…?” واکنش به #6 breathtakingly نادان نظر. من یک زن با چند درجه در علوم و به طور فعال به پزشک تمرین همراه با شوهر من. در زمان بحران برای ما کسب و کار من است که به طور کلی طول می کشد راس به موفقیت حرکت ما به وضوح و عادی است. شوهر من اغلب اذعان دارد که توانایی به کم کردن سرعت و به وضوح فکر می کنم به ما کمک کرده است در دراز مدت است. هر چند او تا به بسیاری از ویژگی های بسیار عالی را گرایش به سمت زانو حرکت تند و سریع احساسات رانده پاسخ نمی بهبود آن شرایط بحران. من دیپلم با بسیاری دیگر از زنان حرفه ای و من اطمینان می دهم #6 من یک پرت. او نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر.

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: caljeepgirl 6/26/2020 3:52:24 PM (شماره 458227)

#6 ممنون شجاع خود را تعمیم! 🙂 من صمیمانه موافقم در حالی که به رسمیت شناختن است که وجود دارد برخی از استثنائات نادر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: caljeepgirl 6/26/2020 3:59:51 PM (شماره 458238)

P. S. – Cal گراد با نزدیک به نیم قرن در کامپیوتر و فن آوری زمینه ای که در آن مدیریت بحران بود نزدیک به وقوع روزانه.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Strike3 6/26/2020 6:31:31 PM (شماره 458404)

آن را نمی تواند به خاطر آنها به دروغ خود را باد سودمندی گرفتار شدم بدیهی است که با استفاده از اریب اعداد و خجالت در مورد آن. Nah.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)