آغاز پایان —با وجود فرمانداران گرچنWhitmer و اندرو کومو

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/7/2020 4:38:05 AM

یک برنامه خوب با خشونت اجرا در حال حاضر بهتر است از یک برنامه کامل هفته آینده. به طور کلی George S. Patton Jr. حکمت از مصرف بی درنگ اقدام و بر اساس اطلاعات محدود. چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 جیم Santilli از Macomb County, Michigan شد به طور جدی با بیماری شدید قلبی و تنفسی علائم. او رفت و به هنری فورد, Macomb, بیمارستان که در آن او پذیرفته شد و بلافاصله تست شده برای COVID-19. در حالی که او منتظر چهار روز برای نتایج آزمون وضعیت او رو به وخامت گذاشته “ساعت” به نقطه ای که او فکر کرد که او قرار بود به مرگ. در مصاحبه با رادیو میزبان استیو گروبر از 38 ساله Santilli گفت که او به آرامی غرق شدن


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Aud 4/7/2020 5:37:12 AM (شماره 371150)

فوق العاده به عنوان خوانده شده. به لطف بسیاری از Pluperfect برای ارسال آن.

28 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: John C 4/7/2020 6:12:03 AM (شماره 371159)

CDC وب سایت فعلی اعداد.
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/cases-updates/cases-in-us.html کاش رئیس جمهور خواهد چشم پوشی از کارشناسان و شروع به اقتصاد عید پاک!

39 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 4/7/2020 6:49:40 AM (شماره 371180)

لنگ جریان رسانه ای و دموکرات مترقی leftoid کمونیست سوسیالیست ، مارکسیستی lowlifes نفرت چیزی مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها باید تخم مرغ را در چهره خود و نمی دانم که چگونه به آن را دریافت. مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

52 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/7/2020 7:02:17 AM (شماره 371190)

به نظر می رسد مانند حزب دموکرات و رسانه ها در حال طبابت بدون مجوز و در حال حاضر به تداخل با تلاش پزشکان برای درمان بیماران و اجازه دهید مردم می میرند به منظور دریافت مغلوب ساختن پیشی جستن. چه بد اخلاق می تواند این افراد بود ؟ فقط یک سوال لفظی. آنها تفاله و ما آن را می دانم. حالا به نظر می رسد که این ویروس بدتر است برای سیاه پوستان در برخی از مناطق. می کند که حزب دموکرات نژادپرستانه هست ؟

45 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Saryden 4/7/2020 7:05:32 AM (شماره 371193)

من فکر می کنم رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک نابغه است که باز می شود ذهن خود را به امکانات در حل مشکل… نمی دانم او چگونه تحمل این نفرت مخالفان و رسانه ها. ما را با یکی دیگر از ونزوئلا’ اگر نه برای او. TG برای DJT!

63 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Bluefindad 4/7/2020 7:14:43 AM (شماره 371197)

سیاسی رانندگان از این فاجعه وحشتناک است. آنها باید مانع هر دو یک چشم انداز روشن در طبیعت و گسترش این بیماری و برنامه به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی درمان است. این بلغمی مزاج شروع تست شد و با توجه به بی مهارت از CDC. بود خود را ineptness به سادگی بی کفایتی و یا آن را سیاسی? تنها راه برای تعیین درست میزان و خطر یک بیماری همه گیر است که به صورت علمی تعیین کنید که چگونه گسترده آن است که چگونه بسیاری از افراد آلوده و چه درصدی به شدت نهفته است. بدون آزمایش افراد به صورت تصادفی و بدون ارزیابی واقعی می تواند به مسلم و سیاستمداران چپ به در بهترین حالت “پرواز کور” و یا در بدترین حالت بود هدایت روشنفکران که مدل بر اساس هیچ تایید اطلاعات. من و همسرم بازدید ما پسر و دختر در قانون در کالیفرنیا در هفته دوم ژانویه. دختر ما در قانون بود که مبتلا به یک بیماری تنفسی او می خواهم برای یک زن و شوهر از هفته شدید گرفتگی قفسه سینه و سرفه. روز بعد از بازگشت ما به کارولینای شمالی (January 15th) من شروع به تجربه علائم مشابه. روز بعد همسر من بیمار شد. برای نزدیک به دو هفته ما مبارزه سرفه و احتقان ریه. در حداقل یک مناسبت ما هر دو رو به رفتن و خواب نشسته در تاشو به نفس بهتر است. اشکال ما می خواهم گرفتار شد و بر خلاف سرماخوردگی یا آنفولانزا ما قبلا. آن COVID-19? شاید. شاید نه. اما اگر پس از آن بود موارد برای اولین بار در کارولینای شمالی به نظر می رسد بسیار زودتر از اعلام CDC – و احتمالا تعداد بسیار زیادی از مردم آن را داشته اند و بدون علامت و یا هرگز به دنبال مراقبت.

52 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: LadyHen 4/7/2020 7:18:50 AM (شماره 371198)

fta: “حدیثی یا نه اثبات در جبهه پزشکی خطوط است که HCQ است که هر روز صرفه جویی در زندگی COVID-19 بيمار. اما به جای جشن پر برکت که اخبار ناراضی مترقی politicos و رسانه های کمکی در ادامه به تصویر کشیدن رئیس جمهور به عنوان یک نقشه مرد باهم که باید در معرض و متوقف شده است. پس از آن است که برای پیشبرد دستور کار سیاسی خود را, آنها به دنبال تضعیف و محدود کردن استفاده از HCQ حتی در خطر بیماران مبتلا به درد و رنج و مرگ. و یا به عنوان Robespierre است ادعا باید گفت: “در ne fait pas d’omelette sans casser des oeufs.” ترجمه: شما نمی توانید یک املت بدون شکستن تخم مرغ است. تخم مرغ و بیماران مبتلا دردناک مرگ و میر. آنها همه یکسان برای عصبانی چپ در آن وسواسی و بی امان تلاش به نوبه خود این COVID-19 pandemic به آن استفاده سیاسی.” ^^^ این! بسیاری از ما آن را گفت و در ادامه به آن می گویند. در سیری ناپذیر نفرت از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن آنها خواهد بود و نه آمریکایی ها می میرند توسط میلیون ها نفر از اعتراف او righf. که همه شما نیاز به دانستن در مورد این افراد و دستور کار خود را برای ما و فرزندان ما. این افراد در اقدامات جنایی!

54 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Jawone 4/7/2020 7:20:22 AM (شماره 371200)

کسی تا حالا خواسته نفرت انگیز و کج قاتل فرماندار پدرخوانده اگر برادر کوچک خود را که Fredo است مصرف مالاریا به مواد مخدر ؟

58 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 4/7/2020 7:42:41 AM (شماره 371229)

مستبد دموکرات فرمانداران در حال بازی سیاست با زندگی مردم است. فراموش نکنید که خود را در انتخابات/انتخاب مجدد خرما.

35 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: rushie 4/7/2020 8:31:19 AM (شماره 371281)

پس از تماشای کنفرانس مطبوعاتی دیروز من فکر می کنم کسانی که مردم بد هستند. من همچنین بر این باورند که منبع همه از آن است که سوروس.

35 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: rsgonner 4/7/2020 8:31:38 AM (شماره 371282)

من یک پزشک. این تضاد از جمهوری لیبرال رسانه میزبان و متاسفانه حتی سلامت عمومی اسناد نسبت به درمان است که با این نسخهها کار است که رک و پوست کنده حیرت انگیز اما نه بی سابقه است. نگاهی به تاریخ محاکمه سالک واکسن. این “دانشمندان” می خواستم یک مطالعه کنترل شده با پلاسبو در حالی که درمان پزشکان می خواستم یک مطالعه که فقط با مشاهده کسانی که واکسن را دریافت کنند. من می شنوم همان کسانی که بهداشت عمومی اسناد فراخوان در حال انتظار برای یک واکسن یا با استفاده از آنتی بادی های مونوکلونال به طور خاص یکی که شکست خورده در قبل از ابولا در دادگاه است. چرا ؟ ؟ هیدروکسی کلروکین هزینه $15 برای 100 قرص. یک کارآزمایی بالینی remdesivir هزینه میلیون ها نفر. اما آن را غیر اخلاقی است به اصرار در یک مطالعه برای ارضای کنجکاوی فکری هنگامی که آن را به معنای مرگ بسیاری در این مطالعه که ما باید امن و بیشتر-از-حدیثی از مواد مخدر است که با این نسخهها کار.

68 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Alecto2 4/7/2020 8:54:34 AM (شماره 371314)

بنابراین فرمانداران که جلوگیری از بیماران با این درمان قتل است.

39 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Arby 4/7/2020 9:07:06 AM (شماره 371329)

این است که چرا من نمی زندگی می کنند در یک آبی دولت ؛ سیاستمداران هر چیزی را انجام دهید برای صدمه زدن به رئیس جمهور حتی اگر این به معنی صدمه زدن به شهروندان.

22 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: سالی 4/7/2020 9:16:54 AM (شماره 371339)

این باعث می شود هیچ حس. چه آنها که امید به دست آوردن با مسدود کردن درمان موثر به شدت بیمار به لرزه در آوردید ؟ حتی یک مغلوب ساختن پیشی جستن hater می خواهد خود را درمان زمانی که آنها بیمار هستند. رای دهندگان نمی خواهد آنها را ببخش برای مسدود کردن “تغییر بازی” درمان. حتی بد فرد باید قادر به محاسبه بهتر از این. این است که نفرت خود را که خیره کننده?

20 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 4/7/2020 9:30:23 AM (شماره 371358)

اندرو کومو وجود در زندگی همه چیز در مورد قدرت. مثل یک معتاد او طعم مواد مخدر تماس دیکتاتور. آن را به عنوان قدرتمند به عنوان کراک کوکائین و اندرو معتاد است. این نامعقول است که او صادر کرده است این حکم و او را خون در دست خود را. اگر رئیس جمهور تهمت قدرت او نیاز به ابطال فرمانداران و اجازه می دهد تا پزشکان برای تصمیم گیری چگونه و چه زمانی این دارو باید استفاده شود. نیست ما همیشه گفته چپ “گوش دادن به پزشکان گوش دادن به علم؟” Freddo و خانواده اش decamped به خانه کشور خود از نیویورک نیست چند مایل دورتر از جایی که من نشسته. مانند دیگر مردم شهرستان او آورده ویروس خود را در اینجا. و من شرط می بندم سرد است که با توجه به HCQ کوکتل است که در حال رد به دهقانان. دموکرات ها واقعی هستند طاعون در جامعه ما نه Wuhun آنفولانزا.

26 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/7/2020 9:36:00 AM (شماره 371367)

همیشه به یاد داشته باشید که در سمت چپ رشد بر ترس و قربانی. توسط weaponizing coronavirus شیوع Obie این ابعاد و msm نظر بالاتر از دست دادن زندگی که فقط خسارات مادی در تلاش خود را برای تضعیف رئیس جمهور. خود را تنها علاقه است که سعی کنید به سرقت نوامبر سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری و در هیچ چیز متوقف خواهد به سعی کنید برای رسیدن به این. انتهای توجیه به معنی. بله آقای رئیس جمهور از انگشت شست خود را بینی در ابعاد و msm و پخش کردن برنامه دوباره شروع به اقتصاد است. را اعلام کرد و یا قبل از عید پاک است.

15 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Philipsonh 4/7/2020 9:55:41 AM (شماره 371400)

من در زندگی NYS. فرماندار/ گروه سلامت هستند استبدادی بوروکراسی که برنامه باید چیزی برای انجام با کمک شهروندان ما. مردم در حال زندگی در درد شدید به دلیل opiod meds کمک خواهد کرد که آنها severly محدود است. این ‘کارفرمایان’ هستند نه رابطه با قربانیان تنها خود دستور و با جنایتکاران که ممکن است به دست آوردن دسترسی به داروها. NYS یک ماده کنترل لیست و وای بر پزشک است که تجویز آنها بسیاری هستند که ترس آنها را از دست دادن مجوز خود را که حاضر به prescibe meds بیماران نیاز است. من می دانم که این برای اولین بار دست و نمی گویند در آنچه که من فکر می کنم اتفاق می افتد باید به این uncaring بوروکرات. من نوشته به NYS Dept of هیت در مورد این وضعیت 3 بار و اگر شما فکر می کنم من تا کنون دریافت پاسخ شما در حال خواب.

12 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: FunOne 4/7/2020 10:07:13 AM (شماره 371407)

“این پایان کار نیست. آن است که حتی این آغاز پایان است. اما از آن است که شاید در پایان از آغاز است.” –وینستون چرچیل پس از متحدان اول قابل توجهی در پیروزی جنگ جهانی دوم در El Alamein, 1942.

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: BigGeorgeTX 4/7/2020 10:27:27 AM (شماره 371430)

وجود هر گونه سوال که چرا دموکرات ها هستند تا قاطعانه در مخالفت با درمان ؟ صرفه جویی در زندگی می کند ؟ اگر آن را به خوبی نشان دهنده این رئیس جمهور نقل مکان کرد که آسمان و زمین به درمان تایید شده در حالی که دموکرات ها شدیدا مقاومت است. قدرت همه چیز را به سوسیالیست ها بدون توجه به تلفات در زندگی انسان و درد و رنج.

10 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Krause 4/7/2020 10:41:58 AM (شماره 371456)

من معتقدم خانم ساخته شده یک تصمیم احساسی خود را بر اساس نفرت و بیزاری به رئیس جمهور ایالات متحده است.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Skeptical1 4/7/2020 10:42:55 AM (شماره 371459)

او بیش از egging استدلال. پزشکان در حال حاضر مانع از تجویز کلروکين? در هر نقطه ؟ من می دانم که بسیاری از رسانه ها گزارش روز به دلیل تهمت ترویجی و برخی از فرمانداران ممکن است overreacted اما به عنوان یک موضوع عملی نمی بینم مشکل است. و درست است که “آزمایش های بالینی در چین, کره جنوبی و فرانسه [باید] در حال حاضر نشان داد اثر درمان و احتمال جلوگیری از COVID-19”? من صرف برخی از زمان در ClinicalTrials.gov و نمی تواند آنها را پیدا کنید. هستند محاکمه شروع و در رفتن اما تنها یک دادگاه منتشر کرده است نتایج آن این بود که کمی از محاکمه در چین که نشان داد هیچ اثر. من موافق با مغلوب ساختن پیشی جستن موقعیت که کلروکين است که ارزش تلاش (و او گفت) اما پشتیبانی برای مغلوب ساختن پیشی جستن و حزبی روح نباید ما را بیش از حد بر روی اندام با ادعا می کند که مواد مخدر شناخته شده است موثر باشد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Mulhaven 4/7/2020 10:46:21 AM (شماره 371461)

اکثریت قریب به اتفاق دانش ما در مورد رفتار بد و غیر خوراکی مواد آمده از “حدیثی” شواهد. انسان غارنشین آموخته است که گیاهان سمی است. آنها متوجه شدند که هدف قرار دادن کسی سر با باشگاه آنها را بکشند. شواهد حدیثی است که اساسا ما یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت زندگی ما است. برکت “دانشمندان” که به مطالعه پیچیدگیهای حوادث. آنها ممکن است استدلال می کنند که هدف قرار دادن یک فرد بر سر با یک باشگاه ممکن است لزوما آنها را بکشند چرا که در آن بستگی به تعدادی از عوامل. به عبارت دیگر این ادعا نیازهای بالینی و تجزیه و تحلیل کامپیوتری ، بنابراین نمی توان چنین راش ادعا در مورد باشگاه. اندازه و وزن و زاویه اعتصاب اندازه مجرم ویژوال حدت مجرم و…. همه باید به حساب گرفته شود. کسانی که تعمیم از “حدیثی” شواهد و یا استفاده از حس مشترک در حال عجله برای قضاوت و نیاز به تحریم شود. به انکار به راحتی قابل مشاهده ستوده, نتایج, چرا که کسی که در یک کت آزمایشگاه انجام داده است و نه یک “علمی” مطالعه و ارائه هر گونه خروجی کامپیوتر است که شبیه به انکار این واقعیت از جهان چون ما تکیه اساسی ما حواس است که ادعا می کنند. چرا ما باید غیرانتقادی قبول اعلامیه از کسانی که قضاوت بیشتر فکری و انحصاری و نه بر اساس مشاهده شواهد ؟ ما نیاز به مطالعه جدی برای تعیین اگر روش علمی مستقر در رد درمان برای ووهان ویروس شده است کمتر از علمی که در نتیجه پیوند به effete روش. در ضمن چرا عفونت برآورد منتشر شد که بر اساس موارد گزارش شده به جای نمونه های تصادفی? و به طور افراطی نادرست است. همه آنها انجام شده بود به استوک ترس است.

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: qr4j 4/7/2020 12:05:25 PM (شماره 371583)

من فکر می کنم Whitmer سزاوار سیاسی مصلوب شدن. به معنای واقعی کلمه نیست. سیاسی.

4 نفر مثل این.


اگر آنها کشتن نوزادان خود را..
مطمئنا آنها ما را بکشند. Bastid فاشیست!

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: لئوناردو 4/7/2020 5:24:22 PM (شماره 371903)

انتظار عقل از هر حزبی و بی پروا سیاستمدارانی که به دنبال کنترل بر ما است که همیشه یک ورزش در بیهودگی است. مانند در عقرب & قورباغه افسانه عقرب و سیاستمدار را انجام آنچه انجام می دهند و … آن را در طبیعت … اما ما لازم نیست که برای انتخاب آنها را مگر اینکه ما یک آرزوی مرگ.

5 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im