تگزاس خواهان سو رژیم صهیونیستی است. ابوت بیش ازمداوم coronavirus محدودیتدر میان کوچک مرگ و میر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/11/2020 6:20:13 PM

جمهوری خواهان در تگزاس به ثبت تعدادی از پرونده های حقوقی در حالی که تحریم ایران با رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت پس از او reimposed محدودیت در کسب و کار و بخش های دیگر اقتصاد پس از coronavirus موارد پرسیده سراسر کشور.مناسب است به عنوان منتقدان ابوت اقدامات توجه داشته باشید که با وجود افزایش عمده ای در تعداد coronavirus مثبت در سراسر کشور اکثریت قریب به اتفاق آنها شامل بیمارانی که بدون علامت یا درد و رنج خفیف شرایط. آنها همچنین توجه داشته باشید که coronavirus مرگ و میر در تگزاس است که قابل ملاحظه ای کم است.یک دست کت و شلوار واصل هفته گذشته در شهرستان تراویس دادگاه منطقه توسط هوستون ایران فعال استیون Hotze سابق دولت جمهوری Rep. ریک سبز سابق صندلی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: stablemoney 7/11/2020 6:35:39 PM (شماره 475055)

این خبر خوبی است. من امیدوارم که گرگ ابوت برداشته شده است از حزب جمهوری خواه.

18 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Safari مرد 7/11/2020 6:38:33 PM (شماره 475059)

خیلی خوشحالم از شنیدن این. ابوت در حال پخش راست به ابعاد’ دست.

23 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Northcross 7/11/2020 6:54:04 PM (شماره 475083)

میزان مرگ و میر در طول هفته گذشته است که چیزی جز کوچک سه برابر آنچه که آن را فقط یک ماه پیش. Hotze است چرخش در آسیاب های بادی در پر کردن این کت و شلوار که هیچ جا خواهد رفت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: GO3 7/11/2020 7:05:00 PM (شماره 475097)

من نمی دانم چه شانس طرح دعوی در دادگاه است اما ابوت و پاتریک واقعا رفته بیش از لبه. یک بار اولیه مبارزه با اقدامات صورت گرفته پاتریک باید به نام برای یک جلسه ویژه قوه مقننه به نقشه از اقدامات بیشتر در قانون موجود به جای اجازه فرماندار تعلیق همه حمایتهای قانونی و محدود کردن کسب و کار. من فکر می کنم وجود خواهد داشت بیشتر از این پایین آمدن از برخی از قانونگذاران اما من شنیده ام از من سناتور ایالت پس از ارسال ایمیل با نگرانی های من. به نظر می رسد هر کس است به همراه به همراه. شاخص که در آن ما در حال رفتن خواهد بود هفته آینده طول اولیه انتخابات.

8 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DVC 7/11/2020 7:05:26 PM (شماره 475098)

“موارد” به این معنی نیست خیلی. مرگ و میر و بستری شدن نرخ بهره. و می تواند به ما در پیدا کردن که چگونه بسیاری از این “تگزاس موارد” در واقع “مکزیکی موارد” که موفق به تلو تلو خوردن در طول مرز قبل از سقوط در ایالات متحده آمریکا?

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Northcross 7/11/2020 7:07:53 PM (شماره 475101)

بستری شدن در بیمارستان در تگزاس شروع به پریدن کرد از سال 2000 تا 10000 فقط در یک ماه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Tanker76 7/11/2020 7:11:00 PM (شماره 475105)

من در زندگی Texarkana شهرستان ما تا به حال تعداد بسیار کمی از موارد و مرگ و میر. یک ایالت ماسک منظور احمقانه است و به درد نمیخورد. من نیست و نمی خواهد به پوشیدن ماسک – دوره. خوشبختانه من می توانم مغازه در آرکانزاس یا لوئیزیانا و جلوگیری از دیوانگی است.

15 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MissGrits 7/11/2020 7:20:06 PM (شماره 475115)

بستری شدن در بیمارستان در همه جا در حال افزایش در اندازه های بزرگ با توجه به این واقعیت است که ما در حال حاضر باز بیمارستان های ما به درمان کسانی که باید تحت درمان در تمام طول. آزمایشات و جراحی است که در حال حاضر در حال انجام.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: LadyVet 7/11/2020 7:44:39 PM (شماره 475139)

#5, عوامل گشت مرزی در حال گرفتن بیمار با توجه به مکزیک فرار به ما به درمان است. زمانی که بیمارستان ها در لردو و مرز دیگر مکان های پر بیماران فرستاده به بزرگتر بیمارستان هوستون در سن آنتونیو ، اما رسانه ها نمی خواهند به گزارش این حقایق است. احتمالا همان چیزی که در آریزونا است که همچنین در حال افزایش بوده است. COVID مورد افزایش نیست با توجه به سیاست های دولت اما با توجه به مهاجرت های غیر قانونی و کنترل نشده توسط فدرال.

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Kate318 7/11/2020 7:55:03 PM (شماره 475147)

خوب.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Kate318 7/11/2020 8:00:45 PM (شماره 475150)

ببخشید ضربه پاسخ بیش از حد به زودی. #3 & 6, COVID نرخ مرگ و پایین در سراسر کشور با 88 درصد از ماه مه. بستری شدن در بیمارستان در حال شمارش به عنوان هر کسی که در بیمارستان برای هر چیزی که تست مثبت برای COVID در تگزاس گروه بهداشت. این شماره ها پخته می شود. سوال این است که آیا این بی کفایتی و یا عمدی?

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MostlyCured 7/11/2020 8:27:55 PM (شماره 475160)

وای چقدر من آرزو می کنم اوهایو خواهد انجام همان چیزی که به ما کرگدن فرماندار مایک DeSwine

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: gop_guys 7/11/2020 8:48:29 PM (شماره 475168)

اشتباه 3,6. رفتن به TSHS سایت! مرگ و میر را پهن و آنها تغییر حکومت midstream. یک تست مثبت = هفده احتمالی! من در یک کلیسا در آستین. 4 مکان از 5000 عضو دارد. کشیش تنها می داند که از یک زن و شوهر است که آن را به حال. او 70 بیش از سه عمل جراحی بای پس قلب. او گفت که او احساس بی حال هفته اول و سرفه بیش از دو هفته است. گفت: او خیلی مریض تر با آنفلوانزای معمولی. این است که در حال حاضر سیاسی است. آیا برای مشق شب خود را بر روی داده ها!

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: افتخار تگزاس 7/11/2020 9:08:00 PM (شماره 475175)

موارد افزایش بسیار به آرامی تا زمانی که بیمارستان محلی خود را تست ماشین. افزایش تست و جدید “covid ریاضی” است که به تازگی قرار داده شده است به استفاده از منفجر شده اعداد. با این همه به خصوص covid ریاضی هیچ یک سرنخ که چگونه بسیاری از املاک و فعال موارد ما واقعا. من موافق با نظر من فقط به عنوان خوانده شده در داستان دیگری است. همه در معرض خواهد شد دیر یا زود همه ما می توانید انجام دهید این است که گسترش کمی و محافظت از مردم آسیب پذیر است. در تلاش برای متوقف کردن گسترش مثل راهب بزرگ در حال انجام است تنها به کشتن تعداد زیادی از مردم با مشکلات بهداشت و سلامت دیگر آن در حال حاضر و کشش این بیماری همه گیر به طوری که آن را هرگز به پایان می رسد – کم نور رویای خیس.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Historybuff 7/11/2020 9:56:06 PM (شماره 475206)

بیمارستان یک کسب و کار هستند. آنها می خواهند تخت پر شود. تصور کنید که یک شرکت هواپیمایی که هواپیما بر روی زمین و هیچ قصد پرواز آنها. بیمارستان ها متفاوت هستند.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: SALady 7/12/2020 12:12:35 AM (شماره 475264)

حدود 3 هفته پیش 60,000+ معترضین و تظاهر کنندگان آغاز شده و خود را حزب کوچک در هوستون. اجتماعی بدون فاصله. بیشتر نیست با پوشیدن ماسک. شهردار و رئیس پلیس بودند در آنجا مهمانی با آنها. اما آنها مدعی هستند که که نمی تواند به چیزی برای انجام با چشم انداز مثبت بوده است. آن چند نفر رفتن به ساحل خوردن در رستوران ها و رفتن به کلیسا که باعث همه این مشکلات است. همه آنها را از ترس اینکه برچسب “نژادپرستانه” برای خاموش کردن این خشونت آمیز تظاهرات و شورش. من از دست همه احترام به ابوت. من واقعا دعا کنید خوب محافظه کار با مجموعه ای از واقعی cajones خواهد اولیه او در سال 2022!!!!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de